met en beetje geluk ligt die er ook uit zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 22:38 schreef Gelderland het volgende:
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
ff mailen naar hugo@ad.nlhadden die kakkerlakjes ook massaal gedaan toen met Huntelaar... en Pauwe schijnt ook Boukari een elleboogje gegeven te hebben
![]()
maar 't was iig een leuke wedstrijd
We moeten zondag nog. Ik reken me nog niet rijk hoor. Goeie uitgangspositie, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ziet het gebeuren dat we er tegen groningen uitgaan...
Maar wat zit ik nou negatief te doen... 3-0!
Boakye bedoel jequote:Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef HomerJ het volgende:Boyake
Pienaar
voor die heerlijk schop op Kuijt
![]()
Was overduidelijk rood hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Boakye bedoel je
En over die schop van Pienaar op Kuijt, best jammer dat dat eigenlijk een halve schwalbe was, en dat 'ie 'm niet echt vol raakte. Aan Pienaar hebben we zondag toch niet zo veel.
Is gelukt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Chadi het volgende:
verander de titel dan effe in 336 als je wil
Doorjagen op Emanuelson die opzichtig rustig aan deed om de bal buiten de lijnen te spelen. Dan ben je gewoon een imbeciel als je doorspeelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
wat deed kuyt dan?
Opnieuw terecht rood trouwens.
Was ook overduidelijk rood, maar een gemene overtreding was het niet, meer een domme. Kuijt rolde vrij gewillig doorquote:
En terecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef chrdek het volgende:
kuyt gaat 010 verlaten
Misschien wel, maar het is zo'n beladen wedstrijd. Lees de topics maar eens na. kan me voorstellen dat de spelers af en toe ook gek worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:58 schreef Jasza het volgende:
Agh, ik vind het maar onsportief van Kuyt, ik snap Pienaar echt wel dat hij em neermaait.
Dat was idd een behoorlijk trieste actie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Doorjagen op Emanuelson die opzichtig rustig aan deed om de bal buiten de lijnen te spelen. Dan ben je gewoon een imbeciel als je doorspeelt.
Anderhalf been mogen we toch wel zeggen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen we zijn er nog lang niet, ga niet te vroeg juichen!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
Vies elleboogje van Paauwe.
Die rode kaart van Pienaar is wel een beetje overdreven.
Hopelijk niet. Zwakste man aan feyenoord kant.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
met en beetje geluk ligt die er ook uit zondag![]()
Nee, die was terecht hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
Qua overtreding wel, maar qua situatie volkomen terecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:
"Een kusje"quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef Nega het volgende:
Lekker Huntelaar. "Daar was ie niet zo blij mee". En alweer terecht.
Maar je kunt het je wel voorstellen neem ik aan, waarom 'ie dat doet. Ontzettend dom om je zo af te reageren. Overkwam volgens mij Broerse van Utrecht ook een keer, exact hetzelfde. Tegenstander gaat door met spelen bij een blessure, en hij geeft iemand op vrijwel dezelfde positie eenzelfde schop en krijgt ook rood.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
het was niet eens een echte elleboog, en die rode kaart was absoluut terecht. Gewoon schoppen terwijl er geen bal was.
Was Bosschaart vorig seizoen bij AZ-Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Overkwam volgens mij Broerse van Utrecht ook een keer, exact hetzelfde. Tegenstander gaat door met spelen bij een blessure, en hij geeft iemand op vrijwel dezelfde positie eenzelfde schop en krijgt ook rood.
Het gaat er niet eens om dat Paauwe een elleboog gaf of niet. Hij deelde nog een beuk uit aan Boukhari terwijl de bal al-lang weg was.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
het was niet eens een echte elleboog, en die rode kaart was absoluut terecht. Gewoon schoppen terwijl er geen bal was.
Wat je zegt jongen, zondag 1-2quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
Zo...Ik ben er weer. Terug uit de ArenA en ik heb genoten.Wat een wedstrijd wat een sfeer en vooral de 2de helft was helemaal des Ajax.
eerlijk is eerlijk Feyenoord was in de eerste 20 min van de eerste helft wel de betere ploeg.
Maar boeie.. Op naar de De Kuip voor weer een ouderwetse middag GODENOVERWINNING!
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om dat Paauwe een elleboog gaf of niet. Hij deelde nog een beuk uit aan Boukhari terwijl de bal al-lang weg was.
Altijd leukquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef jna het volgende:
Dalijk of morgen even alle reacties lezen van de feyenoorders in het Ajax-Feyenoord topic
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef jna het volgende:
Dalijk of morgen even alle reacties lezen van de feyenoorders in het Ajax-Feyenoord topic
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigZoveel frustratie en teleurstelling.
En we maken die joden af, en 020 gaat eraanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigZoveel frustratie en teleurstelling.
Jup, boven Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
De kakkerlakjes weten hun plaats weer
Muhaha geweldige overwinning
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
Zo...Ik ben er weer. Terug uit de ArenA en ik heb genoten.Wat een wedstrijd wat een sfeer en vooral de 2de helft was helemaal des Ajax.
eerlijk is eerlijk Feyenoord was in de eerste 20 min van de eerste helft wel de betere ploeg.
Maar boeie.. Op naar de De Kuip voor weer een ouderwetse middag GODENOVERWINNING!
Yeah baby!quote:
Mist wat wedstrijdritme vooral, en misschien nog niet helemaal 100% fitquote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef keijz het volgende:
Het lag vooral aan Urby, die erg onzeker speelde.
Kan het beteuterde koppie van Kuijt dr ook op ?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef twi het volgende:
Ik ga denk ik morgen maar even zoeken naar wat leuke plaatjes van Huntelaar voor in de OPEn
Rosenberg
natuurlijk
Liever geen Feyenoorders in de OP.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kan het beteuterde koppie van Kuijt dr ook op ?![]()
Ligt meer aan zijn stijl van verdedigen, en z'n drang naar voren. Hij vertrouwt zoveel op zijn snelheid dat hij Castelen veel te veel ruimte geeft. Maargoed, dat is komende zondag voorbij, geen Castelen erbij.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mist wat wedstrijdritme vooral, en misschien nog niet helemaal 100% fit
He's just a pussy!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef J.P. het volgende:
Ben net terug, wat een pot zeg
425 ging ook echt flink los, fantastisch.
En ik had Kuyt best wel hoog zitten eigenlijk, maar zo'n actie....
Hij was eigenlijk de laatste waarvan ik zoiets verwachtte.
Ik vond hem in de duels toch terughoudender dan normaal, van wat ik in de samenvatting gezien heb. Maar je hebt gelijk wat betreft zijn speelstijl jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt meer aan zijn stijl van verdedigen, en z'n drang naar voren. Hij vertrouwt zoveel op zijn snelheid dat hij Castelen veel te veel ruimte geeft. Maargoed, dat is komende zondag voorbij, geen Castelen erbij
Haha daar zat ik allangquote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Gelderland het volgende:
ook mooi om dit even te lezen:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/602-33.php
en vooral genieten... de frustratie druipt er vanaf![]()
jammer dat ik daar niet kan reageren
![]()
![]()
quote:
Ja Zuid was vandaag het relaxed van het jaar, verder is het vaak heel dood op 425 enzo maar vandaag echt helemaal gekquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie dat je je vermaakt heb Jasza
Heerlijk .. echt heerlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Gelderland het volgende:
ook mooi om dit even te lezen:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/602-33.php
en vooral genieten... de frustratie druipt er vanaf![]()
jammer dat ik daar niet kan reageren
![]()
![]()
Logisch 3-0 gewonnenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Houniet het volgende:
Wel weer professioneel van Huntelaar om hem niet gelijk op zijn porum te rossen
Morgen staat de wedstrijd wel bij Ultrasuid / Ajaxlivequote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef J.P. het volgende:
Ik zit nog te stuiteren op mijn stoel.
Jammer dat De Wedstrijden al om 22.00 begint, had het graag nog even gezien.
Deze ja!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef Jasza het volgende:
Kweet trouwens wel waarom die bosschaart het deed hoor, die bal in ze trappen voelt ie vast nog steeds
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Silenus het volgende:
3-0, 3-0, en Feyenoord staat voor lul.
Ga morgenochtend op vakantie, moet de return dus ook missen helaasquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Morgen staat de wedstrijd wel bij Ultrasuid / Ajaxlive![]()
JP waar op 425 stond/zat jequote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef J.P. het volgende:
Ik zit nog te stuiteren op mijn stoel.
Jammer dat De Wedstrijden al om 22.00 begint, had het graag nog even gezien.
Nou niet overdrijven hequote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Dit is echt misschien wel leuker dan die 2-3 van Maduro vorig jaar.
Dat ben ik met je eens!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
Fantastische gozer is die Huntelaar toch.
Inderdaad erg sportief en zeker niet uit om anderen een oor aan te naaienquote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
Fantastische gozer is die Huntelaar toch.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef J.P. het volgende:
Rij 10 (plaats 108).
Was inderdaad een mooie feestje daar
Tot zondag hou ik hem ook op mijn smoelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb echt sinds 21:55 non-stop een smile op m'n gezicht.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan gewoon straks 2 prijzen meer pakken dan jullie én het CL ticket. Oh, wat ga ik dan geen medelijden met jou krijgen
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef Trancelocator het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht nog altijd het best, en dat zijn dit jaar weer niet de kakkerlakken. Let op m'n woorden.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is geen gewaagde uitspraak, dat is ieder jaar zo.
Maar goed, we zijn er nog niet. Minstens een doelpunt in de Kuip scoren en het liefst ook winnen daar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax gaat naar de finale play-offs. Ik heb gewoon zo een voorgevoel dat Ajax het gaat redden.
(tee vau pee)![]()
Hehequote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Het zijn maar kut kakkerlakken, kut kakkerlakken.
Sorry, moest ff
Tering ja. Maar dat gaat niet gebeuren. Feyenoord dat nota bene in de Kuip met 4-0 van Ajax wint? Don't think soquote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Jasza het volgende:
Als dit nog verneukt wordt dan ben ik 5 dagen dood in me bed hoor.
Als... dit nog verneukt wordt kom ik 2 weken niet onlinequote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Jasza het volgende:
Als dit nog verneukt wordt dan ben ik 5 dagen dood in me bed hoor.
quote:--------------------------------------------------------------------------------
goaltjesdief schreef:
Wel een heerlijke wedstrijd . Gaan er nog mensen naar de badkuip? Je weet het he, je zal worden uitgelachen!
ps: Mag ik een kaart?
--------------------------------------------------------------------------------
he kijk nou eens een boefje uit 020
opzouten hier !!! , ga naar bed want kinderbeddtijd is allang verstreken
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
Trouwens naast me zat echt een malloot hoor hem:
KALOU EN VERDONK HEBBEN SEX
Ik kwam niet meer bij
Valt wel meer hoor. Ik heb hier vanaf de computer en met de radio ook erg genoten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Jasza het volgende:
Idd al die mensen die geboycot hebben zullen wel balen denk ikAl was het duidelijk waarom ze het deden.
Is dat tape op zn arm of een tattoo van een kruisquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:11 schreef Trancelocator het volgende:
Johnny is ook weer lekker veel zelfvertrouwen aan het bijtanken.
[afbeelding]
Klopt al is het zker geen Trabelsi in aanvallend opzichtquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoor niemand over Boakye trouwens? Speelde vandaag ook weer niet slechtSpeelde Kalou eigenlijk mee?
![]()
Duidelijk, maar totaal nutteloos.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Jasza het volgende:
Idd al die mensen die geboycot hebben zullen wel balen denk ikAl was het duidelijk waarom ze het deden.
Met een goede rechtermiddenvelder is dat opzich ook niet nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt al is het zker geen Trabelsi in aanvallend opzicht![]()
Zo te zien een tattoo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is dat tape op zn arm of een tattoo van een kruis
Dan moet je nog is goed kijken, die 2-0 was geen buitenspel want in het midden liep er nog 1 van feyenoordquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
is het btw al iemand opgevallen dat de 2-0 van heitinga dik buitenspel was?
en is het jullie dan ook opgevallen dat de (slechte) commentatoren bij talpa dat zélfs in de vertraagde beelden niet zagen?
ik heb er in ieder geval niemand over gehoord, maarjah mij hoor je niet klagen hoor 3-0![]()
![]()
Was geen buitenspel hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
en is het jullie dan ook opgevallen dat de (slechte) commentatoren bij talpa dat zélfs in de vertraagde beelden niet zagen?
ik heb er in ieder geval niemand over gehoord, maarjah mij hoor je niet klagen hoor 3-0![]()
![]()
Dan mag jij de herhaling nog eens 1000x gaan bekijken, kom daarna nog maar eens terugquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
was ook een ajaciedquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je nog is goed kijken, die 2-0 was geen buitenspel want in het midden liep er nog 1 van feyenoord![]()
Wat een zwak excuus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:21 schreef MadMarine het volgende:
[..]
was ook een ajacied
er liepen er twee buiten spel, zoals dat vroeger zo mooi heette
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de herhaling nog eens 1000x gaan bekijken, kom daarna nog maar eens terug
Aap er stond een feyenoorder en een Ajacied in et middenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:21 schreef MadMarine het volgende:
[..]
was ook een ajacied
er liepen er twee buiten spel, zoals dat vroeger zo mooi heette
dan zal ík het wel verkeerd gezien hebben, in plaats van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aap er stond een feyenoorder en een Ajacied in et midden![]()
Volgende week komt de DVD uit met 3 uur kijkgenotquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting te zien vanavond?
Dat is weer een heel ander verhaal inderdaad...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Op naar Cohen zou ik zeggen.
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
en waar zijn al die kakkerlakken nu dan ?????
lekker rustig en schoon dit topic..
en die boschaart krijgt zijn straf nog wel ...hoop ik..wat een dwaas zeg...
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!!!!!!!!
Zag ik de lange zijde nu mee zwaaien naar de Kuip en meespringen op wie niet springtquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Jasza het volgende:
Goed om te lezen dat Noord ook lekker aan het shaken was, alleen de lange zijde zag er weer erg dood uit![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zag ik de lange zijde nu mee zwaaien naar de Kuip en meespringen op wie niet springt
Kom op zeg. Tot nu toe waren het toch jullie die notabene hier liepen te roepen "Helemaal niets in Amsterdam", terwijl Ajax sowieso al een prijs meer dan Feyenoord heeft gehaald. En de koek is nog niet op voor ons.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.
Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.![]()
Met 'helemaal niet' bedoel ik zelf altijd dat een club geen landstitel, CL-ticket in handen heeft. De beker vind ik persoonlijk niet belangrijk. Als dan zelfs de UEFA-cup ticket niet is bereikt, dan is het een blamage voor een top 3-club en dat gebeurt ook vrijwel nooit...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.
Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.![]()
Zijn schrosing heeft toch bijna geen invloed op Ajax op Ajax want hij gaat toch wegquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
Ik wil hem ook wel terug zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
Je bent een matennaaier of je bent het niet. Als Feyenoord was teruggekomen in de wedstrijd was die Pienaar mooi de lul geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel terug zien.
Maar goed, het was een debiele actie. Doe je het wel, dan moet je zorgen dat je het goed doet en hem echt doormidden schopt. Hij gaat toch naar Dortmund, lekker belangrijk. Nu benadeel je er eigenlijk alleen maar Ajax zelf mee.
ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroegquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Kuijt is immuun voor alle ziekten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef Jasza het volgende:
Idd niemand durfde Kuyt aan te pakken dit seizoen had ik et gevoel en Pienaar schopt hem gewoon naar de tyfus
bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren erquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondanks de boycot geen spijt dat je niet bent gegaan PLAE@?
Is de kroeg ook afgebroken door de hossende menigtequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren er
Heel raar zegquote:Ajax niet verder met Juanfrán
Ajax neemt na dit seizoen afscheid van de Spanjaard Juanfrán. De optie tot koop op de huurling van Besiktas zal niet worden gelicht. Juanfrán kende een hoogst ongelukkig seizoen. De verdediger was pas na een paar maanden wedstrijdfit en kreeg daarna te maken met blessures en een handvol schorsingen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]
Heel raar zeg
Hehe idd, Kalou raakte trouwens geen banaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarom... Moest er wel aan denken. Uitgerekend de dag dat er een half boycot is krijg je zo'n wedstrijd...
"Schade Kalou, alles ist vorbei" was overigens best grappig
Maakt het feest helemaal compleet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]
Heel raar zeg
Uiteindelijk tóch maar gegaan, had al kaartjes en zat al vanaf 14.00 uur in de stad, dus begon te vervelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroeg![]()
Blij dat de sfeer bij jullie zo goed was, anders zou je je waarschijnlijk wel hebben zitten verbijten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:30 schreef PLAE@ het volgende:
Was mooi ja Montana![]()
Ruim 100 man 99% bekenden van t vak. Wat later op de avond naar andere kroeg gegaan waar ik daarvoor ook al was.
Blijven weg, logisch ook...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:33 schreef Jasza het volgende:
Vraagje he PLAE, stel Ajax gaat door blijven jullie dan weer weg? 410 was nog redelijk vol.
Dezelfde groep blijft weg. Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af! Zelf heb ik mij fel uitgesproken tegen een boycot, toch wist ik niet zeker of ik zou gaan. Vandaag uiteindelijk wél gegaan en zondag ook, dus dan maak ik de play-offs maar vol, met de bekerwinst als mooi toetje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:33 schreef Jasza het volgende:
Vraagje he PLAE, stel Ajax gaat door blijven jullie dan weer weg? 410 was nog redelijk vol.
En F was ook vocaal goed aanwezig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:35 schreef Jasza het volgende:
De F-side was sinds lange tijd weer is goed gevuld idd, bij mij in de buurt was iedereen er wel die er het hele seizoen er waren
Hehequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En F was ook vocaal goed aanwezig...
ja ik las net dat stukje van sub. ben wel benieuwd naar wie hehe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af!
De namen weet ik niet, maar de gezichten herkende ik wel. Dan ga je best af!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja ik las net dat stukje van sub. ben wel benieuwd naar wie hehe.
Als je gezworen hebt dat je niet zou gaan is het idd wel matig, ik zou als het duurder dan 20 euro was ook niet zijn gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dezelfde groep blijft weg. Ook al waren er nu mensen die hadden gezworen niet te gaan, maar uiteindelijk werden ze toch in stadion gesignaleerd, dan ga je af!
5.000 uitkaarthouders en de voorverkoop is met een dag verlengd (eigenlijk zou je morgen niet meer kunnen kopen), dus wellicht nog wat succes-supporters die een (haast) gegarandeerd feestje willen bouwen in Rotterdam, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:42 schreef Jasza het volgende:
Het zal zondag trouwens wel leeg zijn in het uitvak dan als de echte kern wegblijft...
WEet iemand trouwens wanneer je een uitkaart kan aanvragen![]()
![]()
Ok thnxquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
Dat moet wel redelijk op tijd geloof ik. Even ajax.nl in de gaten houden denk ik.
Ik denk dat het uitvak nog wel uitverkocht raakt hoor![]()
Dat het gezellig was heb ik al van meerdere gehoord, maar of het gezelliger was in het stadion, kan en wil je (misschien) niet eens weten. Maar goed, respect voor jullie keuze.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:18 schreef Bananenman het volgende:
Vette avond gisteren met hele groep in een café in de binnenstad...nog lekkerder dan in het stadion. Wat een feest...
Oh? Waar waren jullie dan in de stadquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De namen weet ik niet, maar de gezichten herkende ik wel. Dan ga je best af!![]()
Gelukkig ben ik al die tijd eerlijk en oprecht geweest naar SUB toe.![]()
quote:Ajax licht optie Juanfràn niet
Ajax heeft besloten de optie in het contract van Juanfràn niet te lichten. De Spaanse linksback, eigendom van het Turkse Besiktas, heeft de technische staf van Ajax niet kunnen overtuigen.
De Amsterdammers haalden hem binnen als vervanger van de langdurig geblesseerde Maxwell. Maar de positie van Juanfràn heeft gedurende zijn hele periode bij Ajax flink onder druk gestaan. De jonge talentvolle Urby Emanuelson kreeg vervolgens de voorkeur en maakte een betere indruk dan de international.
Altijd al gezegd dat ik niet zou boycotten, vanaf 14.00 uur in stad geweest en als het gezellig was, zou ik wel overwegen te blijven. Uiteindelijk toch gegaan, kaarten had ik al gekocht. Daarbij had een maat van me ook al kaarten gekocht voor de uitwedstrijd, dus zou nergens op slaan om vandaag niet te gaan en zondag wel. Sfeer was goed, maar lag aan tegenstander en vooral aan scoreverloop.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh? Waar waren jullie dan in de stad
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.quote:
Precies... niets voor Ajaxquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.
Mooizo, helaas heeft die het niet kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.
Okay, dan maar uitgeschakeld worden door Groningen of AZquote:'Play-offs kunnen Blinds redding worden'
Danny Blind staat volgend seizoen wellicht toch voor de groep bij Ajax De dit voetbaljaar ingevoerde play-offs kunnen de redding worden van Ajax-trainer Danny Blind. Dat suggereert de gratis ochtendkrant Spits vandaag. Het gonst in De Arena al weken van de geruchten over wie Blind volgend seizoen zou gaan opvolgen. Maar omdat Ajax in de play-offs nu de mogelijkheid heeft het mislukte seizoen toch succesvol af te sluiten, is de kans volgens Spits groot dat Blind gewoon blijft zitten waar hij zit.
Als Ajax er donderdag en zondag in slaagt aartsrivaal Feyenoord uit te schakelen, is de coach veel vergeven. Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam. Blind zelf liet vorige week doorschemeren dat hij zijn ontslag al voelt aankomen. Steun van de directie krijgt hij (nog) niet. "Ik hoor ze ook niet zeggen dat Blind volgend jaar nog trainer is", zegt de oefenmeester deze week in Voetbal International.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dan maar uitgeschakeld worden door Groningen of AZ.
ja heerlijk je moet had die kakkerlakken moeten zien bij mijn teamquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:16 schreef Urquhart het volgende:
Wat een lekker gevoel gisteravond zeg, 3-0
Laat die dvd maar komen
Arme Jorienquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef DutchSoldier het volgende:
jorienvandenherik waarschijnlijk ook in het uitvak![]()
Wat een calimero-reacties weer van Feyenoord-kant, hebben wij ook zo gereageerd na de nederlagen eerder dit seizoen? Niet dat ik mij kan herinneren.quote:1. dirk tot 2 maal toe penalty onthouden
2. belachelijke rode kaart voor bahia, waarom niet voor stuntelaar die liep te trekken en duwen?
3 waarom geen schwalbe medaille voor dat enge konijn?
4 doelpunt geitinga: 2 man buiten spel...en niemand die wat zegt?
5 rood voor castelen die gewoon omver gegooid wordt door zijn man die vervolgens over hem gaat liggen???
geweldige wedstrijd schijt, zelfs in de herhalingen van neuspa viel dat niet weg te poetsen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een calimero-reacties weer van Feyenoord-kant, hebben wij ook zo gereageerd na de nederlagen eerder dit seizoen? Niet dat ik mij kan herinneren.
Precies, en volgens mij mogen alle feyenoorders een bril kopen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een calimero-reacties weer van Feyenoord-kant, hebben wij ook zo gereageerd na de nederlagen eerder dit seizoen? Niet dat ik mij kan herinneren.
hij was inderdaad erg goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Na ruim een uur voetballen, kwam ik erachter (weliswaar onder invloed van e.e.a.) dat de sterkspelende rechtsback van Ajax niet Hatem Trabelsi was, maar Emmanuel Boakye. Aanvallend nog iets minder dan de vertrekkende Tunesiër, maar verdedigend ijzersterk. Salomon Kalou liet niets, maar dan ook niets zien. Rita Verdonk zou Emmanuel Boakye een Nederlands paspoort moeten geven!
AZ heb ik in gedachten al afgeschreven. Als Groningen net zo speelt als gisteravond geef ik ze nog een verdomd goede kans, maar eerlijk is eerlijk, op de overwinning van Ajax gisteren valt niets af te dingen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dan maar uitgeschakeld worden door Groningen of AZ.
Je roept wel iets te snel dat Groningen door is. 2-0 in De Hout is niet onmogelijk voor AZ. De alkmaarders maken inderdaad een zwakke vermoeide indruk, maar ze hebben vaker het onmogelijke gepresteerd in het eigen stadion.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
AZ heb ik in gedachten al afgeschreven. Als Groningen net zo speelt als gisteravond geef ik ze nog een verdomd goede kans, maar eerlijk is eerlijk, op de overwinning van Ajax gisteren valt niets af te dingen.
Tja, het is en blijft een speciale wedstrijd natuurlijk. Maar er zitten gewoon teveel mensen die niet van een beetje herrie houden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:32 schreef Tvduijn het volgende:
Waarom is de sfeer trouwens niet altijd zoals gister (ook op de lange zijde etc.)
Was echt gaaf, op een gegeven moment deed echt bijna iedereen mee met helemaal niets in rotterdam...
AZ gaat inderdaad gewoon door hoor. Al hoop ik van niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Je roept wel iets te snel dat Groningen door is. 2-0 in De Hout is niet onmogelijk voor AZ. De alkmaarders maken inderdaad een zwakke vermoeide indruk, maar ze hebben vaker het onmogelijke gepresteerd in het eigen stadion.
Ik hoop dat Groningen doorgaat verder.![]()
Dat was geniaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:49 schreef Gelderland het volgende:
Dit las ik op ajax.netwerk:
'Jammer dat Talpa de ultieme vernedering niet uit heeft gezonden; 38x (zoals iemand eerder schreef) het ole bij het overspelen van de bal) HEERLIJK!!!'
Iemand filmpje38x is wel veel
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Vanaf heden al te bestellen, met de door Joop Leeuwendaal gezongen nummers "Feyenoord staat weer met lege handen!" en natuurlijk de klapper "Hand in hand, we zijn verraden!"
Dat is dan ook de ultieme vernedering, nog erger dan: "Ze krijgen voetballes!"quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was geniaal.
Hoooo!!!! Hooo!!! Hooo!!!! Hoooooo!!!!.
Ik heb geen f'noorders meer gezien nadat ik wegging eigenlijk.. Maar dat hoefde ook niet, je kon de tranen proeven in het uitvakquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is dan ook de ultieme vernedering, nog erger dan: "Ze krijgen voetballes!"![]()
Bij het instappen in de trein waren de Feyenoord-supporters erg rstig, ze durfden niet eens te kijken.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
SCC's tóch weer duurder: http://www.dapprestrijder(...)ws/meergeldbrief.gif
Jammer dat onze concurrentie wel rekening houdt met haar supporters en Ajax niet, PSV zou haar supporters gratis naar de play-offs hebben laten gaan (als zij play-offs zouden spelen) en Feyenoord heeft de prijs van een SCC verlaagd, daarbij krijg je ook nog een historische DVD.
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen f'noorders meer gezien nadat ik wegging eigenlijk.. Maar dat hoefde ook niet, je kon de tranen proeven in het uitvak.
Wel grappig, maar met het laatste ben ik het niet eens. Gisterenavond was schitterend, Feyenoord uitschakelen voor CL-voetbal is prachtig, maar het blijft een kutseizoen en van mij mag DB nog altijd vertrekken!quote:Vraagje aan Cohen [Ingezonden]
Beste meneer Cohen,
Iedereen heeft de afgelopen tijd kunnen lezen dat u de finalewedstrijd om de plee-offs voor de tweed CL-ticket zoou kunnen gaan verbieden, mits Ajax de tweede wedstrijd thuis zou moeten spelen. De kans dat dit gaat geberuen is na vanavond redelijk groot geworden. Er kan nog het één en ander gebeuren, maar het ziet er voorlopig naar uit dat Ajax de tweede finalewedstrijd om de zo gehate plee-offs wel eens thuis speelt.
Dat van die wedstrijd dan maar verbieden was misschien iets voorbarig. Tuurlijk heeft de Amsterdamse politie het in die periode erg druk met een aantal evenementen kort op elkaar (koninginnedag, dodenherdenking en bevrijdingsdag). Als daar ook nog eens een wedstrijd van Ajax tussen zou komen, wordt het waarschijnlijk wel een beetje te veel van het goede voor de calimero's van de politie. De oplossing ligt echter al voor de hand. Een brief naar collega opstelten van rotterdam zou het probleem op kunnen lossen.
De politie daar heeft die avond zeer hoogstwaarschijnlijk toch niks te doen!
Gegroet,
een Ajaxied (wiens seizoen voorlopig redelijk goed hersteld is gisteravond)
Ja, dat zou je toch echt moeten wetenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat hij Ajaxied schrijft
wat dacht je van zou met dubbel o?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat hij Ajaxied schrijft
Er staan nog wel meer fouten in. Slordige brief waarschijnlijk geschreven door een aardappelquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat dacht je van zou met dubbel o?
5 seizoenen ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Badabingea het volgende:
Hoelang heeft Feijenoord al geen champions league gespeeld?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:20 schreef jna het volgende:
Vind je het gek dat we gister hebben gewonnen. Feyenoord heeft al jaren geen doordeweekse wedstrijden meer gewonnen
38quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:49 schreef Gelderland het volgende:
Dit las ik op ajax.netwerk:
'Jammer dat Talpa de ultieme vernedering niet uit heeft gezonden; 38x (zoals iemand eerder schreef) het ole bij het overspelen van de bal) HEERLIJK!!!'
Iemand filmpje38x is wel veel
Hoeft niet te betekenen dat dat nu ook gebeurd, misschien is het nu andersom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
12.30 verontrust me nog wel een beetje zondag, Ajax heeft dit seizoen geen1 wedstrijd om half 1 gewonnen sterker nog ze hebben ze allemaal verloren volgens mij
![]()
We hoeven dan ook niet te winnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
12.30 verontrust me nog wel een beetje zondag, Ajax heeft dit seizoen geen1 wedstrijd om half 1 gewonnen sterker nog ze hebben ze allemaal verloren volgens mij
![]()
Daarna ook even (heel kort) het scanderen van "Ri-chard Wit-schge!"quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarna ook even (heel kort) het scanderen van "Ri-chard Wit-schge!"Wat dropen ze af, heerlijk!
![]()
We hebben dit seizoen tweemaal van Feyenoord verloren, maar in de play-offs zegt dat (blijkbaar) helemaal niets. Tijdens de preventieve fouilering op Bijlmer blufte ik nog tegen een (quasi-)geïnteresseerd agent, zei hem dat het een nulletje of drie zou worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
ach we hebben dit seizoen ook nog niet eerder gewonnen van feyenoord en dat kan ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we het btw over dagjesmensen hebben, de ultieme zat naast me. Hem moest uitgelegd worden dat de Ajacieden "en wie niet springt is geen jood" en de feyenoorders "en wie niet springt is een jood" zongen
den haag uit hebben we gewonnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht doorlopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen tweemaal van Feyenoord verloren, maar in de play-offs zegt dat (blijkbaar) helemaal niets. Tijdens de preventieve fouilering op Bijlmer blufte ik nog tegen een (quasi-)geïnteresseerd agent, zei hem dat het een nulletje of drie zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |