quote:Ajax licht optie Juanfràn niet
Ajax heeft besloten de optie in het contract van Juanfràn niet te lichten. De Spaanse linksback, eigendom van het Turkse Besiktas, heeft de technische staf van Ajax niet kunnen overtuigen.
De Amsterdammers haalden hem binnen als vervanger van de langdurig geblesseerde Maxwell. Maar de positie van Juanfràn heeft gedurende zijn hele periode bij Ajax flink onder druk gestaan. De jonge talentvolle Urby Emanuelson kreeg vervolgens de voorkeur en maakte een betere indruk dan de international.
Altijd al gezegd dat ik niet zou boycotten, vanaf 14.00 uur in stad geweest en als het gezellig was, zou ik wel overwegen te blijven. Uiteindelijk toch gegaan, kaarten had ik al gekocht. Daarbij had een maat van me ook al kaarten gekocht voor de uitwedstrijd, dus zou nergens op slaan om vandaag niet te gaan en zondag wel. Sfeer was goed, maar lag aan tegenstander en vooral aan scoreverloop.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh? Waar waren jullie dan in de stad
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.quote:
Precies... niets voor Ajaxquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.
Mooizo, helaas heeft die het niet kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's duidelijk. Jammer, maar hij voegt te weinig toe.
Okay, dan maar uitgeschakeld worden door Groningen of AZquote:'Play-offs kunnen Blinds redding worden'
Danny Blind staat volgend seizoen wellicht toch voor de groep bij Ajax De dit voetbaljaar ingevoerde play-offs kunnen de redding worden van Ajax-trainer Danny Blind. Dat suggereert de gratis ochtendkrant Spits vandaag. Het gonst in De Arena al weken van de geruchten over wie Blind volgend seizoen zou gaan opvolgen. Maar omdat Ajax in de play-offs nu de mogelijkheid heeft het mislukte seizoen toch succesvol af te sluiten, is de kans volgens Spits groot dat Blind gewoon blijft zitten waar hij zit.
Als Ajax er donderdag en zondag in slaagt aartsrivaal Feyenoord uit te schakelen, is de coach veel vergeven. Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam. Blind zelf liet vorige week doorschemeren dat hij zijn ontslag al voelt aankomen. Steun van de directie krijgt hij (nog) niet. "Ik hoor ze ook niet zeggen dat Blind volgend jaar nog trainer is", zegt de oefenmeester deze week in Voetbal International.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dan maar uitgeschakeld worden door Groningen of AZ.
ja heerlijk je moet had die kakkerlakken moeten zien bij mijn teamquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:16 schreef Urquhart het volgende:
Wat een lekker gevoel gisteravond zeg, 3-0
Laat die dvd maar komen
Arme Jorienquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef DutchSoldier het volgende:
jorienvandenherik waarschijnlijk ook in het uitvak![]()
Wat een calimero-reacties weer van Feyenoord-kant, hebben wij ook zo gereageerd na de nederlagen eerder dit seizoen? Niet dat ik mij kan herinneren.quote:1. dirk tot 2 maal toe penalty onthouden
2. belachelijke rode kaart voor bahia, waarom niet voor stuntelaar die liep te trekken en duwen?
3 waarom geen schwalbe medaille voor dat enge konijn?
4 doelpunt geitinga: 2 man buiten spel...en niemand die wat zegt?
5 rood voor castelen die gewoon omver gegooid wordt door zijn man die vervolgens over hem gaat liggen???
geweldige wedstrijd schijt, zelfs in de herhalingen van neuspa viel dat niet weg te poetsen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een calimero-reacties weer van Feyenoord-kant, hebben wij ook zo gereageerd na de nederlagen eerder dit seizoen? Niet dat ik mij kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |