ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef Burdie het volgende:
Zo. Hebben we dat onderwerp ook weer gehad. Next.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Metertje of vijf?quote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja .. dus .. ik zat me af te vragen wat voor lengte schaamhaar nog prettig is voor de dames?
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?quote:
Nee, dat is absoluut niet nodig.quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Over de relatie tussen jou en Astrid?quote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
ik vreesch dat ik misschien meer in detail moet treden....
Nee hoor, iedereen besteed daar maar net zo veel aandacht aan als ze willen, I couldn't care lessquote:Op maandag 17 april 2006 21:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent wel héél blij dat de aandacht even van de vermeende affaire tussen jou en Litpho vandaan is he?
neen... over de beharing van mijn edele delen...quote:
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?quote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen... over de beharing van mijn edele delen...
ja... die is er (nog) nietquote:
OoAstridoO ?quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
noem eens één naam van iemand die daar mogelijk in geïnteresseerd zou zijn?
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxxquote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
OoAstridoO ?
melismay? Twisted_fok? vibri?wie niet eigenlijk
quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik zei net op msn al, het ontbreekt je nog een beetje aan realiteitszin.
kijk...quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moet echt afleren mijn gedachten te lezen nixxx
Hey Tranceptorquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk...![]()
Dus .... de onderzijde hou ik helemaal glad terwijl ik de bovenzijde redelijk kortgeknipt hou... is dat goed?
Fluffen?quote:
niet goed?quote:
Nog steeds niet goedgemaakt?quote:
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?quote:Op maandag 17 april 2006 21:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is dat je te weinig schoenen hebt, anders had ik je geheid uitgemaakt voor Thisbe-kloon.
Kga er vanuit van wel, maar heb dr niet meer gesproken...quote:
Ik denk dat jijquote:Op maandag 17 april 2006 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn schoenen collectie?
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...quote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Volgt er iemand hier Temptation Island?
... educate yourselfquote:
Ging ze vreemd???quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Dat zijn we hier aan het opnemenquote:Op maandag 17 april 2006 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar wel Expeditie Robinson. Temptation Island is gewoon een veredeld Yab Yum.
Als vrijgezel?quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn ex deed mee aan een eerdere editie...
Ook zo'n tyfus hoer![]()
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen hequote:
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheekquote:
Welke editie en hoe heet ze?????????????quote:Op maandag 17 april 2006 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze was verleidster... Maja je hebt van die vrouwen he![]()
je kunt beter die dates een keer waarmakenquote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
*maakt notitie: Morgen naar de bibliotheek
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke editie en hoe heet ze?????????????
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
je kunt beter die dates een keer waarmaken
quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
je kunt beter die dates een keer waarmaken
Nee dat hoeft niet.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je ook meteen mn achternaam en adres?
Oh, die vermeende carriere is alleen maar vermeend.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ga ik toch jouw vermeende carriere achterna... niet de bedoeling!
Sorry maar dat vind ik TMI...quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Had je maar niet moeten zeggen dat ze meedeet. Nu ben ik nieuwsgierig naar wie het is geweest, dat is alles.
Oke, prima..quote:Op maandag 17 april 2006 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik TMI...![]()
Gewoon leuk mooi blond meisje dat zich redelijk netjes had gedragen![]()
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benquote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Had je maar niet moeten zeggen dat ze meedeet. Nu ben ik nieuwsgierig naar wie het is geweest, dat is alles.
En <1.63m en <55KGquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
leuke blonde meisjes zijn leuk.... en blond.... en meisje...
ja dat was zo'n beetje wat ik dacht...ik bedoel...hij zei het niet voor niets...hij zat natuurlijk te wachten op zo'mn post als die van mij...quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benen hij wil geen namen noemen oftwel hij liegt
Je hebt t zwaar met me he...quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tis gewoon een verkapt ik heb lekker met zo'n lekker wijf gehad dat zo lekker was dat ze een verleidster was op TI omdat ik zelf zo goed benen hij wil geen namen noemen oftwel hij liegt
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen!quote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt t zwaar met me he...![]()
Ik vind mn huidige vriendin overigens veel lekkerder en die is geen verleidster geweest.![]()
Ze had niets op tv gedaan, alleen na de showquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, prima..
Maar vergeet niet, maar wat voor de een redelijk is, kan voor de ander al behoorlijk slutty zijn....of andersom....
quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
een tuinkabouter dus..
als je kleiner bent dan 1,63 dan ben je wel erg klein...
want dat wijf die meid is sowieso haar perivacy al kwijt dus waarom zou je dan geen namen kunnen noemen... maar goed nu kan hij ook gaan googlen en een naam eruit pikken dus ik geloof t sowieso nietquote:Op maandag 17 april 2006 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja dat was zo'n beetje wat ik dacht...ik bedoel...hij zei het niet voor niets...hij zat natuurlijk te wachten op zo'mn post als die van mij...
Ik houd ook van erg klein...quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
een tuinkabouter dus..
als je kleiner bent dan 1,63 dan ben je wel erg klein...
Wil je ons wel vertellen met welke deelnemer ze het 'dat' heeft gedaan?quote:Op maandag 17 april 2006 21:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze had niets op tv gedaan, alleen na de show![]()
Denk je nou echt dat t mij om haar privacy gaatquote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
want dat wijf die meid is sowieso haar perivacy al kwijt dus waarom zou je dan geen namen kunnen noemen... maar goed nu kan hij ook gaan googlen en een naam eruit pikken dus ik geloof t sowieso niet meer
Nee oke, als je 1,63 bent en je weegt 70 kilo dan kloppen de verhoudingen niet echt...quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik houd ook van erg klein...
Geen grote dikzak voor mij
Nee... Weet nog wel dat t een mooie gozer was. Grote gespierde gast, was trws ook een verleider.quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil je ons wel vertellen met welke deelnemer ze het 'dat' heeft gedaan?
Heette hij toevallig Sven?
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat t mij om haar privacy gaat![]()
Mn eigen privacy is toch wel iets belangrijker![]()
Van het andere kamp dus.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee... Weet nog wel dat t een mooie gozer was. Grote gespierde gast, was trws ook een verleider.
Jij denkt echt hetzelfde als ikquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?
Dus alsjeblieft doe niet zo soer door de hele boel bij elkaar te liegen
of met zijn huisgenootquote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je haar naam geeft kunnen we dan ranzige dingen van jou mer haar vinden dan ofzo?
Dus alsjeblieft doe niet zo soer door de hele boel bij elkaar te liegen
neeehee.. joey is het account van een (ex?)huisgenoot van joey..quote:
Ik merk dat je denkniveau wat lager zit dan die van mij.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus alsjeblieft doe niet zo stoer door de hele boel bij elkaar te liegen
Zij was verleidster bij de mannen, hij verleider bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van het andere kamp dus.
Of was het ook een verleidster?
Dan haal je die post waarin je zegt dat je haar ex bent even weg...quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik merk dat je denkniveau wat lager zit dan die van mij.
Dus voor jou uitleg. Als ik de naam zeg. Dan zoeken jullie foto, foto wordt hier zeker geplaatst. Een bekende van haar ziet de foto en leest dat ik haar ex ben. Vervolgens zit Joey lekker in de stad te werken en wordt ie ermee geconfronteerd dat hij deze Joey van FOK! is... Zo'n vaart zal t waarschijnlijk niet lopen, maar geen onnodige risico's voor mij.
datzeg ik, van het andere kampquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij was verleidster bij de mannen, hij verleider bij de vrouwen.
Ja ik val dan ook op echt klein.quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee oke, als je 1,63 bent en je weegt 70 kilo dan kloppen de verhoudingen niet echt...
maar ik vind 1,63 klein
(zij de vrouw die 1,67~1,68 is)
quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus voor jou uitleg. Als ik de naam zeg. Dan zoeken jullie foto, foto wordt hier zeker geplaatst. Een bekende van haar ziet de foto en leest dat ik haar ex ben. Vervolgens zit Joey lekker in de stad te werken en wordt ie ermee geconfronteerd dat hij deze Joey van FOK! is... Zo'n vaart zal t waarschijnlijk niet lopen, maar geen onnodige risico's voor mij.
Je liegt dat je barstquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooierquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik val dan ook op echt klein.
Zag dit in ander topic
[afbeelding]
Dit vind ik nou erg sexy
tieten?quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
Zullen we het gewoon ergens anders over gaan hebben, mensen?
zeg dat nou niet want ik weet al dat er hele leuke reacties vanm joey komenquote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooier
Kan je hier niet zien, maar daar ging t me niet om. Ging me meer om de tegere bouw...quote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef amaranta het volgende:
Die is denk ik langer dan 1,63cm
en om van onderwerp te veranderen of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je hier niet zien, maar daar ging t me niet om. Ging me meer om de tegere bouw...![]()
Hoezo dat? Heb ik je ooit afgekraakt op je uiterlijk? Zal ik ook nooit doen hoorquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zeg dat nou niet want ik weet al dat er hele leuke reacties vanm joey komenen er mag ook idd wel wat af ja
(zelfkennis).
Ik ben naar bed
Ik denk dat zn ex ook wel die tengere bouw had..quote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en om van onderwerp te veranderen he stakkerit;s so obvious
Het niveau daalt sowieso als Joey in dit topic verschijntquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
Zullen we het gewoon ergens anders over gaan hebben, mensen?
En het stijgt weer als jij verschijntquote:Op maandag 17 april 2006 21:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het niveau daalt sowieso als Joey in dit topic verschijnt![]()
Ja ik wil de lullige opmerkingen ook wel maken hoor en ik ben er denk ik toch wel iets beter inquote:Op maandag 17 april 2006 21:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en om van onderwerp te veranderen he stakkerit;s so obvious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |