Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?quote:Op maandag 24 april 2006 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...een officiele afzeggingZal ik het geld maar terugstorten dan
![]()
Ik denk het niet, maar P heeft geen Uitschrijfperiode aan gegeven.quote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?
Is idd niet handig en volgens mij was het idd zo dat aanmelden = betalenquote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat wijs? als ineens iedereen afzegt.... wat dan? of ga je het uit eigen zak betalen?
Dan ga ik voor jou in de plaats?quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Dan kom ik niet hoor
Pssst, treinen zijn hele mooie modellenquote:Op maandag 24 april 2006 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge, ik ga niet iets met modellen doen hoorIk kom voor de treintjes
tuurlijk!quote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef RubberDuckey het volgende:
Pssst, treinen zijn hele mooie modellen
Tis mooi meegenomen als er een ontkleed vrouwelijk lichaam aanhangt![]()
![]()
gefixedquote:
ik ook net .quote:Op maandag 24 april 2006 22:24 schreef Klare het volgende:
Heb het geld overgemaakt!
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaaldquote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef blackbully het volgende:
hmmm kijk net in de OP en er mist een model.
@ RonaldV
wie heb je uit de lijst gehaald hij was langer
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Toeps en de 7 onbekende godinnen toegevoegd. En aangezien ik mezelf niet als model heb opgegeven heb ik mezelf uit dat rijtje gehaald
In dat geval een vriendelijke waarschuwing. Ik heb een honkbalknuppel bij me, en ik kan zo'n snel vliegend balletje prima raken. Een hoofd moet ook wel lukken dus.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
je was gebombadeerd als mod-model die voor onder en op de trein gedumpt kon worden voor de foto's .
![]()
maar die voorkeurs behandeling kun je ook krijgen zonder in de lijst te staan hoor.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij was dat nou het het discussie punt
tuurlijk welquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, wou niet voor een discussie zorgen.
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaamquote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tuurlijk!![]()
"Zeg naakte dame, wilt U even oprotten, ja? U staat voor die mooie trein"
of een treintje mooie vrouwen dan...?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is wel zo. Vrouwen zijn er zat, maar mooie treintjes worden zeldzaam
Ja...en je MOET ze allemaal op de foto zetten Xilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |