abonnement Unibet Coolblue
pi_39057840
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Repeat het volgende:
Je auto wordt echt niet sneller door ASR uit te zetten. Verder is het alleen maar nutteloze bluf, alsof je met gierende banden weg wilt trekken en driftend elke bocht door wilt met je bus


En eer-ik: bij de meeste Sprinters van me werk kan ASR uit ja, fokking relaxed, lekker burnouts trekken (wat makkelijk kan met een 411/413 CDi ) en drifts in de regen leggen, die dingen gaan nietnormaal dwars zeg goeiedag, je zou bijna hopen op regen
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:02:49 #152
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39058638
laatst was er in lisse zo'n bloemencorso (lisse is mijn wijk) en toen moest ik dus om half 2 al kappen.
Wilde ik lisse uitrijden, waren ALLE doorgaande wegen eruit afgesloten, dus ik moest een stukje over het fietspad en daarna door de polder over pauperwegen.
Zei een vent: ja, je meot daarheen.
Ik gedaan, liep het door bij een boerderij.
Wil ik draaien, laat netjes mijn voorwielen op het asfalt staan, in de veronderstelling dat ie voorwielaandrijving had, wil ik wegrijden, gebeurt er niks.
Loop ik naar achter, ligt de achterkant van die bus helemaal in het weiland, met de wielen ingegraven
Leuke manier om erachter te komen dat ie géén voorwielaandrijving had...
Signature.
pi_39059191
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef eer-ik het volgende:
laatst was er in lisse zo'n bloemencorso (lisse is mijn wijk) en toen moest ik dus om half 2 al kappen.
Wilde ik lisse uitrijden, waren ALLE doorgaande wegen eruit afgesloten, dus ik moest een stukje over het fietspad en daarna door de polder over pauperwegen.
Zei een vent: ja, je meot daarheen.
Ik gedaan, liep het door bij een boerderij.
Wil ik draaien, laat netjes mijn voorwielen op het asfalt staan, in de veronderstelling dat ie voorwielaandrijving had, wil ik wegrijden, gebeurt er niks.
Loop ik naar achter, ligt de achterkant van die bus helemaal in het weiland, met de wielen ingegraven
Leuke manier om erachter te komen dat ie géén voorwielaandrijving had...


Dat zuigt idd zeg

Die dingen hebben gewoon geen grip als de achterkant leeg is..
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:22:23 #154
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39059327
ja, het stomste was nog,
ik moest natuurlijk terug, dus ik moest er wel op een of andere manier uitkomen.
Dus ik was naar die boerderij gelopen om te vragen of ze iets hadden om me eruit te halen, bleek dat die mensen met pensioen waren, en gewoon voor de gein een boerderij hadden gekocht.
En de eerste boerderij in de buurt was minimaal een half uur lopen
Ik dat gedaan, boer trekt men wagen eruit met zen trekker, zegt ie opeens: da's dan 50 euro.
Ik: had je wel effe eerder mogen zeggen,
had ook 0 euro op zak, dus kon hem al niks geven, behalve een shaggie
Signature.
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:57:35 #155
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_39076398
Gespot PSP-ers.........

in lisse naast de Hoogvliet in het steegje een PSP-sprinter

in lisse op de rotonde bij de overvecht een PSP-vito

in sassenheim op het hortusplein ( hema ) een PSP-sprinter ( chauffeur met tnt-shirt )
pi_39077152
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:45 schreef yup het volgende:

[..]



En eer-ik: bij de meeste Sprinters van me werk kan ASR uit ja, fokking relaxed, lekker burnouts trekken (wat makkelijk kan met een 411/413 CDi ) en drifts in de regen leggen, die dingen gaan nietnormaal dwars zeg goeiedag, je zou bijna hopen op regen
En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...

Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan
pi_39114585
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:

[..]

En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...

Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan
* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"

  donderdag 22 juni 2006 @ 16:20:26 #158
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39116123
Ik heb effe gekeken op mijn bus vandaag,
en het is een 208 CDI 82 PK
Signature.
pi_39116651
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef Sloper het volgende:

[..]

* Sloper mompelt iets van "topic", "useless", "without" en "filmpjes"

Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.

Is ook een 413 CDi met 130 pk he, oh ja geen gelul over gewicht, ding doet in zijn 3 bij 4000 rpm ofzo 80, een gewone turbodiesel personenauto doet dat in zijn 2

Super korte bakverhoudingen dus voor lekker veel power...
pi_39118067
Zeg even een vraagje he yup, wanneer wordt je volwassen?

Kwam zondag nog een Turk in Rotterdam tegen die volgens mij net als jij is Had net zijn rijbewijs terug nadat ie 200+ over de Brienenoordbrug oid had gereden omdat ie hem na chiptunen wilde testen. 2200 euro Hij was ook bezig met zijn motorrijbewijs

  donderdag 22 juni 2006 @ 17:38:14 #161
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39118318
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef Tha_Flash het volgende:
Gespot PSP-ers.........

in lisse naast de Hoogvliet in het steegje een PSP-sprinter

in lisse op de rotonde bij de overvecht een PSP-vito

in sassenheim op het hortusplein ( hema ) een PSP-sprinter ( chauffeur met tnt-shirt )
We hebben allemaal TNT shirts vandaag.
Denk dat je mij gezien hebt als het vandaag was bij de hoogvliet...
Ik liep de halfords in bij de kapelstraat.
Vito reed idd ook in lisse, maar ander stuk vna de wijk, en nog een bus in sassenheim klopt ook goed idd

Roep een keer als je me nog eens ziet rijden
Ik werk doorgaans alleen op zaterdag, maar heb vandaag ook gewerkt, en moet morgen ook
Signature.
pi_39118626
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:28 schreef worldpimber het volgende:
Zeg even een vraagje he yup, wanneer wordt je volwassen?

Kwam zondag nog een Turk in Rotterdam tegen die volgens mij net als jij is Had net zijn rijbewijs terug nadat ie 200+ over de Brienenoordbrug oid had gereden omdat ie hem na chiptunen wilde testen. 2200 euro Hij was ook bezig met zijn motorrijbewijs

That's the spirit nigga Zo mag ik het horen

Knallen met die ballen en scheuren met die hap
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:49:35 #163
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_39118667
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef eer-ik het volgende:

[..]

We hebben allemaal TNT shirts vandaag.
Denk dat je mij gezien hebt als het vandaag was bij de hoogvliet...
Ik liep de halfords in bij de kapelstraat.
Vito reed idd ook in lisse, maar ander stuk vna de wijk, en nog een bus in sassenheim klopt ook goed idd

Roep een keer als je me nog eens ziet rijden
Ik werk doorgaans alleen op zaterdag, maar heb vandaag ook gewerkt, en moet morgen ook
Ik zag alleen in sassem de chauffeur, als ik je in Lisse had gezien had ik wel wat geroepen oid
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:57:23 #164
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39118849
zag je alleen die bus staan dan?

Zo ja, dan heb je me echt op een seconde gemist...
Of hij moet op de parkeerplaats gestaan hebben (op de stoep welliswaar) tegenover de hoogvliet...
Dat kan wel, want toen was ik in de sportschool
Signature.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:16:58 #165
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_39121074
Je bus stond in het steegje naast de sportschool idd, met alarmlichten aan en vreselijk in de weg ................
pi_39121304
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef yup het volgende:

[..]

En ja hoor, vandaag geregend, tering NIET normaal hoe dwars zo een bestelwagen gaat, echt gevaarlijk om met zoveel vermogen + lege achterkant in de regen mee te rijden met ASR uit...

Beetje gassen in bochten en je ziet al die hele ASR discoverlichting al uit zijn dak gaan
Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.
Als ik je posts zo lees wordt het pas gevaarlijk als jij achter het stuur zit.
Prutsers zoals jij houden het vooroordeel in stand dat koeriers altijd asociaal rijden.
En voor je baas is het ook dikke pret,dat er een bus met zijn naam de bocht om komt driften.

Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje
pi_39121455
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is helemaal niet gevaarlijk om met zoveel in de regen te rijden,ASR of niet.
Als ik je posts zo lees wordt het pas gevaarlijk als jij achter het stuur zit.
Prutsers zoals jij houden het vooroordeel in stand dat koeriers altijd asociaal rijden.
En voor je baas is het ook dikke pret,dat er een bus met zijn naam de bocht om komt driften.

Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje


Heb ook bij DHL gewerkt en daar was het niet echt anders hoor
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:36:36 #168
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39121786
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:16 schreef Tha_Flash het volgende:
Je bus stond in het steegje naast de sportschool idd, met alarmlichten aan en vreselijk in de weg ................
In de weg sta ik altijd met die dingen, maar dat boeit me nooit zo
Kan tijdens het werk moeilijk met iedereen rekening houden he...
Sta meestal maar een minuut stil
Vooral in die princessen en koninginnewijk enzo daar, ellendige straten zijn dat.
Allemaal 1 richtingsverkeer.
Al moet ik daar wat bezorgen, ga ik niet eerst de straat uitrijden omdat er iemand achter staat, zodat ik weer 200 meter moet lopen...
geef me eens ongelijk
Signature.
pi_39124220
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef RealZeus het volgende:
Nee,heel stoer,jij weet hoe het werkt.Groentje
Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook

Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:42:18 #170
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_39124528
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook

Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel
Wel eens gehoord van een representatieve chauffeur ?

Als ik bij mij op de zaak een chauffeur betrap op dat soort rijgedrag krijgt hij een waarschuwing en bij de 2e keer mag je een andere baan gaan zoeken.

Ik wil niet zeggen dat je als een trut moet rijden maar er zijn grenzen. Chauffeurs krijgen bij ons ook nooit de opdracht om te hard te rijden of door rood te rijden oid, bevorderd de levensduur van de auto's en verminderd de stress.
pi_39126324
sowieso scheelt dat als een debiel rijden niks qua sneller werken hoor...
pi_39127215
Mah ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar je werkt, bedrijven die Polen aannemen kijken sowieso niet meer naar imago Alleen wat yup doet is standaard DHL/TNT studentikoos afraggen en daarom komen mijn zendingen niet aan
pi_39127593
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:36 schreef yup het volgende:

[..]

Op droog asfalt slaat dat fucking ASR zooi helemaal op tilt, in de regen is er gewoon geen houden haan.

Is ook een 413 CDi met 130 pk he, oh ja geen gelul over gewicht, ding doet in zijn 3 bij 4000 rpm ofzo 80, een gewone turbodiesel personenauto doet dat in zijn 2

Super korte bakverhoudingen dus voor lekker veel power...
We willen dus filmpjes zien!
pi_39127821
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Repeat het volgende:
sowieso scheelt dat als een debiel rijden niks qua sneller werken hoor...
Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.

Niet lullen met klanten, hallo pakje voor je, ok je neemt het niet aan doei, ik schrijf wel dat je er niet was. Want er zijn een aantal die behoorlijk irritant doen.
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
Mah ligt natuurlijk ook aan het bedrijf waar je werkt, bedrijven die Polen aannemen kijken sowieso niet meer naar imago Alleen wat yup doet is standaard DHL/TNT studentikoos afraggen en daarom komen mijn zendingen niet aan
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.

De gracht in gooien, naam invullen en handtekening verzinnen en klaar is kees
pi_39129461
pi_39129659
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Heel leuk voor jou hoor, maar als yup sneller werkt dan jij ben jij de eerste die eruit getyft wordt. Voor jou tig andere studentjes die nog goedkoper zijn ook

Waarmee ik natuurlijk niet wil impliceren dat je een vak had moeten leren, of misschien toch wel
Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.
De gemiddelde leeftijd bij ons is een jaar of 35 en mensen worden er bij ons juist uitgetieft als ze zo aso rijden dat we daar klachten over krijgen.
Maar dat CE een uitzondering op de regel is wist ik al jaren.
Je krijgt bij ons fatsoenlijk betaald,als je vroeg begint ben je vroeg vrij en dagen van 12 uur of meer zijn eerder uitzondering dan regel.
En over geld wordt eigenlijk nooit geluld,als een auto stuk is wordt het ding gemaakt.Dat is voordeel van een eigen wagenpark hebben ipv die leasebakken.
Hard rijden is nergens goed voor,buiten dat zijn er snelheden waar je je aan moet houden in dit land.
En voor de sceptici die denken dat ons bedrijf dan wel niet lang zal blijven bestaan.In 2007 bestaat het bedrijf 30 jaar en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)

Dus helaas,bij ons telt kwaliteit,niet de kwantiteit.
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:37:13 #177
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_39130274
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Helaas ,maar ik heb wel een goede baas.
De gemiddelde leeftijd bij ons is een jaar of 35 en mensen worden er bij ons juist uitgetieft als ze zo aso rijden dat we daar klachten over krijgen.
Maar dat CE een uitzondering op de regel is wist ik al jaren.
Je krijgt bij ons fatsoenlijk betaald,als je vroeg begint ben je vroeg vrij en dagen van 12 uur of meer zijn eerder uitzondering dan regel.
En over geld wordt eigenlijk nooit geluld,als een auto stuk is wordt het ding gemaakt.Dat is voordeel van een eigen wagenpark hebben ipv die leasebakken.
Hard rijden is nergens goed voor,buiten dat zijn er snelheden waar je je aan moet houden in dit land.
En voor de sceptici die denken dat ons bedrijf dan wel niet lang zal blijven bestaan.In 2007 bestaat het bedrijf 30 jaar en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)

Dus helaas,bij ons telt kwaliteit,niet de kwantiteit.
Sluit ik me geheel bij aan.
pi_39138458
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:
Ik zal speciaal kijken of er pakketjes voor ene Y. *achternaam van worldpimper* in me wagen zitten.

De gracht in gooien, naam invullen en handtekening verzinnen en klaar is kees
Dat doen die flikkers bij DHL dus echt he Nou ja, niet omdat mijn naam erop staat maar omdat ze de straat niet kunnen vinden. Zeggen ze dat ze twee keer langs zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten.
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
en dat zal vast wel weer uitmonden in een dagje weg met veel bier.(net als met het 25 jarig bestaan.)
En dan allemaal weer naar huis rijden
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:16:43 #179
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39156108
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:06 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Dat doen die flikkers bij DHL dus echt he Nou ja, niet omdat mijn naam erop staat maar omdat ze de straat niet kunnen vinden. Zeggen ze dat ze twee keer langs zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten.
[..]

En dan allemaal weer naar huis rijden
Bij ons doen heel veel mensen ook gewoon zeggen dat ze het pakje naar het postkantoor gestuurd hebben
dan ligt het ook wel op het postkantoor, maar het briefje niet bij de mensen in de bus, dus die mensen weten dat helemaal niet
Signature.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:46:39 #180
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39518154
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
Signature.
pi_39523721
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
Geen airco , en helaas nu een Sprinter 208D met een heuse 80 pk
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:21:41 #182
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39523888
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef yup het volgende:

[..]

Geen airco , en helaas nu een Sprinter 208D met een heuse 80 pk
heeeeeee, daar rij ik normaal in
kutbakken zijn dat he..
ik heb laatst geprobeerd om te driften, maar dat ging 'm ok niet worden.
daar zit ook geen airco in, dus gewoon ruk.
Maar vandaag had ik een huurmij-wagen, mét airco.
Zo'n VW bak was dat...
Best chille wagen, het klonk echt als een vrachtwagen (VW )
Signature.
pi_39524093
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef eer-ik het volgende:

[..]

heeeeeee, daar rij ik normaal in
kutbakken zijn dat he..
ik heb laatst geprobeerd om te driften, maar dat ging 'm ok niet worden.
daar zit ook geen airco in, dus gewoon ruk.
Maar vandaag had ik een huurmij-wagen, mét airco.
Zo'n VW bak was dat...
Best chille wagen, het klonk echt als een vrachtwagen (VW )
Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valt

Zowiezo heeft dat ding zo fokking weinig vermogen dat er niks te driften valt, en jah ik heb het geprobeerd :/ en als het ding al een uitstapje wilt maken dan grijpt ABD in wat niet uit te schakelen valt

Enige remedie is in gras of op gladde/zanderige oppervlakten driften, daar kan geen ABD tegenop namelijk

Geef mij maar een Sprinter 316 nigga (160 pk )
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:46:54 #184
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39525687
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:25 schreef yup het volgende:

[..]

Klote ding met ABD (soort ESP) dat niet uit te schakelen valt

Zowiezo heeft dat ding zo fokking weinig vermogen dat er niks te driften valt, en jah ik heb het geprobeerd :/ en als het ding al een uitstapje wilt maken dan grijpt ABD in wat niet uit te schakelen valt

Enige remedie is in gras of op gladde/zanderige oppervlakten driften, daar kan geen ABD tegenop namelijk

Geef mij maar een Sprinter 316 nigga (160 pk )
Zei ik toch al
Dat er nergens een knop zat om die rommel uit te schakelen...
Ik voel de achterkant heeeel soms inderdaad ook wel eens íets uitbreken, maar veel is het niet .
Ik heb met dit werk ook een tijdje in een hyundai gereden, zo'n busje, (ben effe de naam kwijt) maar daarmee kon je wel altijd mooi driften
Vooral achter bij de zaak, groot open terrein, lekker rammen met die bak
Signature.
pi_39526093
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Zei ik toch al
Dat er nergens een knop zat om die rommel uit te schakelen...
Ik voel de achterkant heeeel soms inderdaad ook wel eens íets uitbreken, maar veel is het niet .
Ik heb met dit werk ook een tijdje in een hyundai gereden, zo'n busje, (ben effe de naam kwijt) maar daarmee kon je wel altijd mooi driften
Vooral achter bij de zaak, groot open terrein, lekker rammen met die bak
Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.

Wel frappant dat de modernere Sprinter 413/411 etc. bakwagens wel een knopje hebben om ASR (ook een soort ESP) uit te schakelen... GAat een mooi waarschuwingslichtje op het dashboard branden dan (uitroepteken)... En de auto regelt het vermogen dan NIET terug als de wielen doorslaan...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:59:05 #186
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39526201
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef yup het volgende:

[..]

Zeker H200, me pa heeft de tweelingbroer van dat ding gehad, de L400. Kan idd megadwars, geen ESP onzin erop.

Wel frappant dat de modernere Sprinter 413/411 etc. bakwagens wel een knopje hebben om ASR (ook een soort ESP) uit te schakelen... GAat een mooi waarschuwingslichtje op het dashboard branden dan (uitroepteken)... En de auto regelt het vermogen dan NIET terug als de wielen doorslaan...
Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.
Die had wel zo'n knop, maar daar rij ik nooit meer in. (lees: ik krijg hem nooit meer mee)

Zo'n bak was het ja,
groene, eigenlijk precies dezelfde, maar dan zonder mistlichten en hij was groen dus
Best fijn wagentje vond ik het.
Signature.
pi_39526517
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:59 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ja, we hebben er ook een, ik dacht dat het een 308 was, maar kan ook een 'hogere' versie zijn.
Die had wel zo'n knop, maar daar rij ik nooit meer in. (lees: ik krijg hem nooit meer mee)
[afbeelding]
Zo'n bak was het ja,
groene, eigenlijk precies dezelfde, maar dan zonder mistlichten en hij was groen dus
Best fijn wagentje vond ik het.
Zo een ding IS ook een fijn wagentje, wij hadden de L400 met 267.000 km verkocht en hij was gewoon perfect, motor draaide als een naaimachientje... Daar zou ik echt graag mee bezorgen, rappe wagentje, zit lekker, rijdt lekker, schakelt alleen wat minder maarja dat neem ik voor lief...

Bakwagen krijg ik nu niet omdat ik niet veel paketten krijg... Als ik veel pakketjes of veel grote pakketjes krijg dan krijg ik een bakwagen, maja. Hopelijk valt deze kut ding uit elkaar en dan krijg ik een fatsoenlijke auto :/
pi_39526707
Morgen moet ik de voor de eerste keer alleen mijn wijk (Lisse) gaan rijden. Dat wordt een latertje
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:40:35 #189
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_39537108
Jippie, heb ook een nieuw vakantiebaantje en werk voor op de zaterdagen

Mag namens een koerierbedrijf in Meppel pakjes rondbrengen namens TPG post. Helaas wel een vaste route, maar het lijkt me erg relaxed werk! Af en toe diensten namens andere opdrachtgevers maar voorlopig alleen dit

7 euris per uur
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:11:32 #190
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39541975
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Jippie, heb ook een nieuw vakantiebaantje en werk voor op de zaterdagen

Mag namens een koerierbedrijf in Meppel pakjes rondbrengen namens TPG post. Helaas wel een vaste route, maar het lijkt me erg relaxed werk! Af en toe diensten namens andere opdrachtgevers maar voorlopig alleen dit

7 euris per uur
Ik doe precies hetzelfde, normaal vaste route, en af en toe voor DHL.
Best prima.
Het was effe wennen die vaste route, omdat ik geen enkele straat kende in die wijk, maar nu ken ik alles, en gaat het ook prima.
Maar alsnog vind ik voor DHL werken relaxeter.
Dan kom je nog een ergens
Signature.
pi_39556301
Vamdaag dus de eerste keer alleen in Lisse. En ik was pas om 21 30 klaar
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_39558762
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vamdaag dus de eerste keer alleen in Lisse. En ik was pas om 21 30 klaar
Hoeveel stops/pakketjes
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:53:55 #193
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39559177
135 (stops) dacht ik dat ie zei aan te phone.
Iets in die richting iig.
Morgen weer lekker DHL crossen

[ Bericht 4% gewijzigd door eer-ik op 05-07-2006 23:59:46 ]
Signature.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:59:25 #194
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39559388
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Rudi-Carrell het volgende:

[..]

Veel bedrijven eisen dat je minimaal 1,5 jaar je rijbewijs hebt. Soms ook meer, soms minder... Maar in de praktijk is het zo dat je gewoon moet kunnen aantonen dat je veel rijervaring hebt, dat is vaak toch het belangrijkst voor ze...

Ik had het 1 jaar toen ik solliciteerde, terwijl ze 1,5 jaar vroegen. Heb er nooit iets over gehoord... Heb ook nog nooit schade gereden tijdens m'n werk, dus ze zijn dik tevreden over me.

Wel maak ik vaak erg lange dagen. Zeker in periodes rond feestdagen of vakanties. Een uur of 14 op een dag is dan eerder regel dan uitzondering. Maar ach, dat levert geld op.
TS, leef je nog?
Signature.
pi_39636777
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef eer-ik het volgende:
zo,
wie van jullie heeft er airco in de bus?
Ik dus niet, en het is goed afzien soms met dit weer
Vandaag effe een huurbus gekregen, mét airco, dus ging wel lekker vandaag.
Lekker mak aan gedaan enzo
Mijn bus heeft wel een airco-pomp maar daar draait de laadruimte koeling op. Zolang je maar rijdt is het wel te doen,rechterraam open,handdoek in je nek,dan gaat het prima.En het grote voordeel van een koelauto,je drinken blijft lekker koel.
En met dat warme weer moet je gewoon wat rustiger aan doen.(maar dat kan ik makkelijk zeggen,ik heb maar 12 stops per rit.(maar die rit is dan ook 700 kilometer.)
pi_39698064
Lekker met een LT35 2.5 TDi 80kw/110pk gecrossed.

Electrische spiegels en ramen, cruise control, damn dat is lekker zeg

Alleen het geluid, tering zeg lijkt net een Scania vrachtwagen ofzo niet normaal :/ Ik had een veel mooier geluid verwacht van die 2.5 5 pitter diesel... Wat hebben ze in hemelsnaam ermee gedaan
  maandag 10 juli 2006 @ 19:38:19 #197
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39699218
Haha, ik had met die hitte ook een huurmijbus als enige op de zaak mét airco, volgens mij was dat ook een LT35.
Reed wel prima, maar ik zei idd ook al dat het echt klinkt als een vrachtwagen..
Gek zat
Signature.
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:32:11 #198
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_40250791
wat verdienen jullie met dat koerierswerk ? weet ik een beetje waar ik over kan onderhandelen bij me gesprek morgen bij een pakketdienst
pi_40252992
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef yup het volgende:

[..]

Jawel, hoor, uiteraard hangt het van de debielheid af, maar bijv. stoplichten afsnijden, shortcut's etc. nemen dan win je veel tijd.

En word je per uur of per pakket betaald

Ik ben blij dat bij ons de bussen op de 125 zijn begrenst , wij hoeven ons niet te haasten we rijden met goed matriaal en komen niet voor situalties waar andere collegas de zooi afgetrapt en stuk gemaakt hebben door een beetje te raggen

Wij verdienen per uur , dus wij doen het op het gemakkie

raggen bij ons is : hoe vol kan de wagen mijn record is 3200 kg in een bak met max load 560 kg
en hoe voller het apparaat hoe meer uren het duurt voordat ik trug ben

Oja en iedere klant die mij een bakkie aanbied is een bakkie armer
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:24:03 #200
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40256598
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef siekman het volgende:

[..]

En word je per uur of per pakket betaald

Ik ben blij dat bij ons de bussen op de 125 zijn begrenst , wij hoeven ons niet te haasten we rijden met goed matriaal en komen niet voor situalties waar andere collegas de zooi afgetrapt en stuk gemaakt hebben door een beetje te raggen

Wij verdienen per uur , dus wij doen het op het gemakkie

raggen bij ons is : hoe vol kan de wagen mijn record is 3200 kg in een bak met max load 560 kg
en hoe voller het apparaat hoe meer uren het duurt voordat ik trug ben

Oja en iedere klant die mij een bakkie aanbied is een bakkie armer
ik krijg ook per uur betaalt, en dat is maar goed ook. Maar dat wil niet zeggen dat het fijn is om elke dag om 21:00 thuis te komen als je om 8:00 begint.
Onze bussen zijn op 4000 touren/min begrensd, en daarmee haal ik max 140.
Ik rij niet graag met een volle wagen om eerlijk te zijn want dan ben ik later klaar.
Gelukkig is het nu rustig, veel mensen op vakantie etc.
Meestal doe k nu dus wel rustig aan, en ben ik rond een uur of 6 thuis.
Mooie tijd al zeg ik het zelf.
Leuk die extra bijverdiensten, maar ik wil ook een leven hebben
Signature.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')