Nee hoor, dit is 6, maar omdat 4 nog niet geweest was is het nu 4.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is dit alweer deel VII (zeven) dus
ik ben er wel voor om wat vaker te zuipenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom beperken wij ons eigenlijk tot meetings tegenwoordig om te zuipen laffer?.
Regel dat!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben er wel voor om wat vaker te zuipen![]()
![]()
jij bent hier de regelnichtquote:
Ja, ik ben dan ook elke dag in de kroeg te vinden, maar waar ik ook kijk, geen lafferquote:
naar welke baggertenten ga jij dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook elke dag in de kroeg te vinden, maar waar ik ook kijk, geen laffer.
Je weet toch, de Black and Whitequote:
oja..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet toch, de Black and White.
Onder andere hoorquote:
ik kom je wel een keertje opzoekenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onder andere hoor.
Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk.
Je ziet een beetje groen van jaloezie....quote:
Laat iemand mij maar groen maken, ik zou er niet mee zitten!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ziet een beetje groen van jaloezie....
In je hok Bendie of ik schop je erheen!quote:
DD?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben geil als een kudde buffels.....Wie durft ?
Die zit in Rotterdam...quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben geil als een kudde buffels.....Wie durft ?
quote:
Er is een poll gemaakt waarbij mensen uit verschillende data konden kiezen. 24 mensen hebben gestemd, waarvan 19 voor 26 mei. Hoe democratisch wil je het hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Amsterdam was inderdaad al democratisch door één persoon besloten!
Dus wijzigen heeft geen zin meer!
Ik stel een Ierse Pub voor aan het Leidse Plein...
hij had het over de plaats niet de datum tochquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er is een poll gemaakt waarbij mensen uit verschillende data konden kiezen. 24 mensen hebben gestemd, waarvan 19 voor 26 mei. Hoe democratisch wil je het hebben?.
Geen idee, het vindt in ieder geval 26 mei plaatsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:13 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
hij had het over de plaats niet de datum toch
waarom post je hier dan?quote:
en u wil daar wel in staan begrijp ik uit uw post?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |