quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
SCC's tóch weer duurder: http://www.dapprestrijder(...)ws/meergeldbrief.gif
Jammer dat onze concurrentie wel rekening houdt met haar supporters en Ajax niet, PSV zou haar supporters gratis naar de play-offs hebben laten gaan (als zij play-offs zouden spelen) en Feyenoord heeft de prijs van een SCC verlaagd, daarbij krijg je ook nog een historische DVD.
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen f'noorders meer gezien nadat ik wegging eigenlijk.. Maar dat hoefde ook niet, je kon de tranen proeven in het uitvak.
Wel grappig, maar met het laatste ben ik het niet eens. Gisterenavond was schitterend, Feyenoord uitschakelen voor CL-voetbal is prachtig, maar het blijft een kutseizoen en van mij mag DB nog altijd vertrekken!quote:Vraagje aan Cohen [Ingezonden]
Beste meneer Cohen,
Iedereen heeft de afgelopen tijd kunnen lezen dat u de finalewedstrijd om de plee-offs voor de tweed CL-ticket zoou kunnen gaan verbieden, mits Ajax de tweede wedstrijd thuis zou moeten spelen. De kans dat dit gaat geberuen is na vanavond redelijk groot geworden. Er kan nog het één en ander gebeuren, maar het ziet er voorlopig naar uit dat Ajax de tweede finalewedstrijd om de zo gehate plee-offs wel eens thuis speelt.
Dat van die wedstrijd dan maar verbieden was misschien iets voorbarig. Tuurlijk heeft de Amsterdamse politie het in die periode erg druk met een aantal evenementen kort op elkaar (koninginnedag, dodenherdenking en bevrijdingsdag). Als daar ook nog eens een wedstrijd van Ajax tussen zou komen, wordt het waarschijnlijk wel een beetje te veel van het goede voor de calimero's van de politie. De oplossing ligt echter al voor de hand. Een brief naar collega opstelten van rotterdam zou het probleem op kunnen lossen.
De politie daar heeft die avond zeer hoogstwaarschijnlijk toch niks te doen!
Gegroet,
een Ajaxied (wiens seizoen voorlopig redelijk goed hersteld is gisteravond)
Ja, dat zou je toch echt moeten wetenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat hij Ajaxied schrijft
wat dacht je van zou met dubbel o?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dat hij Ajaxied schrijft
Er staan nog wel meer fouten in. Slordige brief waarschijnlijk geschreven door een aardappelquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat dacht je van zou met dubbel o?
5 seizoenen ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Badabingea het volgende:
Hoelang heeft Feijenoord al geen champions league gespeeld?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:20 schreef jna het volgende:
Vind je het gek dat we gister hebben gewonnen. Feyenoord heeft al jaren geen doordeweekse wedstrijden meer gewonnen
38quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:49 schreef Gelderland het volgende:
Dit las ik op ajax.netwerk:
'Jammer dat Talpa de ultieme vernedering niet uit heeft gezonden; 38x (zoals iemand eerder schreef) het ole bij het overspelen van de bal) HEERLIJK!!!'
Iemand filmpje38x is wel veel
Hoeft niet te betekenen dat dat nu ook gebeurd, misschien is het nu andersom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
12.30 verontrust me nog wel een beetje zondag, Ajax heeft dit seizoen geen1 wedstrijd om half 1 gewonnen sterker nog ze hebben ze allemaal verloren volgens mij
![]()
We hoeven dan ook niet te winnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
12.30 verontrust me nog wel een beetje zondag, Ajax heeft dit seizoen geen1 wedstrijd om half 1 gewonnen sterker nog ze hebben ze allemaal verloren volgens mij
![]()
Daarna ook even (heel kort) het scanderen van "Ri-chard Wit-schge!"quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarna ook even (heel kort) het scanderen van "Ri-chard Wit-schge!"Wat dropen ze af, heerlijk!
![]()
We hebben dit seizoen tweemaal van Feyenoord verloren, maar in de play-offs zegt dat (blijkbaar) helemaal niets. Tijdens de preventieve fouilering op Bijlmer blufte ik nog tegen een (quasi-)geïnteresseerd agent, zei hem dat het een nulletje of drie zou worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
ach we hebben dit seizoen ook nog niet eerder gewonnen van feyenoord en dat kan ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we het btw over dagjesmensen hebben, de ultieme zat naast me. Hem moest uitgelegd worden dat de Ajacieden "en wie niet springt is geen jood" en de feyenoorders "en wie niet springt is een jood" zongen
den haag uit hebben we gewonnenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht doorlopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen tweemaal van Feyenoord verloren, maar in de play-offs zegt dat (blijkbaar) helemaal niets. Tijdens de preventieve fouilering op Bijlmer blufte ik nog tegen een (quasi-)geïnteresseerd agent, zei hem dat het een nulletje of drie zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |