tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Het zal eens nietquote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzo![]()
ik zit al werk te doen die heatwave moet doen eigenlijk, maar die poot zit natuurlijk weer achter de travestieten aan in een èèn of andere nichtentent![]()
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??![]()
Goedemorgen -Marc-quote:Op donderdag 20 april 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
Moggûh allemaal!
Is al gefixedquote:Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen -Marc-.
Er is geen Goedemorgen topic.
Gelukkig hebben we deze nog.
Dit is het goedemorgen topic niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef Bendeleider het volgende:
goeie merge
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef BuPassie het volgende:
Is dit het goedemorgentopic?
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.
Shit, dus u komt ook niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is een bagger meeting, geen josti meeting toch?
ik heb een korterequote:
nee, voor dat moet je bij HW zijnquote:
komt niks van in, relnichtquote:
Moet jij eens zien, kale nep rellerquote:
komt niks van in zeg ik tochquote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet jij eens zien, kale nep reller.
Ook best hoorquote:
jij wilt gewoon koekeloeren, viespeukquote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best hoor.
Mij heb je er niet mee.
Uiteraard, alleen naar hele andere dingen bij hele andere mensenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef laffer het volgende:
[..]
jij wilt gewoon koekeloeren, viespeuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |