ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef Burdie het volgende:
Zo. Hebben we dat onderwerp ook weer gehad. Next.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Metertje of vijf?quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?quote:
Nee, dat is absoluut niet nodig.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Over de relatie tussen jou en Astrid?quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Nee hoor, iedereen besteed daar maar net zo veel aandacht aan als ze willen, I couldn't care lessquote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?
neen... over de beharing van mijn edele delen...quote:
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen... over de beharing van mijn edele delen...
ja... die is er (nog) nietquote:
OoAstridoO ?quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxxquote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.
kijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxx
Hey Tranceptorquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk...![]()
Dus .... de onderzijde hou ik helemaal glad terwijl ik de bovenzijde redelijk kortgeknipt hou... is dat goed?
Fluffen?quote:
niet goed?quote:
Nog steeds niet goedgemaakt?quote:
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?quote:Op maandag 17 april 2006 21:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is dat je te weinig schoenen hebt, anders had ik je geheid uitgemaakt voor Thisbe-kloon.
Kga er vanuit van wel, maar heb dr niet meer gesproken...quote:
Ik denk dat jijquote:Op maandag 17 april 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Volgt er iemand hier Temptation Island?
... educate yourselfquote:
Ging ze vreemd???quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Dat zijn we hier aan het opnemenquote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar wel Expeditie Robinson. Temptation Island is gewoon een veredeld Yab Yum.
Als vrijgezel?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen hequote:
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheekquote:
Welke editie en hoe heet ze?????????????quote:Op maandag 17 april 2006 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen he![]()
je kunt beter die dates een keer waarmakenquote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheek
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke editie en hoe heet ze?????????????
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
je kunt beter die dates een keer waarmaken
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
je kunt beter die dates een keer waarmaken
Nee dat hoeft niet.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je ook meteen mn achternaam en adres?
Oh, die vermeende carriere is alleen maar vermeend.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ga ik toch jouw vermeende carriere achterna... niet de bedoeling!
Sorry maar dat vind ik TMI...quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Had je maar niet moeten zeggen dat ze meedeet. Nu ben ik nieuwsgierig naar wie het is geweest, dat is alles.
Oke, prima..quote:Op maandag 17 april 2006 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik TMI...![]()
Gewoon leuk mooi blond meisje dat zich redelijk netjes had gedragen![]()
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benquote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Had je maar niet moeten zeggen dat ze meedeet. Nu ben ik nieuwsgierig naar wie het is geweest, dat is alles.
En <1.63m en <55KGquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
leuke blonde meisjes zijn leuk.... en blond.... en meisje...
ja dat was zo'n beetje wat ik dacht...ik bedoel...hij zei het niet voor niets...hij zat natuurlijk te wachten op zo'mn post als die van mij...quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benen hij wil geen namen noemen oftwel hij liegt
Je hebt t zwaar met me he...quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benen hij wil geen namen noemen oftwel hij liegt
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t zwaar met me he...![]()
Ik vind mn huidige vriendin overigens veel lekkerder en die is geen verleidster geweest.![]()
Ze had niets op tv gedaan, alleen na de showquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, prima..
Maar vergeet niet, maar wat voor de een redelijk is, kan voor de ander al behoorlijk slutty zijn....of andersom....
quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
een tuinkabouter dus..
als je kleiner bent dan 1,63 dan ben je wel erg klein...
want dat wijf die meid is sowieso haar perivacy al kwijt dus waarom zou je dan geen namen kunnen noemen... maar goed nu kan hij ook gaan googlen en een naam eruit pikken dus ik geloof t sowieso nietquote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat was zo'n beetje wat ik dacht...ik bedoel...hij zei het niet voor niets...hij zat natuurlijk te wachten op zo'mn post als die van mij...
Ik houd ook van erg klein...quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
een tuinkabouter dus..
als je kleiner bent dan 1,63 dan ben je wel erg klein...
Wil je ons wel vertellen met welke deelnemer ze het 'dat' heeft gedaan?quote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze had niets op tv gedaan, alleen na de show![]()
Denk je nou echt dat t mij om haar privacy gaatquote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
want dat wijf die meid is sowieso haar perivacy al kwijt dus waarom zou je dan geen namen kunnen noemen... maar goed nu kan hij ook gaan googlen en een naam eruit pikken dus ik geloof t sowieso niet meer
Nee oke, als je 1,63 bent en je weegt 70 kilo dan kloppen de verhoudingen niet echt...quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik houd ook van erg klein...
Geen grote dikzak voor mij
Nee... Weet nog wel dat t een mooie gozer was. Grote gespierde gast, was trws ook een verleider.quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil je ons wel vertellen met welke deelnemer ze het 'dat' heeft gedaan?
Heette hij toevallig Sven?
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat t mij om haar privacy gaat![]()
Mn eigen privacy is toch wel iets belangrijker![]()
Van het andere kamp dus.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee... Weet nog wel dat t een mooie gozer was. Grote gespierde gast, was trws ook een verleider.
Jij denkt echt hetzelfde als ikquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?
Dus alsjeblieft doe niet zo soer door de hele boel bij elkaar te liegen
of met zijn huisgenootquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?
Dus alsjeblieft doe niet zo soer door de hele boel bij elkaar te liegen
neeehee.. joey is het account van een (ex?)huisgenoot van joey..quote:
Ik merk dat je denkniveau wat lager zit dan die van mij.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus alsjeblieft doe niet zo stoer door de hele boel bij elkaar te liegen
Zij was verleidster bij de mannen, hij verleider bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van het andere kamp dus.
Of was het ook een verleidster?
Dan haal je die post waarin je zegt dat je haar ex bent even weg...quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik merk dat je denkniveau wat lager zit dan die van mij.
Dus voor jou uitleg. Als ik de naam zeg. Dan zoeken jullie foto, foto wordt hier zeker geplaatst. Een bekende van haar ziet de foto en leest dat ik haar ex ben. Vervolgens zit Joey lekker in de stad te werken en wordt ie ermee geconfronteerd dat hij deze Joey van FOK! is... Zo'n vaart zal t waarschijnlijk niet lopen, maar geen onnodige risico's voor mij.
datzeg ik, van het andere kampquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij was verleidster bij de mannen, hij verleider bij de vrouwen.
Ja ik val dan ook op echt klein.quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee oke, als je 1,63 bent en je weegt 70 kilo dan kloppen de verhoudingen niet echt...
maar ik vind 1,63 klein
(zij de vrouw die 1,67~1,68 is)
quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus voor jou uitleg. Als ik de naam zeg. Dan zoeken jullie foto, foto wordt hier zeker geplaatst. Een bekende van haar ziet de foto en leest dat ik haar ex ben. Vervolgens zit Joey lekker in de stad te werken en wordt ie ermee geconfronteerd dat hij deze Joey van FOK! is... Zo'n vaart zal t waarschijnlijk niet lopen, maar geen onnodige risico's voor mij.
Je liegt dat je barstquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooierquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik val dan ook op echt klein.
Zag dit in ander topic
[afbeelding]
Dit vind ik nou erg sexy
tieten?quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
Zullen we het gewoon ergens anders over gaan hebben, mensen?
zeg dat nou niet want ik weet al dat er hele leuke reacties vanm joey komenquote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooier
Kan je hier niet zien, maar daar ging t me niet om. Ging me meer om de tegere bouw...quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef amaranta het volgende:
Die is denk ik langer dan 1,63cm
en om van onderwerp te veranderen of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je hier niet zien, maar daar ging t me niet om. Ging me meer om de tegere bouw...![]()
Hoezo dat? Heb ik je ooit afgekraakt op je uiterlijk? Zal ik ook nooit doen hoorquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zeg dat nou niet want ik weet al dat er hele leuke reacties vanm joey komenen er mag ook idd wel wat af ja
(zelfkennis).
Ik ben naar bed
Ik denk dat zn ex ook wel die tengere bouw had..quote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en om van onderwerp te veranderen he stakkerit;s so obvious
Het niveau daalt sowieso als Joey in dit topic verschijntquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
Zullen we het gewoon ergens anders over gaan hebben, mensen?
En het stijgt weer als jij verschijntquote:Op maandag 17 april 2006 21:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het niveau daalt sowieso als Joey in dit topic verschijnt![]()
Ja ik wil de lullige opmerkingen ook wel maken hoor en ik ben er denk ik toch wel iets beter inquote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en om van onderwerp te veranderen he stakkerit;s so obvious
quote:Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En het stijgt weer als jij verschijnt![]()
We hoeven ook niet te weten hoe hij heet...We zouden graag willen weten welke dame jouw ex is...quote:Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wil de lullige opmerkingen ook wel maken hoor en ik ben er denk ik toch wel iets beter in
Hoe moet ik weten hoe die gast heet, heb t programma om haar gekeken en later hoorde ik van haar dat ze wat had gehad met 1 vd verleiders. Weet nog hoe die gast eruit ziet, kan ook zo zn naam wel vinden, maar waarom?
Soms wordt het gecompenseerd door andere mensen en soms wordt het niveau nog lager. Fok! is net een reallife soap.quote:Op maandag 17 april 2006 21:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het niveau daalt sowieso als Joey in dit topic verschijnt![]()
Ik geloof mensen zoals jij (die zich nogal beter voelen dan de rest) nooit zo op woorden dus je hoeft je niet te bewijzen maar ik geloof geen snars van jequote:Op maandag 17 april 2006 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wil de lullige opmerkingen ook wel maken hoor en ik ben er denk ik toch wel iets beter in
Hoe moet ik weten hoe die gast heet, heb t programma om haar gekeken en later hoorde ik van haar dat ze wat had gehad met 1 vd verleiders. Weet nog hoe die gast eruit ziet, kan ook zo zn naam wel vinden, maar waarom?
Wat boeit het trouwens of het waar is of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zoals jij (die zich nogal beter voelen dan de rest) nooit zo op woorden dus je hoeft je niet te bewijzen maar ik geloof geen snars van je
Rowena is van deze TI toch? Ze heeft wel watquote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
We hoeven ook niet te weten hoe hij heet...We zouden graag willen weten welke dame jouw ex is...
Ik denk dat iemand is die ranzige dingen heeft gedaan. ZOals bijvoorbeeld Gaby of Rowena.
En dat je je ervoor schaamt dat ze je ex is...anders zou je er wel mee te koop lopen, denk ik.
Maar das mijn mening gheghe
Ik vertel ook niet iets zodat je me gelooft maar omdat ik t wil vertellen. Jullie hadden t over TI, ik heb er een ervaring mee die ik graag wilde delenquote:Op maandag 17 april 2006 21:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik geloof mensen zoals jij (die zich nogal beter voelen dan de rest) nooit zo op woorden dus je hoeft je niet te bewijzen maar ik geloof geen snars van je
Mara nu ben ik weg want mn ouders willen even op de pc
Heeft daar ooit al wel haar op gezeten ?quote:
Niet mooi?quote:Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Heeft daar ooit al wel haar op gezeten ?
Hoezo incest...? Mn zusje is 1.73 Geef dan een topic over kleine meisjesquote:Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef Burdie het volgende:
Joey, dit vind ik wel een topic voor jou: Waarom is incest eigenlijk taboe?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo incest...? Mn zusje is 1.73 Geef dan een topic over kleine meisjes![]()
Zo zie ik het ook. In de helft van de topics wordt er geroepen "ik geloof er niks van, dit is een kloon!"quote:Op maandag 17 april 2006 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat boeit het trouwens of het waar is of niet?
Half fok is een niet-bestaande fantasiewereld.
Al zouden alle "feiten" die hier gepost worden rechtstreeks uit iemands dikke duim komen... boeit het?
Ik post niet in SEXquote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon een interessante discussie (de puberale reacties daar gelaten) en dacht dat je het wel interessant zou vinden.
Ok nou dat is dan leuk voor ze. Beetje dom dat ze dat op tv doenquote:Op maandag 17 april 2006 22:04 schreef amaranta het volgende:
@ Joey, Rowena doet dit jaar voor de 2e keer mee, Gaby ook.
Beide zijn ze de hoeren van vorig jaar. Beide doken ze de 1e avond al in bed met een kerel.
Rowena had de 1e nacht al sex. En van Gaby weet ik het niet meer zeker, ik weet wel dat ze sex heeft gehad met Sven. Een of andere ziekelijke kerel.
Niet op TV. En niet als ze weten dat die gozer waarmee ze het doen een vriendin hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok nou dat is dan leuk voor ze. Beetje dom dat ze dat op tv doenMaja er zijn zat meisjes die de eerste avond met een jongen naar bed gaan dus zie daar geen probleem in
Idd en mij zou t trws ook niet boeien of een meisje een vriend heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet op TV. En niet als ze weten dat die gozer waarmee ze het doen een vriendin hebben.
Maarja, aan de andere kant, het zorgt voor vermakelijke tv en ze doen niet voor niets mee aan TI.
RobbieRicardo. En zijn topics over de liefde verklaren aan zijn vriendin door een tattoo te laten zetten inclusief grove spelfout.quote:
RobbieRicardo, na 1 post zei ik dat ie een kloon was maar dat werd niet geloofd door copy...quote:
Die gozer is er zelf bij en weet (hopelijk) ook dat hij een vriendin heeftquote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet op TV. En niet als ze weten dat die gozer waarmee ze het doen een vriendin hebben.
Hint: hij had een stuk Pluto gekochtquote:
Ik ben er niet wild enthousiast over om in andere mensen hun relatie te rommelen, maar als dat goed zit kom je er niet tussen. Als dat meisje jou dat wel laat lukken dan is dat omdat ze wilde dat het je lukte en dus echt haar probleem en niet het jouwe, wat mij betreft.quote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd en mij zou t trws ook niet boeien of een meisje een vriend heeft.
Mee eens, niet eens omdat jij het bentquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben er niet wild enthousiast over om in andere mensen hun relatie te rommelen, maar als dat goed zit kom je er niet tussen. Als dat meisje jou dat wel laat lukken dan is dat omdat ze wilde dat het je lukte en dus echt haar probleem en niet het jouwe, wat mij betreft.
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens, niet eens omdat jij het bent
Als iemand een relatie heeft, dan heeft die de verantwoordelijkheid, niet de derde persoon (tenminste als die persoon vrijgezel is dan).
Je wil de situaties niet tellen waarbij die verantwoordelijkheid de volgende dag weer van de hand wordt gewezenquote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens, niet eens omdat jij het bent
Als iemand een relatie heeft, dan heeft die de verantwoordelijkheid, niet de derde persoon (tenminste als die persoon vrijgezel is dan).
Tuurlijk, je hebt wel gelijk, maar toch blijft het zo, vind ik dan, dat de persoon met de relatie gewoon eerlijk moet blijven en niet iemand anders moet gaan lopen versieren voordat zijn relatie over is...quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.
Een (niet vrijgezelle) collega van me, probeert al maandenlang mij te versieren. Daar ga ik gewoon niet op in, omdat hij een vriendin heeft. Als hij zelf die verantwoordelijkheid niet neemt... ik wil het ook niet op mijn geweten hebben hoor. (Bovendien issie niet eens leuk, maar dat terzijde)
Ik ken die situatie maar al te goed helaasquote:Op maandag 17 april 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil de situaties niet tellen waarbij die verantwoordelijkheid de volgende dag weer van de hand wordt gewezen.
Ja, dat zei ik tegen hem. Helaas interpreteerde hij het als: "oh, ik moet mijn relatie verbreken voor ik haar mag versieren, dus ze is geinteresseerd".quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt wel gelijk, maar toch blijft het zo, vind ik dan, dat de persoon met de relatie gewoon eerlijk moet blijven en niet iemand anders moet gaan lopen versieren voordat zijn relatie over is...
Oh, voel je vooral vrij om jezelf meer verantwoordelijkheid op te leggenquote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.
Een (niet vrijgezelle) collega van me, probeert al maandenlang mij te versieren. Daar ga ik gewoon niet op in, omdat hij een vriendin heeft. Als hij zelf die verantwoordelijkheid niet neemt... ik wil het ook niet op mijn geweten hebben hoor. (Bovendien issie niet eens leuk, maar dat terzijde)
Je bent niet gearresteerd!quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
pff moet die ander maar beter zn best doen om die man/vrouw te houden
anders is ie van mij
maar ik zal nooit dingen zeggen als verlaat je partner voor mij of ik hou zo van je en dat geblaat
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
anders is ie van mij
maar ik zal nooit dingen zeggen als verlaat je partner voor mij of ik hou zo van je en dat geblaat
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
anders is ie van mij
nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
Interessant genoeg heb je dan meer zekerheid dan je in het omgekeerde geval zou hebben. Als die persoon de vorige relatie "netjes" afsluit ontkom je er niet aan om hem het voordeel van de twijfel te geven. Nu weet je zeker dat hij in staat is om te bedriegen. Tel uit je winstquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
Ook dat inderdaadquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
vreemd gaan doet ie dan tochquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"
Wellicht moet je dan zeggen:quote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik tegen hem. Helaas interpreteerde hij het als: "oh, ik moet mijn relatie verbreken voor ik haar mag versieren, dus ze is geinteresseerd".
Dat is 1. wat anders dan wat je net zei en 2. tja, ik weet niet of ik die persoon wel zou willen zijn... "de ander"quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vreemd gaan doet ie dan toch
dan mag ik er toch wel mn voordeel uit halen?
Een beetje trouw zijn op zn tijd is best lekker hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet
maar daar geloof ik sowieso niet in
Nou ja, dat laatste kan je wel zeggen, maar in sommige gevallen is het beste van die persoon gewoon niet goed genoeg. Dat is heel lullig en unfair, maar daar doe je niets aan.quote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"
Joh, dat heb ik ook al een flink aantal keer gezegd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan zeggen:
"Hee, ik ben niet geinteresseerd"
Het is zomaar een gedachte...
True, maar dan gaat Liefie_'s uitspraak over dat de ander dan beter zijn best moet doen, dus niet op.... Dat bedoelde ik eigenlijk meerquote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste kan je wel zeggen, maar in sommige gevallen is het beste van die persoon gewoon niet goed genoeg. Dat is heel lullig en unfair, maar daar doe je niets aan.
Sommige mannen kunnen vrij koppig zijn ja.quote:Op maandag 17 april 2006 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik ook al een flink aantal keer gezegd.
Hij denkt dat ik "hard-to-get" speel
Mijn morele waarden zeggen tegen beter weten en hopen in: nee. In de praktijk heb je meestal wel gelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vreemd gaan doet ie dan toch
dan mag ik er toch wel mn voordeel uit halen?
Volgens mij is intussen de boodschap wel overgekomen trouwens.quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen vrij koppig zijn ja.![]()
Tijd om naar 'impossible-to-get' te gaanquote:
is ook wel zwart witquote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
True, maar dan gaat Liefie_'s uitspraak over dat de ander dan beter zijn best moet doen, dus niet op.... Dat bedoelde ik eigenlijk meer
Nou ja, wat liefie_ vermoedelijk bedoelt is dat die ander niet genoeg heeft gedaan. Of dat haalbaar was, weet niemand, maar in de situatie waarin liefie_ haar kans kan grijpen is dat gewoon de momentopname van de relatie.quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
True, maar dan gaat Liefie_'s uitspraak over dat de ander dan beter zijn best moet doen, dus niet op.... Dat bedoelde ik eigenlijk meer
ik zou het ook leuker vinden als niemand op deze wereld vreemd ging en uit geweren alleen bloempjes kwamen en iedereen aardig tegen elkaar was maar zo is t nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn morele waarden zeggen tegen beter weten en hopen in: nee. In de praktijk heb je meestal wel gelijk.
Vreemd genoeg vinden sommige mannen dat zelfs aantrekkelijkquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd om naar 'impossible-to-get' te gaan
ja iddquote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, wat liefie_ vermoedelijk bedoelt is dat die ander niet genoeg heeft gedaan. Of dat haalbaar was, weet niemand, maar in de situatie waarin liefie_ haar kans kan grijpen is dat gewoon de momentopname van de relatie.
Mag ik vriendelijk vragen wat er schijnheilig is aan andere mensen niet behandelen zoals je zelf niet behandeld wil worden?quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou het ook leuker vinden als niemand op deze wereld vreemd ging en uit geweren alleen bloempjes kwamen en iedereen aardig tegen elkaar was maar zo is t niet
dus dan ga ik niet schijnheilig lopen doen
schijnheilig was misschien ook niet t goeie woordquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik vriendelijk vragen wat er schijnheilig is aan andere mensen niet behandelen zoals je zelf niet behandeld wil worden?.
Is dat Chanty?quote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooier
Niet de conclusie die ik zou trekken, maar aangezien ik alleen maar last van jouw conclusie zou hebben als ik een relatie met je zou krijgen vermoed ik niet dat ik me over dat verschil van mening zorgen hoef te makenquote:
Geloof me dat wil je ook niet weten... Het zuigtquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hell, ik weet niet eens wat niet-vreemdgaan is.
Zoiets als bij je huismerk bier blijven.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hell, ik weet niet eens wat niet-vreemdgaan is.
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schijnheilig was misschien ook niet t goeie woord
eerder naief
maar bedoelde ook dat veel mensen zeggen oooh dat zou ik nooit doen maar als ze iemand echt echt willen en de kans doet zich voor hem of haar dan toch niet buiten schuppen als je snapt wat ik bedoel
Ik zeg t natuurlijk ook niet voor niets he... Haar zou ik best uitelkaar willen trekkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat Chanty?
Die heb ik IRL gezien en die is best okay
Soms doe je van die uitspraken waarvan ik denk: "Waarom staat dit niet in de R&P FAQ?".quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Zoiets als bij je huismerk bier blijven.![]()
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)quote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.
Ik ben gisteren nogal pissig geworden op een vriendin van mij die aan mij zat op te biechten via PaiQ met een 1 of andere langharige god in contact is gekomen. Daar heeft ze mee afgesproken ooit. Niets gebeurd en nu blijft hij haar bellen, SMSen en MSNen met dingen als: Ik heb zin in je. Wanneer kom je?quote:
Eentje is wel zat, jaquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)
Hey niet te snel oordelen... Ik ben een trouwe lobbesquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzo
Ik verwijs U graag naar http://wiki.fok.nl om het toe te voegenquote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms doe je van die uitspraken waarvan ik denk: "Waarom staat dit niet in de R&P FAQ?".
Men krijgt een totaal verknipt beeld door fok.quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzo
De vraag is alleen, wat voor standbeeld moet dat worden?quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)
Yeah!quote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey niet te snel oordelen... Ik ben een trouwe lobbes![]()
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik trouw het belangrijkste wat er is, in een relatie.
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwenquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Dan moet ik een nieuwe pagina aanmakenquote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik verwijs U graag naar http://wiki.fok.nl om het toe te voegen
dat is waarquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?quote:
Vertrouwen en eerlijkheid vind ik de basis van trouw. Onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Conclusie: We blijven met zn allen trouwquote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemtquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maarquote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
Wat andere mensen (met uitzondering van één) als "ontrouw" ervaren zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Als jij in een open relatie elke week een andere meid van de dansvloer van de plaatselijke discotheek zwiept, dan is dat niet noodzakelijk het vreemdgaan wat het in een standaard relatie wel zou zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
We zijn verplicht gezellig geweest. Dus neequote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef petitlapin2 het volgende:
en, is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja, dat vroeg ik jequote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemt
ik weet het niet eigenlijkquote:
Dat is het principequote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maar
Dat is natuurlijk alleen zo bij een exclusieve relatiequote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
Tenzij je andere relatievormen samen wil vatten met dit welgekozen woord uiteraardquote:onbegrijpelijk
Sommigen hebben dat blijkbaar nodig, ze zouden dan miischien ook eens het swingen in overwegen kunnen nemenquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
onbegrijpelijk
Wat lekker kort door de bochtquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik snap best dat het niet voor iedereen werkt maar sommige mensen zijn er nog niet klaar voor of niet aan toe en zullen dat misschien wel nooit zijnquote:
Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ikquote:
juist die openheid kan je relatie reddenquote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb het om me heen gezien en weet dat het soms kan werken, maar wel alleen als er genoeg en open over gepraat wordt.
Welkom op fokquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ik.
My point exactly.quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
onbegrijpelijk
Ja, die wilde ik dan weer in de wiki mikkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles affakkelen wat niet in je eigen straatje past, dan ben je zeker moreel hoogstaand.
Ik hou van dagtaken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles affakkelen wat niet in je eigen straatje past
Helaas kan ik daar ook over meepratenquote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoveel relaties zijn niet open tegen elkaar zeg maar
Bier drinkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Q. het volgende:
Wat zijn die 'relaties' waar iedereen het steeds over heeft?
daaromquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zoiezo is praten en openheid al belangrijk in een relatie
oke, voor sommigen zou het misschien werken. Voor mij absoluut niet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom
en voor sommige mensen is dat gewoon nodig om dat te doen in de vorm van een open relatie
ach ja waarom niet he... als t werkt dan werkt t
Met die zin eronder? Lijkt me niet hè?quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
is dat minder kortzichtig voor je, Litpho?
seks zit niet altijd vast aan liefde...quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
oke, voor sommigen zou het misschien werken. Voor mij absoluut niet.
is dat minder kortzichtig voor je, Litpho?
Trouw vind ik gewoon enorm belangrijk... sommige dingen deel je gewoon alleen met je partner, waarom heb je anders een relatie?
heb relaties genoeg gehad... maar fatsoenlijkequote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
Dit topic gaat echt compleet aan mij voorbij. Dat krijg je ervan als je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad.
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
wat is seks puur om de seks dan vergeleken bij dat?
Dit ben ik helemaal met je eens, maar voor mij is hiervoor vertrouwen en ja, dan wel een heel intiem vertrouwen genoeg. Trouw zit daar eigenlijk altijd wel bij, maar voor mij niet noodzakelijkerwijs verbonden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
sommige dingen deel je gewoon alleen met je partner, waarom heb je anders een relatie?
Het gaat nog altijd over bier hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
Dit topic gaat echt compleet aan mij voorbij. Dat krijg je ervan als je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad.
Ik moest aan die kaasmeisjes-mutsen denkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk![]()
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel een idee van wat jij graag zou willen en zo en of jij je in zoiets kunt vinden...
Ja, dat klopt!quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.
Seks omdat je iemand echt leuk vindt, is een compleet andere dimensie.
Ik ken een raadsel... wat doet pijn en telt voor twee?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.
De verleiding was te groot om de zinssnede niet op te nemenquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest aan die kaasmeisjes-mutsen denken
ja maar sommige mensen vinden dat toch fijn dat lege...quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.
Seks omdat je iemand echt leuk vindt, is een compleet andere dimensie.
Experimenteren met seks doe je m.i. pas in een relatie...quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, dat klopt!
Er is natuurlijk ook nog seks, gewoon om wat te experimenteren, wat er ergens tussenin zweeft
nou dan lijkt t me dat als je een relatie hebt vrienden en vrijheid voor jou heel belangrijk zijn... dan kun je er toch juist wel iets bij voorstellen?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.
Ik weet het, ik weet het!quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken een raadsel... wat doet pijn en telt voor twee?
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy (dit woord moet echt woord van het jaar wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Experimenteren met seks doe je m.i. pas in een relatie...
Het anaal van 2006, zogezegd?quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy (dit woord moet echt woord van het jaar worden)
Mits je die hebt... en een fuckbuddy heb je meestal niet tijdens een relatie, en daar ging het overquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef webspider het volgende:
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy
Hebberigheid.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is dat een fuckbuddy en een relatie?
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?quote:
Of ze plegen zelfmoord?quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?
Meestal fleuren mensen ontzettend op na een gezellig samenzijn met mij.
Meestal niet nee..quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mits je die hebt... en een fuckbuddy heb je meestal niet tijdens een relatie, en daar ging het over
Ja, ik ben een man van uitersten.quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ze plegen zelfmoord?
Bier is immer goed.
Een goede vraag, Annie, een goede vraag.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is dat een fuckbuddy en een relatie?
Time and place?quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, ik ben een man van uitersten.
Bier is inderdaad immer goed.
Bier heeft vaker dat effectquote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?
Meestal fleuren mensen ontzettend op na een gezellig samenzijn met mijbier.
Bij mij heeft het meestal het tegenovergestelde effect. Daarom probeer ik enigzins te matigen. Dat lukt zelden.quote:
En mail het maar direct door. Als ik tijd heb kom ik ook wel.quote:
Zou ik ook vaker moeten doen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ik houd ervan om mezelf uit te nodigen
dat heb ik dus met sangriaquote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meestal het tegenovergestelde effect. Daarom probeer ik enigzins te matigen. Dat lukt zelden.
Bekend, maar bij deze bevestigdquote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nozem is gewoon een chattend bierflesje.
Nog even en het mondt uit in een heuze fokmeetquote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En mail het maar direct door. Als ik tijd heb kom ik ook wel.
ik houd ervan om mezelf uit te nodigen
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zittenquote:
Sangriaquote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik dus met sangriaword altijd een drama vol tranen en zo
Nodig jezelf ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend, maar bij deze bevestigd.
Desalniettemin moeten we nog steeds een keer om de tafel gaan zitten met Buckley en Cohen binnen handbereik.
Kijk, en daar gaat het bij de gemiddelde user hier mis.quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zitten
Ik kan me er verdomd weinig bij voorstellen. Ik vind het ook allemaal wel okay, ik heb al lang geleden geaccepteerd dat ik geen relatie nodig heb om gelukkig te zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan lijkt t me dat als je een relatie hebt vrienden en vrijheid voor jou heel belangrijk zijn... dan kun je er toch juist wel iets bij voorstellen?
of ligt dat nou aan mij...
Heb je alle muziek van beide grootheden?quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Q. het volgende:
Ik moet E. Smith en N. Drake nog dringend met nozem bespreken.
dat is waarquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zitten
Altijd een fijn gevoel, buitengemiddeld te zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het bij de gemiddelde user hier mis.
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.quote:
Generaliseren is ook een vak apart.quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
want iedereen hier oordeeld over relatie vormen waar ze nog nooit in hebben gezeten
Uiteraard. Vooral van heer Drake ben ik bezeten. Daar ken ik jou ook van, uit de Elliott en Nick-topics.quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je alle muziek van beide grootheden?
Ja, ik heb ze inderdaad nog niet allemaal gehad, slechts een paarquote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want iedereen hier oordeeld over relatie vormen waar ze nog nooit in hebben gezeten
Check.quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.
Ja. Jij bent volgens mij een enorme muziekfreak, net als ik.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend, maar bij deze bevestigd.
Desalniettemin moeten we nog steeds een keer om de tafel gaan zitten met Buckley en Cohen binnen handbereik.
Cafe Belgie. Bier genoeg en betaalbaar eten.quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.
sorry in het vervolg zal ik elke uitzondering apart benoemenquote:
Gotta catch 'em allquote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze inderdaad nog niet allemaal gehad, slechts een paar
Mijn idee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cafe Belgie. Bier genoeg en betaalbaar eten.
Dat is wel de wederzijdse indruk, jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja. Jij bent volgens mij een enorme muziekfreak, net als ik.
Maar niet alle muziekfreaks hebben smaak.quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de wederzijdse indruk, ja.
Kom jij ook?quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kentquote:
Ik houd het alleen bij de legale relatievormen, okay?quote:
Jij hebt me daar nog getrakteerd op een kwakjequote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kent.
Duh. Dat zal ik niet gauw vergetenquote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij hebt me daar nog getrakteerd op een kwakje
De laatste keer dat ik er langs reed zag ik Au3 er binnen zitten. Ik hoop dat ze mij niet meer ziet, want dan gooit ze me in de gracht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kent.
Aan de bar, of op het toilet ?quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aan een tafeltjequote:
Ik wel en dat weet je.quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet alle muziekfreaks hebben smaak.
Mondays, Happy. Aangenaamquote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik wel en dat weet je.
Who put the M in Manchester?![]()
Dit wil ik gewoon niet weten oke?quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar is Ynske ook al zo dol op.quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Desalniettemin heb ik haar daar nooit gezien.quote:
haha wat erg ik moest echt lachenquote:
Ynske is overduidelijk erg populair hier.quote:
+5 Verstandig.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stel toch voor een ander cafe te zoeken. Er is vast nog iets met zo'n bierkaart.
vandaag wel een van de weinige helaasquote:
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.quote:
Het heeft toch niets met dat XTC-lab te maken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaag wel een van de weinige helaas
Vraag een huisgenoot of hij/zij je kietelt voor het slapen gaanquote:dag niet gelachten dag niet leeft cliche en meer van die onzin![]()
Oh, ik ook. Het was meer een "wat ken ik met min of meer een M uit Manchester wat niet Morrissey is?"quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |