Ben ik met je eens!quote:Op zondag 2 april 2006 20:03 schreef Cheiron het volgende:
Oh.. Danny, wat doe je toch? Je moet niet zo janken, dat wekt echt geen sympathie. Natuurlijk heb je 100% gelijk en heeft Luinge je vanmiddag heel flink genaaid, maar je kan toch niet voor de camera staan janken?
Anyway kut..
En dan nog zijn ze nog niet half zo'n LOSER als jij.quote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Blind = Huilie
Ik heb begin stiekum toch wel een beetje medelijde met jullie te krijgen. Een balle coach en een balle team![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand je nu nog tegespreektquote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Blind = Huilie
Ik heb begin stiekum toch wel een beetje medelijde met jullie te krijgen. Een balle coach en een balle team![]()
Bij deze.quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand je nu nog tegespreekt
quote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeik niet hij heeft gewoon gelijk. Alle punten die hij opnoemt waren schandalige fouten van de scheidsrechters. Noem eens een paar wedstrijden waarin Ajax geholpen werd door fouten vd scheids, ik daag je uit.
Kanker nou eens op hier en ga je eigen lelijke topic vervuilen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen ajax heeft dat soort moment zeker. De wedstrijd AZ - Feyenoord niet gezien? Precies hetzelfde.
Machlas met zijn schwalbe bij Dudek????
Ga aub niet de huilie uit hangen, jullie hebben gewoon een balle team.
Ik vond dit veel verder gaan dan twijfelachtig. Hier zie je dat een scheids de wedstrijd aan het manipuleren is en van mij zou hij hier best op aangesproken mogen worden door de knvb. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben ik met je eens!
Luinge maakte (as usual) weer wat twijfelachtige beslissingen, maar Danny z'n betoog was wel erg zielig, Calimero-gedrag ten top! Wat laat hij zich hier kennen zeg.
MACHLASquote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen ajax heeft dat soort moment zeker. De wedstrijd AZ - Feyenoord niet gezien? Precies hetzelfde.
Machlas met zijn schwalbe bij Dudek????
Ga aub niet de huilie uit hangen, jullie hebben gewoon een balle team.
Wat doet blind dan in het interview? Die wedstrijden waar hij het over heeft zijn ook al een tijd geleden.quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kanker nou eens op hier en ga je eigen lelijke topic vervuilen.
Machlas...
Over oude koeien gesproken dikkop...
Zie het eens anders.quote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Radegast het volgende:
Je hoeft niet te reageren op DK hoor.
Mijn god.![]()
Ik zag het ook niet echt goed, volgens mij was het meer klunzigheid.quote:Op zondag 2 april 2006 20:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Trouwens, ik zag het naschoppen van Juanfran niet? Wel zag ik Ka natrappen 2 seconden daarvoor. Zal wel aan mij liggen.
DIt seizoen EI!quote:Op zondag 2 april 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat doet blind dan in het interview? Die wedstrijden waar hij het over heeft zijn ook al een tijd geleden.
Eeeeh, sorry hoor. Maar Danny z'n actie net voor de camera, DAT was Calimero gedrag ten top!quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Blind heeft gelijk en mag dat best voor de camera zeggen. Hij vertoont nog lang geen Calimero-gedrag zoals feyenoord dat heeft gedaan.
AZ - Feyenoord was vorige week Elquote:Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef Robar het volgende:
[..]
DIt seizoen EI!
Das heel wat anders dan 6 lustrums geleden!
En dan gewoon straks 2 prijzen meer pakken dan jullie én het CL ticket. Oh, wat ga ik dan geen medelijden met jou krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
Blind = Huilie
Het was een domme actie, ongelukkig, maar zeer onnodig!quote:Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet echt goed, volgens mij was het meer klunzigheid.![]()
Jullie lopen de plee offs mis manquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan gewoon straks 2 prijzen meer pakken dan jullie én het CL ticket. Oh, wat ga ik dan geen medelijden met jou krijgen
Ja inderdaad en niet 6 seizoenen geleden. Terug naar de zandbak nu.quote:
Hij verstaptte zich echt niet hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:13 schreef Cheiron het volgende:
In mijn ogen verstapte hij zich en maakte hij een sprongetje. Dan gebeurt 30 keer in een wedstrijd.. als je daar rood voor geeft ben je echt niet lekker bezig.
Dat is geen gewaagde uitspraak, dat is ieder jaar zo.quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef Trancelocator het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht nog altijd het best, en dat zijn dit jaar weer niet de kakkerlakken. Let op m'n woorden.
hij is al weg hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Jasza het volgende:
Dirk Kuyt aap.
dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
We zouden hem natuurlijk ook allemaal kunnen negeren, aangezien hij dit soort reacties natuurlijk alleen maar leuk vind...
Ik bedoelde eigenlijk de echte kuit, hoe die fokker eruit ziet weet ik niet en hoef ik niet te weten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
We zouden hem natuurlijk ook allemaal kunnen negeren, aangezien hij dit soort reacties natuurlijk alleen maar leuk vind...
rightquote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de echte kuit, hoe die fokker eruit ziet weet ik niet en hoef ik niet te weten.
Uiterlijk is ook echt een belangrijk punt om een succesvolle voetballer te zijn he?quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik moet anders de eerste aap nog zien die zo lelijk is.
Ik vond het zielig voor die aapquote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook echt een belangrijk punt om een succesvolle voetballer te zijn he?
Tuurlijk niet, die ziet ook wel in dat dit een kutseizoen is en dat ie volgend jaar waarschijnlijk de schaal omhoog kan houden op het leidseplein.quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef M0NTANA het volgende:
Iedere nederlaag zorgt ervoor dat het afscheid van DB dichterbij komt.
Dat is de enige positieve draai die ik aan dit kut-seizoen kan geven.
Zou KJH al spijt hebben van zijn overgang? Straks aandigt Heerenveen boven Ajax.
Dream Onquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die ziet ook wel in dat dit een kutseizoen is en dat ie volgend jaar waarschijnlijk de schaal omhoog kan houden op het leidseplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |