Ja met Estro ookwel horrorstories (van lj?)quote:
Volgens mij verwar je me nu met Scandalous, want ik weet dat zij wel met je zus heeft gemeet, maar ik niet hoor. Tenminste, niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 april 2006 15:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja met Estro ookwel horrorstories (van lj?)
Dat begrijp je niet goedquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarreh.. komt Bengeltje nou ook, begreep ik dat goed?
quote:Op maandag 24 april 2006 06:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg nog een verlate reactie van FrauBitch. Ze komt, als ik het allemaal goed begrepen heb, met 7 vriendinnen over de vloerIk vraag dat voor de zekerheid even na, maar als het allemaal klopt dan hebben we 18 fotografen, 22 modellen (waarvan maar 2 mannelijk) en 4 visagistes.
Een verschrikkelijke bak met mensen dus
Overigens zou dat ook betekenen dat de prijzen omlaag gaan met een euro
Zodra ik bevestiging van FrauBitch heb, stuur ik even een mailtje rondquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog niet betaald heb
dus ik moet 11 euro overmaken PdH?
Dat is je geradenquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft, das een hoop modellen, moeten we nog hard gaan werken ook
Ik ga NIET als model, ik ben al zenuwachtig om als fotograaf te moeten gaan.quote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jij geldt als fotograaf EN model Puckzie
ff rekenen hoor
(12-1) + (8-1) = 18 euro
Nergens voor nodigquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga NIET als model, ik ben al zenuwachtig om als fotograaf te moeten gaan.
Ow dat weet ik ook wel. Ik ken mezelf alleen goed genoeg om te weten dat ik het eerste uur met bibberende handjes een poging zal doen scherpe foto's te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nergens voor nodigHet is over het algemeen een bijzonder relaxte bende (misschien nu iets georganiseerder dan normaal).
Dat heet aclimatiseren Puckzzz, hebben meer mensen last van. Gewoon effe bijkomen van de massa die er komt en dan rustig beginnen. Er komt vast wel wat goeds uit jouw handen/camera.quote:Op maandag 24 april 2006 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow dat weet ik ook wel. Ik ken mezelf alleen goed genoeg om te weten dat ik het eerste uur met bibberende handjes een poging zal doen scherpe foto's te maken.
Zit gewoon in me, kan er nix aan doen
Wat hij zegtquote:Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef HMaster-II het volgende:
Dat heet aclimatiseren Puckzzz, hebben meer mensen last van. Gewoon effe bijkomen van de massa die er komt en dan rustig beginnen. Er komt vast wel wat goeds uit jouw handen/camera.![]()
Daar kwam ik al voorquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, ik ga niet iets met modellen doen hoorIk kom voor de treintjes
Zeg vrienden...we hebben 22 modellen die op de foto moetenquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarreh.. komt Bengeltje nou ook, begreep ik dat goed?
moeten, moeten?? We komen voor de lol hoorquote:Op maandag 24 april 2006 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vrienden...we hebben 22 modellen die op de foto moetenJullie mogen de trein fotograferen, maar zet er dan wel een model voor, op of achter
jammerquote:Op maandag 24 april 2006 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Helaas niet, eens moet het wel lukken.
Ik kom ook voor de lol hoorquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moeten, moeten?? We komen voor de lol hoorEr moet niks
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom ook voor de lol hoorMaar feit blijft wel dat het een MODELLEN-fotografie-meet is
Ah...een officiele afzeggingquote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Dan kom ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |