Mee eens, niet eens omdat jij het bentquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben er niet wild enthousiast over om in andere mensen hun relatie te rommelen, maar als dat goed zit kom je er niet tussen. Als dat meisje jou dat wel laat lukken dan is dat omdat ze wilde dat het je lukte en dus echt haar probleem en niet het jouwe, wat mij betreft.
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens, niet eens omdat jij het bent
Als iemand een relatie heeft, dan heeft die de verantwoordelijkheid, niet de derde persoon (tenminste als die persoon vrijgezel is dan).
Je wil de situaties niet tellen waarbij die verantwoordelijkheid de volgende dag weer van de hand wordt gewezenquote:Op maandag 17 april 2006 22:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens, niet eens omdat jij het bent
Als iemand een relatie heeft, dan heeft die de verantwoordelijkheid, niet de derde persoon (tenminste als die persoon vrijgezel is dan).
Tuurlijk, je hebt wel gelijk, maar toch blijft het zo, vind ik dan, dat de persoon met de relatie gewoon eerlijk moet blijven en niet iemand anders moet gaan lopen versieren voordat zijn relatie over is...quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.
Een (niet vrijgezelle) collega van me, probeert al maandenlang mij te versieren. Daar ga ik gewoon niet op in, omdat hij een vriendin heeft. Als hij zelf die verantwoordelijkheid niet neemt... ik wil het ook niet op mijn geweten hebben hoor. (Bovendien issie niet eens leuk, maar dat terzijde)
Ik ken die situatie maar al te goed helaasquote:Op maandag 17 april 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil de situaties niet tellen waarbij die verantwoordelijkheid de volgende dag weer van de hand wordt gewezen.
Ja, dat zei ik tegen hem. Helaas interpreteerde hij het als: "oh, ik moet mijn relatie verbreken voor ik haar mag versieren, dus ze is geinteresseerd".quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt wel gelijk, maar toch blijft het zo, vind ik dan, dat de persoon met de relatie gewoon eerlijk moet blijven en niet iemand anders moet gaan lopen versieren voordat zijn relatie over is...
Oh, voel je vooral vrij om jezelf meer verantwoordelijkheid op te leggenquote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
De derde persoon heeft ook een verantwoordelijkheid.
Een (niet vrijgezelle) collega van me, probeert al maandenlang mij te versieren. Daar ga ik gewoon niet op in, omdat hij een vriendin heeft. Als hij zelf die verantwoordelijkheid niet neemt... ik wil het ook niet op mijn geweten hebben hoor. (Bovendien issie niet eens leuk, maar dat terzijde)
Je bent niet gearresteerd!quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
pff moet die ander maar beter zn best doen om die man/vrouw te houden
anders is ie van mij
maar ik zal nooit dingen zeggen als verlaat je partner voor mij of ik hou zo van je en dat geblaat
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
anders is ie van mij
maar ik zal nooit dingen zeggen als verlaat je partner voor mij of ik hou zo van je en dat geblaat
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef liefie_ het volgende:
anders is ie van mij
nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
Interessant genoeg heb je dan meer zekerheid dan je in het omgekeerde geval zou hebben. Als die persoon de vorige relatie "netjes" afsluit ontkom je er niet aan om hem het voordeel van de twijfel te geven. Nu weet je zeker dat hij in staat is om te bedriegen. Tel uit je winstquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
Ook dat inderdaadquote:Op maandag 17 april 2006 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat gewoon niet kunnen. Iemand moet eerst maar eens echt vrijgezel zijn voor ie een ander gaat versieren, anders krijg je ook zo'n "backupplan"-idee. Bovendien, hoe weet je zo ooit dat hij JOU trouw zal blijven?
vreemd gaan doet ie dan tochquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"
Wellicht moet je dan zeggen:quote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik tegen hem. Helaas interpreteerde hij het als: "oh, ik moet mijn relatie verbreken voor ik haar mag versieren, dus ze is geinteresseerd".
Dat is 1. wat anders dan wat je net zei en 2. tja, ik weet niet of ik die persoon wel zou willen zijn... "de ander"quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vreemd gaan doet ie dan toch
dan mag ik er toch wel mn voordeel uit halen?
Een beetje trouw zijn op zn tijd is best lekker hoorquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet
maar daar geloof ik sowieso niet in
Nou ja, dat laatste kan je wel zeggen, maar in sommige gevallen is het beste van die persoon gewoon niet goed genoeg. Dat is heel lullig en unfair, maar daar doe je niets aan.quote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg... Soms is iemand er gewoon op uit om vreemd te gaan. Ja, sommige mensen zitten zo in elkaar. Dat heeft dan weinig te maken met zijn of haar partner. Dus ik denk niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat "die ander dan maar zijn/haar best moet doen om die persoon te houden"
Joh, dat heb ik ook al een flink aantal keer gezegd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan zeggen:
"Hee, ik ben niet geinteresseerd"
Het is zomaar een gedachte...
True, maar dan gaat Liefie_'s uitspraak over dat de ander dan beter zijn best moet doen, dus niet op.... Dat bedoelde ik eigenlijk meerquote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste kan je wel zeggen, maar in sommige gevallen is het beste van die persoon gewoon niet goed genoeg. Dat is heel lullig en unfair, maar daar doe je niets aan.
Sommige mannen kunnen vrij koppig zijn ja.quote:Op maandag 17 april 2006 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik ook al een flink aantal keer gezegd.
Hij denkt dat ik "hard-to-get" speel
Mijn morele waarden zeggen tegen beter weten en hopen in: nee. In de praktijk heb je meestal wel gelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vreemd gaan doet ie dan toch
dan mag ik er toch wel mn voordeel uit halen?
Volgens mij is intussen de boodschap wel overgekomen trouwens.quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen vrij koppig zijn ja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |