Veel bedrijven eisen dat je minimaal 1,5 jaar je rijbewijs hebt. Soms ook meer, soms minder... Maar in de praktijk is het zo dat je gewoon moet kunnen aantonen dat je veel rijervaring hebt, dat is vaak toch het belangrijkst voor ze...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel rijervaring moet je hebben om koerier te worden? Ben nu druk aan het lessen, en lijkt me wel een leuke baan
Nooit last mee gehad hoor. Vaak genoeg achter de Mac een frietje en een milkshake staan drinken. Was wel voor de samenvoeging, DHL classic UTR. Sowieso brak zooitje daar maar wel goeie tijd gehad, ideaal voor de eeuwige student... :-)quote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef Hyperdude het volgende:
Vroeger moest je bij DHL, als je ff niets te doen had, blijven rijden en mocht je niet naar de Mac ofzo. Stilstaande DHL otoos waren slecht voor het image.Wat een idioten werkten daar. Ik ben na een half jaar maar wat intensiever gaan studeren.
Ik heb koerierswerk gedaan toen ik 1 maand mijn rijbewijs had.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel rijervaring moet je hebben om koerier te worden? Ben nu druk aan het lessen, en lijkt me wel een leuke baan
Kijk, dat zijn de betere ritten. Maar je werkt toch voor TPG Post? Wat moet je dan in Duitsland?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:03 schreef Klonk het volgende:
ik hou het op het zuidoosten van Nederland
en ik zit dit vlak voor een mooie lange rit naar Duitsland te tikken, via Frankfurt naar Stutgart (lossen om 8 uur) weer naar huis
mooi rustig werk, vriendin is toevallig ook vrij dus die gaat lekker mee
Raakt je ritme niet fucked up van zulke ritten?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:08 schreef Klonk het volgende:
ik rij in dienst van een subco die o.a TPG post doet, en ik had vandaag een dagje vrij en dan is het wel weer eens aardig om wat langere stukken te doen.
Ach zo.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:14 schreef Klonk het volgende:
van een zo'n dagje merk ik niet zo heel veel, ik blijf nu gewoon op tot vanavond (al dan niet met behulp van Red Bull) en dan schuift het meestal wel op z'n plek, of niet natuurlijk
pakjes, Citroen Berlingoquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach zo.
Wat moet je vervoeren vannacht? En met wat voor wagen? Nou ja, succes in ieder geval, waarde collega.![]()
Niemand ??quote:Op maandag 8 mei 2006 15:32 schreef Tha_Flash het volgende:
Is er nog iemand vanavond/vannacht in de buurt van schiphol ?
Zo ja heb ik koffie in de aanbieding
Een beetje koerier heeft geen tijd om tijdens een rit even aan te meren bij een collega voor een rustige bak koffie.quote:
Ik ben ook geen koerierquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Een beetje koerier heeft geen tijd om tijdens een rit even aan te meren bij een collega voor een rustige bak koffie.![]()
Ik moet vrijdag weer werken, waarschijnlijk een ritje Tilburg --> Harlingen. Mooie afstand dus.
e-Courier? Nee. Leg uit, wat is het?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:41 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook geen koerier, maar planner, lang leve de koffie !!!
![]()
Tilburg-Harlingen is wel een leuke rit idd, werken jullie met e-courier ?
Het bedrijf waar ik werk rijdt wel op zaterdag, maar niet op zondag... Zouden ze wel doen als de klant het wil, maar er is eigenlijk nooit vraag naar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef casejunkie het volgende:
Lijkt me best wel leuk werk. Is er wel eens vraag naar personeel voor op zaterdag en zondag? Ben namelijk student en dit werk lijkt me erg leuk.
Heey das toevallig ik werk bij zo'n milieubureau in Groningen, voor welk milieulab rijden jullie??quote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef RealZeus het volgende:
* meldt.
Wij hebben 6 gewone Citroën Berlingo's en 1 met een koelinstallatie,een Citroën Jumper met een meubelbak en laadklep.Twee Renault Masters met een koelinstallatie en een Renault Master met een laadklep.Alle Masters zijn lengte2 en hoogte 2.
Wij doen voornamelijk spoedritten,maar we rijden ook voor de bloedbank en voor een groot milieulaboratorium.
Dit laatste doe ik samen met een collega.(week op,week af met de wisseldag op woensdag)
Wij halen bij bedrijven grond- en watermonsters op en halen ook nog een depot leeg en gaan dan naar het laboratorium. Bij het laboratorium staan weer spullen voor een filiaal van het lab en daarna gaan we weer terug.(Om het met plaatsen te illustreren: Groningen -> Tolbert -> Drachten -> Irnsum -> Heerenveen -> Lemmer -> Zwolle ->Hoogvliet -> Den Bosch -> Groningen.)
Zo'n 700 kilometer per dag en dat kan omdat wij pas om 15.00u beginnen en dan zijn we rond 2.00u weer terug.
En ik vind het een heerlijke route.
En natuurlijk:
Hallo collega's.
![]()
Nacht van maandag op zondag? Dat zijn altijd de betere nachten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
Wij rijden zelden tot nooit op zondag, wel vaker in de nacht van maandag op zondag
Wij rijden voor ALcontrol Laboratories in Hoogvliet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:59 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Heey das toevallig ik werk bij zo'n milieubureau in Groningen, voor welk milieulab rijden jullie??
Klopt helemaal, e-courier is voor ons handig als we werk uit besteden aan een charter dan kunnen we zien waar hij is en waar hij heen gaat of welke charter er in de buurt is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij rijden voor ALcontrol Laboratories in Hoogvliet.
Waar werk jij dan?
@Braun: E-courier is een site waar je kunt zien wie waar rijdt.Volgens mij zijn dat voornamelijk bedrijven met een plaatsbepalingssysteem (zoals C-track,dat hebben wij),maar ik weet dat je ook handmatig kunt invoeren wat voor rit je hebt.(van waar naar waar en wat voor voertuig)
Ja,daar gebruiken wij het ook voor.Zitten jullie ook bij Redline?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:41 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Klopt helemaal, e-courier is voor ons handig als we werk uit besteden aan een charter dan kunnen we zien waar hij is en waar hij heen gaat of welke charter er in de buurt is.
Dat kan met C-track ook.Alleen wordt C-track om de paar minuten geupdate(ik geloof bij ons om de 2 minuten) en als we de grens over gaan zijn ze ons kwijt tot het moment dat we het land weer inkomen.(C-track werkt met GSM ,btw)quote:we hebben ook nog een ander systeem voor onze eigen auto's : realtime.nu, daar kan ik tot op straatnivo zien waar een auto rijdt.
Redline zegt me nietsquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,daar gebruiken wij het ook voor.Zitten jullie ook bij Redline?
[..]
Dat kan met C-track ook.Alleen wordt C-track om de paar minuten geupdate(ik geloof bij ons om de 2 minuten) en als we de grens over gaan zijn ze ons kwijt tot het moment dat we het land weer inkomen.(C-track werkt met GSM ,btw)
Oke bedankt, zal morgen even kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef Tha_Flash het volgende:
gouden gids openen, koeriers zoeken en open sollicitatie sturen ??
werk.nl ??
Er zitten er genoeg in Rotterdam en omstreken.
je moet gewoon mazzel hebben en er in rollen, als je de stapels open sollicitaties ziet die m'n baas krijgtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Knoekie het volgende:
Hoe kan je aan zulk werk komen? Op internet heb ik iig niks gevonden, en bij uitzendbureau's weten ze ook niks.
Zal ik met mijn 18 jaar, en 1 maand rijbewijs wel helemaal geen kans makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 06:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet gewoon mazzel hebben en er in rollen, als je de stapels open sollicitaties ziet die m'n baas krijgt![]()
planners zeuren nooitquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:50 schreef Klonk het volgende:
ehmm, bij de meeste bedrijven idd niet nee en Ringo geloof me zeuren doen ze genoeg, waar ben je, hoe laat ben je er enz, enz....
quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:52 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
planners zeuren nooitwij tonen welgemeende intresse........
![]()
Voor welk bedrijf rij je dat vlees? Ik neem aan dat dat een groot bedrijf is waardoor jullie worden geboekt voor een aantal routes.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:27 schreef gias het volgende:
ik heb het een half jaar gedaan als fulltimer. na een afgebroken studie en ik moet zeggen, ik vond het zeer relaxt omn te doen, ben nu nog steeds oproepkracht
ik doe uitsluiten koel ritten
eerst vlees rond brengen naar super de boers in midden en oost Nederland, en daarna voor een bedrijf in Deventer Bodem monster ophalen. in heel Nederland en soms zelfs in Duitsland. en 1 keer in Belgie.
Waar ik werk hebben ze 1 mercedes sprinter en 2 caddy's. allen dus met koelinstallatie.
Het verijste was dat ik minimaal een jaar mijn rijbewijs had.
het liefst heb ik weinig adressen ver weg.
binnen 1 stad rijden lijkt me sowieso niks.
Ik zoek nog steeds koerierswerk met opstap in de omgeving Enschede, dus als iemand nog iets weet
Hmmm die hebben wij niet, ik werk bij MUGquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij rijden voor ALcontrol Laboratories in Hoogvliet.
Waar werk jij dan?
Nee hoor,de prijs is ongeveer gelijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:11 schreef Catch22- het volgende:
telt taxirijden ook? Je koeriert dan mensen ipv pakketten
khad laatst trouwens wel een pakketje, van raalte naar zutphen. Zal we een dure verzending zijn geweest (taxi lijkt me duurder dan een koerier)
Nee daar komen wij idd niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:02 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Hmmm die hebben wij niet, ik werk bij MUG
Voor HAYS.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Voor welk bedrijf rij je dat vlees? Ik neem aan dat dat een groot bedrijf is waardoor jullie worden geboekt voor een aantal routes.
Ik ben benieuwd, omdat ik dat zelf ook wel eens moet doen. Meestal voor Salvesen, waarvoor ik vlees moet bezorgen bij o.a. C1000, Konmar of Digros.
Succes !! mijn nachtdienst ziet er bijna op, lekker slapen zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:19 schreef BrauN het volgende:
Goeiesmorreges collegae, ik sta op 't punt om te beginnen aan een ritje Tilburg - Luik - Tilburg. Palletje levensmiddelen wegbrengen, naar ik meen.
Ik moest vandaag ook nog een rit naar Schiphol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Succes !! mijn nachtdienst ziet er bijna op, lekker slapen zo![]()
Alleen een beetje jammer dat sommige planners ,doordat ze op de kaart geen auto's zien denken dat de weg dus ook leeg is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:52 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
planners zeuren nooitwij tonen welgemeende intresse........
![]()
Ons bedrijf zit in Nieuw-Vennep maar we zitten heel veel op schiphol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik moest vandaag ook nog een rit naar Schiphol.
Een paar pallets levensmiddelen lossen bij KLM Catering Service. Was eerst bij de verkeerde, want er zijn er twee... Ik moet niet bij die in de 'cargo zone' zijn, maar bij het gebouw op Schiphol-Noord. Werk je daar toevallig in de buurt?
ik weet het, www.anwb.nl en dan de file pagina geeft een goede indrukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat sommige planners ,doordat ze op de kaart geen auto's zien denken dat de weg dus ook leeg is.![]()
Helaas planners (m/v) van Nederland ,dat is niet zo.
Kom jij wel eens met die bus in sassenheim ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Daar, achter de auto die ik eigenlijk aan het spotten was, staat mijn werkbus
Puik dingetje, jammer alleen dat het een 208D is...
Zoooooo traag...
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:51 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Kom jij wel eens met die bus in sassenheim ?
Dan zie ik je collega vrij regelmatig hier rijden, pakket service petit jean toch ?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
Maar een collega van mij rijdt sassenheim zelf, ik rij er altijd doorheen als ik naar Lisse ga.
gewoon een full-time baan.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:44 schreef eer-ik het volgende:
Idd
Je rijdt zelf ook?
edit: planner, lees ik net
Hoe ben je trouwens op schiphol beland?
Is het een bijbaan? of fulltime...
Dat is ook het leukste, lekker van schiphol naar maastricht en op de terugweg nog ff naar groningen oid.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou graag voor DHL rijden ofzo. Heel af en toe doe ik dat ook, PSP is subcontractor van TNT, en heeft ook ritjes bij DHL en dat soort bedrijven allemaal.
Dat vind ik wel altijd chiller. Gewoon lekker door nederland scheuren, lange afstanden. Niet de hele tijd 100 meter rijden, uitstappen, instappen, 100 meter rijden etc.
Soms wel, als het heel druk is laat ik mijn baas plannen en ga ik lekker rijden.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef eer-ik het volgende:
Idd. Doe je dat zelf ook dan behalve plannen?
ook dat komt wel voor, als alle chauffeurs ver weg zijn en we hebben een rit schiphol-amsterdam rijd ik hem ook wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef eer-ik het volgende:
lmfd
Niet dat je voor jezelf de kloteritten uitzoek
worden niet overgespotenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:29 schreef eer-ik het volgende:
Die staan er bij ons nog niet..
Wel dat model, maar nog die rooie van TPG.
Ik vraag me af wanneer die anders gespoten worden...
mja had iemand anders al gedaanquote:Op zondag 14 mei 2006 13:37 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt meteen alweer schade gereden met deze nieuwe bus?
Die sidebar ziet er niet al te recht uit iig
Wel logisch dat er nieuwe komen.
Volgens mij is het leasecontract van die van ons nog lang niet afgelopen
ik woon daar. Wanneer kan ik beginnen?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:00 schreef eer-ik het volgende:
Waar woon je?
Anders kan je meteen aan de slag
Als je in regio leiden woont.
www.pakketservicepetitjean.nlquote:Op zondag 21 mei 2006 00:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik woon daar. Wanneer kan ik beginnen?ik ben serieus dus he
en bij welk bedrijf?
jij rijdt daar toch ook alleen zaterdag? Dat wil ik eigk ookquote:Op zondag 21 mei 2006 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.pakketservicepetitjean.nl
Moet je daar maar effe kijken. Daar werk ik voor. Gister zei men baas dat ie nog mensen nodig had, dus als je snel bent, kan je meteen beginnen.moet je hem effe bellen of mailen, meer kan je nog niet met die pagina
Van katwijk naar katwijk rijden? Huh?quote:Het DistributieCentrum vanaf nu DC genaamd, zit in katwijk. Dan krijg je zaterdag ochtend je auto, rij je naar katwijk,
Nee, ik woon zelf in Leiderdorp. Vaak komt ie me op vrijdag avond ophalen om een bus te regelen, en anders op zaterdag ochtend, en dan rijdt hij me naar een bus, en dan rij ik die zelf naar katwijk. Maar het is veel chiller om vrijdag avond al die bus te hebben,. dan kan je er tenminste bier mee halenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef Repeat het volgende:
ow dat is gunstig ja als je altijd dezelfde wijk hebt, kan je tenminste de straten een beetje vinden
[..]
Van katwijk naar katwijk rijden? Krijg je je auto ook daar in Katwijk? En hoeveel betaald het?
Hij heeft nog niet teruggebeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:45 schreef eer-ik het volgende:
Eren?
Die ken ik niet...
Paki of Richard (zelfde kerel) of Mo (maurice) zou wel kunnen...
Dat zijn de bazen zeg maar van PSP.
Maar ik hoop voor je dat je wordt aangenomen
whehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef eer-ik het volgende:
welk nummer heb je gebeld dan?
Hij is nogal vergeetachtig, dus je kan hem beter zelf nog een keer bellen..
edit: er was vandaag een nieuwe gast, dus ik zo tegen hem: kom je van fok?
Hij zo: Fok? WTf?
Dat nummer ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
whehe
k had gebeld met 06412xxxxx gebeld trouwens ik ga niet zn hele telnummer hier neerplempen, weet niet of ie dat zo leuk vindt
Serieus? Best relaxt, automaat. Bij ons zijn alle wagens gewoon handgeschakeld... Op zich niet vervelend, maar best gaar als je een keer de hele dag door steden moet rijden. Dan wordt je best moe van al dat geschakel. Zéker als je een wat oudere wagen meekrijgt met zo'n zware koppeling.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef yup het volgende:
Wheheh zelf ook koerierswerk geregeld
Lekker in de zomer raggen met grote bakwagens tot je erbij neervalt...
Ging een keer mee en het leuke was dat ik gewoon een sprinter 411 CDi bakwagen heb gekregen met semi-automaat, dus als je wilt schakelen kan je dat en als je wilt kan de auto het voor je doen
wel wat de neuk?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik mag me nu ook collega koerier noemen.Bij PSP. Dezelfde als eer-ik. Vandaag een lekker koeriersritje gehad, ff op en neer naar een plaatsje in Brabant! Lekker lekker!
Het is voor de zomer, via via geregeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Serieus? Best relaxt, automaat. Bij ons zijn alle wagens gewoon handgeschakeld... Op zich niet vervelend, maar best gaar als je een keer de hele dag door steden moet rijden. Dan wordt je best moe van al dat geschakel. Zéker als je een wat oudere wagen meekrijgt met zo'n zware koppeling.
Maar heb jij 'n vaste auto gekregen, of wat...? En wat voor soort werk ga je doen? Vaste routes, of altijd iets anders? Wat vervoer je?
Via mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
Ja tuurlijk, maar ik had die gast ook gebeld, uitgebreid gesproken. Ik moest hem maar mn nummer geven dan zou hij mij terugbellen. Niks meer van gehoord
En nu kan jij er wel werken. Dus tuurlijk leuk voor jou, maar wel een beetje rare gang van zaken.
Hoe ben jij er terechtgekomen ?
ik zal het nog een keer proberenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:03 schreef eer-ik het volgende:
Repeat, er is gister iemand weggetrapt bij PSP.
Nog een keer snel bellen, en je hebt dikke kans dat je meteen aan de slag kan.
Inderdaad het zijn redelijk grote bussen, en aardig hoogquote:Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef eer-ik het volgende:
er woont inderdaad iemand in de stevenshof die bij PSP werkt
Iedereen neemt die bussen altijd mee naar huis.
Ik heb er laatst ook nog een meegenomen om men kamer naar hier te verhuizen
Alles past er in 1 keer in, supermakkelijk
Geloof me zo een semi shit ding wil je ECHT niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:28 schreef eer-ik het volgende:
ik heb electrische ramen, en daar is ook alles mee gezegd.
Die bakken van ons zijn retetraag, geen airco, (leuk met dit weer) en het is geen automaat, maar dat boeit me niet zo erg.
Als je met een pook kan schakelen (a la M3 SMG) waarom niet met flippersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:11 schreef worldpimber het volgende:
Flippers in een busje![]()
Of bestaat dat echt![]()
![]()
Ik wil 1 dezer dagen beginnen met werken bij Dirk van den Broek of TPG/TNT of wat dan ook. Vanmiddag ga ik bellen om de vakantie te vullen en eventueel de rest van mijn bijbaan jaren er te slijten
Waar moet je zoal naar toe?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef yup het volgende:
Bij de weg mijn apparaat is upgegrade naar 413 CDi handbak![]()
![]()
Deze week inwerken en volgende week hopelijk zelf knallen met die ballen
Mja die mensen vinden het goed dus who cares.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef eer-ik het volgende:
nee, idd, maar ja, je weet het maar nooit tegenwoordig he?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Repeat het volgende:
Je auto wordt echt niet sneller door ASR uit te zetten. Verder is het alleen maar nutteloze bluf, alsof je met gierende banden weg wilt trekken en driftend elke bocht door wilt met je bus![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef eer-ik het volgende:
laatst was er in lisse zo'n bloemencorso (lisse is mijn wijk) en toen moest ik dus om half 2 al kappen.
Wilde ik lisse uitrijden, waren ALLE doorgaande wegen eruit afgesloten, dus ik moest een stukje over het fietspad en daarna door de polder over pauperwegen.
Zei een vent: ja, je meot daarheen.
Ik gedaan, liep het door bij een boerderij.
Wil ik draaien, laat netjes mijn voorwielen op het asfalt staan, in de veronderstelling dat ie voorwielaandrijving had, wil ik wegrijden, gebeurt er niks.
Loop ik naar achter, ligt de achterkant van die bus helemaal in het weiland, met de wielen ingegraven
Leuke manier om erachter te komen dat ie géén voorwielaandrijving had...
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:45 schreef yup het volgende:
[..]
![]()
En eer-ik: bij de meeste Sprinters van me werk kan ASR uit ja, fokking relaxed, lekker burnouts trekken (wat makkelijk kan met een 411/413 CDi) en drifts in de regen leggen, die dingen gaan nietnormaal dwars zeg goeiedag, je zou bijna hopen op regen
* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:
[..]
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...
Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan![]()
Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef Sloper het volgende:
[..]
* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"![]()
![]()
We hebben allemaal TNT shirts vandaag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef Tha_Flash het volgende:
Gespot PSP-ers.........
in lisse naast de Hoogvliet in het steegje een PSP-sprinter
in lisse op de rotonde bij de overvecht een PSP-vito
in sassenheim op het hortusplein ( hema ) een PSP-sprinter ( chauffeur met tnt-shirt )
That's the spirit niggaquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
Zeg even een vraagje he yup, wanneer wordt je volwassen?
Kwam zondag nog een Turk in Rotterdam tegen die volgens mij net als jij isHad net zijn rijbewijs terug nadat ie 200+ over de Brienenoordbrug oid had gereden omdat ie hem na chiptunen wilde testen.
2200 euro
Hij was ook bezig met zijn motorrijbewijs
![]()
![]()
Ik zag alleen in sassem de chauffeur, als ik je in Lisse had gezien had ik wel wat geroepen oidquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We hebben allemaal TNT shirts vandaag.
Denk dat je mij gezien hebt als het vandaag was bij de hoogvliet...
Ik liep de halfords in bij de kapelstraat.
Vito reed idd ook in lisse, maar ander stuk vna de wijk, en nog een bus in sassenheim klopt ook goed idd
Roep een keer als je me nog eens ziet rijden
Ik werk doorgaans alleen op zaterdag, maar heb vandaag ook gewerkt, en moet morgen ook
Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:
[..]
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...
Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.
Als ik je posts zo lees wordt het pas gevaarlijk als jij achter het stuur zit.
Prutsers zoals jij houden het vooroordeel in stand dat koeriers altijd asociaal rijden.
En voor je baas is het ook dikke pret,dat er een bus met zijn naam de bocht om komt driften.
Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje![]()
In de weg sta ik altijd met die dingen, maar dat boeit me nooit zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Je bus stond in het steegje naast de sportschool idd, met alarmlichten aan en vreselijk in de weg ................
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:
Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje![]()
Wel eens gehoord van een representatieve chauffeur ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook![]()
Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel![]()
We willen dus filmpjes zien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef yup het volgende:
[..]
Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.
Is ook een 413 CDi met 130 pk he, oh ja geen gelul over gewicht, ding doet in zijn 3 bij 4000 rpm ofzo 80, een gewone turbodiesel personenauto doet dat in zijn 2
Super korte bakverhoudingen dus voor lekker veel power...
Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Repeat het volgende:
sowieso scheelt dat als een debiel rijden niks qua sneller werken hoor...
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
Mah ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar je werkt, bedrijven die Polen aannemen kijken sowieso niet meer naar imagoAlleen wat yup doet is standaard DHL/TNT studentikoos afraggen en daarom komen mijn zendingen niet aan
![]()
![]()
![]()
Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook![]()
Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel![]()
Sluit ik me geheel bij aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.
De gemiddelde leeftijd bij ons is een jaar of 35 en mensen worden er bij ons juist uitgetieft als ze zo aso rijden dat we daar klachten over krijgen.
Maar dat CE een uitzondering op de regel is wist ik al jaren.
Je krijgt bij ons fatsoenlijk betaald,als je vroeg begint ben je vroeg vrij en dagen van 12 uur of meer zijn eerder uitzondering dan regel.
En over geld wordt eigenlijk nooit geluld,als een auto stuk is wordt het ding gemaakt.Dat is voordeel van een eigen wagenpark hebben ipv die leasebakken.
Hard rijden is nergens goed voor,buiten dat zijn er snelheden waar je je aan moet houden in dit land.
En voor de sceptici die denken dat ons bedrijf dan wel niet lang zal blijven bestaan.In 2007 bestaat het bedrijf 30 jaar en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)
Dus helaas,bij ons telt kwaliteit,niet de kwantiteit.![]()
Dat doen die flikkers bij DHL dus echt hequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.
De gracht in gooien, naam invullen en handtekening verzinnen en klaar is kees![]()
En dan allemaal weer naar huis rijdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)
Bij ons doen heel veel mensen ook gewoon zeggen dat ze het pakje naar het postkantoor gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat doen die flikkers bij DHL dus echt heNou ja, niet omdat mijn naam erop staat
maar omdat ze de straat niet kunnen vinden.
Zeggen ze dat ze twee keer langs zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten.
[..]
En dan allemaal weer naar huis rijden![]()
Geen aircoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
heeeeeee, daar rij ik normaal inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef yup het volgende:
[..]
Geen airco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en helaas nu een Sprinter 208D met een heuse 80 pk
![]()
![]()
![]()
![]()
Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeeeeee, daar rij ik normaal in
kutbakken zijn dat he..
ik heb laatst geprobeerd om te driften, maar dat ging 'm ok niet worden.
daar zit ook geen airco in, dus gewoon ruk.
Maar vandaag had ik een huurmij-wagen, mét airco.
Zo'n VW bak was dat...
Best chille wagen, het klonk echt als een vrachtwagen (VW)
Zei ik toch alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:25 schreef yup het volgende:
[..]
Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valt![]()
Zowiezo heeft dat ding zo fokking weinig vermogen dat er niks te driften valt, en jah ik heb het geprobeerd :/ en als het ding al een uitstapje wilt maken dan grijpt ABD inwat niet uit te schakelen valt
![]()
Enige remedie is in gras of op gladde/zanderige oppervlakten driften, daar kan geen ABD tegenop namelijk
Geef mij maar een Sprinter 316 nigga(160 pk
)
Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zei ik toch al
Dat er nergens een knop zat om die rommel uit te schakelen...
Ik voel de achterkant heeeel soms inderdaad ook wel eens íets uitbreken, maar veel is het niet .
Ik heb met dit werk ook een tijdje in een hyundai gereden, zo'n busje, (ben effe de naam kwijt) maar daarmee kon je wel altijd mooi driften
Vooral achter bij de zaak, groot open terrein, lekker rammen met die bak
Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef yup het volgende:
[..]
Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.
Wel frappant dat de modernere Sprinter 413/411 etc. bakwagens wel een knopje hebben om ASR (ook een soort ESP) uit te schakelen... GAat een mooi waarschuwingslichtje op het dashboard branden dan (uitroepteken)... En de auto regelt het vermogen dan NIET terug als de wielen doorslaan...
Zo een ding IS ook een fijn wagentje, wij hadden de L400 met 267.000 km verkocht en hij was gewoon perfect, motor draaide als een naaimachientje... Daar zou ik echt graag mee bezorgen, rappe wagentje, zit lekker, rijdt lekker, schakelt alleen wat minder maarja dat neem ik voor lief...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.
Die had wel zo'n knop, maar daar rij ik nooit meer in. (lees: ik krijg hem nooit meer mee)
[afbeelding]
Zo'n bak was het ja,
groene, eigenlijk precies dezelfde, maar dan zonder mistlichten en hij was groen dus
Best fijn wagentje vond ik het.
Ik doe precies hetzelfde, normaal vaste route, en af en toe voor DHL.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Jippie, heb ook een nieuw vakantiebaantje en werk voor op de zaterdagen
Mag namens een koerierbedrijf in Meppel pakjes rondbrengen namens TPG post. Helaas wel een vaste route, maar het lijkt me erg relaxed werk! Af en toe diensten namens andere opdrachtgevers maar voorlopig alleen dit
7 euris per uur
Hoeveel stops/pakketjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vamdaag dus de eerste keer alleen in Lisse. En ik was pas om 21 30 klaar
TS, leef je nog?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Veel bedrijven eisen dat je minimaal 1,5 jaar je rijbewijs hebt. Soms ook meer, soms minder... Maar in de praktijk is het zo dat je gewoon moet kunnen aantonen dat je veel rijervaring hebt, dat is vaak toch het belangrijkst voor ze...
Ik had het 1 jaar toen ik solliciteerde, terwijl ze 1,5 jaar vroegen. Heb er nooit iets over gehoord... Heb ook nog nooit schade gereden tijdens m'n werk, dus ze zijn dik tevreden over me.
Wel maak ik vaak erg lange dagen. Zeker in periodes rond feestdagen of vakanties. Een uur of 14 op een dag is dan eerder regel dan uitzondering. Maar ach, dat levert geld op.
Mijn bus heeft wel een airco-pomp maar daar draait de laadruimte koeling op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
En word je per uur of per pakket betaaldquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:
[..]
Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.
ik krijg ook per uur betaalt, en dat is maar goed ook. Maar dat wil niet zeggen dat het fijn is om elke dag om 21:00 thuis te komen als je om 8:00 begint.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef siekman het volgende:
[..]
En word je per uur of per pakket betaald
Ik ben blij dat bij ons de bussen op de 125 zijn begrenst , wij hoeven ons niet te haasten we rijden met goed matriaal en komen niet voor situalties waar andere collegas de zooi afgetrapt en stuk gemaakt hebben door een beetje te raggen
Wij verdienen per uur , dus wij doen het op het gemakkie
raggen bij ons is : hoe vol kan de wagen mijn record is 3200 kg in een bak met max load 560 kg
en hoe voller het apparaat hoe meer uren het duurt voordat ik trug ben![]()
Oja en iedere klant die mij een bakkie aanbied is een bakkie armer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stop de lading zodanig in de auto dat het bijna niet mogelijk is dat het door elkaar raaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:42 schreef siekman het volgende:
Ja scheuren is leuk maar dat moet je niet met een bus doen . Doe het dan met een lekkere snelle auto.
Ja dat wat eerder klaar zijn is fijn, maar de centjes aan het eind is ook fijn. ik draai liever een uurtje extra . Ik heb dan geen schade aan de lading , hoef het niet 10 keer uit te sorteren .
Maarja ieder zijn ding
Onze bussen die zijn in de computer begrenst . Bakwagens 115 , bus 130 , en caddy no limit
Maar ik moet toegeven ritjes naar duitsland en belgie gaan met de caddy ook voluit
Ik rij ook met best wat pakketjes hoor, soms 150+quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:16 schreef siekman het volgende:
dan rij je dus grotendeels lucht rond , wij met volle vrachten , gisteren al 600 kilo in de bak .
kwam ik bij een klant stond er nog een vrachtje van 3400 kg . laaien maar .
maar oei oei busje kan kraken zeg , vooral met een max load van 670 kg .
maarja wel weer verdiend hahahaha
Rij ook met een bakwagen maar 4 ton in je autoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:48 schreef siekman het volgende:
Ik rij met een bakwagentje dus voor dat ik tegen de grond aankom moet het wel erg zijn hahahaha
Maar de bakwagen in kwestie had een wat stuggere vering moeten hebben , want met 4 ton in je auto kan je toch niet lekker een bochie nemen .
je zou bijna met de spiegel de grond raken .
Ohja gister ook nog een ruiterwisser gebroken , ja juist toen het regende shit . aan de bestuurderskant damn , hij zat ineens vreemd tegen de spiegel aan zeg
Jij mag ook wel eerst je racelicentie halen :\quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef yup het volgende:
Rij ook met een bakwagen maar 4 ton in je auto
Daar moet je toch een vrachtwagenrijbewijs voor hebben :/
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eerst je racelicentie halen :\
411 CDi bakwagen heb ik ook nu tijdelijk, 413 CDi bakwagen is in reparatie nuquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef siekman het volgende:
racelicentie , vrachtwagenrijbewijs .
Ik rij met een 411 cdi bakwagen met laadklep dus dus max load is ergens bij de 600 kg .
Ja daar passen heel wat kilos in , ben dan alleen maar in overtreding met het gewicht . Zelfs met vrachtwagen rijbewijs mag je dr niet mee rijden .
Wij hebben tevens NIWO maar daarmee breng je het max load niet omhoog
Ik denk dat daarmee gerefereerd wordt aan die sterke drift-en-wielspin-en-ik-trek-hem-lekker-door-tot-10000rpm verhalen.quote:
Dat is de NIWO vergunning.Die heb je nodig als je met een voertuig met een laadvermogen van meer dan 500 kilo vervoer voor derden verricht.(wat wij dus allemaal doen).Als je met je voertuig naar het buitenland afreist moet je ook nog eens een euro-vergunning hebben.Als chauffeur in loondienst moet je ook een verklaring van dienstbetrekking hebben,zodat je kunt aantonen dat je ook daadwerkelijk bij het bedrijf werkt.quote:En wat is NIWO ?
Mjah 10.000 rpm heb ik een motor laten draaien hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat daarmee gerefereerd wordt aan die 'sterke drift-en-wielspin-en-ik-trek-hem-lekker-door-tot-10000rpm verhalen.
[..]
Dat is de NIWO vergunning.Die heb je nodig als je met een voertuig met een laadvermogen van meer dan 500 kilo vervoer voor derden verricht.(wat wij dus allemaal doen).Als je met je voertuig naar het buitenland afreist moet je ook nog eens een euro-vergunning hebben.Als chauffeur in loondienst moet je ook een verklaring van dienstbetrekking hebben,zodat je kunt aantonen dat je ook daadwerkelijk bij het bedrijf werkt.
Ik zag je collega weer in sassenheim...........quote:Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef eer-ik het volgende:
KICK!!!1
Iemand nog vage dingen meegemaakt laatste tijd?
ik heb anderhalve maand niet gereden, afgelopen vrijdag weer voor het eerst.
Geen vage dingen meegemaakt. Wel vette ritten gehad. Ik heb in de vakantie best veel gewerkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef eer-ik het volgende:
KICK!!!1
Dat zijn wel chille ritten inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen vage dingen meegemaakt. Wel vette ritten gehad. Ik heb in de vakantie best veel gewerkt.
O.a. mooie ritjes met de Caddy gehad naar Liverpool, Bordeaux, Le Mans en Hannover. Bologna zit er aan te komen.Gaat mooi zo.
Vito roeleert bigtime, grote fout is verbeterd bij die dingen, auto is weer RWD (ouwe Vito was FWDquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef eer-ik het volgende:
bij mij was/is het een bijbaantje
rij nu in een nieuwe vito, heerlijk bakkie
Je baan kwijtraken doordat een grote opdrachtgever vertrekt,is dat vaag genoeg?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:12 schreef eer-ik het volgende:
KICK!!!1
ik woon omgeving leiden, wat heb je voor me?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef eer-ik het volgende:
en je woont waar?
Anders kan ik nog wel wat voor je hebben...
Mits omgeving leiden, maar dat was het niet geloof ik he..
Misschien Amsterdam ook nog, maar dat weet ik niet zeker..
Ik benijd je, BrauNquote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen vage dingen meegemaakt. Wel vette ritten gehad. Ik heb in de vakantie best veel gewerkt.
O.a. mooie ritjes met de Caddy gehad naar Liverpool, Bordeaux, Le Mans en Hannover. Bologna zit er aan te komen.Gaat mooi zo.
Hmm, hadden we het daar niet eerder over gehad?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik woon omgeving leiden, wat heb je voor me?
Same shit nog.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik woon daar. Wanneer kan ik beginnen?ik ben serieus dus he
en bij welk bedrijf?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, hadden we het daar niet eerder over gehad?
Of was dat iemand anders?
dalijk effe het topic doorlezen![]()
Anders: mail me effe, krijg je nummer, kan je koeriersshit doen.
Ik woon in Amsterdam bedrijf was ook in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef eer-ik het volgende:
en je woont waar?
Anders kan ik nog wel wat voor je hebben...
Mits omgeving leiden, maar dat was het niet geloof ik he..
Misschien Amsterdam ook nog, maar dat weet ik niet zeker..
Als je interesse hebt, zal ik effe navraag voor je doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:50 schreef yup het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam bedrijf was ook in Amsterdam.
Bezorging was in Leiden, Warmond, Oegstgeest, Buitenkaag en Kaag. En ja ik moest al die steden doen. Kaag deed ik alleen op maandag, Buitenkaag kwam soms, maar L, W, OE kwam iedere dag.
tnx man, zal hem eens bellenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef eer-ik het volgende:
Repeat, je kunt 'm asap bellen.
Heb effe met m'n baas gesproken vanochtend, en hij heeft zeker iemand nodig, en je kunt hem bellen.
Hij verwacht je telefoontje.
ok, tot zover mijn carrière bij dat bedrijfquote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef eer-ik het volgende:
Repeat, je kunt 'm asap bellen.
Heb effe met m'n baas gesproken vanochtend, en hij heeft zeker iemand nodig, en je kunt hem bellen.
Hij verwacht je telefoontje.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok, tot zover mijn carrière bij dat bedrijf
maar iig bedankt dat je het nagevraagd hebt![]()
Wat zei jij/hij dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok, tot zover mijn carrière bij dat bedrijf
maar iig bedankt dat je het nagevraagd hebt![]()
Ik zei mn naam (jermaine johnson), toen zei hij dat hij geen negers in dienst wilde nemen en toen zei ik dat ie wel anders zou piepen als ie mn negerlid tussen zn billetjes zou krijgen.quote:
Je had gewoon heel boos moeten worden en zeggen van: "Nou en!? Dan verhuis jij toch met je zaak naar waar ik WEL in de buur woon, klootzak!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
stiekem woonde ik niet dichtbij genoeg in de buurt
hij weet niet wat ie mistquote:Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je had gewoon heel boos moeten worden en zeggen van: "Nou en!? Dan verhuis jij toch met je zaak naar waar ik WEL in de buur woon, klootzak!"
Thx voor de aanbod maar ik kan er helaas niks meequote:Op donderdag 7 september 2006 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, zal ik effe navraag voor je doen.
Ik werk zelf voor een subcontractor van TNT, gewoon de standaard postshit,quote:Op donderdag 7 september 2006 21:19 schreef yup het volgende:
[..]
Thx voor de aanbod maar ik kan er helaas niks mee![]()
Heb al een bijbaantje waar ik overigens heel weinig werk en heb het megadruk met school.
Voor welk bedrijf werk je bij de weg ?
In Tilburg weet ik wel iets ja... Maar zo te zien kom je uit Rotterdam.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:36 schreef tinoburg het volgende:
ik vervoer nu toeristen op een fiets![]()
maar straks als het weer wat kouder wordt ,zou ik t wel lekker vinden om in een wagen(rijbewijs B) door het land te rijden, als koerier,bijvoorbeeld.
Ik ben fulltime beschikbaar tot volgend schooljaar en heb 2,5jaar mn rijbewijs B , nou, lijkt wel een verkapte sollicitatie,maar als iemand iets weet...ik hoor het graag!![]()
-Tino
Solliciteer eventueel bij TNT, daar hebben ze vaak wel mensen nodig, of anders, ga daar eens langs, op 'de zaak' (quote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
In Tilburg weet ik wel iets ja... Maar zo te zien kom je uit Rotterdam.
Gewoon open sollicitaties versturen, man!
Goeie! Weten ze dat gewoon bij de receptie?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Solliciteer eventueel bij TNT, daar hebben ze vaak wel mensen nodig, of anders, ga daar eens langs, op 'de zaak' () en vraag een paar subcontractors.
Alternatieven zijn callcenterhoer, beste BrauNquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef BrauN het volgende:
DOE HET NIEEET!
Echt, altijd voor TNT rijden is saai ende kut!
Ik heb wel bier op, dat scheelt, dan word ik emotioneel.
Nee, heeft ie niet gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef Tha_Flash het volgende:
@eer-ik : heeft je collega je nog de groeten gedaan ??
Ja, weten ze daar ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Goeie! Weten ze dat gewoon bij de receptie?
Ik vind het zelf ook minder relaxed dan gewoon losse ritten (DHL enzo) maar mijn baas wisselt het gewoon af.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef BrauN het volgende:
DOE HET NIEEET!
Echt, altijd voor TNT rijden is saai ende kut!
Ik heb wel bier op, dat scheelt, dan word ik emotioneel.
Voor welk bedrijf rijd je ?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:05 schreef JDude het volgende:
Sinds vorige week vrijdag kan ik me in dit topic melden.
Gitrans in Breda. Familiebedrijf, wagentje of 15-20.quote:
bevalt het al een beetje?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Gitrans in Breda. Familiebedrijf, wagentje of 15-20.
Nee je hoeft geen rijtest te doen, althans niet waar ik werk. Gewoon een gesprekje vooraf en dat was het.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:31 schreef enpe het volgende:
Zou ook wel zo'n baantje willen :p heb mn rijbewijs nu 1 jaar. Maar hoe zit dat met aantoonbare rij ervaring? Moet je dan een soort test afleggen of gewoon aangeven hoeveel je per week ongeveer rijdt?
En zijn er mensen bekend met het bedrijf nlmobility? Zag laatst een advertentie van hun in de krant staan, ze zochten mensen van 19 tm 26 jaar voor chauffeursdiensten.
Ik heb dat ook gezien en ik had een paar dagen geleden bij hun aangemeld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:31 schreef enpe het volgende:
Zou ook wel zo'n baantje willen :p heb mn rijbewijs nu 1 jaar. Maar hoe zit dat met aantoonbare rij ervaring? Moet je dan een soort test afleggen of gewoon aangeven hoeveel je per week ongeveer rijdt?
En zijn er mensen bekend met het bedrijf nlmobility? Zag laatst een advertentie van hun in de krant staan, ze zochten mensen van 19 tm 26 jaar voor chauffeursdiensten.
Ze hebben wel een site, dacht nlmobility.nl ofzo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:31 schreef eer-ik het volgende:
hebben zij geen site o.i.d.?
Kan niks over ze vinden iig...
Als het nou een chill bedrijf is, ga ik me er ook wel inschrijven.
Ik ben TPG-rijden ook wel een keer zat.
Dan nog kan het prima hoor, het werk wat ik doe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef yup het volgende:
[..]
Ze hebben wel een site, dacht nlmobility.nl ofzo.
En ik zou het maar uit je hoofd laten, ik wil daar werken omdat ik 1 dag per week werk wil, een maat van me werkt daar en ze hebben vaak geen vaste diensten...
Werk wat jij doet is veeeeel chiller geloof mij maar... IK zou het graag willen doen alleen kan het echt niet ivm HBO studie (dat kost veel tijd...)
Dan zou ik solliciteren, je hebt aantoonbare ervaring met autorijden dus ik denk wel dat ze je aannemen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan nog kan het prima hoor, het werk wat ik doe.
Ik studeer ook, en werk ook bar weinig.
Mijn baas heeft er geen problemen mee, die vind het zelfs wel handig.
Dan is dit soort werk juist geknipt voor jou, je mag je rooster elke week "updaten", althans volgens mij maat... Ik heb het zelf gezien overigens (hij ging inloggen in die site en daar stond dat je elke week je rooster moest updaten...)quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef Repeat het volgende:
Ik heb het ook zien staan, in de Metro.
Jammer dat ze alleen mensen zoeken omgeving Amsterdam, Utrecht en Eindhoven.
Ik heb juist een ander probleem, ik heb best veel tijd om te werken, alleen varieert mn rooster zo. Dus ik zit elke dag met andere tijden. Zoek maar eens een werkgever die dat wil hebben. Één vrije dag ofzo zou ik veel liever hebben.
Ik bedoel zeg maar,quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef yup het volgende:
[..]
Dan zou ik solliciteren, je hebt aantoonbare ervaring met autorijden dus ik denk wel dat ze je aannemen.
[..]
Dan is dit soort werk juist geknipt voor jou, je mag je rooster elke week "updaten", althans volgens mij maat... Ik heb het zelf gezien overigens (hij ging inloggen in die site en daar stond dat je elke week je rooster moest updaten...)
Hmmm hebben ze ook een site ofzo? En vacatures?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar,
dat jíj wel het werk kan doen wat ik doe, als je wilt.
Het maakt niet echt uit wanneer je werkt enzo, gewoon vantevoren opgeven.
paar dagen ofzo.
Dan is het goed vaak.
Ik heb serieuze interesse uiteraardquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef eer-ik het volgende:
weet dat je in a'dam woont
Zei je eerder in dit topic ook al.
zondag wordt er niet gewerkt, ik vraag van de week effe een nummer van een collega van m'n baas.
die werkt in amsterdam, chille kerel.
Voor de rest is het gewoon TPG shit zeg maar, af en toe losse ritten voor DHL.
Kan je zelf aangeven wanneer je wilt.
Dagen zijn doorgaans van half 9 tot je klaar bent.
Als je relaxete wijk hebt, ben je vroeg klaar
Daar komt het een beetje op neer.
Deze gozer ken ik trouwens van katwijk, waar mijn dc zit.
Daar werkt ie ook.
Best groot bedrijf heeft ie.
Maar als je wil, zal ik z'n nummer even voor je vragen.
Mail word zo verzonden, stel de algemene vragen maar hierquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:19 schreef eer-ik het volgende:
maakt niet uit.
Ik weet niet wat je bij hem verdient, ik denk standaard, 60 ct. per pakketje.
Mail me maar effe als je z'n nummer wilt hebben, heb het hier klaarliggen voor je
ik denk een gallardo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef yup het volgende:
[..]
Mail word zo verzonden, stel de algemene vragen maar hier![]()
Wat voor wagen krijg je tot je beschikking als je bij die gast werkt ?Is ook best interessant om te weten.
Mijn baas rijdt alleen maar mercedesquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef yup het volgende:
[..]
Mail word zo verzonden, stel de algemene vragen maar hier![]()
Wat voor wagen krijg je tot je beschikking als je bij die gast werkt ?Is ook best interessant om te weten.
Ik denk dat je broek afzakt als jij dit hoort:quote:
Als het maar geen 208d isquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn baas rijdt alleen maar mercedes
alleen maar sprinters,
wat hij rijdt, weet ik niet precies.
In katwijk heeft ie een zooi sprinters, en een paar van die renaultbarrels rijden.
Die zijn wel helemaal aan gort btw.
Nog een jaartje, dan krijgt ie nieuw wagenpark
208 en 308 hebben dezelfde motoren toch. Naja maakt niet uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef eer-ik het volgende:
jawel, mijn baas heeft alleen maar 208 CDI en 1 308 CDI.
Die rijdt op zich nog wel lekker, ASR kan uit enzo, grappige bak.
Maar die 208 is retetraag
Bij ons hebben we ook één LT. Die motor maakt een heel ander geluid dan de Sprinters. Mooier. En die heeft ruim een ton meer gelopen dan de oudste Sprinter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef yup het volgende:
[..]
208 en 308 hebben dezelfde motoren toch. Naja maakt niet uit.
Vind het ongelofelijk vreemd hoe Mercedes het voormekaar krijgt maar liefst 81 pk uit een 2.2 turbo direct injectie diesel motor krijgt![]()
Mercedes sucked.
Geef mij maar een LT. Die hebben tenminste fatsoenlijkere motoren...
Dan was het een 213 ofzo, hij was iig sneller dan die 208, duidelijk merkbaar sneller.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef yup het volgende:
[..]
208 en 308 hebben dezelfde motoren toch. Naja maakt niet uit.
Vind het ongelofelijk vreemd hoe Mercedes het voormekaar krijgt maar liefst 81 pk uit een 2.2 turbo direct injectie diesel motor krijgt![]()
Mercedes sucked.
Geef mij maar een LT. Die hebben tenminste fatsoenlijkere motoren...
Maarja ik zou graag een 316 willen maar de eerste koeriersbedrijf die met zoeits rijd moet ik nog tegenkomen (en terecht ook denk ik)
Hé, jullie komen wel eens bij ons (DHL Zwolle) tussen de middag!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Gitrans in Breda. Familiebedrijf, wagentje of 15-20.
Ben er zelf nog niet geweest, maar we komen idd regelmatig bij DHL-vestigingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Double-U het volgende:
Hé, jullie komen wel eens bij ons (DHL Zwolle) tussen de middag!![]()
Een 311 en een 313 heeft gewoon 4 cylinder motor met resp. 110 en 130 pk. Ik heb een 413 CDi gehad met 130 pk, zelfs voor een bakwagen gaat dat behoorlijk van kiet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij ons hebben we ook één LT. Die motor maakt een heel ander geluid dan de Sprinters. Mooier. En die heeft ruim een ton meer gelopen dan de oudste Sprinter.
Niet dat die 311's slecht rijden hoor.
213 is heel ander spul dan 208, dat is gewoon 130 pk tegen 80 pk... (en veel meer trekkracht...)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan was het een 213 ofzo, hij was iig sneller dan die 208, duidelijk merkbaar sneller.
Ik heb laatst ook LT gereden, maar man, wat klinken die dingen als een vrachtwagen
Maf spul, wel relaxte bakken verder
Bij ons staat één Iveco 35H17 (of een andere letter er tussen)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef yup het volgende:
Een 2/316CDi is echt een monster, dat trekt letterlijk de straatstenen uit de grond.
Is dat een oud model? Ken alleen de 35-15/35-18. Resp. 146 en 176 pk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij ons staat één Iveco 35H17 (of een andere letter er tussen). Nog niet mee gereden helaas
.
Nee, best nieuw nog. Die letter weet ik niet zeker, het is iig zeker een 17. En dat wil wel jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef yup het volgende:
Is dat een oud model? Ken alleen de 35-15/35-18. Resp. 146 en 176 pk.
En dat laatste lijkt me een beest van een bestelauto
Dan vind ie het vast niet erg als deel 2 eventueel verder gaat in WGRquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand btw nog iets van TS vernomen?
die heeft wel een leuk topic geopend, maar heb 'm daarna nooit meer gezien
Is dat een 'vriendelijk, doch dringend verzoek' om het topic te verplaatsen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan vind ie het vast niet erg als deel 2 eventueel verder gaat in WGR
Nee hoor, we zijn nog in overleg met de WGR mods. Dus kies nu zlef nog mara waar jullie deel 2 openen, we kunnen het altijd nog verplaatsen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een 'vriendelijk, doch dringend verzoek' om het topic te verplaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |