Bekend, maar bij deze bevestigdquote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nozem is gewoon een chattend bierflesje.
Nog even en het mondt uit in een heuze fokmeetquote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En mail het maar direct door. Als ik tijd heb kom ik ook wel.
ik houd ervan om mezelf uit te nodigen
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zittenquote:
Sangriaquote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat heb ik dus met sangriaword altijd een drama vol tranen en zo
Nodig jezelf ook uit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend, maar bij deze bevestigd.
Desalniettemin moeten we nog steeds een keer om de tafel gaan zitten met Buckley en Cohen binnen handbereik.
Kijk, en daar gaat het bij de gemiddelde user hier mis.quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zitten
Ik kan me er verdomd weinig bij voorstellen. Ik vind het ook allemaal wel okay, ik heb al lang geleden geaccepteerd dat ik geen relatie nodig heb om gelukkig te zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan lijkt t me dat als je een relatie hebt vrienden en vrijheid voor jou heel belangrijk zijn... dan kun je er toch juist wel iets bij voorstellen?
of ligt dat nou aan mij...
Heb je alle muziek van beide grootheden?quote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Q. het volgende:
Ik moet E. Smith en N. Drake nog dringend met nozem bespreken.
dat is waarquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat je wel in een relatie gezeten moet hebben, om mee te kunnen praten over hoe het voelt om erin te zitten
Altijd een fijn gevoel, buitengemiddeld te zijnquote:Op maandag 17 april 2006 23:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het bij de gemiddelde user hier mis.
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.quote:
Generaliseren is ook een vak apart.quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
want iedereen hier oordeeld over relatie vormen waar ze nog nooit in hebben gezeten
Uiteraard. Vooral van heer Drake ben ik bezeten. Daar ken ik jou ook van, uit de Elliott en Nick-topics.quote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je alle muziek van beide grootheden?
Ja, ik heb ze inderdaad nog niet allemaal gehad, slechts een paarquote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want iedereen hier oordeeld over relatie vormen waar ze nog nooit in hebben gezeten
Check.quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.
Ja. Jij bent volgens mij een enorme muziekfreak, net als ik.quote:Op maandag 17 april 2006 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend, maar bij deze bevestigd.
Desalniettemin moeten we nog steeds een keer om de tafel gaan zitten met Buckley en Cohen binnen handbereik.
Cafe Belgie. Bier genoeg en betaalbaar eten.quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ergens in mei. Dan heb ik tijd zat. Spreken we nog wel nader af. En Utrecht lijkt me oke.
sorry in het vervolg zal ik elke uitzondering apart benoemenquote:
Gotta catch 'em allquote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze inderdaad nog niet allemaal gehad, slechts een paar
Mijn idee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cafe Belgie. Bier genoeg en betaalbaar eten.
Dat is wel de wederzijdse indruk, jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja. Jij bent volgens mij een enorme muziekfreak, net als ik.
Maar niet alle muziekfreaks hebben smaak.quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de wederzijdse indruk, ja.
Kom jij ook?quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kentquote:
Ik houd het alleen bij de legale relatievormen, okay?quote:
Jij hebt me daar nog getrakteerd op een kwakjequote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kent.
Duh. Dat zal ik niet gauw vergetenquote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij hebt me daar nog getrakteerd op een kwakje
De laatste keer dat ik er langs reed zag ik Au3 er binnen zitten. Ik hoop dat ze mij niet meer ziet, want dan gooit ze me in de gracht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet over plaatsen praten die je nauwelijks kent.
Aan de bar, of op het toilet ?quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aan een tafeltjequote:
Ik wel en dat weet je.quote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar niet alle muziekfreaks hebben smaak.
Mondays, Happy. Aangenaamquote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik wel en dat weet je.
Who put the M in Manchester?![]()
Dit wil ik gewoon niet weten oke?quote:Op maandag 17 april 2006 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar is Ynske ook al zo dol op.quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Desalniettemin heb ik haar daar nooit gezien.quote:
haha wat erg ik moest echt lachenquote:
Ynske is overduidelijk erg populair hier.quote:
+5 Verstandig.quote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik stel toch voor een ander cafe te zoeken. Er is vast nog iets met zo'n bierkaart.
vandaag wel een van de weinige helaasquote:
Daar moet ik me nog eens in verdiepen. Ik ken er bar weinig van, alleen de 'hitjes'.quote:
Het heeft toch niets met dat XTC-lab te maken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaag wel een van de weinige helaas
Vraag een huisgenoot of hij/zij je kietelt voor het slapen gaanquote:dag niet gelachten dag niet leeft cliche en meer van die onzin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |