Mooi wist ik nietquote:
Hier staat aflevering drie hoor..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Marco_B_GBB het volgende:
[..]
Mooi wist ik niet. Alleen staat de laatste aflevering er nog niet op.
Edit: je moet je wel eerst aanmelden, das minder.
2002quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef cora4034 het volgende:
Ik kom me die hele ilona niet meer herinneren van de vorige ER..
In welk jaar deed zij eerder mee?
Nee, dat was Lydiaquote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef schatje het volgende:
[..]
2002
Ze was toen grote vriendinnen met Deborah. Ze deden toen niet veel anders dan hangen op het strand en kattenkwaad uithalen zoals het stelen van de rijst.
Idd, maar hij staat er niet bij in de dropdown-box op de "hoofdpagina" van ER 2006quote:Op donderdag 20 april 2006 13:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hier staat aflevering drie hoor..
en dan opent als deze klaar is automatisch 2 van 3 en dan 3 van 3..
Mocht je alleen het einde willen zien ff deel 1 en 2 slepen naar de bijna eindtijd, dan gaat hij sneller door.
Zo hoef je je ook niet aan te melden!
Da's de eerste en er zijn er inmiddels drie geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef Brighteyes het volgende:ik heb de video op standaard opnemen staan maar ik ben dus totaal vergeten te kijken. Ik heb iig de aflevering gezien waar Bjorn eruit gegaan is maar daarna niet meer. Heb ik er nou 1 of 2 gemist?
Uhhh... staan de tweede en de derde dan voor de eerstequote:Op donderdag 20 april 2006 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan moet ik nog wat verder terugspoelen op de band.
Nicement!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Ik vind haar niet zo tof eik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
Hoe tof, m'n nieuwe ava.
Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooienquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef -ladybird- het volgende:
Jammer als Maxime er weer uit moet doordat hij geen 'binding' met de andere kandidaten heeft waardoor ze hem er misschiem gaan uitstemmen, was dit ook niet de reden dat hij er vorig jaar werd uitgestemd?
Dat was iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:13 schreef caradoc het volgende:
[..]
Nee, dat was door de geweldige zet van Douwe om 6 stemmen tegelijk tegen maxime aan te gooien![]()
Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahahah neej.. totaal niet zelfs... heb wat leukers thuis dan lydia...
het gaat me hier om het principe.. en ik erger me nog steeds aan die volledig kinderachtige reactie van Ilona...
You lose bitch...![]()
't Is duidelijk: jij valt meer op spetters als Maxime of Jennifer of Ernestine... nee flauw. Ik vind Lydia, ook haar kop, mooi. En ze lijkt me ook best aardig hoor. Ilona, en zéker Maxime de Adonis, moeten niet zo zeiken, de zure mossels.quote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lydia is gewoon écht lelijk. Dat hoofd vond ik erg goed omschreven door Maxime.
Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken'quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoorquote:Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar d'r hoofd is zo... 'om op te kakken'. Dat vind ik zelfs.
Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.quote:Op zondag 23 april 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Och kom, Verbal. Ze is niet lelijk. Ze kan je type niet zijn, maar ze heeft absoluut een mooi figuur.
Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voedenquote:Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, al zou je er mee aanspoelen op zo'n eiland zou ik haar heus niet weigeren hoor.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou haar onmiddellijk verzuipen om een mond minder te hoeven voeden
V.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar voor mij is de kop en wat erin zit (en wat eruit komt) het belangrijkste.
Zo'n amechtige koeienblik, zo'n gebit dat eigenlijk thuishoort in een kop die een paar maten groter is en dan dat zuignappenkarakter...
Dan zijn mensen voor mij ook echt heel snel lelijk...
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |