Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef merino het volgende:
[..]
typische oude generatie ER opmerking *zucht
het spel gaat veranderen
welcome outwit, outplay, outlast
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef waterreus23 het volgende:
Even een update van de Positieve en Negatiefe bewoners (die er nog in zitten):
Geweldige Eilandbewoners
(met daarachter enkele leuke citaten)
- Frank (zand eruver)
- Richard (Valencia, alle venten zonder centen zitten in de cinema)
- Douwe (Fuck Jullie)
Afgrijselijke Eilandbewoners
![]()
- Jennifer
- Ryan
Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijktquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef MacGreagor het volgende:
hey lijkt deze fokker niet erg veel op die KALE Ryan.
http://fotoboek.fok.nl/Verbal
Wat een irritant kind inderdaad. Toen ze ging zeuren over haar te korte broekquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Christibel het volgende:
Moet ik nog een week naar die jank Lydia kijken !!!!
haha ja het was dat of een baan zoeken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijkt
Idd. Ik zie Mick er ook nog voor aan dat ie met zijn alliance na de samensmelting heel zuid gaat Pagongen, te beginnen met Frank.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat..
*insert Survivor-theme* (ohwiejowiejowiejo etc.)
Vorige deel: Expeditie Robinson # 6 Douwe Egberts.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat is Lydia toch een heerlijk geil wijf, het wordt tijd dat ze d'r poes om de camera wikkelt.
En helemaal terecht dat ze niet tegen haar verlies kon. Op die manier was ik ook flink pissig geweest. Zo'n slome jankmuts die mag blijven, alleen, omdat ze met haar kont kon schudden. Ilona was misschien niet het meest sociaal, maar wel heel waardevol voor zo'n kamp. En in de teaser voor de volgende aflevering zit die Lydia alweer te jankenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef starbuck het volgende:
Zo, dat was een leuk eind, Ilona die niet tegen haar verlies kon.
Lydia is niet de enige die we naief kunnen noemen, Ilona denkt immers dat als je een proef wint je gelijk niet meer weggestemd wordt. Kom op zeg, ze heeft eerder meegedaan en ze zal heus de andere series hebben gezien. Complotjes en tactisch stemmen is juist het hart van het programma.
Wat is het verschil tussen een zure pot augurken en Ilona?..........De augurken.
En dan Jenifer , mijn god wat een verschrikkelijk mens is dat geworden.
Fleur![]()
Zeker, dat spel maakt het extra leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Eensch met BVO.
Net de uitzending gekeken, en dat was m'n eerste gedacht.
Cool game, I love it.
En gelijk heeft die daarin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
en toen ging het vuur uit....quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
Dan hoop ik ook op een speech à la deze.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat..
Vorige deel: Expeditie Robinson # 6 Douwe Egberts.
quote:"I have no questions; I just have statements. Rich, you're a very openly arrogant, pompous human being; but I admire your frankness with it. You have worked hard to get where you are at; and you started working hard way before you came to this island, and I admire that. So, with my working ethic background, I give that credit to you. But on the other hand, your inability to admit your failures, without going into a whiny speech, makes you a bit of a loser in life.
"Kelly: the rafting persona queen; you did get stomped on, on national TV by a city boy [ Gervase ] that never swam, let alone been in the woods or jungle or rowed a boat in his life. You sucked on that game.
"Anyways, I was your friend at the beginning of this, really thinking that you were a true friend. I was willing to sit there [ as one of the two finalists ], and put you next to me. At that time, you were sweeter than me--I'm not a very openly nice person; I'm just frank, forward, and telling it the way it is;--and [ I was willing ] to have you sit there next to me, and lose $90,000, just to stomp on somebody like this [ indicating Rich ].
"But as the game went along, and the two tribes merged, you lied to me, and showed me the true person you were. You're very two-faced and manipulative to get where you're at anywhere in life, that's why you fail all the time."
[ Kelly is shaken, gasping, but gathers herself. "Hmmm. Interesting," she remarks. ]
"So, at that point of the game, I just decided then to just go out with my alliance to my family, and just to hold my dignity and my values in check, and hoping I hadn't lost too many of them along the way. I'd tried to play the game as long as possible, and hang in there as long as possible.
"But Kelly, just going back to what Jeff says, 'what goes around, comes around': it's here. You will not get my vote; My vote will go to Richard; and I hope that it's the one vote that makes you lose the money. But if it's not, so be it. I will shake your hand, and I'll go on from here.
"But if I were ever to pass you in this life again, and you were laying there, dying of thirst, I would not give you a drink of water. I'd just let the vultures take you, and do whatever they want with you, with no ill regrets."
"I plead with the jury tonight, to think a little bit about the island that we have been on. This island is pretty much full of [ looks as if they censored something! Sue continues, after a dissolve-edit: ] only two [ other? ] things: snakes and rats. And in the end of Mother Nature, we have Richard the Snake, who knowingly went after prey; and Kelly, who turned into the Rat, that ran around like the rats do on this island, trying to run from the snake. And I feel we owe it to the island's spirit that we have learned, have come to know, to let it be in the end the way Mother Nature intended it to be: for the Snake to eat the Rat."
[ What most people probably miss, is Sue expressing her disgust with Richard. She knows damn well that he's a snake; but she blames Kelly for simply playing the game the way Rich had wanted her to. ]
"As I stated before, I admire your frankness. You have worked hard to get here, and you're honest about why you're here, so..."
laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef hardsilence het volgende:
Mick krijgt z'n portie ook nog wel hoor.![]()
Dit dus:quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef MacGreagor het volgende:
Hmmmm is ereen manier om die survivor afleveringen te kijken in nederland ???
live stream, dvd, of hoe
En die slet van een Lydia niet te vergetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
![]()
maar je verget mick mike of hoe heet die lijkenneuker
ja dan moet ik maar eens op zoek gaan heb ik iets te kijken voor als ER is afgelopenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:24 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.
En anders moet je downloaden.
och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En die slet van een Lydia niet te vergeten![]()
Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:45 schreef avotar het volgende:
[..]
och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...
zo ook lydia.. ik vind het wel vermakelijk....
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.quote:
Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef TheGimp het volgende:
Lydia is slim !!! Een is de meest echte overlever!
Pusypower rules.
Dat was al zo in de oertijd!
Denken jullie dat een mager lesbisch vuurmaakstertje zou overleven in de prehistorie?????
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..
Het enige handige aan lydia is dat ze geen blikkenopener nodig hebben.
Ze gebruiken gewoon haar Gore gebit.
Dat heb ik ook niet gezegd. Dat is niet zonder wollen trui rond lopen, dat is zich als een slet opstellen. Maja sommige mensen vinden dat schijnbaar heel normaal...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.
Die speech, belachelijk zeg. Halló, het is een spelletje hoor. Je kunt slecht tegen je verlies als je je tegenstander niet eens zou helpen als die op sterven lag...quote:Op woensdag 19 april 2006 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook op een speech à la deze.
[..]
Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...
Mensen gaan juist primairder reageren.... en dan doet de kop er niet meer toe hoor... tits 'n ass.. tits 'n ass
Nee. Maar niets beters weten toe te passen dan met je kontje te wiebelenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
iedereen heeft z'n eigen manier om met het spel om te gaan.. want dat is en blijft het... en zij doet dat zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.
Tjah, het meeste gebeurt er zonder dat de camera's er zijn.. ze zijn er toch maar hoogstens een paar uur per dag, en ALS ze haar doosje laat zien aan de mannen, dan is dat heus niet net wanneer de camera's er zijn jammer genoeg.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef TheGimp het volgende:
Ilona: "Ik ben gewoon niet iemand die dr doos laat zien aan de mannen"
Ik vraag me nu dan toch wel af wat er allemaal gebeurd als er geen camera's bij zijn . . .
je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat Ilona eruit ligt. Wat een kuteiland daar. Ze hadden wat snuggerder moeten zijn en Mick eruit moeten gooien; die verziekt onderhuids de sfeer en niemand die dat echt door schijnt te hebben.
En je hebt toch wel eerdere series van Exp Robinson gezien als je daar zit?? Dan weet je toch al wat een matennaaier het is, toch?
wat maakt haar een slet....?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....
mja mick die kan mensen heel goed lullen blijkbaar
ff over die slettebak van een lydia zij deed toch toerisme en geen psychologie studie????
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.quote:
Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldigquote:
Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
En ze heeft ook een kop hè, om op te kakken!
Hoezoquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldig
beter gezegd: "Ik zou mijn duitse herder er niet eens overheen laten zeiken als ze in fik stond"quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
HoezoIk vind het nog betrekkelijk beschaafd. Ikzelf zou nog niet tegen haar aanpissen als ze in de fik stond
V.
Is dat niet uiteindelijk het spel...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.
Precies! Het doel heiligd de middelen!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...![]()
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Precies! Het doel heiligd de middelen!
En jij ookquote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry, woord blind. Kan er nix aan doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?
Een typefoutje hier of daar, soit, maar dit soort randdebielerig gedesinteresseerd analfabetengelul, daar kan ik mij echt over opwinden
V.
Laten we het netjes houdenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OTquote:
Ik een kloon?quote:Of ben je toevallig ZIJN kloon.
OT:quote:Op donderdag 20 april 2006 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OT
[..]
Ik een kloon?
Newbie
V.
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zienquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand enig idee waar ik de laatste aflevering, of iig de laatste 10 minuten kan terugvinden?
Ik had de dvd-recorder te kort geprogrammeerd
Eigenlijk de hele aflevering door.. beginnend over dat pussypower en eindigend met haar tirade toen bleek dat ze eruit was.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zien?
talpa.tv --> programma gemistquote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:56 schreef Verbal het volgende:
Ook zoiets. Op Fok! heerst al jaren een dyslexie-epidemie. 80% schijnt het te hebben
Maar als het in jouw geval echt zo is, dan heb ik niks gezegd.
V.
Aha het vrouwenkamp a la Bjornquote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Uit seizoen 4, 2003 volgens mij...
Tnx. net gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef rianne06 het volgende:
www.talpa.tv en dan programma gemist ff ER opzoeken en dan kijken maar!
Onbegrip. Onwetenheid is geen excuus . . .quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Net zoals bijna iedere kleuter ADHD heeft en een beetje autistisch/hoogbegaafd is.
De mensen zijn gewoon lui geworden en laten zichzelf allemaal kwalen aanpraten
Mooi wist ik nietquote:
Hier staat aflevering drie hoor..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Mooi wist ik niet. Alleen staat de laatste aflevering er nog niet op.
Edit: je moet je wel eerst aanmelden, das minder.
2002quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef cora4034 het volgende:
Ik kom me die hele ilona niet meer herinneren van de vorige ER..
In welk jaar deed zij eerder mee?
Nee, dat was Lydiaquote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef schatje het volgende:
[..]
2002
Ze was toen grote vriendinnen met Deborah. Ze deden toen niet veel anders dan hangen op het strand en kattenkwaad uithalen zoals het stelen van de rijst.
Idd, maar hij staat er niet bij in de dropdown-box op de "hoofdpagina" van ER 2006quote:Op donderdag 20 april 2006 13:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hier staat aflevering drie hoor..
en dan opent als deze klaar is automatisch 2 van 3 en dan 3 van 3..
Mocht je alleen het einde willen zien ff deel 1 en 2 slepen naar de bijna eindtijd, dan gaat hij sneller door.
Zo hoef je je ook niet aan te melden!
Da's de eerste en er zijn er inmiddels drie geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:ik heb de video op standaard opnemen staan maar ik ben dus totaal vergeten te kijken. Ik heb iig de aflevering gezien waar Bjorn eruit gegaan is maar daarna niet meer. Heb ik er nou 1 of 2 gemist?
Uhhh... staan de tweede en de derde dan voor de eerstequote:Op donderdag 20 april 2006 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan moet ik nog wat verder terugspoelen op de band.
Nicement!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Ik vind haar niet zo tof eik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooienquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef -ladybird- het volgende:
Jammer als Maxime er weer uit moet doordat hij geen 'binding' met de andere kandidaten heeft waardoor ze hem er misschiem gaan uitstemmen, was dit ook niet de reden dat hij er vorig jaar werd uitgestemd?
Dat was iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooien![]()
Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
't Is duidelijk: jij valt meer op spetters als Maxime of Jennifer of Ernestine... nee flauw. Ik vind Lydia, ook haar kop, mooi. En ze lijkt me ook best aardig hoor. Ilona, en zéker Maxime de Adonis, moeten niet zo zeiken, de zure mossels.quote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lydia is gewoon écht lelijk. Dat hoofd vond ik erg goed omschreven door Maxime.
Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken'quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoorquote:Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken'. Dat vind ik zelfs.
Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voedenquote:Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoor.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voeden
V.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.
Zo'n amechtige koeienblik, zo'n gebit dat eigenlijk thuishoort in een kop die een paar maten groter is en dan dat zuignappenkarakter...
Dan zijn mensen voor mij ook echt heel snel lelijk...
V.
Ja, ik vind hem eigenlijk ook een beetje irritant wel. Net een recalcitrante puber of zo. Zonde.quote:Op maandag 24 april 2006 11:59 schreef weathergirl het volgende:vanavond weer! woehoe!
Wie mij trouwens ook tegenvalt is Douwe. Zo leuk als ik hem vorige keer vond, zo irritant vind ik hem nu. Ik snap zijn kampgenoten wel.
Zou hij nu dan zo anders zijn, of is dit het ultieme bewijs dat de redactie de beelden zó kan editten dat van iedereen een toffe peer of een eikel kan worden gemaakt?
Klopt, maar toen viel het beter.quote:Op maandag 24 april 2006 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
douwe deed de vorige keer ongeveer t zelfde hoor.
op de rotsen met marnix en esther deed hij weinig en zat ook veel te mekkeren
douwe bloeit juist op als hij zijn outsider-rol volledig kan benuttenquote:Op maandag 24 april 2006 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen viel het beter.
Hij weet dat hij een buitenbeentje is, hij doet het er zelfs om. Ga dan ook niet mekkeren als ze je niet accepteren.
Jup!quote:Op maandag 24 april 2006 12:50 schreef dolle_hond het volgende:
douwe bloeit juist op als hij zijn outsider-rol volledig kan benutten
maar het lijkt er op dat hij een aantal medestanders gaat krijgen en dat de hechtheid van de groep er aan gaat.
ryan en jennifer zijn toch degenen die in de ogen van sommigen te zeer aan t hakken zijn.
Hé dat heb ik nu ook met Jennifer. De vorige keer vond ik haar leuk en vond het jammer dat ze er toen uit moest. Maar misschien hebben ze haar toen wel positief in de afleveringen neergezet juist omdat ze eruit moest door ziekte. Ze kunnen mensen neerzetten zoals ze willen natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En een beetje terecht ook wel hoor. Ik was de vorige keer heel erg fan van Jennifer. Ryan vond ik toen al niet veel. Maar Jennifer is me nu iets te ratelbanderig ook.
Ja dus, dank u.quote:Op maandag 24 april 2006 12:20 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nou elke zaterdagavond herhaald? Het stond namelijk niet in de gids.
Ze is gymlerares geworden na ER 2 dat zegt genoegquote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of is Jennifer een stuk harder en onsymphatieker dan in ER 2?
Ben nu echt geen fan meer van d'r ook al is Douwe een luie flikker eerste klas
verkeerde smiliequote:
Nee hoor...quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verkeerde smilie
het had dezemoeten zijn
Nou ja, hij had nu natuurlijk wel gelijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef golfer het volgende:
Wat een takkewijf, die Jennifer.![]()
En die klote Mick ziet overal spoken en complotten in.
Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezenquote:
Preciesquote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezen
Ja, een beetje mee grinniken. Heeft dan niemand het lef om er gewoon tegenin te gaan?quote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef cora4034 het volgende:
Brrrr die jennifer.
Dat mens was nog erger dan ik al dacht.
En bijna al die mannen op het eiland laten lekker over zich heenlopen door dat mens.
Dat harde onsympathieke wheeh
![]()
ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% meequote:Op maandag 24 april 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Jakobien eigenlijk ook wel leuk.
Zal vast vanwege jaargenotenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% mee
Zij zat toch ook bij Nollekequote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zal vast vanwege jaargenotenLoes en Derek
zijn.
Lydia zat ook in Jakobiens versie.
Lydia is de PLORK bij uitstek. Ze heeft echt een kop om op te kakkenquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
ik vind Lydia knapper dan ik ben...wat ben ik dan?![]()
The last time I checked I was a manquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
Onzeker.quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
ik vind Lydia knapper dan ik ben...wat ben ik dan?![]()
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The last time I checked I was a man
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.quote:
Ben het met je eens.quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.
Ik denk dat Lydia's uiterlijk ook voor een deel verward wordt met haar innerlijk.
Douwequote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Van wie was dat kleine geile mini bikinibroekje ?
Ik heb smaakquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Douwe
"Maar de voornaamste ingrediënten vergeet je..."quote:Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
recept van carbonara.... omg...![]()
Mick toch...
Lijkt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vage vent die Mick... lijkt wel of ie een klap van de molen heeft gehad
Laat ze elkaar maar verzuipenquote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef Jesssica het volgende:
ryan, please, laat mick verzuipen!
dat zou nog beter zijn... maar als ik moet kiezen, wil ik liever dat mick verzuiptquote:
Wij zullen niet gauw ruzie krijgen om een vrouwquote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
wat een lekker wijf die Lydia zeg...
Whehehe blijkbaar niet nee, over smaak valt niet te twisten....quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zullen niet gauw ruzie krijgen om een vrouw
Geef mij Ellen maar (zie mijn avatar)quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe blijkbaar niet nee, over smaak valt niet te twisten....
Inderdaad dat valt me van hem tegen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef MissX het volgende:
flauw van Frank
zo voorspelbaar eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |