PDL en Stofje? Geen ideequote:
Dat zou laffer wel willenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
PDL en Stofje ja, wie anders?
Jij en Laffer niet hoop ik...
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijfquote:
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijf.
Minstensquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspunten
vergeet de hooters nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:05 schreef Stofje het volgende:
Tieten en jetsers, kneiters en bollen.
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
You wish![]()
@Stofje, PDL is al van mij... Kopen/Huren?
*50 cent muntjes zoekt*.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jouquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!
Sterker nog, ik hou je lekker voor mezelf!
Kijk een in mijn signaturequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jou.
Vast wel, die domme hiphoppers kopen alles van hemquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:43 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
heeft 50cent nu ook zijn eigen muntjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |