Eeeeehmmm, geen idee.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:54 schreef laffer het volgende:
maar eh, in welke kroeg spreken we als eerste af?
tegenover de bananenbar of leidseplein![]()
Wat een instellingquote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef ID-Tweak het volgende:
Kijk eh, t zit zo eh, Dafar en ik willen wel komen, maar als we willen komen , dan moeten we weten of we de 26e mei kunnen, en als we kunnen, dan komen we, en als we niet kunnen, dan komen we toch, whehe, dus eigenlijk zou je met enige zekerheid kunnen zeggen dat we vanuit Zuid Limburg die kant op komen geslipt(sjiek) en dat we dus komen![]()
Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een instelling.
Hier kan Maikuuul een hendig sjiek puntje aan zuigen.
De naam van de kroeg is De Burgh HeatWave. Mijn neef heet Ron. Doe hem de groeten als je daar langs gaat.
Je krijgt vast een paar drankjes van'm.
heb je geen OV? je kunt ook naar Sittard reizen en dan daarna bij mij of ID-tweak mee op de 40% OV kortingquote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ofjeh ik wil wel komen, mits ik gesponsord word, want 2 a 3 uurtjes in Amsterrofl blijven is erg kort om daar 30 euro voor neer te tellen like a n00b !
Tik eerst maar eens een normale zin, het is geen ONZ hierquote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ofjeh ik wil wel komen, mits ik gesponsord word, want 2 a 3 uurtjes in Amsterrofl blijven is erg kort om daar 30 euro voor neer te tellen like a n00b !
Steward?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.
vanavond niet, want ik ga gratis naar Ajax-Feijenoord zo, I love my job.
Nee hoor, gewoon 2 normale kaartjes hier gekregen op mijn werkquote:
Muhahahaha! Die maak je toch zelf?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen OV ben pas 17.
Dat zuigt ballenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef purplerose het volgende:
Nachtje doorhalen maikuuuuul, je bent nog jong, gaat prima lukken
Ja en? Niemand heeft gezegd dat het leven makkeluk ging zijhijn!!quote:
Niet huilen gewoon meegaan. Je kunt via mij of ID-tweak die 40% korting krijgen.quote:
ja, anders moeten we daar al overnachten enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef Dafar het volgende:
[..]
Niet huilen gewoon meegaan. Je kunt via mij of ID-tweak die 40% korting krijgen.![]()
Hoelaat is de meet eigenlijk? alleen s'avonds? ik hoopte nl ook al overdag tegen de middag ofzo...![]()
Dan worden wij dadelijk ook door iedereen gesponsoordquote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ja, anders moeten we daar al overnachten enzo![]()
In de vorm van: <(B)quote:Op donderdag 20 april 2006 15:21 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dan worden wij dadelijk ook door iedereen gesponsoord![]()
ofnie?
![]()
Wat dacht je van een zak pieken? net zoals we volgens de poll maikuuul gingen sponsorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:32 schreef Dafar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een zak pieken? net zoals we volgens de poll maikuuul gingen sponsoren
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SlowChattenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef Dafar het volgende:
ah oke jammer. Dat word gezellig baggeren![]()
Ik zal jou eens anaal vernederenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je beter over laten aan HW volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie weten toch wel dat heatwave homo is toch??![]()
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bentquote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Bendeleider het volgende:
Bio ook.
Die ranzige homo was int roze tijdens de meet.
Ik heb ,toen ik hem zag, meteen een vork door geslikt.
Je kwam ook naar de volgende meet hé ?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bent
Doe je best, zul je een flinke maaltijd aanhebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kwam ook naar de volgende meet hé ?
Ik zal jou eens inslikken guppekop.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij slik je nog wel meer door dan vorken, vuig mannetje dat je bent
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had Maikuuul niet een liedje, bij dit soort gelegenheden![]()
Vorige keer zijn we rond 4 uur begonnen. Is prima bevallenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoelaat is de meet eigenlijk? alleen s'avonds? ik hoopte nl ook al overdag tegen de middag ofzo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |