En keurig ingekoptquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Neleos het volgende:
Je bedoelt dat het allebei The Eagles zijn?![]()
Nee, maar wel een Amerikaanse zangeres.quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef GLO het volgende:
Eentje van Olivia Newton-John?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef GLO het volgende:
Linda Ronstadt dan?
Half goed en topografisch zit je ook al heel dichtbij het andere woord.quote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef GLO het volgende:
Living In Mexiconiet dat die titel me bekend voorkomt
quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef GLO het volgende:
Iets met home? Spanish Home
edit: oh, half goed - Living In America?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef GLO het volgende:
Of Living In The USA?
Ik heb 'm even opgezocht om te kijken waarom die titel mij niets zegt, maar het beeld van een Linda op rolschaatsen wel, en de hoes mét Linda blijk ik toch te kennen (jij hebt een picture disc zie ik). Alleen was mijn interesse in haar muziek met de komst van punk blijkbaar te erg verflauwd om me ook echt in die plaat te verdiepen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Dat is hem, het album viel mij op, doordat Linda Ronstadt niet op de hoes, maar op de LP zelf staat.
Si señorquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken ze wel met Eric Melvin en Eric Ghint en dan is het NOFX.
Live heeft Mike het altijd over Smelly. En Melvinquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
misschien dat 'ie zich op de nieuwe plaat zo noemt. Heeft zich wel eens vaker van die namen aangemeten, maar deze ken ik niet.
Ook goed hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien iets te lastige vraag voor de tijd van de dag.
Wil eigenlijk wel naar bed.
Parkeren dan maar?
Eating Sheep?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is idd die plaat. Alleen niet die titel.
Slaat meer op iets wat je met het beestje zou doen nadat het naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken..alleen bij NOFX niet
Jij kent je schaapjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:29 schreef ranja het volgende:
Siouxsie Sioux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |