jij rijdt daar toch ook alleen zaterdag? Dat wil ik eigk ookquote:Op zondag 21 mei 2006 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
www.pakketservicepetitjean.nl
Moet je daar maar effe kijken. Daar werk ik voor. Gister zei men baas dat ie nog mensen nodig had, dus als je snel bent, kan je meteen beginnen. moet je hem effe bellen of mailen, meer kan je nog niet met die pagina
Van katwijk naar katwijk rijden? Huh? Krijg je je auto ook daar in Katwijk? En hoeveel betaald het?quote:Het DistributieCentrum vanaf nu DC genaamd, zit in katwijk. Dan krijg je zaterdag ochtend je auto, rij je naar katwijk,
Nee, ik woon zelf in Leiderdorp. Vaak komt ie me op vrijdag avond ophalen om een bus te regelen, en anders op zaterdag ochtend, en dan rijdt hij me naar een bus, en dan rij ik die zelf naar katwijk. Maar het is veel chiller om vrijdag avond al die bus te hebben,. dan kan je er tenminste bier mee halenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:23 schreef Repeat het volgende:
ow dat is gunstig ja als je altijd dezelfde wijk hebt, kan je tenminste de straten een beetje vinden
[..]
Van katwijk naar katwijk rijden? Krijg je je auto ook daar in Katwijk? En hoeveel betaald het?
Hij heeft nog niet teruggebeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:45 schreef eer-ik het volgende:
Eren?
Die ken ik niet...
Paki of Richard (zelfde kerel) of Mo (maurice) zou wel kunnen...
Dat zijn de bazen zeg maar van PSP.
Maar ik hoop voor je dat je wordt aangenomen
whehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef eer-ik het volgende:
welk nummer heb je gebeld dan?
Hij is nogal vergeetachtig, dus je kan hem beter zelf nog een keer bellen..
edit: er was vandaag een nieuwe gast, dus ik zo tegen hem: kom je van fok?
Hij zo: Fok? WTf?
Dat nummer ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
whehe
k had gebeld met 06412xxxxx gebeld trouwens ik ga niet zn hele telnummer hier neerplempen, weet niet of ie dat zo leuk vindt
Serieus? Best relaxt, automaat. Bij ons zijn alle wagens gewoon handgeschakeld... Op zich niet vervelend, maar best gaar als je een keer de hele dag door steden moet rijden. Dan wordt je best moe van al dat geschakel. Zéker als je een wat oudere wagen meekrijgt met zo'n zware koppeling.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:46 schreef yup het volgende:
Wheheh zelf ook koerierswerk geregeld
Lekker in de zomer raggen met grote bakwagens tot je erbij neervalt...
Ging een keer mee en het leuke was dat ik gewoon een sprinter 411 CDi bakwagen heb gekregen met semi-automaat, dus als je wilt schakelen kan je dat en als je wilt kan de auto het voor je doen
wel wat de neuk?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik mag me nu ook collega koerier noemen. Bij PSP. Dezelfde als eer-ik. Vandaag een lekker koeriersritje gehad, ff op en neer naar een plaatsje in Brabant! Lekker lekker!
Het is voor de zomer, via via geregeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Serieus? Best relaxt, automaat. Bij ons zijn alle wagens gewoon handgeschakeld... Op zich niet vervelend, maar best gaar als je een keer de hele dag door steden moet rijden. Dan wordt je best moe van al dat geschakel. Zéker als je een wat oudere wagen meekrijgt met zo'n zware koppeling.
Maar heb jij 'n vaste auto gekregen, of wat...? En wat voor soort werk ga je doen? Vaste routes, of altijd iets anders? Wat vervoer je?
Via mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
Ja tuurlijk, maar ik had die gast ook gebeld, uitgebreid gesproken. Ik moest hem maar mn nummer geven dan zou hij mij terugbellen. Niks meer van gehoord
En nu kan jij er wel werken. Dus tuurlijk leuk voor jou, maar wel een beetje rare gang van zaken.
Hoe ben jij er terechtgekomen ?
ik zal het nog een keer proberenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:03 schreef eer-ik het volgende:
Repeat, er is gister iemand weggetrapt bij PSP.
Nog een keer snel bellen, en je hebt dikke kans dat je meteen aan de slag kan.
Inderdaad het zijn redelijk grote bussen, en aardig hoogquote:Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef eer-ik het volgende:
er woont inderdaad iemand in de stevenshof die bij PSP werkt
Iedereen neemt die bussen altijd mee naar huis.
Ik heb er laatst ook nog een meegenomen om men kamer naar hier te verhuizen
Alles past er in 1 keer in, supermakkelijk
Geloof me zo een semi shit ding wil je ECHT niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:28 schreef eer-ik het volgende:
ik heb electrische ramen, en daar is ook alles mee gezegd.
Die bakken van ons zijn retetraag, geen airco, (leuk met dit weer) en het is geen automaat, maar dat boeit me niet zo erg.
Als je met een pook kan schakelen (a la M3 SMG) waarom niet met flippers Ik weet het al: kosten besparen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:11 schreef worldpimber het volgende:
Flippers in een busje
Of bestaat dat echt
Ik wil 1 dezer dagen beginnen met werken bij Dirk van den Broek of TPG/TNT of wat dan ook. Vanmiddag ga ik bellen om de vakantie te vullen en eventueel de rest van mijn bijbaan jaren er te slijten
Waar moet je zoal naar toe?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef yup het volgende:
Bij de weg mijn apparaat is upgegrade naar 413 CDi handbak
Deze week inwerken en volgende week hopelijk zelf knallen met die ballen
Mja die mensen vinden het goed dus who cares.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:20 schreef eer-ik het volgende:
nee, idd, maar ja, je weet het maar nooit tegenwoordig he?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Repeat het volgende:
Je auto wordt echt niet sneller door ASR uit te zetten. Verder is het alleen maar nutteloze bluf, alsof je met gierende banden weg wilt trekken en driftend elke bocht door wilt met je bus
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef eer-ik het volgende:
laatst was er in lisse zo'n bloemencorso (lisse is mijn wijk) en toen moest ik dus om half 2 al kappen.
Wilde ik lisse uitrijden, waren ALLE doorgaande wegen eruit afgesloten, dus ik moest een stukje over het fietspad en daarna door de polder over pauperwegen.
Zei een vent: ja, je meot daarheen.
Ik gedaan, liep het door bij een boerderij.
Wil ik draaien, laat netjes mijn voorwielen op het asfalt staan, in de veronderstelling dat ie voorwielaandrijving had, wil ik wegrijden, gebeurt er niks.
Loop ik naar achter, ligt de achterkant van die bus helemaal in het weiland, met de wielen ingegraven
Leuke manier om erachter te komen dat ie géén voorwielaandrijving had...
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:45 schreef yup het volgende:
[..]
En eer-ik: bij de meeste Sprinters van me werk kan ASR uit ja, fokking relaxed, lekker burnouts trekken (wat makkelijk kan met een 411/413 CDi ) en drifts in de regen leggen, die dingen gaan nietnormaal dwars zeg goeiedag, je zou bijna hopen op regen
* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:
[..]
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...
Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan
Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef Sloper het volgende:
[..]
* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"
We hebben allemaal TNT shirts vandaag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef Tha_Flash het volgende:
Gespot PSP-ers.........
in lisse naast de Hoogvliet in het steegje een PSP-sprinter
in lisse op de rotonde bij de overvecht een PSP-vito
in sassenheim op het hortusplein ( hema ) een PSP-sprinter ( chauffeur met tnt-shirt )
That's the spirit nigga Zo mag ik het horenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
Zeg even een vraagje he yup, wanneer wordt je volwassen?
Kwam zondag nog een Turk in Rotterdam tegen die volgens mij net als jij is Had net zijn rijbewijs terug nadat ie 200+ over de Brienenoordbrug oid had gereden omdat ie hem na chiptunen wilde testen. 2200 euro Hij was ook bezig met zijn motorrijbewijs
Ik zag alleen in sassem de chauffeur, als ik je in Lisse had gezien had ik wel wat geroepen oidquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We hebben allemaal TNT shirts vandaag.
Denk dat je mij gezien hebt als het vandaag was bij de hoogvliet...
Ik liep de halfords in bij de kapelstraat.
Vito reed idd ook in lisse, maar ander stuk vna de wijk, en nog een bus in sassenheim klopt ook goed idd
Roep een keer als je me nog eens ziet rijden
Ik werk doorgaans alleen op zaterdag, maar heb vandaag ook gewerkt, en moet morgen ook
Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:
[..]
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...
Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.
Als ik je posts zo lees wordt het pas gevaarlijk als jij achter het stuur zit.
Prutsers zoals jij houden het vooroordeel in stand dat koeriers altijd asociaal rijden.
En voor je baas is het ook dikke pret,dat er een bus met zijn naam de bocht om komt driften.
Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje
In de weg sta ik altijd met die dingen, maar dat boeit me nooit zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Je bus stond in het steegje naast de sportschool idd, met alarmlichten aan en vreselijk in de weg ................
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:
Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje
Wel eens gehoord van een representatieve chauffeur ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook
Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel
We willen dus filmpjes zien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef yup het volgende:
[..]
Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.
Is ook een 413 CDi met 130 pk he, oh ja geen gelul over gewicht, ding doet in zijn 3 bij 4000 rpm ofzo 80, een gewone turbodiesel personenauto doet dat in zijn 2
Super korte bakverhoudingen dus voor lekker veel power...
Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Repeat het volgende:
sowieso scheelt dat als een debiel rijden niks qua sneller werken hoor...
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
Mah ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar je werkt, bedrijven die Polen aannemen kijken sowieso niet meer naar imago Alleen wat yup doet is standaard DHL/TNT studentikoos afraggen en daarom komen mijn zendingen niet aan
Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook
Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel
Sluit ik me geheel bij aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.
De gemiddelde leeftijd bij ons is een jaar of 35 en mensen worden er bij ons juist uitgetieft als ze zo aso rijden dat we daar klachten over krijgen.
Maar dat CE een uitzondering op de regel is wist ik al jaren.
Je krijgt bij ons fatsoenlijk betaald,als je vroeg begint ben je vroeg vrij en dagen van 12 uur of meer zijn eerder uitzondering dan regel.
En over geld wordt eigenlijk nooit geluld,als een auto stuk is wordt het ding gemaakt.Dat is voordeel van een eigen wagenpark hebben ipv die leasebakken.
Hard rijden is nergens goed voor,buiten dat zijn er snelheden waar je je aan moet houden in dit land.
En voor de sceptici die denken dat ons bedrijf dan wel niet lang zal blijven bestaan.In 2007 bestaat het bedrijf 30 jaar en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)
Dus helaas,bij ons telt kwaliteit,niet de kwantiteit.
Dat doen die flikkers bij DHL dus echt he Nou ja, niet omdat mijn naam erop staat maar omdat ze de straat niet kunnen vinden. Zeggen ze dat ze twee keer langs zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.
De gracht in gooien, naam invullen en handtekening verzinnen en klaar is kees
En dan allemaal weer naar huis rijdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)
Bij ons doen heel veel mensen ook gewoon zeggen dat ze het pakje naar het postkantoor gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat doen die flikkers bij DHL dus echt he Nou ja, niet omdat mijn naam erop staat maar omdat ze de straat niet kunnen vinden. Zeggen ze dat ze twee keer langs zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten.
[..]
En dan allemaal weer naar huis rijden
Geen airco , en helaas nu een Sprinter 208D met een heuse 80 pkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
heeeeeee, daar rij ik normaal inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef yup het volgende:
[..]
Geen airco , en helaas nu een Sprinter 208D met een heuse 80 pk
Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeeeeee, daar rij ik normaal in
kutbakken zijn dat he..
ik heb laatst geprobeerd om te driften, maar dat ging 'm ok niet worden.
daar zit ook geen airco in, dus gewoon ruk.
Maar vandaag had ik een huurmij-wagen, mét airco.
Zo'n VW bak was dat...
Best chille wagen, het klonk echt als een vrachtwagen (VW )
Zei ik toch alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:25 schreef yup het volgende:
[..]
Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valt
Zowiezo heeft dat ding zo fokking weinig vermogen dat er niks te driften valt, en jah ik heb het geprobeerd :/ en als het ding al een uitstapje wilt maken dan grijpt ABD in wat niet uit te schakelen valt
Enige remedie is in gras of op gladde/zanderige oppervlakten driften, daar kan geen ABD tegenop namelijk
Geef mij maar een Sprinter 316 nigga (160 pk )
Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zei ik toch al
Dat er nergens een knop zat om die rommel uit te schakelen...
Ik voel de achterkant heeeel soms inderdaad ook wel eens íets uitbreken, maar veel is het niet .
Ik heb met dit werk ook een tijdje in een hyundai gereden, zo'n busje, (ben effe de naam kwijt) maar daarmee kon je wel altijd mooi driften
Vooral achter bij de zaak, groot open terrein, lekker rammen met die bak
Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef yup het volgende:
[..]
Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.
Wel frappant dat de modernere Sprinter 413/411 etc. bakwagens wel een knopje hebben om ASR (ook een soort ESP) uit te schakelen... GAat een mooi waarschuwingslichtje op het dashboard branden dan (uitroepteken)... En de auto regelt het vermogen dan NIET terug als de wielen doorslaan...
Zo een ding IS ook een fijn wagentje, wij hadden de L400 met 267.000 km verkocht en hij was gewoon perfect, motor draaide als een naaimachientje... Daar zou ik echt graag mee bezorgen, rappe wagentje, zit lekker, rijdt lekker, schakelt alleen wat minder maarja dat neem ik voor lief...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.
Die had wel zo'n knop, maar daar rij ik nooit meer in. (lees: ik krijg hem nooit meer mee)
[afbeelding]
Zo'n bak was het ja,
groene, eigenlijk precies dezelfde, maar dan zonder mistlichten en hij was groen dus
Best fijn wagentje vond ik het.
Ik doe precies hetzelfde, normaal vaste route, en af en toe voor DHL.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Jippie, heb ook een nieuw vakantiebaantje en werk voor op de zaterdagen
Mag namens een koerierbedrijf in Meppel pakjes rondbrengen namens TPG post. Helaas wel een vaste route, maar het lijkt me erg relaxed werk! Af en toe diensten namens andere opdrachtgevers maar voorlopig alleen dit
7 euris per uur
Hoeveel stops/pakketjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vamdaag dus de eerste keer alleen in Lisse. En ik was pas om 21 30 klaar
TS, leef je nog?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Veel bedrijven eisen dat je minimaal 1,5 jaar je rijbewijs hebt. Soms ook meer, soms minder... Maar in de praktijk is het zo dat je gewoon moet kunnen aantonen dat je veel rijervaring hebt, dat is vaak toch het belangrijkst voor ze...
Ik had het 1 jaar toen ik solliciteerde, terwijl ze 1,5 jaar vroegen. Heb er nooit iets over gehoord... Heb ook nog nooit schade gereden tijdens m'n werk, dus ze zijn dik tevreden over me.
Wel maak ik vaak erg lange dagen. Zeker in periodes rond feestdagen of vakanties. Een uur of 14 op een dag is dan eerder regel dan uitzondering. Maar ach, dat levert geld op.
Mijn bus heeft wel een airco-pomp maar daar draait de laadruimte koeling op. Zolang je maar rijdt is het wel te doen,rechterraam open,handdoek in je nek,dan gaat het prima.En het grote voordeel van een koelauto,je drinken blijft lekker koel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
En word je per uur of per pakket betaaldquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:
[..]
Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.
ik krijg ook per uur betaalt, en dat is maar goed ook. Maar dat wil niet zeggen dat het fijn is om elke dag om 21:00 thuis te komen als je om 8:00 begint.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef siekman het volgende:
[..]
En word je per uur of per pakket betaald
Ik ben blij dat bij ons de bussen op de 125 zijn begrenst , wij hoeven ons niet te haasten we rijden met goed matriaal en komen niet voor situalties waar andere collegas de zooi afgetrapt en stuk gemaakt hebben door een beetje te raggen
Wij verdienen per uur , dus wij doen het op het gemakkie
raggen bij ons is : hoe vol kan de wagen mijn record is 3200 kg in een bak met max load 560 kg
en hoe voller het apparaat hoe meer uren het duurt voordat ik trug ben
Oja en iedere klant die mij een bakkie aanbied is een bakkie armer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |