quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook. Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen. Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven. Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
Vorige topic http://forum.fok.nl/topic/839742quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSMDat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.
Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmeldenHoe meer, hoe beter
Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag wordenDat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is
Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bentEen telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk
Dan noteer ik dat gelijk in de lijst
![]()
edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingenIk kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
quote:Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
ik heb maar vast een linkje klaargemaakt: http://ronald.nb.nu/st00mm33t/
Als de foto's loskomen gaat daar wel een wachtwoord op trouwens.
Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben verder leeg qua constructies hoorIk heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan
En dan heb je het doel ook bereikt
Men moet elkaar even "leren kennen".
En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
Is dat alles???quote:
Ik eerstquote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.![]()
Ja ja ja...quote:
quote:
Hihiquote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
Pff, doe je es service gericht: snel een nieuw topic openen voor de junkies, en later de rest er in plakken, zitten de eerste mopperkonten al weer te wachten
Slijmen doe je maar ergens anders hoorquote:
fixedquote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. De prijzen mogen even aangepast worden![]()
EUR 12 voor de fotograaf, EUR 8 voor het model
Hihiquote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slijmen doe je maar ergens anders hoor
Wat zeg ik nou netquote:
Zouden we toch samen doen?quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net![]()
Wie bakt er dit keer trouwens brownies
![]()
Zullen we dat Puckzzz laten doen
![]()
Nou vooruit dan maarquote:
Add nuts.... klaar...quote:Op maandag 17 april 2006 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarEens kijken of ik een noten-brownie-recept op kan duiken
fixedquote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
vorige deeltjes:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! deeltje 3
quote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet toch aclimatiseren en pik eerst toch Klare er wel uit..
Als jij eens een mindere hyper ava gebruikt, wil ik er wel over nadenken..quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Falanx het volgende:
we gaan toch nog wel wat verliefd achtige foto's maken ? das leuk ! ideeen iemand? ik verzin zelf ook nog wel wat.
quote:
TOF...quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Falanx het volgende:
hij is lekker hespeciaal voor jou zal ik er is aan gaan werken. deal ? ik ben zo wel lekker henkenbaar toch
Ik moet eerst een sluier vindenquote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Falanx het volgende:
ok. als je het idee helemaal uitgedacht heb hoor ik het wel.
ben stiekem ook wel benieuwd wat voor "Scripts" de rest allemaal heeft bedacht. tipje van de sluier ?
een sluier ken ik wel maar een script naar een fot meet?quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet eerst een sluier vinden![]()
Maar ik denk dat ik er wel iets mee kan..
Qua shoots, moet je gewoon lekker aan de gang gaan met ene fotograaf.. de enene heeft een idee/thema(Vliegvrager) de andere doet lekker ad-hoc..quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef Falanx het volgende:
nou script. ik bedoel gewoon ideeenbeetje zoals dat van jou. als iedereen hier nou een beetje zijn vage ideeen post. en de rest er ook even over brainstormt. dan kan je daar misschien wat sneller aan de slag omdat mensen al een beetje weten hoe of wat. of andermans ideeen aanpassen/bijschaven. lijkt me wel grappig
doe dat aan het begin van de dag.quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mukie in blauw overall voor en op de loc laten staanMag ze daar gaan staan met een grote schop en gezicht vol zwarte vegen
En dan kan ik het weer afvegen zekerquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga mukie in blauw overall voor en op de loc laten staanMag ze daar gaan staan met een grote schop en gezicht vol zwarte vegen
daar hebben we de visagisten toch voor?quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik het weer afvegen zeker![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan kan ik het weer afvegen zeker![]()
Beetje spuug en een hoek van een t-shirt.. (het liefst een bezweete)quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
daar hebben we de visagisten toch voor?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Als je lief bent, doe ik het aan het einde van de dag
ik zal je even toevoegenquote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook een half uurtje claimen.![]()
Mukie doe effe mij aan msn hangne voor overleg enzo..![]()
Dat doe ik al bijna elk weekendquote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
@ Falanx: sorry, maar we kunnen je helaas geen lift aanbieden.
's Ochtends gaan we eerst nog op visite bij een vriendin van ons, en 's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
Ach joh...jij behoort tot het meubilairquote:Op dinsdag 18 april 2006 07:54 schreef Toeps het volgende:
Hey, ik sta nog niet in de OP!
Als stoel of als tafel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh...jij behoort tot het meubilair
Als bloemenvaas, met een prachtig boeketjequote:
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als bloemenvaas, met een prachtig boeketje
Leuk he....maandag dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:20 schreef Ynske het volgende:
Zo zucht
Voldoende plekken dus om te gaan fotograferenquote:mijn god, ga je eens een paar daagjes niet t internet op, jah eventjes heel snel checken
kom je er op de vroege morgen achter heftig veel bij te moeten lezen
maar goed:
Loc, rijtuig, stationsgebouw, emplacement, werkplaats kunnen we in princiepe gebruik van maken.
nu was ik aan t denken... jah niet slim voor de vroege morgen maar goed.
quote:stationsgebouw is verplicht onder begeleiding, en jawel van mij
aangezien ik toch geen tijd heb om foto's te maken, misschien mijn cam alleen meeneem voor jullie te laten plakken als jullie bezig zijn, is t misschien meteen wel praktisch als er mensen zijn die interesse hebben om richting de werkplaats te gaan, dat dat ook onder mijn begeleiding gaat. Houd er rekening mee daar zijn mensen aan het werk.
Wederomquote:als alles gelukt is, heb ik ervoor gezorgd dat de poetsdag van de rijtuigen verplaatst is, dus daar hebben we dan geen last van
Het lijkt me meer dan genoegquote:nog iets? kweet niet meer
Ik en koekjes bakken..quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net![]()
Wie bakt er dit keer trouwens brownies
![]()
Zullen we dat Puckzzz laten doen
![]()
om dan even de gegevens erover erbij te plaatsenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:34 schreef peterEOS350D het volgende:
Tip: Lees net in het Blokkerkrantje. Een dag onbeperkt treinen in Nederland voor 12.95.
Te koop bij alle Blokker winkels op is op
Zolang jij maar komtquote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef Mukie het volgende:
En weer sta ik mooi voor paal: nog een model heeft afgezegd, omdat feesten op zaterdag belangrijker is.
En toen waren er nog maar 3
quote:
dat sowieso, dit wil ik niet missenquote:
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Net(te) mailtje(s) PdeHoog-> 2x komt je kant op
ja phoentje en ik zijn dus een duo
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know, maar jullie hadden je apart opgegevenDus ik zat daar heel heftig te tikken en zo
En toen bedacht ik me dat op het moment dat ik Phoentje verzond
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
bleh
jouw idee dat we ons appart op moesten geven
![]()
maar goed geregeld zo
![]()
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doetquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat je Phoentje dan zelf ook niet nog eens betalenKan wel wat extra geld gebruiken, maar dat lijkt me niet de bedoeling he
Ghehehehe Je mag dan wel rulen in Hell, maar in huis ruled je partner (en de deegroller)quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kreeg hier gewoon te horen: Ik ga er van uit dat jij dat doet, ehmm ja schat ..
. LD trekt de buidel wel
![]()
dubbel mailen is niet dubbel betalen hequote:Op woensdag 19 april 2006 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Voor iedereen: ik heb dus zojuist mail de deur uit gedaan met betalingsgegevensAls je niets hebt gekregen, moet je even via msn of mail aankloppen
Wees blij dat je eens mail krijgt jaquote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
dubbel mailen is niet dubbel betalen he![]()
zit mijn inboxen een beetje te vervuilen![]()
denk je echt dat ik sta te springen om mail waar ik voor moet betalen?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat je eens mail krijgt jaPrupke heeft niets gehad
ow jah?quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow jah?
d'r komen wel veel mensen he, nu durf ik niet meer
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
daarnaast ligt achter slagbomen een grote parkeerplaats... waar jullie de auto's neer kunnen zetten
Een bewaakte parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
toen had ik bier en morele ondersteuning bij mequote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheheTijdens de borrelmeet waren er meer hoor
Nu niet danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen had ik bier en morele ondersteuning bij me
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
die morele ondersteuning is niet opgegeven, en weet nog niet of ie vrij heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
tssss.... jijquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
tssss.... jij
denk erom 55% is mijn winst
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de manquote:Op donderdag 20 april 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Niets ervan. We hadden een 60-40%-deal
Waarbij 60 voor mij natuurlijk
eenschquote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de man
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van Ynskequote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van YnskeEn van jou ook wel vermoed ik
Ik verander de regels helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]niet snel de regeltjes gaan veranderen
In jouw wereld ja, dat is een ander wereldje dan dezequote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik verander de regels helemaal nietZo heeft het altijd gewerkt bij mij
![]()
Had ik niet nog 2 etentjes te goed van jou?quote:
De zon schijnt ookquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
reflecteerT dan nog altijd, Doctor Snugglesquote:
Vroeger hadden ze nog doorzichtige bomenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, het is "Zie de maan SCHIJNT door de bomen."
reflecteerd
Oh ohquote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:
gestort. maar
1. het duurt ff voordat mijn bank het naar jouw bank durft over te maken.
2. Je moet niet raar kijken als ze vreemd naar je kijken de volgende keer dat jij bankzaken gaat doen
schijnt tussen de bomen klinkt niet noch loopt dat lekker door in een liedje.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog doorzichtige bomen
Vooruit, dan zal ik het voor deze keer langs de vingers zien*quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Mukie het volgende:
schijnt tussen de bomen klinkt niet noch loopt dat lekker door in een liedje.![]()
na het weekend dusquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ook nog heel even wachten tot mijn baas mij weer van een nieuwe shitload cash gaat voorzien
Fuck, heb ik net mijn spaarcentjes (voor de meet) naar jouw overgemaakt..quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Doe rustig aanJe hebt tot 1 mei de tijd
Daarna ga ik klappen uitdelen
NA het weekend jaquote:
Psssst PdeHoog is soms wel een beetje omkoopbaar.quote:
Misschien kan pdehoog over zn hartje strijken? Aangezien er 2 modellen van mij niet komen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee, geen plannen. Maar in de OP staat dat inschrijven niet meer mogelijk is vanwege drukte enzo, vandaar. Denk niet dat het heel netjes is om daar dan opeens heel erg onofficieel binnen te hupsen.
Stuur mij eens een mailtjequote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:Nou, als PdeHoog het oké vindt, dan hoor ik het wel.
Je hebt post!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuur mij eens een mailtjeZie de OP voor alle details
Er geld echter nog steeds een inschrijvingsstop
Door uitval van Mukies modellen hebben we wel nog plek voor een extra model![]()
Check, maar wel op het verkeerde adresquote:
PdH die de vrouwen van zich af moet slaan, komt dat zienquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
Er geld echter nog steeds een inschrijvingsstop
ik kom ook altijd te laat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PdH die de vrouwen van zich af moet slaan, komt dat zien
Mukie had twee modellen die afzegden hoorquote:
Hebbie al gemailed danquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet nog even overleggen.
laat het zo snel mogelijk weten.![]()
Anders ben je mijn introducee gewoon Beejquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet nog even overleggen.
laat het zo snel mogelijk weten.![]()
Introducees is een no-go bij deze meetquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ben je mijn introducee gewoon Beejkomt goed
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil jou weleens iemand zien durven wegsturen
Jij begint hier met flauwe opmerkingenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
wie zegt dat zo imand niet gewoon zou betalen? Maar goed, lekker relevant allemaal dit
wanouweerquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij begint hier met flauwe opmerkingen
Zojuist toegevoegd aan de lijstquote:
Wat een enthousiasmequote:
Duh. Natuurlijk doen we datquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Men kijkt enorm uit naar mijn komst, uiteraard.![]()
Dan kan ik dr ook eens irl zien, behalve dat ze alleen met mn zus meet.quote:
Desalniettemin ben je van harte welkom hoorquote:
Ja met Estro ookwel horrorstories (van lj?)quote:
Volgens mij verwar je me nu met Scandalous, want ik weet dat zij wel met je zus heeft gemeet, maar ik niet hoor. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 april 2006 15:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja met Estro ookwel horrorstories (van lj?)
Dat begrijp je niet goedquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarreh.. komt Bengeltje nou ook, begreep ik dat goed?
quote:Op maandag 24 april 2006 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg nog een verlate reactie van FrauBitch. Ze komt, als ik het allemaal goed begrepen heb, met 7 vriendinnen over de vloerIk vraag dat voor de zekerheid even na, maar als het allemaal klopt dan hebben we 18 fotografen, 22 modellen (waarvan maar 2 mannelijk) en 4 visagistes.
Een verschrikkelijke bak met mensen dus
Overigens zou dat ook betekenen dat de prijzen omlaag gaan met een euro
Zodra ik bevestiging van FrauBitch heb, stuur ik even een mailtje rondquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog niet betaald heb
dus ik moet 11 euro overmaken PdH?
Dat is je geradenquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft, das een hoop modellen, moeten we nog hard gaan werken ook
Ik ga NIET als model, ik ben al zenuwachtig om als fotograaf te moeten gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jij geldt als fotograaf EN model Puckzie
ff rekenen hoor
(12-1) + (8-1) = 18 euro
Nergens voor nodigquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga NIET als model, ik ben al zenuwachtig om als fotograaf te moeten gaan.
Ow dat weet ik ook wel. Ik ken mezelf alleen goed genoeg om te weten dat ik het eerste uur met bibberende handjes een poging zal doen scherpe foto's te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nergens voor nodigHet is over het algemeen een bijzonder relaxte bende (misschien nu iets georganiseerder dan normaal).
Dat heet aclimatiseren Puckzzz, hebben meer mensen last van. Gewoon effe bijkomen van de massa die er komt en dan rustig beginnen. Er komt vast wel wat goeds uit jouw handen/camera.quote:Op maandag 24 april 2006 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat weet ik ook wel. Ik ken mezelf alleen goed genoeg om te weten dat ik het eerste uur met bibberende handjes een poging zal doen scherpe foto's te maken.
Zit gewoon in me, kan er nix aan doen
Wat hij zegtquote:Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
Dat heet aclimatiseren Puckzzz, hebben meer mensen last van. Gewoon effe bijkomen van de massa die er komt en dan rustig beginnen. Er komt vast wel wat goeds uit jouw handen/camera.![]()
Daar kwam ik al voorquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, ik ga niet iets met modellen doen hoorIk kom voor de treintjes
Zeg vrienden...we hebben 22 modellen die op de foto moetenquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarreh.. komt Bengeltje nou ook, begreep ik dat goed?
moeten, moeten?? We komen voor de lol hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vrienden...we hebben 22 modellen die op de foto moetenJullie mogen de trein fotograferen, maar zet er dan wel een model voor, op of achter
jammerquote:Op maandag 24 april 2006 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Helaas niet, eens moet het wel lukken.
Ik kom ook voor de lol hoorquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moeten, moeten?? We komen voor de lol hoorEr moet niks
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom ook voor de lol hoorMaar feit blijft wel dat het een MODELLEN-fotografie-meet is
Ah...een officiele afzeggingquote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Dan kom ik niet hoor
Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?quote:Op maandag 24 april 2006 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...een officiele afzeggingZal ik het geld maar terugstorten dan
![]()
Ik denk het niet, maar P heeft geen Uitschrijfperiode aan gegeven.quote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?
Is idd niet handig en volgens mij was het idd zo dat aanmelden = betalenquote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?
Dan ga ik voor jou in de plaats?quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Dan kom ik niet hoor
Pssst, treinen zijn hele mooie modellenquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, ik ga niet iets met modellen doen hoorIk kom voor de treintjes
tuurlijk!quote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef RubberDuckey het volgende:
Pssst, treinen zijn hele mooie modellen
Tis mooi meegenomen als er een ontkleed vrouwelijk lichaam aanhangt![]()
![]()
gefixedquote:
ik ook net .quote:Op maandag 24 april 2006 22:24 schreef Klare het volgende:
Heb het geld overgemaakt!
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaaldquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
hmmm kijk net in de OP en er mist een model.
@ RonaldV
wie heb je uit de lijst gehaald hij was langer
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaald
In dat geval een vriendelijke waarschuwing. Ik heb een honkbalknuppel bij me, en ik kan zo'n snel vliegend balletje prima raken. Een hoofd moet ook wel lukken dus.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .
![]()
maar die voorkeurs behandeling kun je ook krijgen zonder in de lijst te staan hoor.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij was dat nou het het discussie punt
tuurlijk welquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, wou niet voor een discussie zorgen.
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaamquote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tuurlijk!![]()
"Zeg naakte dame, wilt U even oprotten, ja? U staat voor die mooie trein"
of een treintje mooie vrouwen dan...?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaam
Ja...en je MOET ze allemaal op de foto zetten Xilquote:
ik denk dat ik vroeg komquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...en je MOET ze allemaal op de foto zetten XilDus volgens mij moeten we gewoon een soort van lopende band maken
Ik ben rijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef Chanty het volgende:
En nu is PdeHoog weer wat rijker
en ik armer
Van mij mag je die ene euro ook wel ter plekke terug geven hoor. Of je koopt er lekker letter-vermicelli van voor in de soep.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen die reeds betaald hebben, krijgen het teveel betaalde zo snel mogelijk teruggestort.
13 voor jouw.. want dan geeft PdH jouw op 6 mei 2 euries terug en dan kan je voor mij een lekker ijsje kopen.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal ook eens ff de bankrekening van PdH spekken
is het nou 11 of 12 euro?
Ik kan een en ander in beperkte mate voorschieten, maar het moet niet te gek wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Meneer P... ik heb mijn codes om geld over te maken nog niet hier.
Mag ik jou zaterdag 6 mei contant betalen???
Ik ben er... absoluut.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan een en ander in beperkte mate voorschieten, maar het moet niet te gek wordenDus ja, je kan me contant betalen die zaterdag
Maar oh wee als je niet op komt draven
. RonaldV weet je huis te vinden hoor
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon is gelokaliseerd
dus vanaaf of morgen maak ik het ff over
U heeft een SMS-jequote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef An24 het volgende:
Hey P, goed dat ik je nog ff lees.
Over de bloemetjes en zonnetjes van vanavond....ben mijn agenda thuis vergeten, staat je telefoon nummer in...stom stom...kan je het ff mailen naar <<emailadres is weg
>>?
Hopenlijk lees dit dit nog,anders kan ik vanmiddag eerst naar huis!![]()
![]()
ik zou dan nu wel ff dat e-mail adres uit je post halen en jij uit je quote Pquote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef An24 het volgende:
Over de bloemetjes en zonnetjes van vanavond....ben mijn agenda thuis vergeten, staat je telefoon nummer in...stom stom...kan je het ff mailen naar *E-MAIL adres* ?
![]()
Goed planquote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zou dan nu wel ff dat e-mail adres uit je post halen en jij uit je quote P
Effe een vraagje...Hoe zit et eigenlijk met de zitgelegeheden en de materiaal-neerleg-plekken voor de fotografen??quote:
Jij krijgt wel een raketje hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje...Hoe zit et eigenlijk met de zitgelegeheden en de materiaal-neerleg-plekken voor de fotografen??
p.s. Krijg ik dat ijsje van je Puckzzz??![]()
![]()
quote:
Zitgelegenhedenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje...Hoe zit et eigenlijk met de zitgelegeheden en de materiaal-neerleg-plekken voor de fotografen??
Ja, okee maar die zijn wel weer fotowaardig..quote:Op woensdag 26 april 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZitgelegenhedenHet is een station. Ze kennen vast wel het concept van bankjes en wachtplaatsen
Dank RonaldV!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef An24 het volgende:
Over de bloemetjes en zonnetjes van vanavond....ben mijn agenda thuis vergeten, staat je telefoon nummer in...stom stom...kan je het ff mailen naar <e-mail adres verwijderd>?
![]()
Don't mention it. Het adres leek me een beetje gevoelig te liggen, en de boodschap was al over gekomen.quote:
Ik ben ook al voorzien van Shark, Xil en Toeps dus ik heb helaas geen plaats meerquote:Op woensdag 26 april 2006 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Nu de datum nadert, gaan we de carpoolers centraal regisseren of kiezen we voor allemaal door elkaar heen gillen in dit topic en parallel per MSN, wat ongetwijfeld ook goed gaat komen?![]()
In beide gevallen: Ik ga zeker zelf rijden, in zo'n ding met 4 wielen, en mensen kunnen meerijden tegen benzinekosten. Ik rij altijd 100% nuchter, maar wel ehmmmm 'sportief'. Vertrek uit Utrecht, klein stukje omrijden is geen punt.
Een optie zou kunnen zijn om mensen van het dichtsbijzijnde station op te pikkenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet dat wij nog mensen mee hoeven te nemen, de meeste komen uit heel andere hoeken en ik ben niet zo'n geweldige navigator dat ik van mijn route af kan wijken om er daarna weer terug op te komen
Dat zou dan Eindhoven zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een optie zou kunnen zijn om mensen van het dichtsbijzijnde station op te pikken
Dat kan dus wel... effe via msn gillen..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:48 schreef Klare het volgende:
Als ik vanaf Arnhem met iemand mee zou kunnen rijden (dan hoef ik maar een klein stukje met de trein) zou dat heel fijn zijn (aan bezine wordt natuurlijk mee betaald). Of iemand moet me even op willen halen bij het dichtsbijzijnde station bij Simpelveld....
Yeahhhhquote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben reeds voorzien van een 3-tal lifters, die ik oppik in de buurt van De Peel.
ik met 5 vriendinnen en een vriendquote:Op maandag 24 april 2006 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg nog een verlate reactie van FrauBitch. Ze komt, als ik het allemaal goed begrepen heb, met 7 vriendinnen over de vloerIk vraag dat voor de zekerheid even na, maar als het allemaal klopt dan hebben we 18 fotografen, 22 modellen (waarvan maar 2 mannelijk) en 4 visagistes.
Een verschrikkelijke bak met mensen dus
Overigens zou dat ook betekenen dat de prijzen omlaag gaan met een euro
als je in twee etappes wil rijden dan claim ik wel een plek in je auto.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kan dus wel... effe via msn gillen..![]()
Etappepunt toevoegd.. Voor Koffie en materiaal..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je in twee etappes wil rijden dan claim ik wel een plek in je auto.
anders rij ik wel zelf en kan er nog 1 persoon met mij mee vanaf eindhoven
Ik kan hem niet meer vinden... Zal wel door deze of gene weggetieft zijn.. GRMBLquote:Op donderdag 27 april 2006 10:12 schreef Kleintje het volgende:
Flash??? Jij ging toch foto's van mij maken?
Enne... ik heb nog steeds een houthakkersoverhemd nodig...
Nee...wel een strak wit jongenshemd (ondergoed ja) vuil maken, beetje nat maken, grote tuinbroek eroverquote:Op donderdag 27 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Shit... iemand anders een houthakkersoverhemd te leen???
Anders ga ik over op een geil blousje onder een te grote spijker tuinbroek, vlechtjes/staartjes in en pet op!
En? Word jij al raar aangekeken bij de bank?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....volgens mij worden er interessante ideeen ontwikkeld hier
tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 11:13 schreef Kleintje het volgende:
Jee... hoe moet ik nou weten welke maat ik heb.
Ik is maar klein, met veel te dikke bovenarmen (jaaa, photoshoppen jullie!!!)
Kan ik ze dit weekend passen?
En anders volgende week voor we gaan???
Ik doe wel mee met jou en Puckzzzquote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz... heb jij een strak wit jongenhemd??
Moet ik wel of geen bh aan?
En zo ja, wat voor 1?
We hebben het er van het weekend wel over.
Flash.. laat jij je ideetjes ook ff weten aan Puckzzz.
HMII, deed jij nou ook met ons mee?
Inmiddels zijn er zoveel modellen...
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En? Word jij al raar aangekeken bij de bank?
Postbank....Postbank...postbannnnnnnnnkkkk....wat moest ik daar nou nog maar???quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeZe zijn die leipo's wel gewend bij de postbank
Heel, maar dan ook heel hard bij wegrennen.. En nooit meer weer komen..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Postbank....Postbank...postbannnnnnnnnkkkk....wat moest ik daar nou nog maar???
tanktops heb ik ook nog welquote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee...wel een strak wit jongenshemd (ondergoed ja) vuil maken, beetje nat maken, grote tuinbroek erover![]()
Ik heb zo'n ding.. 5-in-1 versie.. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef Kleintje het volgende:
HMII, reflectiescherm... wie heeft zo'n ding?
Anders heb ik hier wel een groot stuk piepschuim.
Mijn reflectiescherm was incompleet aangekomen en ik wacht nu op een nieuwe. Heb gelijk een grotere besteld want vond het een miniding...
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook welquote:
Meenemen die dingen..quote:
ik neem er wel 2 mee in't witquote:
ik heb anders nog een tanktop met een tank eropquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook wel
maar jij hoort dus ook in dat plan met Ron, maar ik ben ff helemaal de draad kwijt wat we nu allemaal gaan doen, alles lijkt door elkaar te lopen en meer mensen hebben hetzelfde idee met jou dus als iemand het weet?? tot die tijd kan je mij opsluiten want ik weet het echt niet![]()
ik neem ook ff een centimeter mee voor de maten van je rokquote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb anders nog een tanktop met een tank erop
Ik ben het ook allemaal kwijt hoor, neem gewoon veel spullen mee, dan mis ik ook niets
Reserveerd Mukie voor overall en stukmogende Tanktop met Tank erop..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik neem er wel 2 mee in't wit
Die kunnen ook kapot
Leg ik dan direct bij de blauwe overall die meemoet.
Nog iets meenemen?
jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik neem ook ff een centimeter mee voor de maten van je rok
mijn tankshirt MET tank mag niet kapotquote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Reserveerd Mukie voor overall en stukmogende Tanktop met Tank erop..![]()
Ik denk dat je verder effe bijpassende onderkleding mee moet nemen![]()
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesprokenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu nog een tank regelen, dat kan Ron als ex-militair vast ook wel
maar jij hoort dus ook in dat plan met Ron, maar ik ben ff helemaal de draad kwijt wat we nu allemaal gaan doen, alles lijkt door elkaar te lopen en meer mensen hebben hetzelfde idee met jou dus als iemand het weet?? tot die tijd kan je mij opsluiten want ik weet het echt niet![]()
Dan een van de twee andere tanktops..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn tankshirt MET tank mag niet kapot
Dat is een origineel FAKE shirt en niet te koop in de winkel
Die andere 2 witte, maakt me niets uit
OnderkledingVoorkeuren?
Yups...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesprokenIs het een idee om een soort van planning op te zetten
opgeschrevenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan een van de twee andere tanktops..
Voorkeuren iets leuks en wit..hoeft niet stuk hoor
![]()
Er zijn meer modellen die hun camera meenemenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb afgesproken met Puckzzz, Fles en HMII.
Heel misschien, als het mag van de organisatie, wil ik zelf ook nog even mijn fototoestel vasthouden. Wil gerust betalen als 'fotograaf'.
Er zijn nu immers toch modellen genoeg.
Had me destijds aangemeld als model omdat er niet zoveel modellen waren.
Dus....
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellenquote:
Lieve Puckzzie, als je nou eens de meest actuele / definitieve lijst bekijktquote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellen
Wellus! Ik kom ook hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar jij staat niet in de lijst met modellen
Ow staat die ergens op pagina 3 halverwege ofzo? Ik kijk gewoon in de OPquote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve Puckzzie, als je nou eens de meest actuele / definitieve lijst bekijkt![]()
![]()
Deze dus: Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen!... (4)
Ik wil ook een foto met jou samen.quote:
Ik denk dat er meerdere mensen wel nerveus zijn dan juist niet, myself included.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef BloodyLotte het volgende:
JaHet lijkt me sowieso tof je eindelijk eens te ontmoeten.
Ik ben wel een beetje nerveus hoor, al die mensen enzo. Maar dat zal wel overgaan als ik eenmaal daar ben.
Uhm....daar was in Utrecht weinig van te merken hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
ja gelukkig wel, als het echt eng wordt verstoppen we ons in de treintjesquote:Op donderdag 27 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben blij dat ik samen met Puckzzz afreis.
Ik heb een grote bek, maar vind al die mensen doodeng...
Namens Re dusquote:Op Donderdag 27 april zei Re het volgende (op MSN):
Ik zou graag Muuk en BloodyLotte samen keuvelend met een kopje thee op een bankje in 1 van de wagons forograferen
quote:
Ik heb een date met Chantyquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met het gevaar op overorganiseren: ik zou het wel interessant vinden om te weten wat iedereen nu met wie heeft afgesproken![]()
Als je daar rustiger van wordtquote:Is het een idee om een soort van planning op te zetten
Ik heb m preventief geconsumeerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef Kleintje het volgende:
Vlieg maak eens foto's van hoe je daar zit te dubbelklikken met je mandarijn.
Ben blij dat er in je sig 'paaseitjes zoeken' staat en geen mandarijn zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb m preventief geconsumeerd.
Ik eerst....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt gelijk VliegvragerAch...we zien het wel
Als ik mijn mukie-foto's maar kan maken
en dan maar hopen dat het lukt zoals ik in gedachten heb
whehehehehhequote:Op donderdag 27 april 2006 13:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[volslagen off-topic] wil ik daar toch gaan zitten dubbelklikken met mijn mandarijn![]()
[/volslagen off-topic]
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
Moet ik deze quote nu in mn sig zetten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |