Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ikquote:
juist die openheid kan je relatie reddenquote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb het om me heen gezien en weet dat het soms kan werken, maar wel alleen als er genoeg en open over gepraat wordt.
Welkom op fokquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ik.
My point exactly.quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
onbegrijpelijk
Ja, die wilde ik dan weer in de wiki mikkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles affakkelen wat niet in je eigen straatje past, dan ben je zeker moreel hoogstaand.
Ik hou van dagtaken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles affakkelen wat niet in je eigen straatje past
Helaas kan ik daar ook over meepratenquote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoveel relaties zijn niet open tegen elkaar zeg maar
Bier drinkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Q. het volgende:
Wat zijn die 'relaties' waar iedereen het steeds over heeft?
daaromquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zoiezo is praten en openheid al belangrijk in een relatie
oke, voor sommigen zou het misschien werken. Voor mij absoluut niet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom
en voor sommige mensen is dat gewoon nodig om dat te doen in de vorm van een open relatie
ach ja waarom niet he... als t werkt dan werkt t
Met die zin eronder? Lijkt me niet hè?quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
is dat minder kortzichtig voor je, Litpho?
seks zit niet altijd vast aan liefde...quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
oke, voor sommigen zou het misschien werken. Voor mij absoluut niet.
is dat minder kortzichtig voor je, Litpho?
Trouw vind ik gewoon enorm belangrijk... sommige dingen deel je gewoon alleen met je partner, waarom heb je anders een relatie?
heb relaties genoeg gehad... maar fatsoenlijkequote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
Dit topic gaat echt compleet aan mij voorbij. Dat krijg je ervan als je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad.
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.quote:Op maandag 17 april 2006 23:03 schreef liefie_ het volgende:
wat is seks puur om de seks dan vergeleken bij dat?
Dit ben ik helemaal met je eens, maar voor mij is hiervoor vertrouwen en ja, dan wel een heel intiem vertrouwen genoeg. Trouw zit daar eigenlijk altijd wel bij, maar voor mij niet noodzakelijkerwijs verbonden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
sommige dingen deel je gewoon alleen met je partner, waarom heb je anders een relatie?
Het gaat nog altijd over bier hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
Dit topic gaat echt compleet aan mij voorbij. Dat krijg je ervan als je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad.
Ik moest aan die kaasmeisjes-mutsen denkenquote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef webspider het volgende:
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk![]()
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel een idee van wat jij graag zou willen en zo en of jij je in zoiets kunt vinden...
Ja, dat klopt!quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.
Seks omdat je iemand echt leuk vindt, is een compleet andere dimensie.
Ik ken een raadsel... wat doet pijn en telt voor twee?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.
De verleiding was te groot om de zinssnede niet op te nemenquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest aan die kaasmeisjes-mutsen denken
ja maar sommige mensen vinden dat toch fijn dat lege...quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Seks puur om de seks is gewoon leeg en inhoudsloos.
Seks omdat je iemand echt leuk vindt, is een compleet andere dimensie.
Experimenteren met seks doe je m.i. pas in een relatie...quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, dat klopt!
Er is natuurlijk ook nog seks, gewoon om wat te experimenteren, wat er ergens tussenin zweeft
nou dan lijkt t me dat als je een relatie hebt vrienden en vrijheid voor jou heel belangrijk zijn... dan kun je er toch juist wel iets bij voorstellen?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, niet eens, ik kan me mijn leven niet anders voorstellen dan zoals het nu is, lekker alleen, zonder gezeik van een vrouw er bij. Het is wel eens eenzaam, maar die ultieme vrijheid is ook heerlijk. Zolang je maar genoeg (vrijgezelle) vrienden hebt om het mee te delen. En dat valt niet altijd mee.
Ik weet het, ik weet het!quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken een raadsel... wat doet pijn en telt voor twee?
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy (dit woord moet echt woord van het jaar wordenquote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Experimenteren met seks doe je m.i. pas in een relatie...
Het anaal van 2006, zogezegd?quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy (dit woord moet echt woord van het jaar worden)
Mits je die hebt... en een fuckbuddy heb je meestal niet tijdens een relatie, en daar ging het overquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef webspider het volgende:
Experimenteren kan m.i. ook prima met een fuckbuddy
Hebberigheid.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is dat een fuckbuddy en een relatie?
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?quote:
Of ze plegen zelfmoord?quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?
Meestal fleuren mensen ontzettend op na een gezellig samenzijn met mij.
Meestal niet nee..quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mits je die hebt... en een fuckbuddy heb je meestal niet tijdens een relatie, en daar ging het over
Ja, ik ben een man van uitersten.quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ze plegen zelfmoord?
Bier is immer goed.
Een goede vraag, Annie, een goede vraag.quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is dat een fuckbuddy en een relatie?
Time and place?quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, ik ben een man van uitersten.
Bier is inderdaad immer goed.
Bier heeft vaker dat effectquote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Zullen we een keer bier gaan drinken Q.?
Meestal fleuren mensen ontzettend op na een gezellig samenzijn met mijbier.
Bij mij heeft het meestal het tegenovergestelde effect. Daarom probeer ik enigzins te matigen. Dat lukt zelden.quote:
En mail het maar direct door. Als ik tijd heb kom ik ook wel.quote:
Zou ik ook vaker moeten doen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ik houd ervan om mezelf uit te nodigen
dat heb ik dus met sangriaquote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij heeft het meestal het tegenovergestelde effect. Daarom probeer ik enigzins te matigen. Dat lukt zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |