Vreemd genoeg vinden sommige mannen dat zelfs aantrekkelijkquote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd om naar 'impossible-to-get' te gaan
ja iddquote:Op maandag 17 april 2006 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, wat liefie_ vermoedelijk bedoelt is dat die ander niet genoeg heeft gedaan. Of dat haalbaar was, weet niemand, maar in de situatie waarin liefie_ haar kans kan grijpen is dat gewoon de momentopname van de relatie.
Mag ik vriendelijk vragen wat er schijnheilig is aan andere mensen niet behandelen zoals je zelf niet behandeld wil worden?quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou het ook leuker vinden als niemand op deze wereld vreemd ging en uit geweren alleen bloempjes kwamen en iedereen aardig tegen elkaar was maar zo is t niet
dus dan ga ik niet schijnheilig lopen doen
schijnheilig was misschien ook niet t goeie woordquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mag ik vriendelijk vragen wat er schijnheilig is aan andere mensen niet behandelen zoals je zelf niet behandeld wil worden?.
Is dat Chanty?quote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
erg meisjesachtig... die Chanty... dan vind ik die fotos van Astrid mooier
Niet de conclusie die ik zou trekken, maar aangezien ik alleen maar last van jouw conclusie zou hebben als ik een relatie met je zou krijgen vermoed ik niet dat ik me over dat verschil van mening zorgen hoef te makenquote:
Geloof me dat wil je ook niet weten... Het zuigtquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hell, ik weet niet eens wat niet-vreemdgaan is.
Zoiets als bij je huismerk bier blijven.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hell, ik weet niet eens wat niet-vreemdgaan is.
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 april 2006 22:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schijnheilig was misschien ook niet t goeie woord
eerder naief
maar bedoelde ook dat veel mensen zeggen oooh dat zou ik nooit doen maar als ze iemand echt echt willen en de kans doet zich voor hem of haar dan toch niet buiten schuppen als je snapt wat ik bedoel
Ik zeg t natuurlijk ook niet voor niets he... Haar zou ik best uitelkaar willen trekkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Is dat Chanty?
Die heb ik IRL gezien en die is best okay
Soms doe je van die uitspraken waarvan ik denk: "Waarom staat dit niet in de R&P FAQ?".quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Zoiets als bij je huismerk bier blijven.![]()
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)quote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou charmant zijn om ruimte over te laten voor de zeldzame mensen die wel trouw zijn, maar ik snap wat je bedoelt.
Ik ben gisteren nogal pissig geworden op een vriendin van mij die aan mij zat op te biechten via PaiQ met een 1 of andere langharige god in contact is gekomen. Daar heeft ze mee afgesproken ooit. Niets gebeurd en nu blijft hij haar bellen, SMSen en MSNen met dingen als: Ik heb zin in je. Wanneer kom je?quote:
Eentje is wel zat, jaquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)
Hey niet te snel oordelen... Ik ben een trouwe lobbesquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzo
Ik verwijs U graag naar http://wiki.fok.nl om het toe te voegenquote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms doe je van die uitspraken waarvan ik denk: "Waarom staat dit niet in de R&P FAQ?".
Men krijgt een totaal verknipt beeld door fok.quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat trouwe mensen er niet meer zijn ofzo
De vraag is alleen, wat voor standbeeld moet dat worden?quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou die vind ik dan heel heel lief en die verdienen wel een standbeeld of zo (eentje met zn alle dan he anders word het zo'n gedoe)
Yeah!quote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey niet te snel oordelen... Ik ben een trouwe lobbes![]()
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik trouw het belangrijkste wat er is, in een relatie.
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwenquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Dan moet ik een nieuwe pagina aanmakenquote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik verwijs U graag naar http://wiki.fok.nl om het toe te voegen
dat is waarquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vertrouwen en eerlijkheid iets belangrijker als trouw. Natuurlijk is trouw ook belangrijk, maar als ik haar niet kan vertrouwen, kan het me niet bommen of ze trouw is of niet
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?quote:
Vertrouwen en eerlijkheid vind ik de basis van trouw. Onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Conclusie: We blijven met zn allen trouwquote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemtquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Geloof je wel in een stabiele relatie? En wat heb jij er voor nodig om een relatie stabiel te noemen ?
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze niet trouw is, kan je haar niet vertrouwen.
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maarquote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
Wat andere mensen (met uitzondering van één) als "ontrouw" ervaren zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Als jij in een open relatie elke week een andere meid van de dansvloer van de plaatselijke discotheek zwiept, dan is dat niet noodzakelijk het vreemdgaan wat het in een standaard relatie wel zou zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, ik denk daar iets genuanceerder over. Als je afspraken maakt over wat wel en niet kan, kun je best dingen doen die andere mensen als "ontrouw" ervaren.
We zijn verplicht gezellig geweest. Dus neequote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef petitlapin2 het volgende:
en, is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja, dat vroeg ik jequote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ligt er idd aan wat je zelf stabiel noemt
ik weet het niet eigenlijkquote:
Dat is het principequote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan weet je tenminste wat er gebeurd en is het duidelijk voor allebij wat wel en niet "mag" zeg maar
Dat is natuurlijk alleen zo bij een exclusieve relatiequote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
Tenzij je andere relatievormen samen wil vatten met dit welgekozen woord uiteraardquote:onbegrijpelijk
Sommigen hebben dat blijkbaar nodig, ze zouden dan miischien ook eens het swingen in overwegen kunnen nemenquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom ga je een relatie aan als je nog met anderen wil neuken:? echt walgelijk en egoïstich. je gaat dus maar een relatie aan om niet alleen thuis te moeten zitten, en dan maar rollebollen met anderen.
onbegrijpelijk
Wat lekker kort door de bochtquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
ik snap best dat het niet voor iedereen werkt maar sommige mensen zijn er nog niet klaar voor of niet aan toe en zullen dat misschien wel nooit zijnquote:
Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ikquote:
juist die openheid kan je relatie reddenquote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb het om me heen gezien en weet dat het soms kan werken, maar wel alleen als er genoeg en open over gepraat wordt.
Welkom op fokquote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
Alle kortzichtige mensen zijn weer verzameld hier vanavond zie ik.
My point exactly.quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef petitlapin2 het volgende:
onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |