Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef merino het volgende:
[..]
typische oude generatie ER opmerking *zucht
het spel gaat veranderen
welcome outwit, outplay, outlast
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef waterreus23 het volgende:
Even een update van de Positieve en Negatiefe bewoners (die er nog in zitten):
Geweldige Eilandbewoners
(met daarachter enkele leuke citaten)
- Frank (zand eruver)
- Richard (Valencia, alle venten zonder centen zitten in de cinema)
- Douwe (Fuck Jullie)
Afgrijselijke Eilandbewoners
![]()
- Jennifer
- Ryan
Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijktquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef MacGreagor het volgende:
hey lijkt deze fokker niet erg veel op die KALE Ryan.
http://fotoboek.fok.nl/Verbal
Wat een irritant kind inderdaad. Toen ze ging zeuren over haar te korte broekquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Christibel het volgende:
Moet ik nog een week naar die jank Lydia kijken !!!!
haha ja het was dat of een baan zoeken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je nou alle fotoboeken van Fok! langsgeweest om op zoek te gaan naar iemand die misschien in de verte op een Robinson-deelnemer lijkt
Idd. Ik zie Mick er ook nog voor aan dat ie met zijn alliance na de samensmelting heel zuid gaat Pagongen, te beginnen met Frank.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat..
*insert Survivor-theme* (ohwiejowiejowiejo etc.)
Vorige deel: Expeditie Robinson # 6 Douwe Egberts.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat is Lydia toch een heerlijk geil wijf, het wordt tijd dat ze d'r poes om de camera wikkelt.
En helemaal terecht dat ze niet tegen haar verlies kon. Op die manier was ik ook flink pissig geweest. Zo'n slome jankmuts die mag blijven, alleen, omdat ze met haar kont kon schudden. Ilona was misschien niet het meest sociaal, maar wel heel waardevol voor zo'n kamp. En in de teaser voor de volgende aflevering zit die Lydia alweer te jankenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef starbuck het volgende:
Zo, dat was een leuk eind, Ilona die niet tegen haar verlies kon.
Lydia is niet de enige die we naief kunnen noemen, Ilona denkt immers dat als je een proef wint je gelijk niet meer weggestemd wordt. Kom op zeg, ze heeft eerder meegedaan en ze zal heus de andere series hebben gezien. Complotjes en tactisch stemmen is juist het hart van het programma.
Wat is het verschil tussen een zure pot augurken en Ilona?..........De augurken.
En dan Jenifer , mijn god wat een verschrikkelijk mens is dat geworden.
Fleur![]()
Zeker, dat spel maakt het extra leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Eensch met BVO.
Net de uitzending gekeken, en dat was m'n eerste gedacht.
Cool game, I love it.
En gelijk heeft die daarin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
en toen ging het vuur uit....quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Tware het volgende:
Ik moet zeggen, Mick speelt wel erg vies, maar ook tactisch. Eerst alle sterken eruit stemmen (volgende afl. is maxime zeker aan de beurt), zodat hij later met gemakt de zwakkeren eruit kan wippen.
Dan hoop ik ook op een speech à la deze.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Merino en Ernst-Paul hebben heeft helemaal gelijk: eindelijk gaan we wat meer de Survivor-kant op. Flikker op met je gegeitenwollensok, het gaat bij dit program niet om wie het beste vuur kan maken of twijgjes kan sprokkelen, maar wie het meest over lijken gaat..
Vorige deel: Expeditie Robinson # 6 Douwe Egberts.
quote:"I have no questions; I just have statements. Rich, you're a very openly arrogant, pompous human being; but I admire your frankness with it. You have worked hard to get where you are at; and you started working hard way before you came to this island, and I admire that. So, with my working ethic background, I give that credit to you. But on the other hand, your inability to admit your failures, without going into a whiny speech, makes you a bit of a loser in life.
"Kelly: the rafting persona queen; you did get stomped on, on national TV by a city boy [ Gervase ] that never swam, let alone been in the woods or jungle or rowed a boat in his life. You sucked on that game.
"Anyways, I was your friend at the beginning of this, really thinking that you were a true friend. I was willing to sit there [ as one of the two finalists ], and put you next to me. At that time, you were sweeter than me--I'm not a very openly nice person; I'm just frank, forward, and telling it the way it is;--and [ I was willing ] to have you sit there next to me, and lose $90,000, just to stomp on somebody like this [ indicating Rich ].
"But as the game went along, and the two tribes merged, you lied to me, and showed me the true person you were. You're very two-faced and manipulative to get where you're at anywhere in life, that's why you fail all the time."
[ Kelly is shaken, gasping, but gathers herself. "Hmmm. Interesting," she remarks. ]
"So, at that point of the game, I just decided then to just go out with my alliance to my family, and just to hold my dignity and my values in check, and hoping I hadn't lost too many of them along the way. I'd tried to play the game as long as possible, and hang in there as long as possible.
"But Kelly, just going back to what Jeff says, 'what goes around, comes around': it's here. You will not get my vote; My vote will go to Richard; and I hope that it's the one vote that makes you lose the money. But if it's not, so be it. I will shake your hand, and I'll go on from here.
"But if I were ever to pass you in this life again, and you were laying there, dying of thirst, I would not give you a drink of water. I'd just let the vultures take you, and do whatever they want with you, with no ill regrets."
"I plead with the jury tonight, to think a little bit about the island that we have been on. This island is pretty much full of [ looks as if they censored something! Sue continues, after a dissolve-edit: ] only two [ other? ] things: snakes and rats. And in the end of Mother Nature, we have Richard the Snake, who knowingly went after prey; and Kelly, who turned into the Rat, that ran around like the rats do on this island, trying to run from the snake. And I feel we owe it to the island's spirit that we have learned, have come to know, to let it be in the end the way Mother Nature intended it to be: for the Snake to eat the Rat."
[ What most people probably miss, is Sue expressing her disgust with Richard. She knows damn well that he's a snake; but she blames Kelly for simply playing the game the way Rich had wanted her to. ]
"As I stated before, I admire your frankness. You have worked hard to get here, and you're honest about why you're here, so..."
laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef hardsilence het volgende:
Mick krijgt z'n portie ook nog wel hoor.![]()
Dit dus:quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Marble het volgende:
Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef MacGreagor het volgende:
Hmmmm is ereen manier om die survivor afleveringen te kijken in nederland ???
live stream, dvd, of hoe
En die slet van een Lydia niet te vergetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
![]()
maar je verget mick mike of hoe heet die lijkenneuker
ja dan moet ik maar eens op zoek gaan heb ik iets te kijken voor als ER is afgelopenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:24 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Er zijn dvds uit van een paar seizoenen.
En anders moet je downloaden.
och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En die slet van een Lydia niet te vergeten![]()
Voor een studente psychologie vind ik dat wel erg zwak van haar, iedereen met een mooi lichaam kan iemand verleiden. Al zou het beter zijn dat zij een zak over de kop trok.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:45 schreef avotar het volgende:
[..]
och iedereen gebruikt daar zijn of haar sterke kanten...
zo ook lydia.. ik vind het wel vermakelijk....
Hou daar in godsnaam eens mee op. Wat een kulargument. Alsof je zodra je psychologie gaat studeren alleen nog maar in een wollen trui rond mag lopen of zo.quote:
Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef TheGimp het volgende:
Lydia is slim !!! Een is de meest echte overlever!
Pusypower rules.
Dat was al zo in de oertijd!
Denken jullie dat een mager lesbisch vuurmaakstertje zou overleven in de prehistorie?????
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Ilona is een betere overlever als die lydia hoer. ..
Het enige handige aan lydia is dat ze geen blikkenopener nodig hebben.
Ze gebruiken gewoon haar Gore gebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |