Dat mag ook nog wel even in de TTquote:
Echt hé, een standaard baggeraar ben je!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txtquote:
jajajajaja, het is alweer goed hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txt
Fok wiki ofzo
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart assquote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajaja, het is alweer goed hoor.
maak dan lekker een wiki.
Ja dus? je kan nu toch je eigen OP editten? Smartbutt!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart ass![]()
En jij denkt dat je dat mag posten?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef _Gromit_ het volgende:
quote weg HW
of 6, niet 4 iigquote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit alweer deel VII (zeven) dus
En snel een beetje!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.
Dan weet jij ook vast wel wat het mooiste plekje van Amsterdam is. Ik wel!Niks wijzigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.
AMSTERDAM!!!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.
Dan weet jij ook vast wel wat het mooiste plekje van Amsterdam is. Ik wel!he jammer, weer niet de eerste Brabandse uberkneus op humor kunnen betrappen... ik had nog hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.
En nu weer fijn de wei in ofzo, of wat jullie provincialen ook de hele dag doen in the middle of nowhere.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
laten we dit ajb gewoon vasthouden en verder emmeren over welke kroeg ofzo en hoelaat
Moemoe iddquote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!
Dus wijzigen heeft geen zin meer!
Ik stel een Ierse Pub voor aan het Leidse Plein...
een ierse pub lijkt mij ook helemaal niet verkeerd om te beginnenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moemoe idd.
Ierse pub aan het Leidse is wel een mooie begin locatie idd.
makkelijk te vinden, groot genoeg en niet te gek duur verder.
PussyDeLuxe toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moemoe idd.
Ierse pub aan het Leidse is wel een mooie begin locatie idd.
makkelijk te vinden, groot genoeg en niet te gek duur verder.
Dan hoef je niet weg om te eten tijdens het drinkenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
een ierse pub lijkt mij ook helemaal niet verkeerd om te beginnen
misschien hebben ze ook cheap pubmeals?
Ik ga niet eens de moeite nemen om daar op in te gaan... Ik laat het bij een simpel 'je moeder'.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
he jammer, weer niet de eerste Brabandse uberkneus op humor kunnen betrappen... ik had nog hoop.
En nu weer fijn de wei in ofzo, of wat jullie provincialen ook de hele dag doen in the middle of nowhere.
Ja best, en nou weer opbokken, anders laat ik mijn moeder iets op je hoofd flikkeren vanuit de hemel.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:27 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite nemen om daar op in te gaan... Ik laat het bij een simpel 'je moeder'.
Dus... JE MOEDER, HW!
Kroeg van mijn neef om mee te beginenquote:
Oh ja, jij was hetquote:Op woensdag 19 april 2006 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kroeg van mijn neef om mee te beginen.
Tegenover de Bananenbar mensen voor de mensen die iets gezonds willen eten.
Tevens TeeVeePee.
de bananenbar ken ik wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kroeg van mijn neef om mee te beginen.
Tegenover de Bananenbar mensen voor de mensen die iets gezonds willen eten.
Tevens TeeVeePee.
Over niet verrassende posts gesprokenquote:
Waarom beperken wij ons eigenlijk tot meetings tegenwoordig om te zuipen laffer?quote:
Nee hoor, dit is 6, maar omdat 4 nog niet geweest was is het nu 4.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit alweer deel VII (zeven) dus
ik ben er wel voor om wat vaker te zuipenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom beperken wij ons eigenlijk tot meetings tegenwoordig om te zuipen laffer?.
Regel dat!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben er wel voor om wat vaker te zuipen![]()
![]()
jij bent hier de regelnichtquote:
Ja, ik ben dan ook elke dag in de kroeg te vinden, maar waar ik ook kijk, geen lafferquote:
naar welke baggertenten ga jij dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook elke dag in de kroeg te vinden, maar waar ik ook kijk, geen laffer.
Je weet toch, de Black and Whitequote:
oja..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet toch, de Black and White.
Onder andere hoorquote:
ik kom je wel een keertje opzoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onder andere hoor.
Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk.
Je ziet een beetje groen van jaloezie....quote:
Laat iemand mij maar groen maken, ik zou er niet mee zitten!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ziet een beetje groen van jaloezie....
In je hok Bendie of ik schop je erheen!quote:
DD?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben geil als een kudde buffels.....Wie durft ?
Die zit in Rotterdam...quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben geil als een kudde buffels.....Wie durft ?
quote:
Er is een poll gemaakt waarbij mensen uit verschillende data konden kiezen. 24 mensen hebben gestemd, waarvan 19 voor 26 mei. Hoe democratisch wil je het hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!
Dus wijzigen heeft geen zin meer!
Ik stel een Ierse Pub voor aan het Leidse Plein...
hij had het over de plaats niet de datum tochquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er is een poll gemaakt waarbij mensen uit verschillende data konden kiezen. 24 mensen hebben gestemd, waarvan 19 voor 26 mei. Hoe democratisch wil je het hebben?.
Geen idee, het vindt in ieder geval 26 mei plaatsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
hij had het over de plaats niet de datum toch
waarom post je hier dan?quote:
en u wil daar wel in staan begrijp ik uit uw post?quote:
nog ff en ik ga je posts weg poetsen en je bent je kloon kwijtquote:
Een kloon in MIJN topic?!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, wat verrassend: een kloon.
Check zijn/haar postgeschiedenis mensen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
nog ff en ik ga je posts weg poetsen en je bent je kloon kwijt![]()
het is helemaal aan jou![]()
dan wil ik een kusje op m`n wang op de meetquote:
als het mag wel jahquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef laffer het volgende:
[..]
en u wil daar wel in staan begrijp ik uit uw post?![]()
Eensch. Het zou verboden moeten worden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
je staat eropquote:
Je komt maar gewoonquote:Op donderdag 20 april 2006 00:03 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk he.... Kom ik misschien ook niet, waarschijnlijk zit ik dan in Florida.
Zwak excuusquote:Op donderdag 20 april 2006 00:03 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk he.... Kom ik misschien ook niet, waarschijnlijk zit ik dan in Florida.
tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Het zal eens nietquote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzo![]()
ik zit al werk te doen die heatwave moet doen eigenlijk, maar die poot zit natuurlijk weer achter de travestieten aan in een èèn of andere nichtentent![]()
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??![]()
Goedemorgen -Marc-quote:Op donderdag 20 april 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
Moggûh allemaal!
Is al gefixedquote:Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen -Marc-.
Er is geen Goedemorgen topic.
Gelukkig hebben we deze nog.
Dit is het goedemorgen topic niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef Bendeleider het volgende:
goeie merge
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef BuPassie het volgende:
Is dit het goedemorgentopic?
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.
Shit, dus u komt ook niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is een bagger meeting, geen josti meeting toch?
ik heb een korterequote:
nee, voor dat moet je bij HW zijnquote:
komt niks van in, relnichtquote:
Moet jij eens zien, kale nep rellerquote:
komt niks van in zeg ik tochquote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet jij eens zien, kale nep reller.
Ook best hoorquote:
jij wilt gewoon koekeloeren, viespeukquote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best hoor.
Mij heb je er niet mee.
Uiteraard, alleen naar hele andere dingen bij hele andere mensenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef laffer het volgende:
[..]
jij wilt gewoon koekeloeren, viespeuk![]()
Eeeeehmmm, geen idee.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef laffer het volgende:
maar eh, in welke kroeg spreken we als eerste af?
tegenover de bananenbar of leidseplein![]()
Wat een instellingquote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef ID-Tweak het volgende:
Kijk eh, t zit zo eh, Dafar en ik willen wel komen, maar als we willen komen , dan moeten we weten of we de 26e mei kunnen, en als we kunnen, dan komen we, en als we niet kunnen, dan komen we toch, whehe, dus eigenlijk zou je met enige zekerheid kunnen zeggen dat we vanuit Zuid Limburg die kant op komen geslipt(sjiek) en dat we dus komen![]()
Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een instelling.
Hier kan Maikuuul een hendig sjiek puntje aan zuigen.
De naam van de kroeg is De Burgh HeatWave. Mijn neef heet Ron. Doe hem de groeten als je daar langs gaat.
Je krijgt vast een paar drankjes van'm.
heb je geen OV? je kunt ook naar Sittard reizen en dan daarna bij mij of ID-tweak mee op de 40% OV kortingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ofjeh ik wil wel komen, mits ik gesponsord word, want 2 a 3 uurtjes in Amsterrofl blijven is erg kort om daar 30 euro voor neer te tellen like a n00b !
Tik eerst maar eens een normale zin, het is geen ONZ hierquote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ofjeh ik wil wel komen, mits ik gesponsord word, want 2 a 3 uurtjes in Amsterrofl blijven is erg kort om daar 30 euro voor neer te tellen like a n00b !
Steward?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.
vanavond niet, want ik ga gratis naar Ajax-Feijenoord zo, I love my job.
Nee hoor, gewoon 2 normale kaartjes hier gekregen op mijn werkquote:
Muhahahaha! Die maak je toch zelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen OV ben pas 17.
Dat zuigt ballenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:
Nachtje doorhalen maikuuuuul, je bent nog jong, gaat prima lukken
Ja en? Niemand heeft gezegd dat het leven makkeluk ging zijhijn!!quote:
Niet huilen gewoon meegaan. Je kunt via mij of ID-tweak die 40% korting krijgen.quote:
ja, anders moeten we daar al overnachten enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef Dafar het volgende:
[..]
Niet huilen gewoon meegaan. Je kunt via mij of ID-tweak die 40% korting krijgen.![]()
Hoelaat is de meet eigenlijk? alleen s'avonds? ik hoopte nl ook al overdag tegen de middag ofzo...![]()
Dan worden wij dadelijk ook door iedereen gesponsoordquote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ja, anders moeten we daar al overnachten enzo![]()
In de vorm van: <(B)quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dan worden wij dadelijk ook door iedereen gesponsoord![]()
ofnie?
![]()
Wat dacht je van een zak pieken? net zoals we volgens de poll maikuuul gingen sponsorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zak pieken? net zoals we volgens de poll maikuuul gingen sponsoren
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SlowChattenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef Dafar het volgende:
ah oke jammer. Dat word gezellig baggeren![]()
Ik zal jou eens anaal vernederenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je beter over laten aan HW volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??![]()
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bentquote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Bendeleider het volgende:
Bio ook.
Die ranzige homo was int roze tijdens de meet.
Ik heb ,toen ik hem zag, meteen een vork door geslikt.
Je kwam ook naar de volgende meet hé ?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bent
Doe je best, zul je een flinke maaltijd aanhebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kwam ook naar de volgende meet hé ?
Ik zal jou eens inslikken guppekop.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bent
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had Maikuuul niet een liedje, bij dit soort gelegenheden![]()
Vorige keer zijn we rond 4 uur begonnen. Is prima bevallenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoelaat is de meet eigenlijk? alleen s'avonds? ik hoopte nl ook al overdag tegen de middag ofzo...![]()
Wat jammer. Ik wilde je net een slaapplaats aanbiedenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
Overnachten is geen optie want moet werken
zou ik niet doen.... anders woont iedereen ineens in Limburgquote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik wilde je net een slaapplaats aanbieden.
verklap het nou nietquote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
zou ik niet doen.... anders woont iedereen ineens in Limburg![]()
Dan zijn we vanavond vlak bij elkaarquote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.
vanavond niet, want ik ga gratis naar Ajax-Feijenoord zo, I love my job.
Die slaapplaats is onder Biogarde, hebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
zou ik niet doen.... anders woont iedereen ineens in Limburg![]()
Want? Je bent jaloers?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
strip is grappig...
maar geen hulde aan tonks![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat jammer. Ik wilde je net een slaapplaats aanbieden.
Ik slaap gewoon onder de brug.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je weet dat je dan onder Biogarde komt te liggen, naast Stofje en mij?
Huh ? ik kom onder Biogarde, en naast jou en stofje ?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je weet dat je dan onder Biogarde komt te liggen, naast Stofje en mij?
Zoiets:quote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Huh ? ik kom onder Biogarde, en naast jou en stofje ?
Een 3 persoons stapelbed ?
Bio is de grootste knuffelbeer die ik ken ..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan lig je onder Biogarde en naast Stofje en PDL
Jipieeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Stofje het volgende:
Ik ben er vanavond om 19:30 en blijf een ruim uurtje. Dus jullie hebben een uur om me te adoreren..
Ik weetquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
In principe he gek, kom ik in principe alleen voor jou, de rest is zoeen gare bende.![]()
Leuke avond achter de rug HW?quote:
3-0 winnen van f'noord, mijn avond kan weinig beterquote:
Vanavond staat tenminste de enige échte klassieker op het programma: Top Oss - NAC.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3-0 winnen van f'noord, mijn avond kan weinig beter.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vanavond staat tenminste de enige échte klassieker op het programma: Top Oss - NAC.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
De mannen van Cees Lok zullen gebrand zijn op de overwinning, zoals ze het gehele jaar al snakken naar succes. Ze zullen vechte voor wat ze waard zijn, deze jongens zijn tot op het bot gemotiveerd en zijn trots dat ze het geel-zwarte tricot mogen dragen. Weet ik zeker.
Ze zullen als gladiatoren het groene tapijt betreden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
De mannen van Cees Lok zullen gebrand zijn op de overwinning, zoals ze het gehele jaar al snakken naar succes. Ze zullen vechte voor wat ze waard zijn, deze jongens zijn tot op het bot gemotiveerd en zijn trots dat ze het geel-zwarte tricot mogen dragen. Weet ik zeker.
Als geboren Ossenaar moet ik zeggen dat Top Oss gaat winnen van NAC, alleen jammer dat ze het niet uithouden in de ere divisie omdat ze de middelen niet hebben en ook het elftal niet goed genoeg is voor ere divisie, maar toch winnen ze van NACquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vanavond staat tenminste de enige échte klassieker op het programma: Top Oss - NAC.
Wat de NEUK heeft NAC met VBL te maken? Hmm? Ik heb de afgelopen 2 jaar in Breda geen voetbal gezien, dus wat? Hmm?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef Nolius het volgende:
Is dit topic stiekum naar VBL verhuisd?
Nee, je bent puur voor Top om mij te jennen. Geef maar toe, hmmmm?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Als geboren Ossenaar moet ik zeggen dat Top Oss gaat winnen van NAC, alleen jammer dat ze het niet uithouden in de ere divisie omdat ze de middelen niet hebben en ook het elftal niet goed genoeg is voor ere divisie, maar toch winnen ze van NAC
Je zou ook gewoon voor Ajax kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat de NEUK heeft NAC met VBL te maken? Hmm? Ik heb de afgelopen 2 jaar in Breda geen voetbal gezien, dus wat? Hmm?
Dat valt natuurlijk ook te betwijfelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon voor Ajax kunnen zijn.
Dan win je nog eens wat
Dat zou makkelijk zijn. Winnen smaakt zoeter als je dat gevoel zelden beleeft. Het gaat overigens niet om winnen, het gaat om de totale atmosfeer rond een club. En die is bij NAC velemalen groter dan welke club dan ook in mijn belevenis. Dussssquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon voor Ajax kunnen zijn.
Dan win je nog eens wat
Wat je wilquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk zijn. Winnen smaakt zoeter als je dat gevoel zelden beleeft. Het gaat overigens niet om winnen, het gaat om de totale atmosfeer rond een club. En die is bij NAC velemalen groter dan welke club dan ook in mijn belevenis. Dussss. Bovendien is één keer per jaar ArenA veel meer dan genoeg.
haha, je hebt me door!! Heb nooit wat om Top gegeven, maar dat mijn homeclubbie misschien in de ere divisie komt is wel de grootste grap allertijden!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, je bent puur voor Top om mij te jennen. Geef maar toe, hmmmm?
Je hoeft geen Amsterdammer te zijn om vanaf je geboorte voor Ajax te zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Van club switchen.
Ik ben Amsterdammer, dus ik ben vrijwel Ajacied vanaf mijn geboorte, doe je weinig aan in een Ajax familie.
Anyway, VBL is idd ---> daar.
nee, dat is ook zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hoeft geen Amsterdammer te zijn om vanaf je geboorte voor Ajax te zijn![]()
Yo, blue homeboy.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:20 schreef laffer het volgende:
zeg, sodemieteren jullie ff lekker op naar VBL![]()
Rot jij dan ff lekker naar je eigen forum! Melkert-modjequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:20 schreef laffer het volgende:
zeg, sodemieteren jullie ff lekker op naar VBL![]()
Alleen maar blauw hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rot jij dan ff lekker naar je eigen forum! Melkert-modje.
Dat zijn ook de leukste mensenquote:
Daar is niets gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zwarten zijn inderdaad maar "gewoon" gepeupel...
Ja, maar das logisch *snif*quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan we straks van deel 4 naar deel 8.
Inderdaad, anders zou het ook zo dubbel zijn...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan we straks van deel 4 naar deel 8.
Who cares?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef Gizmore het volgende:
Hadden we deel 7 al gehad dan
Chaos; heerlijk
Ikquote:
nee, ik weet toch nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik![]()
Ga dan gelijk naar deel 10 ofzo, daar komt tenminste weer een 1 in voor en lijkt het net alsof we weer normaal beginnen. Enzo, ofzo. Je weet toch?!![]()
We gaan naar 8 omdat dit de volgorde is geweest: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 4 (nu), 8 straks...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik![]()
Ga dan gelijk naar deel 10 ofzo, daar komt tenminste weer een 1 in voor en lijkt het net alsof we weer normaal beginnen. Enzo, ofzo. Je weet toch?!![]()
Aan je anus oxideren bedoel jequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik weet toch niet.
Jullie doen maar hoor, het nummertje van het topic zal me aan mijn derriere oxideren.
Doe nou gewoon deel 8quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aan je anus oxideren bedoel je
Whatever, zoek het maar uit, maar ik maak deel 10, of we die nu al gehad hebben of niet
Prima hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whatever, zoek het maar uit, maar ik maak deel 10, of we die nu al gehad hebben of niet
Puick plan Gizmorequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of deel I part II subsectie 12, paragraaf 54b
geen naked twister?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Is deze al vol.
Wat denken jullie ervan om als activiteit op de 26e discobowlen op het programma te zetten.
Jij mag helemaal niet over voetbal praten....quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, je hebt me door!! Heb nooit wat om Top gegeven, maar dat mijn homeclubbie misschien in de ere divisie komt is wel de grootste grap allertijden!!!!
Wat dacht je ervan om te gaan spijkerpoepen of gewoon dom zuipen zoals een fokker betaamt !quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Is deze al vol.
Wat denken jullie ervan om als activiteit op de 26e discobowlen op het programma te zetten.
Hee, lekker ding. Zoenen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is geen naked twister zaal in Amsterdam.
Welkom bij je eerste fok relatiequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht dat ik choquerend was als ik zoiets zei. Maar nee hoor, het wordt zelfs opgepikt en bevestigd. Zucht, waar is de spanning gebleven.
PDL en Stofje? Geen ideequote:
Dat zou laffer wel willenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
PDL en Stofje ja, wie anders?
Jij en Laffer niet hoop ik...
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijfquote:
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijf.
Minstensquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspunten
vergeet de hooters nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:05 schreef Stofje het volgende:
Tieten en jetsers, kneiters en bollen.
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
You wish![]()
@Stofje, PDL is al van mij... Kopen/Huren?
*50 cent muntjes zoekt*.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jouquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!
Sterker nog, ik hou je lekker voor mezelf!
Kijk een in mijn signaturequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |