Dat mag ook nog wel even in de TTquote:
Echt hé, een standaard baggeraar ben je!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag ook nog wel even in de TT
Wat heb ik eigenlijk een kuttopic aangemaakt, zonder goede TT en OP
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txtquote:
jajajajaja, het is alweer goed hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, het is bijna niet te doen voor een normale sterveling om die hele OP over te nemen, of iemand moet m ergens neerzetten in .txt
Fok wiki ofzo
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart assquote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajaja, het is alweer goed hoor.
maak dan lekker een wiki.
Ja dus? je kan nu toch je eigen OP editten? Smartbutt!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog alle tekst uit de OP hebben smart ass![]()
En jij denkt dat je dat mag posten?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef _Gromit_ het volgende:
quote weg HW
of 6, niet 4 iigquote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit alweer deel VII (zeven) dus
En snel een beetje!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
4 is the missing link mensen.....
En opbokken met die kutplaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.
Dan weet jij ook vast wel wat het mooiste plekje van Amsterdam is. Ik wel!Niks wijzigen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.
AMSTERDAM!!!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Jij bent toch de Gruppenführer voor deze meet hè HW? Soort van gids.
Dan weet jij ook vast wel wat het mooiste plekje van Amsterdam is. Ik wel!he jammer, weer niet de eerste Brabandse uberkneus op humor kunnen betrappen... ik had nog hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stel dan ook voor HW te degraderen tot 'normale sterveling' en de locatie te wijzigen naar bijvoorbeeld Den Bosch. In afwachting verblijvende, _Gromit_.
En nu weer fijn de wei in ofzo, of wat jullie provincialen ook de hele dag doen in the middle of nowhere.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
laten we dit ajb gewoon vasthouden en verder emmeren over welke kroeg ofzo en hoelaat
Moemoe iddquote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!
Dus wijzigen heeft geen zin meer!
Ik stel een Ierse Pub voor aan het Leidse Plein...
een ierse pub lijkt mij ook helemaal niet verkeerd om te beginnenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moemoe idd.
Ierse pub aan het Leidse is wel een mooie begin locatie idd.
makkelijk te vinden, groot genoeg en niet te gek duur verder.
PussyDeLuxe toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moemoe idd.
Ierse pub aan het Leidse is wel een mooie begin locatie idd.
makkelijk te vinden, groot genoeg en niet te gek duur verder.
Dan hoef je niet weg om te eten tijdens het drinkenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
een ierse pub lijkt mij ook helemaal niet verkeerd om te beginnen
misschien hebben ze ook cheap pubmeals?
Ik ga niet eens de moeite nemen om daar op in te gaan... Ik laat het bij een simpel 'je moeder'.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
he jammer, weer niet de eerste Brabandse uberkneus op humor kunnen betrappen... ik had nog hoop.
En nu weer fijn de wei in ofzo, of wat jullie provincialen ook de hele dag doen in the middle of nowhere.
Ja best, en nou weer opbokken, anders laat ik mijn moeder iets op je hoofd flikkeren vanuit de hemel.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:27 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite nemen om daar op in te gaan... Ik laat het bij een simpel 'je moeder'.
Dus... JE MOEDER, HW!
Kroeg van mijn neef om mee te beginenquote:
Oh ja, jij was hetquote:Op woensdag 19 april 2006 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kroeg van mijn neef om mee te beginen.
Tegenover de Bananenbar mensen voor de mensen die iets gezonds willen eten.
Tevens TeeVeePee.
de bananenbar ken ik wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kroeg van mijn neef om mee te beginen.
Tegenover de Bananenbar mensen voor de mensen die iets gezonds willen eten.
Tevens TeeVeePee.
Over niet verrassende posts gesprokenquote:
Waarom beperken wij ons eigenlijk tot meetings tegenwoordig om te zuipen laffer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |