Valt me nog tegen.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef borisz het volgende:
best wel grappig. al 2 topics vol voordat de partij is begonnen
tyquote:Op donderdag 20 april 2006 14:34 schreef Messenga het volgende:
Even de TT verandert voor TS.
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef speknek het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden? C+ zeker?
Geen idee, maar alles wat nooit in VBL komt en geen idee heeft hoe het werkt komt opdagen opeensquote:Op donderdag 20 april 2006 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe komen al deze mensen ineens onder hun steen vandaan?
Nouja, pfrt, nooit in VBL komt..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar alles wat nooit in VBL komt en geen idee heeft hoe het werkt komt opdagen opeens.
Is het zeker dat Paddy's het niet uitzend?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Canal+ bestaat niet meer, dat is Sport1.
Sport1 heeft de rechten niet meer.
Tele2/Versatel heeft het.
C+ Spanje en op sport Italia ..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef speknek het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden? C+ zeker?
yup daarom heeft deze allochtoon ook een schotel.. al het lekkere voetbal zonder gezeurquote:Op donderdag 20 april 2006 14:57 schreef space-kees het volgende:
[..]
Alleen met schotel te ontvangen?
Ja, gewoon UEFA regels.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:51 schreef Hork het volgende:
Kunnen uitdoelpunten doorslaggevend zijn of maakt dat geen fluit uit bij de playoffs ?
Naar de kuip?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaa
om 4 uur naar de kuip toe
we pakken ze
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Naar de kuip?
Leuke wedstrijd krijg je dan te zien![]()
[..]
Naar de kuip?
Heeft O'Shea's geen Verstatel/Tele2?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is het zeker dat Paddy's het niet uitzend?
[..]
Naar de kuip?
Misschien moet je voor een ajax-feyenoord als Feyenoorder wel eerst een trein inquote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Naar de kuip?
Op hun site staat dat ze Steau - Boro uitzenden.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Heeft O'Shea's geen Verstatel/Tele2?
Anders moet ik een goede kroeg zoeken in Rotterdam...
niet? daar wouwen wij namenlijk gaan kijken hehee kk zooi danquote:Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is het zeker dat Paddy's het niet uitzend?
Z Kijk eens naar die misselijke ventjes bij je eigen club.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
die misselijke kuijt gisteren bij studio sport
"Tja het zijn 2 wedstrijden die op zichzelf staan. We moeten bewijzen dat we over 2 wedstrijden beter zijn."
Mr-Cliche, zeg dan niks. God wat haat ik dat ventje... Extra rede van Ajax om te winnen dan is hij op zeker weg.
Het is eigenlijk gewoon een marketing fout van jewelste door dit alleen rechtstreeks achter de decoder te zetten. Maarja, hoogste bieder enzo..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, pfrt, nooit in VBL komt..
Maar afgezien van een eventuele Gatorade Cup finale (hee ik wist dat het geen Amstel Cup meer was!) is dit natuurlijk de belangrijkste Ajax-Feyenoord in jaren, lijkt me niet gek dat er ineens veel meer geinteresseerden zijn.
Je kan het proberen. Op de site van Paddy staat iig niet zoveel. Er staat iig dat ze geen event hebben vanavond. Kan je ze niet even bellen? Dan weet je het zeker. Wilde vanavond ook gaan naar daar. O'Shea zend het niet uit, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:26 schreef CategoryC het volgende:
[..]
niet? daar wouwen wij namenlijk gaan kijken hehee kk zooi dan
En je bent zelf voor... ?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop een beetje op Feyenoord, hoe meer de stand in de compeititie in de play-offs tot uiting komt hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |