abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:49:07 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_37065884
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef merino het volgende:

[..]

typische oude generatie ER opmerking *zucht
het spel gaat veranderen
welcome outwit, outplay, outlast
Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat. .

*insert Survivor-theme* (ohwiejowiejowiejo etc.)

Vorige deel: Expeditie Robinson # 6 Douwe Egberts.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2006 @ 16:54:20 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37066069
hup Douwe
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:54:49 #3
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37066080
het gaat erom wie het beste met zijn tieten kan zwaaien...

mick is mensen aan het recruteren voor zijn bordeel.....
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:58:41 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_37066208
Ik vind dat ze dat briljante stemsysteem van vorig seizoen opnieuw in moeten voeren zodat Douwe weer in één klap met al zijn stemmen Frank of Closjaar Riesjaar eruit kan stemmen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_37066281
Even een update van de Positieve en Negatiefe bewoners (die er nog in zitten):

Geweldige Eilandbewoners (met daarachter enkele leuke citaten)
- Frank (zand eruver)
- Richard (Valencia, alle venten zonder centen zitten in de cinema)
- Douwe (Fuck Jullie)

Afgrijselijke Eilandbewoners
- Jennifer
- Ryan
pi_37066342
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef waterreus23 het volgende:
Even een update van de Positieve en Negatiefe bewoners (die er nog in zitten):

Geweldige Eilandbewoners (met daarachter enkele leuke citaten)
- Frank (zand eruver)
- Richard (Valencia, alle venten zonder centen zitten in de cinema)
- Douwe (Fuck Jullie)

Afgrijselijke Eilandbewoners
- Jennifer
- Ryan
maar je verget mick mike of hoe heet die lijkenneuker
pi_37066519
Ik blijf er bij dat of Douwe of Maxime weggestemd worden volgend eweek. En misschien nog wel terecht ook voor Douwe. Je kunt niet blijven teren op je reputatie uit een eerdere expeditie.
Spoilers!
pi_37066671
Gaan de teams eigenlijk nog fuseren?
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_37066738
Douwe gaat winnen!!
pi_37067163
hey lijkt deze fokker niet erg veel op die KALE Ryan.

http://fotoboek.fok.nl/Verbal
pi_37067504
Moet ik nog een week naar die jank Lydia kijken !!!!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:43:39 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37067562
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef MacGreagor het volgende:
hey lijkt deze fokker niet erg veel op die KALE Ryan.

http://fotoboek.fok.nl/Verbal
Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijkt
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37067569
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Christibel het volgende:
Moet ik nog een week naar die jank Lydia kijken !!!!
Wat een irritant kind inderdaad. Toen ze ging zeuren over haar te korte broek .
pi_37067696
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijkt
haha ja het was dat of een baan zoeken.

ow en nee klikte toevallig verkeerd
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:55:52 #15
146815 peetje80
tis wat.....
pi_37067874
wie is er nou uit?
pi_37068046
Ilona.
C’est Davie :o)
pi_37069437
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:

[..]

Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat. .

Idd. Ik zie Mick er ook nog voor aan dat ie met zijn alliance na de samensmelting heel zuid gaat Pagongen, te beginnen met Frank.
pi_37070135
Ik kijk 't vanavond terug.. en dan nog maar zien of ik jullie gespuis in #6 nog ga lezen.
pi_37070653
Gespuis?
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
pi_37070758
Weet iemand nou waarom deze expeditie maar 30 dagen duurt?
pi_37070901
Miischien vanwege ER 2006 dat in september begint? Of omdat deze mensen al eens eerder een ER hebben meegemaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Trance_X op 18-04-2006 21:29:16 ]
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:13 #22
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_37071051
Wat is Lydia toch een heerlijk geil wijf, het wordt tijd dat ze d'r poes om de camera wikkelt.
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:29:10 #23
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_37071248
Zo, dat was een leuk eind, Ilona die niet tegen haar verlies kon.

Lydia is niet de enige die we naief kunnen noemen, Ilona denkt immers dat als je een proef wint je gelijk niet meer weggestemd wordt. Kom op zeg, ze heeft eerder meegedaan en ze zal heus de andere series hebben gezien. Complotjes en tactisch stemmen is juist het hart van het programma.

Wat is het verschil tussen een zure pot augurken en Ilona?..........De augurken.

En dan Jenifer , mijn god wat een verschrikkelijk mens is dat geworden.

Fleur
pi_37071372
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat is Lydia toch een heerlijk geil wijf, het wordt tijd dat ze d'r poes om de camera wikkelt.

En bovendien denk ik niet dat je dat nog zegt als je haar over 3 a 4 afleveringen ziet uitgemergeld en wel (tenminste als ze dan nog niet is weggestemd)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
pi_37071910
Ik lees dit topic nog ff niet ... maar wil effe klagen over die KLOTE talpa site. Drie delen per aflevering ... en dan loopt dat laatste tering deel niet. JEZUS MAN, laat het één deel zijn. Nu mis ik het einde gvd ... tenzij ze het wel heel snel fixen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:57:31 #26
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_37074951
ik heb door het zappen even gemist waarom we Jennifer nu uitkotsen?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:04:16 #27
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_37075164
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef starbuck het volgende:
Zo, dat was een leuk eind, Ilona die niet tegen haar verlies kon.

Lydia is niet de enige die we naief kunnen noemen, Ilona denkt immers dat als je een proef wint je gelijk niet meer weggestemd wordt. Kom op zeg, ze heeft eerder meegedaan en ze zal heus de andere series hebben gezien. Complotjes en tactisch stemmen is juist het hart van het programma.

Wat is het verschil tussen een zure pot augurken en Ilona?..........De augurken.

En dan Jenifer , mijn god wat een verschrikkelijk mens is dat geworden.

Fleur
En helemaal terecht dat ze niet tegen haar verlies kon. Op die manier was ik ook flink pissig geweest. Zo'n slome jankmuts die mag blijven, alleen, omdat ze met haar kont kon schudden. Ilona was misschien niet het meest sociaal, maar wel heel waardevol voor zo'n kamp. En in de teaser voor de volgende aflevering zit die Lydia alweer te janken . Een schande dat zo'n sterke kandidaat eruit is, omwille van zo'n jankert.
//geen commentaar...
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:04:46 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37075187
Heerlijk inderdaad dat het dit jaar véél tactischer en harder gespeeld lijkt te gaan worden. In normale edities zou Lydia er allang uitgelegen hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37075835
Eensch met BVO.
Net de uitzending gekeken, en dat was m'n eerste gedacht.

Cool game, I love it.
pi_37075888
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:14 schreef Trance_X het volgende:
Gespuis?
Tuig.
pi_37077165
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Eensch met BVO.
Net de uitzending gekeken, en dat was m'n eerste gedacht.

Cool game, I love it.
Zeker, dat spel maakt het extra leuk.
sig verwijderd door FA
pi_37078854
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
#winning
pi_37079600
Gatsie, Huilydia zit er nog in! Die houdt het nog niet droog als de zon verdwijnt achter de wolken. Wat een muts. En Ilona eruit, zonde hoor.

Maar het spel is wel heel mooi om te zien!
pi_37081097
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
En gelijk heeft die daarin.
pi_37081230
Mick krijgt z'n portie ook nog wel hoor.
pi_37084179
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
en toen ging het vuur uit....
...
pi_37085035
quote:

Dan hoop ik ook op een speech à la deze.
quote:
"I have no questions; I just have statements. Rich, you're a very openly arrogant, pompous human being; but I admire your frankness with it. You have worked hard to get where you are at; and you started working hard way before you came to this island, and I admire that. So, with my working ethic background, I give that credit to you. But on the other hand, your inability to admit your failures, without going into a whiny speech, makes you a bit of a loser in life.
"Kelly: the rafting persona queen; you did get stomped on, on national TV by a city boy [ Gervase ] that never swam, let alone been in the woods or jungle or rowed a boat in his life. You sucked on that game.
"Anyways, I was your friend at the beginning of this, really thinking that you were a true friend. I was willing to sit there [ as one of the two finalists ], and put you next to me. At that time, you were sweeter than me--I'm not a very openly nice person; I'm just frank, forward, and telling it the way it is;--and [ I was willing ] to have you sit there next to me, and lose $90,000, just to stomp on somebody like this [ indicating Rich ].
"But as the game went along, and the two tribes merged, you lied to me, and showed me the true person you were. You're very two-faced and manipulative to get where you're at anywhere in life, that's why you fail all the time."

[ Kelly is shaken, gasping, but gathers herself. "Hmmm. Interesting," she remarks. ]

"So, at that point of the game, I just decided then to just go out with my alliance to my family, and just to hold my dignity and my values in check, and hoping I hadn't lost too many of them along the way. I'd tried to play the game as long as possible, and hang in there as long as possible.

"But Kelly, just going back to what Jeff says, 'what goes around, comes around': it's here. You will not get my vote; My vote will go to Richard; and I hope that it's the one vote that makes you lose the money. But if it's not, so be it. I will shake your hand, and I'll go on from here.
"But if I were ever to pass you in this life again, and you were laying there, dying of thirst, I would not give you a drink of water. I'd just let the vultures take you, and do whatever they want with you, with no ill regrets."

"I plead with the jury tonight, to think a little bit about the island that we have been on. This island is pretty much full of [ looks as if they censored something! Sue continues, after a dissolve-edit: ] only two [ other? ] things: snakes and rats. And in the end of Mother Nature, we have Richard the Snake, who knowingly went after prey; and Kelly, who turned into the Rat, that ran around like the rats do on this island, trying to run from the snake. And I feel we owe it to the island's spirit that we have learned, have come to know, to let it be in the end the way Mother Nature intended it to be: for the Snake to eat the Rat."

[ What most people probably miss, is Sue expressing her disgust with Richard. She knows damn well that he's a snake; but she blames Kelly for simply playing the game the way Rich had wanted her to. ]

"As I stated before, I admire your frankness. You have worked hard to get here, and you're honest about why you're here, so..."
pi_37085102
Dat was echt een super speech, fantastisch.
Sue was echt zo pissed.:D:D
  woensdag 19 april 2006 @ 08:17:31 #39
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37086547
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef hardsilence het volgende:
Mick krijgt z'n portie ook nog wel hoor.
laten we het hopen
  woensdag 19 april 2006 @ 10:30:27 #40
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_37088883
quote:
Dit dus:

Survivor Exile Island
Survivor Strijd der Titanen
Survivor Thailand
Survivor Kingdom Hearts stijl

*kippenvel*
pi_37092381
Hmmmm is ereen manier om die survivor afleveringen te kijken in nederland ???

live stream, dvd, of hoe
pi_37093365
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef MacGreagor het volgende:
Hmmmm is ereen manier om die survivor afleveringen te kijken in nederland ???

live stream, dvd, of hoe
Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.
En anders moet je downloaden.
pi_37093585
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

maar je verget mick mike of hoe heet die lijkenneuker
En die slet van een Lydia niet te vergeten
konuşma!, yap!
pi_37093832
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:24 schreef bob1234 het volgende:

[..]

Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.
En anders moet je downloaden.
ja dan moet ik maar eens op zoek gaan heb ik iets te kijken voor als ER is afgelopen
  woensdag 19 april 2006 @ 13:45:00 #45
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37093918
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

En die slet van een Lydia niet te vergeten
och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...

zo ook lydia.. ik vind het wel vermakelijk....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37095065
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:45 schreef avotar het volgende:

[..]

och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...

zo ook lydia.. ik vind het wel vermakelijk....
Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.
konuşma!, yap!
  woensdag 19 april 2006 @ 14:35:18 #47
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_37095209
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Voor een studente psychologie
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:43:31 #48
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37095442
Lydia is slim !!! Een is de meest echte overlever!
Pusypower rules.
Dat was al zo in de oertijd!
Denken jullie dat een mager lesbisch vuurmaakstertje zou overleven in de prehistorie?????
ZED: “Bring out The Gimp”
MAYNARD: “I think The Gimp's asleep”
ZED: “Well, I guess you'll just wake 'em up now, won't you”
pi_37095689
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef TheGimp het volgende:
Lydia is slim !!! Een is de meest echte overlever!
Pusypower rules.
Dat was al zo in de oertijd!
Denken jullie dat een mager lesbisch vuurmaakstertje zou overleven in de prehistorie?????
Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..
Het enige handige aan lydia is dat ze geen blikkenopener nodig hebben.
Ze gebruiken gewoon haar Gore gebit.
pi_37097503
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..
Het enige handige aan lydia is dat ze geen blikkenopener nodig hebben.
Ze gebruiken gewoon haar Gore gebit.
Helemaal mee eens!
konuşma!, yap!
pi_37097565
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
Dat heb ik ook niet gezegd. Dat is niet zonder wollen trui rond lopen, dat is zich als een slet opstellen. Maja sommige mensen vinden dat schijnbaar heel normaal...
konuşma!, yap!
  woensdag 19 april 2006 @ 16:03:42 #52
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37097928
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.
Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...
Mensen gaan juist primairder reageren.... en dan doet de kop er niet meer toe hoor... tits 'n ass.. tits 'n ass
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37098012
quote:
Op woensdag 19 april 2006 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dan hoop ik ook op een speech à la deze.
[..]
Die speech, belachelijk zeg. Halló, het is een spelletje hoor. Je kunt slecht tegen je verlies als je je tegenstander niet eens zou helpen als die op sterven lag...

* weathergirl heeft een hekel aan mensen die worden gedreven door haat en wraakzucht
pi_37098475
Jaja ik ben erg laat met kijken, net aflevering 1 pas gezien..... Jammer dat Bjorn er nu al uit is...

Morgen even aflevering 2 kijken
pi_37098501
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef avotar het volgende:

[..]

Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...
Mensen gaan juist primairder reageren.... en dan doet de kop er niet meer toe hoor... tits 'n ass.. tits 'n ass
Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.
konuşma!, yap!
  woensdag 19 april 2006 @ 16:20:12 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37098600
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Nee. Maar niets beters weten toe te passen dan met je kontje te wiebelen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:35:27 #57
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37099129
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.
iedereen heeft z'n eigen manier om met het spel om te gaan.. want dat is en blijft het... en zij doet dat zo..
die ene kabouter die de hele tijd alleen ging zitten was misschien ook wel een super robinson.. maar was er ook snel uit toch....?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:41:07 #58
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37099341
Iedereen speelt z'n eigen spel om de Expeditie te winnen.
En dan blijkt dat pusypower beter werkt dan firepower!
pi_37099492
Cool, ik ga Survivor eens uitchecken
Tri State. Tri State. !
  woensdag 19 april 2006 @ 16:46:53 #60
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37099580
Ilona: "Ik ben gewoon niet iemand die dr doos laat zien aan de mannen"

Ik vraag me nu dan toch wel af wat er allemaal gebeurd als er geen camera's bij zijn . . .
pi_37099822
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef TheGimp het volgende:
Ilona: "Ik ben gewoon niet iemand die dr doos laat zien aan de mannen"

Ik vraag me nu dan toch wel af wat er allemaal gebeurd als er geen camera's bij zijn . . .
Tjah, het meeste gebeurt er zonder dat de camera's er zijn.. ze zijn er toch maar hoogstens een paar uur per dag, en ALS ze haar doosje laat zien aan de mannen, dan is dat heus niet net wanneer de camera's er zijn jammer genoeg.
Tri State. Tri State. !
  woensdag 19 april 2006 @ 16:54:05 #62
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37099864
Tjah, het meeste gebeurt er zonder dat de camera's er zijn.. ze zijn er toch maar hoogstens een paar uur per dag, en ALS ze haar doosje laat zien aan de mannen, dan is dat heus niet net wanneer de camera's er zijn jammer genoeg.

Hahaa
Helaas niet!!!
pi_37100070
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat Ilona eruit ligt. Wat een kuteiland daar. Ze hadden wat snuggerder moeten zijn en Mick eruit moeten gooien; die verziekt onderhuids de sfeer en niemand die dat echt door schijnt te hebben.

En je hebt toch wel eerdere series van Exp Robinson gezien als je daar zit?? Dan weet je toch al wat een matennaaier het is, toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37100303
Lydia
Ryan
Jennifer

Douwe
  woensdag 19 april 2006 @ 17:24:09 #65
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37100867
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat Ilona eruit ligt. Wat een kuteiland daar. Ze hadden wat snuggerder moeten zijn en Mick eruit moeten gooien; die verziekt onderhuids de sfeer en niemand die dat echt door schijnt te hebben.

En je hebt toch wel eerdere series van Exp Robinson gezien als je daar zit?? Dan weet je toch al wat een matennaaier het is, toch?
je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....
mja mick die kan mensen heel goed lullen blijkbaar

ff over die slettebak van een lydia zij deed toch toerisme en geen psychologie studie????
  woensdag 19 april 2006 @ 17:39:59 #66
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37101324
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....
mja mick die kan mensen heel goed lullen blijkbaar

ff over die slettebak van een lydia zij deed toch toerisme en geen psychologie studie????
wat maakt haar een slet....?
pi_37103830
hm, heb net episode 1 gekeken van Survivor, maar ik erger me mateloos aan die typisch amerikaanse typjes, de gecensureerde bouwvakkersbilspleet en de presentator.

Expeditie robinson is veeeel beter!
Tri State. Tri State. !
  woensdag 19 april 2006 @ 19:11:27 #68
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37104001
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef avotar het volgende:

[..]

wat maakt haar een slet....?
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.
pi_37104825
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef _Supreme het volgende:
Spreek voor jezelf, a.u.b. Mijn mening is precies omgekeerd.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:28:25 #70
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_37111127
En ze heeft ook een kop hè, om op te kakken!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:30:36 #71
18772 pos
@@sweet@@
pi_37111196
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef _Supreme het volgende:

Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldig
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_37111901
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
En ze heeft ook een kop hè, om op te kakken!
Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:09:56 #73
136 V.
pi_37112930
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.
Hoezo Ik vind het nog betrekkelijk beschaafd. Ikzelf zou nog niet tegen haar aanpissen als ze in de fik stond

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37112993
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef pos het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldig
Maar waarom dan?
Tri State. Tri State. !
  donderdag 20 april 2006 @ 08:38:35 #75
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37118191
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoezo Ik vind het nog betrekkelijk beschaafd. Ikzelf zou nog niet tegen haar aanpissen als ze in de fik stond

V.
beter gezegd: "Ik zou mijn duitse herder er niet eens overheen laten zeiken als ze in fik stond"
  donderdag 20 april 2006 @ 09:01:12 #76
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37118493
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...

Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:55 #77
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37119989
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:

[..]

Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
Precies! Het doel heiligd de middelen!
pi_37120355
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...

[ Bericht 1% gewijzigd door Marco_B_GBB op 20-04-2006 10:34:38 (typo) ]
konuşma!, yap!
pi_37120408
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

[ Bericht 1% gewijzigd door Marco_B_GBB op 20-04-2006 10:34:14 (oops foutje :D) ]
konuşma!, yap!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:39:47 #80
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37120560
quote:

[..]

hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...

You lose bitch...
  donderdag 20 april 2006 @ 10:40:31 #81
136 V.
pi_37120580
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef TheGimp het volgende:

[..]

Precies! Het doel heiligd de middelen!
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?

Een typefoutje hier of daar, soit, maar dit soort randdebielerig gedesinteresseerd analfabetengelul, daar kan ik mij echt over opwinden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:42:06 #82
136 V.
pi_37120621
quote:

[..]

En jij ook

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:45:24 #83
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37120709
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?

Een typefoutje hier of daar, soit, maar dit soort randdebielerig gedesinteresseerd analfabetengelul, daar kan ik mij echt over opwinden

V.
Sorry, woord blind. Kan er nix aan doen.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:56:09 #84
136 V.
pi_37121040
Ook zoiets. Op Fok! heerst al jaren een dyslexie-epidemie. 80% schijnt het te hebben

Maar als het in jouw geval echt zo is, dan heb ik niks gezegd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37121131
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

En jij ook

V.
Waar maak jij je druk om? Of ben je toevallig ZIJN kloon.
konuşma!, yap!
pi_37121145
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:

[..]

het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...

You lose bitch...
Laten we het netjes houden
konuşma!, yap!
pi_37121171
Iemand enig idee waar ik de laatste aflevering, of iig de laatste 10 minuten kan terugvinden?

Ik had de dvd-recorder te kort geprogrammeerd
  donderdag 20 april 2006 @ 11:02:21 #88
136 V.
pi_37121238
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:58 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om?
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OT
quote:
Of ben je toevallig ZIJN kloon.
Ik een kloon?

Newbie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37121423
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OT
[..]

Ik een kloon?

Newbie

V.
OT:
Idd OT, net zoals je opmerkingen over de spelling van anderen. Sorry mensen was de laatste keer...
konuşma!, yap!
pi_37121467
quote:

[..]

en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...

You lose bitch...
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zien ?
konuşma!, yap!
pi_37121514
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand enig idee waar ik de laatste aflevering, of iig de laatste 10 minuten kan terugvinden?

Ik had de dvd-recorder te kort geprogrammeerd
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...
konuşma!, yap!
pi_37121524
Ik kom me die hele ilona niet meer herinneren van de vorige ER..
In welk jaar deed zij eerder mee?
Dat is eens wat anders...
pi_37121610
Uit seizoen 4, 2003 volgens mij...
konuşma!, yap!
  donderdag 20 april 2006 @ 11:30:29 #94
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37122096
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zien ?
Eigenlijk de hele aflevering door.. beginnend over dat pussypower en eindigend met haar tirade toen bleek dat ze eruit was.
pi_37122276
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...
talpa.tv --> programma gemist
pi_37122384
www.talpa.tv en dan programma gemist ff ER opzoeken en dan kijken maar!
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen
pi_37123192
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:56 schreef Verbal het volgende:
Ook zoiets. Op Fok! heerst al jaren een dyslexie-epidemie. 80% schijnt het te hebben

Maar als het in jouw geval echt zo is, dan heb ik niks gezegd.

V.

Net zoals bijna iedere kleuter ADHD heeft en een beetje autistisch/hoogbegaafd is.
De mensen zijn gewoon lui geworden en laten zichzelf allemaal kwalen aanpraten
pi_37123648
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Uit seizoen 4, 2003 volgens mij...
Aha het vrouwenkamp a la Bjorn
pi_37123788
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef rianne06 het volgende:
www.talpa.tv en dan programma gemist ff ER opzoeken en dan kijken maar!
Tnx. net gezien.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:38:20 #100
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37123908
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Net zoals bijna iedere kleuter ADHD heeft en een beetje autistisch/hoogbegaafd is.
De mensen zijn gewoon lui geworden en laten zichzelf allemaal kwalen aanpraten
Onbegrip. Onwetenheid is geen excuus . . .

Maar daar gaat het hier niet om.
Waar het wel omgaat is wat er op dat eiland gebeurd wanneer de camara's er niet zijn. Da's pas interessant.
pi_37124271
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:36 schreef caradoc het volgende:

[..]

talpa.tv --> programma gemist
Mooi wist ik niet . Alleen staat de laatste aflevering er nog niet op.

Edit: je moet je wel eerst aanmelden, das minder.
konuşma!, yap!
  donderdag 20 april 2006 @ 13:40:06 #102
96581 Manneke_Pils
pi_37125564
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:

[..]

Mooi wist ik niet . Alleen staat de laatste aflevering er nog niet op.

Edit: je moet je wel eerst aanmelden, das minder.
Hier staat aflevering drie hoor..
en dan opent als deze klaar is automatisch 2 van 3 en dan 3 van 3..

Mocht je alleen het einde willen zien ff deel 1 en 2 slepen naar de bijna eindtijd, dan gaat hij sneller door.

Zo hoef je je ook niet aan te melden!
  donderdag 20 april 2006 @ 13:47:57 #103
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37125812
En het scheeld reclame kijken (gemiddeld 7 minuten per reclame blok! schandalig!!!!)
pi_37125919
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef cora4034 het volgende:
Ik kom me die hele ilona niet meer herinneren van de vorige ER..
In welk jaar deed zij eerder mee?
2002

Ze was toen grote vriendinnen met Deborah. Ze deden toen niet veel anders dan hangen op het strand en kattenkwaad uithalen zoals het stelen van de rijst.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:14:16 #105
136 V.
pi_37126680
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef schatje het volgende:

[..]

2002

Ze was toen grote vriendinnen met Deborah. Ze deden toen niet veel anders dan hangen op het strand en kattenkwaad uithalen zoals het stelen van de rijst.
Nee, dat was Lydia

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:20:05 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37126861
Ilona zat in de expeditie van 2003, gewonnen door Jutta en verder met Ryan, Björn (met wie ze veel aanvaringen had), Giovani, Robin, Judge, enz. Ze werd derde.
pi_37127216
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, dat was Lydia

V.
Ik ging er vanuit dat Cora4034 haar bedoelde. Echt waar hoor .
pi_37129505
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:40 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Hier staat aflevering drie hoor..
en dan opent als deze klaar is automatisch 2 van 3 en dan 3 van 3..

Mocht je alleen het einde willen zien ff deel 1 en 2 slepen naar de bijna eindtijd, dan gaat hij sneller door.

Zo hoef je je ook niet aan te melden!
Idd, maar hij staat er niet bij in de dropdown-box op de "hoofdpagina" van ER 2006
konuşma!, yap!
  donderdag 20 april 2006 @ 16:53:15 #109
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37132082
ow ja ilona zat er inderdaad toen met björn dat weet ik nog....
pi_37132176
Mick de bimbo
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  donderdag 20 april 2006 @ 22:48:01 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37144979
ik heb de video op standaard opnemen staan maar ik ben dus totaal vergeten te kijken. Ik heb iig de aflevering gezien waar Bjorn eruit gegaan is maar daarna niet meer. Heb ik er nou 1 of 2 gemist?
  donderdag 20 april 2006 @ 22:49:13 #112
136 V.
pi_37145046
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
ik heb de video op standaard opnemen staan maar ik ben dus totaal vergeten te kijken. Ik heb iig de aflevering gezien waar Bjorn eruit gegaan is maar daarna niet meer. Heb ik er nou 1 of 2 gemist?
Da's de eerste en er zijn er inmiddels drie geweest

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 22:55:21 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37145312
Ok, dan moet ik nog wat verder terugspoelen op de band. Als het goed is staan ze er nog wel op namelijk. Heb ik wat te doen dit weekend.

Thanks!
  donderdag 20 april 2006 @ 22:56:15 #114
136 V.
pi_37145351
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan moet ik nog wat verder terugspoelen op de band.
Uhhh... staan de tweede en de derde dan voor de eerste

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 22:59:00 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37145480
Nee. De eerst heb ik gezien. Toen heb ik dus blijkbaar de band teruggespoeld en daarna weer opgenomen, maar ik neem ook nog iets anders standaard op dus er staat iets van 4 uur TV op die band en ik wist niet of ik nou afl 1 en 2 zou hebben staan of 2 en 3. En was even te lui om zelf te blijvens poelen. Nu weet ik zeker dat ik verder terug moet.
pi_37160085
Staat de laatste aflevering al ergens op internet?

Edit: gevonden
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:52:43 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37163105
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
pi_37163394
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Nicement!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_37164913
Jammer als Maxime er weer uit moet doordat hij geen 'binding' met de andere kandidaten heeft waardoor ze hem er misschiem gaan uitstemmen, was dit ook niet de reden dat hij er vorig jaar werd uitgestemd?
Wie is daar?
pi_37165040
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Ik vind haar niet zo tof eik.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:59:58 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37165071
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik vind haar niet zo tof eik.
Je hebt dan ook geen smaak.
pi_37165102
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:59 schreef BVO het volgende:

[..]

Je hebt dan ook geen smaak.
Whehe, dat zeg jij?!?
pi_37165416
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef -ladybird- het volgende:
Jammer als Maxime er weer uit moet doordat hij geen 'binding' met de andere kandidaten heeft waardoor ze hem er misschiem gaan uitstemmen, was dit ook niet de reden dat hij er vorig jaar werd uitgestemd?
Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooien
pi_37166578
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef caradoc het volgende:

[..]

Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooien
Dat was idd
konuşma!, yap!
pi_37168075
neeej maxime moet er nu niej uit
hij is dit jaar veel leuker dan vorig jaar
laat onze vriendin lylia maar ff oprotte
pi_37168098
Ik kan de streams niet terugkijken. Het laadt niet via Talpa. Help.
pi_37192820
-Laat maar
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:51:23 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37198632

Net even aflevering 2 en 3 gezien! Die Mick! Wat een vuile farizeeër zeg! Niet te geloven. Gewoon 'even' Ernestine eruit stemmen. En dan nog zeggen ook 'je hebt een zwakke knie en je bent de dik'! Ik had hem een klap gegeven.

En dan die heks van een Lydia zeg!
Kan niet wachten tot de uitzending van maandag. Kijken in welke bochten ze zich dan wringt.

En eens zien hoe het in het andere kamp gaat aflopen...

Het is overigens wel heerlijke ergernis TV. Precies om die redenen blijf je kijken... Echt weer een schot in de roos qua kijkcijfers volgens mij.

Oh, en de opmerking van Maxime mag van mij in de annalen: 'een kop om op te kakken'!

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 22-04-2006 23:00:01 ]
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:06:09 #129
23107 dolle_hond
topicverkoper
  zondag 23 april 2006 @ 12:49:00 #130
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_37208561
quote:

[..]

You lose bitch...
Ben het helemaal met je eens!

Maar nu even wat anders: wie denk jij eig. wel dat je bent, jochie?! Mijn mislukte tweelingbroer of zo? Rip off that fake beard, and wipe that smirk off your face.... now let me see...HA! I knew it, it's you Lord Melchett, you rotten scoundrel!!
Fuck off to your own foggy island, where you can play with your own sheep! Don't bother us anymore with your pathetic comments!
'Beam me up Scotty'
  zondag 23 april 2006 @ 13:03:12 #131
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_37209067
Overigens vind ik (en ik bedien me normaliter niet van dit soort teksten) Lydia wel héél erg, sja héél erg, sja sexy dekt de lading in geen velden of wegen, tja héél erg overweldigend, of zo.

Hup Lydia, goed gedaan. Jammer Ilona, ook jou had ik een vervolg gegund; maar je hebt het wel behoorlijk stom gespeeld, en de situatie volkomen verkeerd ingeschat. Had je nou wat neutraler opgesteld (zoals Karin) en er was niets aan de hand geweest. Dom. En verrot jammer! Had liever die eikel van 'n Maxime zien vertrekken.
'Beam me up Scotty'
  zondag 23 april 2006 @ 13:22:32 #132
96581 Manneke_Pils
pi_37209938
Lydia is gewoon écht lelijk. Dat hoofd vond ik erg goed omschreven door Maxime.
  zondag 23 april 2006 @ 13:54:16 #133
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_37211298
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lydia is gewoon écht lelijk. Dat hoofd vond ik erg goed omschreven door Maxime.
't Is duidelijk: jij valt meer op spetters als Maxime of Jennifer of Ernestine... nee flauw. Ik vind Lydia, ook haar kop, mooi. En ze lijkt me ook best aardig hoor. Ilona, en zéker Maxime de Adonis, moeten niet zo zeiken, de zure mossels.
'Beam me up Scotty'
pi_37212243
Lydia is ook mooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 23 april 2006 @ 14:19:20 #135
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37212329
Zeker weten is Lydia mooi.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 april 2006 @ 14:23:17 #136
136 V.
pi_37212489
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Lydia is ook mooi

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37212629
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
  zondag 23 april 2006 @ 14:28:02 #138
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37212675
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken' . Dat vind ik zelfs.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37212777
....

* Isabeau is uitgeluld
  zondag 23 april 2006 @ 14:34:13 #140
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_37212892
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken' . Dat vind ik zelfs.
Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoor .
  zondag 23 april 2006 @ 14:34:23 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37212896
Ja, ik vind 't ook niks hoor. Ze heeft een prachtig figuur maar daar houdt het op. En ik ben echt niet het type dat geen enkele vrouw 'mooi' vind uit jaloezie, maar die 'kop om op te kakken'... daar had Maxime gelijk in. Althans... dat vond ik.

Stinkie was het wel eens met de term PLORK in dit geval.
  zondag 23 april 2006 @ 16:02:12 #142
96581 Manneke_Pils
pi_37215698
PLORK is hier wel zeer doeltreffend idd.
pi_37215761
Ik kwam vanacht Douwe tegen.
  zondag 23 april 2006 @ 16:13:11 #144
136 V.
pi_37216024
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.

Zo'n amechtige koeienblik, zo'n gebit dat eigenlijk thuishoort in een kop die een paar maten groter is en dan dat zuignappenkarakter...

Dan zijn mensen voor mij ook echt heel snel lelijk...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 23 april 2006 @ 16:14:47 #145
136 V.
pi_37216067
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoor .
Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voeden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 23 april 2006 @ 16:16:07 #146
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_37216118
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voeden

V.
.

Touché.
pi_37222822
Lydia... mijn type is het helemáál niet. In de eerste aflevering (toen ze niet alle bagage mee mochten nemen) huilde ze (letterlijk!) dat ze 'alleen maar van die korte broekjes had'. En nu maakt ze daar gretig gebruik van... Maar wat mij het meeste aan haar stoort is dat ze óveral om huilt. Huilydia laat de waterlanders al stromen als de zon ondergaat, volgens mij. Ze is zó vreselijk aanhankelijk en daar heb ik hélemaal niets mee.

En dan ben ik het eens met Verbal: met zo'n karakter wordt zelfs het mooiste lijf lelijk...
  zondag 23 april 2006 @ 23:38:02 #148
521 ruby
Hell yeah!
pi_37230402
Ik vind Lydia ook niet speciaal. Oké, ze heeft inderdaad een mooi figuurtje en een mooie bos haar maar voor de rest vind ik haar gezicht weinig hebben mede dankzij die grote waffel (letterlijk dus).

Ow ja, ik vind die Jennifer een irritant wijf. Dat vond ik in de vorige editie waar zij in meedeed ook al.
Ze is dominant, weet alles beter en kan alleen maar zeiken en ze vindt zichzelf geweldig... Gelukkig beginnen de mensen het daar ook in te zien.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_37239965
vanavond weer! woehoe!

Wie mij trouwens ook tegenvalt is Douwe. Zo leuk als ik hem vorige keer vond, zo irritant vind ik hem nu. Ik snap zijn kampgenoten wel.
Zou hij nu dan zo anders zijn, of is dit het ultieme bewijs dat de redactie de beelden zó kan editten dat van iedereen een toffe peer of een eikel kan worden gemaakt?
  maandag 24 april 2006 @ 12:00:49 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37240005
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.

Zo'n amechtige koeienblik, zo'n gebit dat eigenlijk thuishoort in een kop die een paar maten groter is en dan dat zuignappenkarakter...

Dan zijn mensen voor mij ook echt heel snel lelijk...

V.
Neuken?
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:15 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37240061
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:59 schreef weathergirl het volgende:
vanavond weer! woehoe!

Wie mij trouwens ook tegenvalt is Douwe. Zo leuk als ik hem vorige keer vond, zo irritant vind ik hem nu. Ik snap zijn kampgenoten wel.
Zou hij nu dan zo anders zijn, of is dit het ultieme bewijs dat de redactie de beelden zó kan editten dat van iedereen een toffe peer of een eikel kan worden gemaakt?
Ja, ik vind hem eigenlijk ook een beetje irritant wel. Net een recalcitrante puber of zo. Zonde.
  maandag 24 april 2006 @ 12:13:52 #152
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37240330
douwe deed de vorige keer ongeveer t zelfde hoor.
op de rotsen met marnix en esther deed hij weinig en zat ook veel te mekkeren
  maandag 24 april 2006 @ 12:20:02 #153
521 ruby
Hell yeah!
pi_37240508
Wordt dit nou elke zaterdagavond herhaald? Het stond namelijk niet in de gids.
  maandag 24 april 2006 @ 12:21:54 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37240551
Ik viund Douwe nog steeds tof, hij moet straks alleen niet zeuren als ze hem eruit stemmen. Als iedereen werkt en jij doet niks kan je dat verwachten he.
pi_37241185
Douwe is wel een leuk type, maar niet echt bruikbaar op zo een eiland.
Fysiek is ie niet sterk en werken mwoh.
Het is wel een grappige gast verder, maar ik me wellicht ook ergeren als ie echt geen reet zou doen.
  maandag 24 april 2006 @ 12:47:55 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37241252
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
douwe deed de vorige keer ongeveer t zelfde hoor.
op de rotsen met marnix en esther deed hij weinig en zat ook veel te mekkeren
Klopt, maar toen viel het beter.
Hij weet dat hij een buitenbeentje is, hij doet het er zelfs om. Ga dan ook niet mekkeren als ze je niet accepteren.
  maandag 24 april 2006 @ 12:50:50 #157
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37241352
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt, maar toen viel het beter.
Hij weet dat hij een buitenbeentje is, hij doet het er zelfs om. Ga dan ook niet mekkeren als ze je niet accepteren.
douwe bloeit juist op als hij zijn outsider-rol volledig kan benutten
maar het lijkt er op dat hij een aantal medestanders gaat krijgen en dat de hechtheid van de groep er aan gaat.
ryan en jennifer zijn toch degenen die in de ogen van sommigen te zeer aan t hakken zijn.
  maandag 24 april 2006 @ 12:53:42 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37241434
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
douwe bloeit juist op als hij zijn outsider-rol volledig kan benutten
maar het lijkt er op dat hij een aantal medestanders gaat krijgen en dat de hechtheid van de groep er aan gaat.
ryan en jennifer zijn toch degenen die in de ogen van sommigen te zeer aan t hakken zijn.
Jup!
En een beetje terecht ook wel hoor. Ik was de vorige keer heel erg fan van Jennifer. Ryan vond ik toen al niet veel. Maar Jennifer is me nu iets te ratelbanderig ook.
Gelukkig is Jakobien dat idd ook aan het ontekken.
pi_37241580
Het blijft ook altijd lastig om in te schatten wat men wel en niet laat zien.
De redactie kan een persoon natuurlijk heel sterk maken of breken door bepaalde beelden niet uit te zenden of uit te vergroten in voorstukjes ect.

[ Bericht 0% gewijzigd door cora4034 op 24-04-2006 17:38:42 ]
  maandag 24 april 2006 @ 14:10:06 #160
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_37243791
Zolang je in al die programma's mensen moet wegstemmen om te winnen, zal het gaan om wie het beste in de groep ligt, niet de gene die het beste overleefd.
Ik snap sowieso niet waarom er steeds genomineerd moet worden, tis elke keer het zelfde verhaal, ze moeten een keer iets vernieuwenders verzinnen.
pi_37244259
Ik ben nog steeds voor Fleur
pi_37245811
Ik vond Ryan juist vorige keer wel tof, iedereen viel toen vreselijk over 'm heen en ik heb nu eenmaal 'iets' met de underdog...

Grappig om te zien hoe in vorige series sommige mensen totaal buiten de groep vielen, en er nu wel in passen. Ben trouwens heel erg benieuwd hoe Esther het in deze samenstelling het gedaan had!
pi_37247228
Jah Ryan is hip... vond hem de vorige x ook al wel een leuk persoon... Ik erger me wel kapot aan lydia en douwe
  maandag 24 april 2006 @ 16:10:42 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37247418
Ik zat idd ook nog aan Esther te denken weathergirl. Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat die er geen 2e keer meer in trapt.
pi_37247759
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En een beetje terecht ook wel hoor. Ik was de vorige keer heel erg fan van Jennifer. Ryan vond ik toen al niet veel. Maar Jennifer is me nu iets te ratelbanderig ook.
Hé dat heb ik nu ook met Jennifer. De vorige keer vond ik haar leuk en vond het jammer dat ze er toen uit moest. Maar misschien hebben ze haar toen wel positief in de afleveringen neergezet juist omdat ze eruit moest door ziekte. Ze kunnen mensen neerzetten zoals ze willen natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37250587
Nog effe en dan gaan we weer genieten.
  maandag 24 april 2006 @ 18:41:59 #167
521 ruby
Hell yeah!
pi_37252050
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:20 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nou elke zaterdagavond herhaald? Het stond namelijk niet in de gids.
Ja dus, dank u.

Kan ik vanavond tenminste weer andere programma's opnemen.
pi_37254494
Ik heb er zin an!
  maandag 24 april 2006 @ 20:06:09 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37254858
Heb er weer zin in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 april 2006 @ 20:07:44 #170
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_37254918
Lydia heeft ook pussypower in het dagelijkse leven

Zie de rest van de foto's op de site bij fotos / halloween / 28 oktober

de barbier

jaja

Alvast sorry als de foto's al eerder zijn getipt.

[ Bericht 8% gewijzigd door starbuck op 24-04-2006 20:17:59 ]
  maandag 24 april 2006 @ 20:15:03 #171
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37255242
het lijkt wel of ze er tennisballen heeft ingestopt
pi_37255292
Wat een onzin, ze heeft gewoon een erg mooi figuur en dito borsten.
pi_37255884
Pff.. net op tijd thuis.

Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:32:48 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_37255995
En los

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37256026
zeikende max...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_37256080
Ik baal ook nog steeds over vorige week

Kut Mick, Kuthoer van een Lydia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:35:31 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_37256102
Jennifer BITCH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37256105
Zo, wat een woordgebruik tegen Douwe Wat vals zeg.
pi_37256117
Douwe valt op blond
pi_37256127
Jennifer.
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:36:10 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_37256137
Wat een walgelijk wijf

pi_37256140
Jacobien heeft een groot Labrador-gehalte
pi_37256161
bah wat een vals kutwijf.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_37256163
Jennifer
pi_37256174
Wat is er toch mis mee met iedereen gewoon aardig vinden Moet je per se kiezen als iemand uit de groep een ander niet mag
pi_37256184
Ligt het aan mij of is Jennifer een stuk harder en onsymphatieker dan in ER 2?

Ben nu echt geen fan meer van d'r ook al is Douwe een luie flikker eerste klas
pi_37256207
Douwe is best een leuke vent, ook al doet hij idd geen donder.
pi_37256245
Pieter, Ryan en Jennifer
pi_37256253
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of is Jennifer een stuk harder en onsymphatieker dan in ER 2?

Ben nu echt geen fan meer van d'r ook al is Douwe een luie flikker eerste klas
Ze is gymlerares geworden na ER 2 dat zegt genoeg
pi_37256342
Frankyboy.

Melvin.
pi_37256365
Hou je bek hoer
pi_37256381
Lydia
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:42:22 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_37256420
Douwe

pi_37256461
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
Lydia
verkeerde smilie

het had deze moeten zijn
pi_37256503
Zouden degene die nu geselecteerd zijn naar een nieuw kamp worden gebracht met de afvallers tot nu toe? I hope so
pi_37256526
Samensmelting.
pi_37256539
lol hun mogen samensmelten
pi_37256544
wtf the samesmelting??
pi_37256555
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

verkeerde smilie

het had deze moeten zijn
Nee hoor...

Ben benieuwd wat ze moeten doen..
  maandag 24 april 2006 @ 20:45:21 #200
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256566
Samensmelting !
  maandag 24 april 2006 @ 20:45:48 #201
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256589
Melvin blijft een held .
  maandag 24 april 2006 @ 20:45:51 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37256593
Wat een takkewijf, die Jennifer.

En die klote Mick ziet overal spoken en complotten in.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 april 2006 @ 20:46:16 #203
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256615
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef golfer het volgende:
Wat een takkewijf, die Jennifer.

En die klote Mick ziet overal spoken en complotten in.
Nou ja, hij had nu natuurlijk wel gelijk .
pi_37256630
Mick z'n kriebels worden waarheid.
pi_37256669
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
Melvin blijft een held .
Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezen
pi_37256676
Brrrr die jennifer.
Dat mens was nog erger dan ik al dacht.
En bijna al die mannen op het eiland laten lekker over zich heenlopen door dat mens.
Dat harde onsympathieke wheeh
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:48:12 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_37256695
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezen
Precies

maandag 24 april 2006 @ 20:50:43 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256818
Ik vind Jakobien eigenlijk ook wel leuk.
pi_37256819
die kiest vast Lydia bij de samensmelting
pi_37256840
Ben benieuwd ... vrees voor douwe
  maandag 24 april 2006 @ 20:51:20 #211
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256848
Melvin zal Karin in ieder geval sparen lijkt me zo, das mooi .
pi_37256852
Oh, Karin heeft nog altijd een rare kop
pi_37256853
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef cora4034 het volgende:
Brrrr die jennifer.
Dat mens was nog erger dan ik al dacht.
En bijna al die mannen op het eiland laten lekker over zich heenlopen door dat mens.
Dat harde onsympathieke wheeh
Ja, een beetje mee grinniken. Heeft dan niemand het lef om er gewoon tegenin te gaan?
pi_37256857
Lydia .

X
X
X
pi_37256864
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Jakobien eigenlijk ook wel leuk.
ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% mee
pi_37256878
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
pi_37256894
Ik ben benieuwd wie ze kiezen.

Ben bang dat Jennifer de bitch ook doorgaat
  maandag 24 april 2006 @ 20:52:32 #218
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37256905
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% mee
Zal vast vanwege jaargenoten Loes en Derek zijn.
Lydia zat ook in Jakobiens versie.
pi_37256916
Red Douwe.
pi_37256931
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:

[..]

Zal vast vanwege jaargenoten Loes en Derek zijn.
Lydia zat ook in Jakobiens versie.
Zij zat toch ook bij Nolleke
pi_37256937
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
Lydia is de PLORK bij uitstek. Ze heeft echt een kop om op te kakken
  maandag 24 april 2006 @ 20:54:39 #222
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37256988
In dat kamp van Douwe zitten echt alleen maar vervelende, nare mensen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37256998
ik vind Lydia knapper dan ik ben...wat ben ik dan?
pi_37257022
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
pi_37257059
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
snap er niets van...
The last time I checked I was a man
pi_37257071
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Onzeker.
pi_37257097
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

The last time I checked I was a man
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...
pi_37257122
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef hardsilence het volgende:

Onzeker.
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.
Ik denk dat Lydia's uiterlijk ook voor een deel verward wordt met haar innerlijk.
pi_37257125
Maxime is nu gelukkig niet meer afhankelijk van z'n huidige medekampgenoten.
pi_37257153
Robinson waardig, NIET Lydia dus.
pi_37257173
Hij kiest wèl Jennifer
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:59:00 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257175
Van wie was dat kleine geile mini bikinibroekje ?

pi_37257189
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.
Ik denk dat Lydia's uiterlijk ook voor een deel verward wordt met haar innerlijk.
Ben het met je eens.
  maandag 24 april 2006 @ 20:59:33 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37257198
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Van wie was dat kleine geile mini bikinibroekje ?

Douwe
pi_37257202
Ryan is ook nog steeds zum kotzen
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 20:59:52 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257218
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Douwe

pi_37257227
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...
Ik heb smaak
pi_37257232
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Douwe
pi_37257249
Richard, goede keus
pi_37257275
Gentleman promise.
pi_37257340
Ah ruzie met Lydia, ga maar naar huis trut.
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_37257343
Lydia verzuipen, goed plan
pi_37257351
Wie wil Lydia verzuipen

Was effe zappen...
  maandag 24 april 2006 @ 21:02:48 #244
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37257355
Waarschijnlijk heeft ze hem die middag afgewezen.
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:02:54 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257360
'Ik trek u naar de zee en verzuip u.'

JAAAAAAAAAA DOEEEEEEEEEN

pi_37257361
ojee tis weer zover: lydia jankt..
Mick verzuip d'r inderdaad maar
*Everything happens for a reason*
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:03:38 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257386
Oh ze kruipt weer in z'n kruis

pi_37257396
Wat een vage vent die Mick... lijkt wel of ie een klap van de molen heeft gehad
pi_37257397
recept van carbonara.... omg...
Mick toch...
pi_37257398
Gatver duikt ze nou boven op 'm?
  maandag 24 april 2006 @ 21:04:32 #251
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37257433
Serieus, die Mick is echteen sociopaat hoor! Daar zit serieus een steekje los.
  maandag 24 april 2006 @ 21:04:53 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_37257446
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
recept van carbonara.... omg...
Mick toch...
"Maar de voornaamste ingrediënten vergeet je..."

Mick
pi_37257447
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vage vent die Mick... lijkt wel of ie een klap van de molen heeft gehad
Lijkt?
pi_37257483
Eliminatieproef gaat gewoon door.

Aub, Lydia.. nu moven!
pi_37257530
Coole proef!!!
pi_37257557
Lydia en Mick arrrchhhhw at een enge combi.
Voor voor psychiaters
( Daar moet je goed voor doorgeleerd hebben)
  maandag 24 april 2006 @ 21:07:47 #257
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37257571
'KONTJE!!
pi_37257578
geinig het gaat lekker
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:08:09 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257585
PORNO

pi_37257598
Wat een stomme proef dit
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:08:25 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257602
Geweldig dit

Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:08:58 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257620
Holy shit heavyyyyyyy

pi_37257628
ze is moe
pi_37257632
Ligt ze nou in d'r blote reet
pi_37257637
damn zeg
pi_37257659
Geweldig dit.
  maandag 24 april 2006 @ 21:09:59 #267
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37257661
omg, dat was echt mega cool! Is dat de bedoeling van de proef?!
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:10:07 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257670
Hup Ryan

pi_37257681
dit word een smerig spelletje
pi_37257684
Mick gaat Ryan dood maken!!
pi_37257686
ryan, please, laat mick verzuipen!
pi_37257698
whehehe een echte Belg die Mick
pi_37257705
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef Jesssica het volgende:
ryan, please, laat mick verzuipen!
Laat ze elkaar maar verzuipen
pi_37257740
de huftermaar wel goed gespeeld
pi_37257751
whehe dom blondje, die Ryan
  maandag 24 april 2006 @ 21:11:58 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_37257758
Mick .
pi_37257761
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Laat ze elkaar maar verzuipen
dat zou nog beter zijn... maar als ik moet kiezen, wil ik liever dat mick verzuipt
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:12:00 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257762
Een echte Belg idd

pi_37257773
Douwe doet mee.
pi_37257783
hehehe Douwe
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:12:25 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257787
Douwe

pi_37257832
Ah mooi, Douwe gaat Lydia verzuipen.
pi_37257854
lidy rulles jammer dat het bovestukje heel bleef
pi_37257857
Oei, Douwe.. daar ga je.
pi_37257860
wat een lekker wijf die Lydia zeg...
pi_37257867
Douwe kan ook echt niks ook he
pi_37257869
Shit.
  Trouwste user 2022 maandag 24 april 2006 @ 21:14:09 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_37257872
Dag Douwe

pi_37257873
ik hoop niet dat Douwe eruit gaat
pi_37257891
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
wat een lekker wijf die Lydia zeg...
Wij zullen niet gauw ruzie krijgen om een vrouw
pi_37257982
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wij zullen niet gauw ruzie krijgen om een vrouw
Whehehe blijkbaar niet nee, over smaak valt niet te twisten....
pi_37257983
flauw van Frank
pi_37257992
Daar gaat de gentlemen's agreement
pi_37258008
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Whehehe blijkbaar niet nee, over smaak valt niet te twisten....
Geef mij Ellen maar (zie mijn avatar)
  maandag 24 april 2006 @ 21:17:30 #295
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37258017
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Promise.Op zn Belgisch he..
pi_37258020
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef MissX het volgende:
flauw van Frank
Inderdaad dat valt me van hem tegen.
pi_37258034
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef Isabeau het volgende:
zo voorspelbaar eigenlijk
  maandag 24 april 2006 @ 21:18:09 #298
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37258044
Wel je poot stijf houden nu Melvin .
pi_37258047
Mooie wending iig die samensmelting .
sig verwijderd door FA
pi_37258049
Melvin ziet er plotseling wel eeh patent uit
pi_37258095
Jennifer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: