Daar is niets gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zwarten zijn inderdaad maar "gewoon" gepeupel...
Ja, maar das logisch *snif*quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan we straks van deel 4 naar deel 8.
Inderdaad, anders zou het ook zo dubbel zijn...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan we straks van deel 4 naar deel 8.
Who cares?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef Gizmore het volgende:
Hadden we deel 7 al gehad dan
Chaos; heerlijk
Ikquote:
nee, ik weet toch nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik![]()
Ga dan gelijk naar deel 10 ofzo, daar komt tenminste weer een 1 in voor en lijkt het net alsof we weer normaal beginnen. Enzo, ofzo. Je weet toch?!![]()
We gaan naar 8 omdat dit de volgorde is geweest: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 4 (nu), 8 straks...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik![]()
Ga dan gelijk naar deel 10 ofzo, daar komt tenminste weer een 1 in voor en lijkt het net alsof we weer normaal beginnen. Enzo, ofzo. Je weet toch?!![]()
Aan je anus oxideren bedoel jequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik weet toch niet.
Jullie doen maar hoor, het nummertje van het topic zal me aan mijn derriere oxideren.
Doe nou gewoon deel 8quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aan je anus oxideren bedoel je
Whatever, zoek het maar uit, maar ik maak deel 10, of we die nu al gehad hebben of niet
Prima hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whatever, zoek het maar uit, maar ik maak deel 10, of we die nu al gehad hebben of niet
Puick plan Gizmorequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of deel I part II subsectie 12, paragraaf 54b
geen naked twister?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Is deze al vol.
Wat denken jullie ervan om als activiteit op de 26e discobowlen op het programma te zetten.
Jij mag helemaal niet over voetbal praten....quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
haha, je hebt me door!! Heb nooit wat om Top gegeven, maar dat mijn homeclubbie misschien in de ere divisie komt is wel de grootste grap allertijden!!!!
Wat dacht je ervan om te gaan spijkerpoepen of gewoon dom zuipen zoals een fokker betaamt !quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Is deze al vol.
Wat denken jullie ervan om als activiteit op de 26e discobowlen op het programma te zetten.
Hee, lekker ding. Zoenen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is geen naked twister zaal in Amsterdam.
Welkom bij je eerste fok relatiequote:Op vrijdag 21 april 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht dat ik choquerend was als ik zoiets zei. Maar nee hoor, het wordt zelfs opgepikt en bevestigd. Zucht, waar is de spanning gebleven.
PDL en Stofje? Geen ideequote:
Dat zou laffer wel willenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
PDL en Stofje ja, wie anders?
Jij en Laffer niet hoop ik...
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijfquote:
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. hij's me te oud.. en hij is een hij... dat zijn 2 behoorlijke minpunten bij een lekker wijf.
Minstensquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Een lekker wijf heeft inderdaad 2 pluspunten
vergeet de hooters nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:05 schreef Stofje het volgende:
Tieten en jetsers, kneiters en bollen.
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
You wish![]()
@Stofje, PDL is al van mij... Kopen/Huren?
*50 cent muntjes zoekt*.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja en dat gaat hij op mij stampen enzo.
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jouquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat laat ik niet gebeuren hoor, mop! Ik verhuur/verkoop je niet aan zo'n type!
Sterker nog, ik hou je lekker voor mezelf!
Kijk een in mijn signaturequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeg -Marc-, wat gaat er morgen gebeuren? Ik ben wel nieuwsgierig naar dat aftellen van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |