ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef Burdie het volgende:
Zo. Hebben we dat onderwerp ook weer gehad. Next.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Metertje of vijf?quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?quote:
Nee, dat is absoluut niet nodig.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Over de relatie tussen jou en Astrid?quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Nee hoor, iedereen besteed daar maar net zo veel aandacht aan als ze willen, I couldn't care lessquote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?
neen... over de beharing van mijn edele delen...quote:
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen... over de beharing van mijn edele delen...
ja... die is er (nog) nietquote:
OoAstridoO ?quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxxquote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.
kijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxx
Hey Tranceptorquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk...![]()
Dus .... de onderzijde hou ik helemaal glad terwijl ik de bovenzijde redelijk kortgeknipt hou... is dat goed?
Fluffen?quote:
niet goed?quote:
Nog steeds niet goedgemaakt?quote:
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?quote:Op maandag 17 april 2006 21:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is dat je te weinig schoenen hebt, anders had ik je geheid uitgemaakt voor Thisbe-kloon.
Kga er vanuit van wel, maar heb dr niet meer gesproken...quote:
Ik denk dat jijquote:Op maandag 17 april 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Volgt er iemand hier Temptation Island?
... educate yourselfquote:
Ging ze vreemd???quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Dat zijn we hier aan het opnemenquote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar wel Expeditie Robinson. Temptation Island is gewoon een veredeld Yab Yum.
Als vrijgezel?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen hequote:
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheekquote:
Welke editie en hoe heet ze?????????????quote:Op maandag 17 april 2006 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen he![]()
je kunt beter die dates een keer waarmakenquote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheek
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke editie en hoe heet ze?????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |