wat een gelul zeg, dus waarschijnlijk lege stoelen, terwijl er wel animo isquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
wel als je een ajax (s)cc kan lenen van iemand
nee ok, maar vindt het wel kut, heeft hier iemand een clubcard te leen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, wat is daar nieuw aan? Je moet al eeuwen een CC hebben wil je naar het voetballen gaan...
Is te hopen, ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Een mooie week
Zon ding kost 10 euro ofzo. Had je die niet allang zelf aan kunnen vragen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:15 schreef piertje2 het volgende:
[..]
nee ok, maar vindt het wel kut, heeft hier iemand een clubcard te leen?
416 is in de verkoop voor Ajax supps, terwijl dat toch echt een van de twee uitvakken is...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef jorienvdherik het volgende:
nou volgens mij klopt dat niet hoor
of er moet een akkoordje zijn tussen ajax en Feyenoord
kan gezellig wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
416 is in de verkoop voor Ajax supps, terwijl dat toch echt een van de twee uitvakken is...
Ik ook niet, maar dan vanaf de andere kant.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:25 schreef DeTolk het volgende:AJAX
Maar ik heb er geen goed gevoel over.
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:14 schreef Katana het volgende:
Come on Feijenoord.
Kut play-offs zou toch schandalig zijn als Ajax dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze een straatlengte achterliggen op de nummer 2.
Dat is al minder schandalig als je naar het puntenaantal kijkt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.
Ja dat ook. Maar minder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou toch schandalig zijn als feyenoord dalijk de CL mag gaan spelen terwijl ze de nummer 3 zijn geworden.
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat is al minder schandalig als je naar het puntenaantal kijkt.
Uhm...neenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?
Ik was niet serieus. Ik vind dan ook dat AZ de CL in moet. al hoop ik natuurlijk Feyenoordquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat even onzin zeg. Het is toch precies hetzelfde?
Leg uit...quote:
Het is ook schandalig als de nr3 CL haalt, maar minder schandalig dan als de nr 4-18 dat doet. De nr2 heeft er gewoon recht op.quote:
Dat ook nog eens, Maar das weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Cart_man het volgende:
Alleen de nummer 1 heeft recht op de C(?)L, de rest niet.
Goed geheugenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil gewoon zo snel mogelijk weer cl spelen, wat waren die thuiswedstrijden mooi in de cl afgelopen keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |