Dat heb ik ook niet gezegd. Dat is niet zonder wollen trui rond lopen, dat is zich als een slet opstellen. Maja sommige mensen vinden dat schijnbaar heel normaal...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.
Die speech, belachelijk zeg. Halló, het is een spelletje hoor. Je kunt slecht tegen je verlies als je je tegenstander niet eens zou helpen als die op sterven lag...quote:Op woensdag 19 april 2006 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook op een speech à la deze.
[..]
Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Juist niet.. ze laat juist merken dat ze het goed door heeft...
Mensen gaan juist primairder reageren.... en dan doet de kop er niet meer toe hoor... tits 'n ass.. tits 'n ass
Nee. Maar niets beters weten toe te passen dan met je kontje te wiebelenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.
iedereen heeft z'n eigen manier om met het spel om te gaan.. want dat is en blijft het... en zij doet dat zo..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Waarom loopt de rest er dan niet zo bij? Omdat ze het schijnbaar niet nodig hebben om enige kans te maken. Ze hoort helemaal niet in "Strijd der Titanen" thuis, want dat is ze namelijk niet. Na een paar nachten zat ze al te zijveren.
Tjah, het meeste gebeurt er zonder dat de camera's er zijn.. ze zijn er toch maar hoogstens een paar uur per dag, en ALS ze haar doosje laat zien aan de mannen, dan is dat heus niet net wanneer de camera's er zijn jammer genoeg.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef TheGimp het volgende:
Ilona: "Ik ben gewoon niet iemand die dr doos laat zien aan de mannen"
Ik vraag me nu dan toch wel af wat er allemaal gebeurd als er geen camera's bij zijn . . .
je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat Ilona eruit ligt. Wat een kuteiland daar. Ze hadden wat snuggerder moeten zijn en Mick eruit moeten gooien; die verziekt onderhuids de sfeer en niemand die dat echt door schijnt te hebben.
En je hebt toch wel eerdere series van Exp Robinson gezien als je daar zit?? Dan weet je toch al wat een matennaaier het is, toch?
wat maakt haar een slet....?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je zou het denken van wel, die vorige exp zat ik me al dood te ergeren aan hem....
mja mick die kan mensen heel goed lullen blijkbaar
ff over die slettebak van een lydia zij deed toch toerisme en geen psychologie studie????
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.quote:
Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldigquote:
Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
En ze heeft ook een kop hè, om op te kakken!
Hoezoquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik vind Lydia geen leuk meisje, maar dit vond ik een belachelijke opmerking van Maxime.
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Expeditie Robinson is leuk maar Survivor is geweldig
beter gezegd: "Ik zou mijn duitse herder er niet eens overheen laten zeiken als ze in fik stond"quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
HoezoIk vind het nog betrekkelijk beschaafd. Ikzelf zou nog niet tegen haar aanpissen als ze in de fik stond
V.
Is dat niet uiteindelijk het spel...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.
Precies! Het doel heiligd de middelen!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...![]()
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Precies! Het doel heiligd de middelen!
En jij ookquote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry, woord blind. Kan er nix aan doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?
Een typefoutje hier of daar, soit, maar dit soort randdebielerig gedesinteresseerd analfabetengelul, daar kan ik mij echt over opwinden
V.
Laten we het netjes houdenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OTquote:
Ik een kloon?quote:Of ben je toevallig ZIJN kloon.
OT:quote:Op donderdag 20 april 2006 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OT
[..]
Ik een kloon?
Newbie
V.
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zienquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand enig idee waar ik de laatste aflevering, of iig de laatste 10 minuten kan terugvinden?
Ik had de dvd-recorder te kort geprogrammeerd
Eigenlijk de hele aflevering door.. beginnend over dat pussypower en eindigend met haar tirade toen bleek dat ze eruit was.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zien?
talpa.tv --> programma gemistquote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:56 schreef Verbal het volgende:
Ook zoiets. Op Fok! heerst al jaren een dyslexie-epidemie. 80% schijnt het te hebben
Maar als het in jouw geval echt zo is, dan heb ik niks gezegd.
V.
Aha het vrouwenkamp a la Bjornquote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Uit seizoen 4, 2003 volgens mij...
Tnx. net gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef rianne06 het volgende:
www.talpa.tv en dan programma gemist ff ER opzoeken en dan kijken maar!
Onbegrip. Onwetenheid is geen excuus . . .quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Net zoals bijna iedere kleuter ADHD heeft en een beetje autistisch/hoogbegaafd is.
De mensen zijn gewoon lui geworden en laten zichzelf allemaal kwalen aanpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |