En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
daarnaast ligt achter slagbomen een grote parkeerplaats... waar jullie de auto's neer kunnen zetten
Een bewaakte parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
toen had ik bier en morele ondersteuning bij mequote:Op donderdag 20 april 2006 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WheheheheheTijdens de borrelmeet waren er meer hoor
Nu niet danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
toen had ik bier en morele ondersteuning bij me
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij gaat natuurlijk slagboombediener spelen
die morele ondersteuning is niet opgegeven, en weet nog niet of ie vrij heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
tssss.... jijquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
tssss.... jij
denk erom 55% is mijn winst
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de manquote:Op donderdag 20 april 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Niets ervan. We hadden een 60-40%-deal
Waarbij 60 voor mij natuurlijk
eenschquote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, het hoogste percentage is bij krijgen altijd voor de vrouw, en bij betalen altijd voor de man
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van Ynskequote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval laten we het aantal kilo's lichaamsgewicht meetellen en dan win ik zeker weten van YnskeEn van jou ook wel vermoed ik
Ik verander de regels helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]niet snel de regeltjes gaan veranderen
In jouw wereld ja, dat is een ander wereldje dan dezequote:Op donderdag 20 april 2006 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik verander de regels helemaal nietZo heeft het altijd gewerkt bij mij
![]()
Had ik niet nog 2 etentjes te goed van jou?quote:
De zon schijnt ookquote:Op donderdag 20 april 2006 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu niet danFlash schijnt bier mee te nemen
reflecteerT dan nog altijd, Doctor Snugglesquote:
Vroeger hadden ze nog doorzichtige bomenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, het is "Zie de maan SCHIJNT door de bomen."
reflecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |