Is dat niet uiteindelijk het spel...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
in mijn ogen de manier hoe zij zich opstelt, ze gebruikt haar lichaam bij elke man bij wie iets te winnen valt... want van haar survival skills moet ze het niet hebben.
Precies! Het doel heiligd de middelen!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dat niet uiteindelijk het spel...
Zo lang mogelijk op dat eiland overleven...
Pakt ze het niet juist heel goed aan... door anderen hun survivalskills ook voor haar aan te wenden?
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand verlieft is op Lydia...![]()
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Precies! Het doel heiligd de middelen!
En jij ookquote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Sorry, woord blind. Kan er nix aan doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry hoor, maarreh... zou je godverdomme een beetje moeite willen doen normaal te vervoegen en te spellen?
Een typefoutje hier of daar, soit, maar dit soort randdebielerig gedesinteresseerd analfabetengelul, daar kan ik mij echt over opwinden
V.
Laten we het netjes houdenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OTquote:
Ik een kloon?quote:Of ben je toevallig ZIJN kloon.
OT:quote:Op donderdag 20 april 2006 11:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat meld ik vrij expliciet. Maar ik hou erover op, want het is zwaar OT
[..]
Ik een kloon?
Newbie
V.
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zienquote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand enig idee waar ik de laatste aflevering, of iig de laatste 10 minuten kan terugvinden?
Ik had de dvd-recorder te kort geprogrammeerd
Eigenlijk de hele aflevering door.. beginnend over dat pussypower en eindigend met haar tirade toen bleek dat ze eruit was.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
En op welke opmerking doel je, dat van die doos laten zien?
talpa.tv --> programma gemistquote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al naar op zoek geweest, maar helaas zijn de afleveringen niet via internet terug te kijken. Of iemand moet ze via een of andere p2p programma aanbieden...
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:56 schreef Verbal het volgende:
Ook zoiets. Op Fok! heerst al jaren een dyslexie-epidemie. 80% schijnt het te hebben
Maar als het in jouw geval echt zo is, dan heb ik niks gezegd.
V.
Aha het vrouwenkamp a la Bjornquote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Uit seizoen 4, 2003 volgens mij...
Tnx. net gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef rianne06 het volgende:
www.talpa.tv en dan programma gemist ff ER opzoeken en dan kijken maar!
Onbegrip. Onwetenheid is geen excuus . . .quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Net zoals bijna iedere kleuter ADHD heeft en een beetje autistisch/hoogbegaafd is.
De mensen zijn gewoon lui geworden en laten zichzelf allemaal kwalen aanpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |