praat me er niet vanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zooi, leef je dan naar toe
Nee, omdat het gewoon een rat isquote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom is het zijn verdiende loon? Omdat hij Feyenoord tegenzit met de weg naar de CL?
Ik snap dit gewoon niet.![]()
Geef nou eens goede argumenten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon een rat is
Dat hij geen kaart krijgt kan hij niet helpen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar is kut, waarom kreeg die niet geel voor een handsbal pff
Ja en? is daar mee?quote:
Heb je die wedtsrijd niet gezien ofzo? Of had je je joden bril op?quote:
Ja maar bij mij hing er een behoorlijk cynisch luchtje aanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja en? is daar mee?
Geef net zo antwoord zoals jij..Maar dan is het in eens ...
Vrouwen en voetbal![]()
Die is roze...toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Heb je die wedtsrijd niet gezien ofzo? Of had je je joden bril op?
Nu geef je ze weer niet. Je blijft er omheen draaien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Joden gaan altijd zwaar voor tijd weg,of ze gaan helemaal niet naar een stadion.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenotenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dat hij geen kaart krijgt kan hij niet helpen.
Dat moet je afschuiven op de scheids, niet op Huntelaar.
mag ik vragen waar dat op slaat..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
doe normaal.
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenoten
that's it, niets meer niets minder
dus ik weet niet wat je hier probeert te bereiken![]()
Ik zei alleen maar dat hij een leuk plaatje hadquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Normaal tegen elkaar! Discussie is oke maar we gaan niet elkaar weet ik wat noemen!
dan sprak ik voor mezelfquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.
Maniertjes?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.
Dus geen echte argumentenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenoten
that's it, niets meer niets minder
dus ik weet niet wat je hier probeert te bereiken![]()
vergeet de verdediging niet jorienquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
was een kut dag, kom je daar aan zie je geen 1 ajax gast op de wacht,
stadion is kut, met zo wand midden in je vak.
scheids was kut
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Suijk het volgende:
Trolls, flames en offtopic worden verwijderd. Ontopic en normaal posten.
En wat vond je kut aan de scheidsquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
scheids was kut
Tsja aan Feyenoord heeft het niet gelegen, die speelden goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
scheids was kut
Uh...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
, kom je daar aan zie je geen 1 ajax gast op de wacht,
zn manier van fluitenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En wat vond je kut aan de scheids
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...quote:
Hij heeft 1x wat gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben jullie trainer het hele seizoen over de arbitrage moeten aanhoren, en nu loop je te zeiken dat wij dat doen
Jawelquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...![]()
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...![]()
Toch. Ja ik las alleen over de scheids en het Ajax-publiek dus denk vraag het even.quote:
een avatar die intelligent is?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hij heeft 1x wat gezegd
Intelligente avatar trouwens![]()
Gaat erom dat het er op lijkt dat jullie niet van plan zijn toe te geven de mindere te zijn geweest vandaag. Hou op over de scheids zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een avatar die intelligent is?
en nee het bleef zeker niet bij 1x. maakt mij verder niets uit, maar dan moeten jullie hier niet gaan zeiken over ons
Er wordt hier nu meer op de eigen spelers gezeken dan op t ajaxpubliekquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Toch. Ja ik las alleen over de scheids en het Ajax-publiek dus denk vraag het even.
gewat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er wordt hier nu meer op de eigen spelers gezeken dan op t ajaxpubliek
kan·ke·ren (onov.ww.)quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Pagina 1 gaat bijna alleen over de fouten van de scheids en hoe kut Huntelaar wel niet is...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Beetje overdreven he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |