quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef Berkery het volgende:
The Gathering
Doe Maar
Tower
The Marks
Shocking Blue
Bettie Serveert
Golden Earring?
berkery +1quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef Berkery het volgende:
The Gathering
Doe Maar
Tower
The Marks
Shocking Blue
Bettie Serveert
Golden Earring?
Had er anders wel een paar goed. Bovendien ken ik er 2 niet vanquote:
Ik ben nog aan het shortlistenquote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
Overigens verwacht ik van jullie nog wel lijstjes natuurlijk
Tja ik had je lijstje nog niet gezienquote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
Jamaar Johan, Bauer, Solo?
Ik ken geen 20 goede nummers van Neerlanse grondquote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
Hmm lees dat het persé singles geweest moeten zijn.. dat maakt het minder leuk en meer werk misschien? Enfin ik zal het proberen, maar ik beloof niks....quote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef ranja het volgende:
De helft zegt me niks, maar ik geloof het welquote:Op maandag 17 april 2006 21:42 schreef knars het volgende:
1. Frank Sinatra - New York, New York
2. Genesis - Back in New York City
3. Charle & Eddie - New York City
4. Lou Reed - New York Telephone Conversation
5. Sting - Englishman in New York
6. Genesis - The lamb lies down on Broadway
7. Genesis - The light dies down on Broadway
8. Genesis - Broadway Melody of 1974
9. Beastie Boys - No sleep till Brooklyn
10. the Drifters - On Broadway
quote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Geen Leaving New York van R.E.M. Berkery?
Een goed begin...quote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iig Don Henley.
Te zien op de bovenste foto, maar (dus) niet de overeenkomst die ik zoek...quote:Op maandag 17 april 2006 22:52 schreef peaceman het volgende:
Don Felder?
En keurig ingekoptquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Neleos het volgende:
Je bedoelt dat het allebei The Eagles zijn?![]()
Nee, maar wel een Amerikaanse zangeres.quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef GLO het volgende:
Eentje van Olivia Newton-John?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef GLO het volgende:
Linda Ronstadt dan?
Half goed en topografisch zit je ook al heel dichtbij het andere woord.quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef GLO het volgende:
Living In Mexiconiet dat die titel me bekend voorkomt
quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef GLO het volgende:
Iets met home? Spanish Home
edit: oh, half goed - Living In America?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef GLO het volgende:
Of Living In The USA?
Ik heb 'm even opgezocht om te kijken waarom die titel mij niets zegt, maar het beeld van een Linda op rolschaatsen wel, en de hoes mét Linda blijk ik toch te kennen (jij hebt een picture disc zie ik). Alleen was mijn interesse in haar muziek met de komst van punk blijkbaar te erg verflauwd om me ook echt in die plaat te verdiepen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Dat is hem, het album viel mij op, doordat Linda Ronstadt niet op de hoes, maar op de LP zelf staat.
Si señorquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken ze wel met Eric Melvin en Eric Ghint en dan is het NOFX.
Live heeft Mike het altijd over Smelly. En Melvinquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
misschien dat 'ie zich op de nieuwe plaat zo noemt. Heeft zich wel eens vaker van die namen aangemeten, maar deze ken ik niet.
Ook goed hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien iets te lastige vraag voor de tijd van de dag.
Wil eigenlijk wel naar bed.
Parkeren dan maar?
Eating Sheep?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is idd die plaat. Alleen niet die titel.
Slaat meer op iets wat je met het beestje zou doen nadat het naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken..alleen bij NOFX niet
Jij kent je schaapjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:29 schreef ranja het volgende:
Siouxsie Sioux
Artiesten die Radiohead boven zichzelf plaatsen lijden aan zelfonderschatting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
Hij treedt zelf niet op (wat een zelfkennis![]()
)
Sterker nog: ik wilde er vandaag nog een vraag over stellenquote:
Ik had je graag je LC-vraag gegund, Mark, maar nee, niet Robert Fripp.quote:
Ach, die gaat gewoon de koelkast in, om er over een maand ofzo weer uit te komen (rond topic MLXV dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:29 schreef pyl het volgende:
Ik had je graag je LC-vraag gegund
Ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:30 schreef Neleos het volgende:
Trevor Horn?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Max Wright, Willy in Alf en als zodanig te horen in 'Stuck On Earth'...
De naam is twee letters langer dan de naam van een befaamde 20e eeuwse componist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:23 schreef Z het volgende:
Ik ken de rubriek en meneers gezicht maar niet z'n naam.
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".quote:
Goed plan!quote:Ik ga even boodschappen doen bij de Aldi, misschien dat daar iemand het weet.
* Mark denkt aan Email to Berlinquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef pyl het volgende:
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".![]()
Wacht even, volgens mij heb ik over hem laatst nog wat op tv gezien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".![]()
Van?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef cafca het volgende:
Ruben & the Jets
Okay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:15 schreef cafca het volgende:
Van Ruben & the Jets
ook wel Zappa, Frank (met of zonder mothers)
Hm....ik meen me te herinneren dat mijn zus deze LP heeft in een versie waar nergens op staat dat het om Zappa gaat...maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay.
Wel een officiële Mothers-uitgave hoor. In de tekstballon (die ik zo vakkundig heb weggeëdit) staat "Is this the Mothers of Invention recording under a different name in a last ditch attempt to get their cruddy music on the radio? "![]()
Cafca +1
Heel warm.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef Z het volgende:
The Libertines.
Yep!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef lienelien het volgende:
Dirty Pretty Things?
Jeeej!quote:
Ja, goed ideequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:02 schreef MaJo het volgende:
Vervolgvraag?Edit: als in dezelfde stijl muziek
T99 nog gezien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh ja?
Ehhm ja, eerste 3 nummertjes ofzo..niet helemaal mijn ding. Te langzaam en te bluesy enzo..quote:
Ja, het was stampvol.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehhm ja, eerste 3 nummertjes ofzo..niet helemaal mijn ding. Te langzaam en te bluesy enzo..
En onder enige sociale druk naar andere kroeg moeten verhuizen
Zo hee, doet dat effe pijn aan mijn ogen..quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef lienelien het volgende:
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Misschien wel te gemakkelijk
Oh, dat volle vind ik niet erg, hoef ik zelf niet rechtop te blijven staan, doen anderen wel voor je..quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ja, het was stampvol.
Ze moesten even inkomen, maar halverwege gingen ze helemaal los.. vond het zelf te gek.
Dus bij Swaf wezen kijken, of dat ook niet?
Wie isquote:Coca-Cola ad leaksonline
The star has composed a tune of love
The much anticipated-penned Coca-Cola advert has leaked on the internet.
man has written and sings the advert's songs which boasts an uplifting, brass-led tune and the chorus: "It's the right thing to do, and you know it, It's inside of you, so just show it, love is the truth."
The clip itself kicks off with shots of a girl in an electric red wig and matching dress, skipping out of a red house, with a bottle of Coke in her hand.
Zeker. Ze waren anders.. hun konden hun kwaliteiten anders vertonen, want op de plaat vind ik het mooier (ingetoger)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@ Prep:
ze klonken iig wat anders dan op plaat
Klik
*Twijfelt.. ze verkochten iig wel een plaat.. maar of het die was..quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het dezelfde was? Het gaat hier om early '90s house
Rood.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bedoel je dan rood of donkerbruin?
http://www.youtube.com/watch?v=oWoLu_Hvbbwquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:09 schreef bukgeit het volgende:
Jack White?
Mooie collega heb je dan, dat welquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze lijkt ook wel op een collega van me , maar die heb ik horen zingen..
die vraag je hier niet
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
het is niet slecht toeven hier op de Playboy mansion![]()
en die heb je ook maar in je icoon gestopt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze lijkt ook wel op een collega van me , maar die heb ik horen zingen..
die vraag je hier niet
Inderdaad. Iedereen weet dat die meisjes heel goed kunnen zingen.quote:
Uit volle borstquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat die meisjes heel goed kunnen zingen.
quote:
quote:Ga je mee naar 't stadion
Naar de club van rood en wit
Wel Ajax dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord!![]()
uit 'Hand In Hand Kameraden':is voor homo's
[..]
Sparta!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord!
uit 'Hand In Hand Kameraden':
[..]
* bartrid is Feyenoord fan trouwensquote:Sparta-lied
Rood-wit is onze glorie,
Rood-wit zit ons in 't bloed,
Bij neerlaag of victorie,
Bij voor- of tegenspoed.
Rood-wit gaat nooit verloren,
En jaren nog hierna,
Zullen wij laten horen:
SP AR TA !
Zullen wij laten horen:
SP AR TA !
Zou ik er niet hebben uitgehaaldquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef bukgeit het volgende:
Nein, het was Regina Spektor.
Helaas. Nee, niets met de opname.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Iets met de opname?
Zonde dat ik te laat ben voor die vorige vraag, Regina had ik zo meegepikt.
Ja, hij heeft wel eens verteld hoe hij na een crash hetzelfde plaatje bij de fotograaf achterhaald heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Neleos het volgende:
Weet er hier iemand toevallig wie er op het plaatje van bukgeit staat?
Als dat klopt, snap ik meteen waarom ik er niet achter kwam met die ene CD in de hand...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De cd is met meerdere verschillende covers verkrijgbaar.
Precies!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De cd is met meerdere verschillende covers verkrijgbaar.
Bij Nightwish gaat het om verschillende versies van de cd, dus die telt niet mee. Gelukkig heb je in je volgende post genoeg compensatie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef belsen het volgende:Toxicity - SOAD 11/11 - Voicst Dagen van gras, dagen van stro - Spinvis Once - Nightwish Never mind the bollocks - Sex Pistols
Over wat voor dame gaat deze tekst?quote:Mijn foto staat op elke plaat
Hallo, die de fabriek verlaat
Ik weet van niets, ik ken geen noot
Ik sta op Brahms ten dele bloot
Op elk kwartet in c mineur
Ziet u mijn boezem in majeur
Ik denk wel dat ik weet wie het geschreven heeft, maar die persoon heeft weinig met muziek te makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag:
[..]
Over wat voor dame gaat deze tekst?
Voor geen punt mag je het zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet wie het geschreven heeft, maar die persoon heeft weinig met muziek te maken![]()
Persoonlijk was ik live nooit zo gecharmeerd van Racoon waar ik ze op plaat (de eerste twee) zeer aardig vond. Maar het succes is ze wel gegund, blue daysquote:
Ha, voor deze ook wel hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Voor die van Dinand zou ik de portemonnee willen trekken.
Ah, een liefhebberquote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef MaJo het volgende:
Xander?
kut-achternaamquote:Op woensdag 19 april 2006 00:33 schreef GLO het volgende:
Xander de Buisonjé?
Weet je 't zeker?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:49 schreef MaJo het volgende:
Heb nog even gewacht op een nieuwe vraag maar nu is het dan echt tijd om te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Nope. Degene die ik zoek woonde ergens in de zwarte bergheuvels van Dakota...quote:Op woensdag 19 april 2006 00:59 schreef bigshadow het volgende:
openingsgokje op Eagles - Hotel California?
Ook niet. Onze man was op zoek naar zijn rivaal Danny, die zjn meisje had afgepakt en hem op z'n oog geslagen had...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:04 schreef bigshadow het volgende:
Johnny Cash? (ik heb echt geen idee dus)
Ook niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:40 schreef bigshadow het volgende:
fleetwood mac?
quote:Op woensdag 19 april 2006 08:55 schreef pyl het volgende:
Iron Butterfly?
Nee.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:11 schreef cafca het volgende:
John LaGrand in zijn jonge jaren?
Right onquote:
cafca +1quote:Now somewhere in the black mountain hills of Dakota
There lived a young boy named Rocky Raccoon
And one day his woman ran off with another guy
Hit young Rocky in the eye Rocky didn't like that
He said I'm gonna get that boy
So one day he walked into town
Booked himself a room in the local saloon
Rocky Raccoon checked into his room
Only to find Gideon's bible
Rocky had come equipped with a gun
To shoot off the legs of his rival
His rival it seems had broken his dreams
By stealing the girl of his fancy
Her name was Magil and she called herself Lil
But everyone knew her as Nancy
Now she and her man who called himself Dan
Were in the next room at the hoe down
Rocky burst in and grinning a grin
He said Danny boy this is a showdown
But Daniel was hot, he drew first and shot
And Rocky collapsed in the corner, ah
Bob 'The Bear' Hite?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:07 schreef pyl het volgende:
Je moet er toch niet aan denken hoe vaak die inmiddels Inna Gada da Vida hebben gespeeld. En als dat nou een kort nummertje was geweest....![]()
Nog maar eens een Wie?
[afbeelding]
Daar doen we niet moeilijk overquote:Op woensdag 19 april 2006 07:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Correct, van Ze Beatles. Racoon met twee c's.
Whoah!, zeggen ze dan vol bewondering.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:15 schreef GLO het volgende:
Bob 'The Bear' Hite?
Tja, mee opgegroeid he. Ik twijfelde alleen nog vanwege die hoed, vandaar nog het vraagtekenquote:
quote:An explosion of sounds and styles, Britain'swere among the leaders of the short-lived "grebo" scene, which proved instrumental in bridging the gap between rock and hip-hop.
quote:Formed in Leicester, England in 1986,— whose image did indeed fuse Hell's Angels grunge with the psychedelic excesses of the hippie counterculture — were fronted by the flamboyant vocalist Mary Mary (born Ian Garfield Hoxley), supposedly a former runner-up in a local Alternative Miss Universe competiton who frequently took the stage in dresses and platform shoes.
Oh! Bukkie wist het alquote:Op woensdag 19 april 2006 09:44 schreef bukgeit het volgende:
Gay Bikers On Acid?
James Bownquote:Op woensdag 19 april 2006 09:48 schreef bukgeit het volgende:
Ha!
Wat is de overeenkomst tussen James Bown en Peter Koelewijn?
Op de zelfde dag jarig?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:48 schreef bukgeit het volgende:
Ha!
Wat is de overeenkomst tussen James Brown en Peter Koelewijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |