nog ff en ik ga je posts weg poetsen en je bent je kloon kwijtquote:
Een kloon in MIJN topic?!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, wat verrassend: een kloon.
Check zijn/haar postgeschiedenis mensen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef laffer het volgende:
[..]
nog ff en ik ga je posts weg poetsen en je bent je kloon kwijt![]()
het is helemaal aan jou![]()
dan wil ik een kusje op m`n wang op de meetquote:
als het mag wel jahquote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef laffer het volgende:
[..]
en u wil daar wel in staan begrijp ik uit uw post?![]()
Eensch. Het zou verboden moeten worden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
je staat eropquote:
Je komt maar gewoonquote:Op donderdag 20 april 2006 00:03 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk he.... Kom ik misschien ook niet, waarschijnlijk zit ik dan in Florida.
Zwak excuusquote:Op donderdag 20 april 2006 00:03 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk he.... Kom ik misschien ook niet, waarschijnlijk zit ik dan in Florida.
tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Het zal eens nietquote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, dan moet ie maar zelf melden hier ofzo![]()
ik zit al werk te doen die heatwave moet doen eigenlijk, maar die poot zit natuurlijk weer achter de travestieten aan in een èèn of andere nichtentent![]()
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??![]()
Goedemorgen -Marc-quote:Op donderdag 20 april 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
Moggûh allemaal!
Is al gefixedquote:Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen -Marc-.
Er is geen Goedemorgen topic.
Gelukkig hebben we deze nog.
Dit is het goedemorgen topic niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef Bendeleider het volgende:
goeie merge
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef BuPassie het volgende:
Is dit het goedemorgentopic?
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Maikuuul kan trouwens uit de lijst weg. Zoals gebruikelijk, komt hij niet naar meets
buiten Maastricht.
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.quote:
Jaloersquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet zo jaloers op deze minder bedeelde.
Shit, dus u komt ook niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is een bagger meeting, geen josti meeting toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |