Artiesten die Radiohead boven zichzelf plaatsen lijden aan zelfonderschatting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
Hij treedt zelf niet op (wat een zelfkennis![]()
)
Sterker nog: ik wilde er vandaag nog een vraag over stellenquote:
Ik had je graag je LC-vraag gegund, Mark, maar nee, niet Robert Fripp.quote:
Ach, die gaat gewoon de koelkast in, om er over een maand ofzo weer uit te komen (rond topic MLXV dusquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:29 schreef pyl het volgende:
Ik had je graag je LC-vraag gegund
Ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:30 schreef Neleos het volgende:
Trevor Horn?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Max Wright, Willy in Alf en als zodanig te horen in 'Stuck On Earth'...
De naam is twee letters langer dan de naam van een befaamde 20e eeuwse componist.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:23 schreef Z het volgende:
Ik ken de rubriek en meneers gezicht maar niet z'n naam.
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".quote:
Goed plan!quote:Ik ga even boodschappen doen bij de Aldi, misschien dat daar iemand het weet.
* Mark denkt aan Email to Berlinquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef pyl het volgende:
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".![]()
Wacht even, volgens mij heb ik over hem laatst nog wat op tv gezien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij was de eerste componist die opzettelijk valse noten componeerde. Zijn streven was de "emancipatie van de dissonant".![]()
Van?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:12 schreef cafca het volgende:
Ruben & the Jets
Okay.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:15 schreef cafca het volgende:
Van Ruben & the Jets
ook wel Zappa, Frank (met of zonder mothers)
Hm....ik meen me te herinneren dat mijn zus deze LP heeft in een versie waar nergens op staat dat het om Zappa gaat...maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay.
Wel een officiële Mothers-uitgave hoor. In de tekstballon (die ik zo vakkundig heb weggeëdit) staat "Is this the Mothers of Invention recording under a different name in a last ditch attempt to get their cruddy music on the radio? "![]()
Cafca +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |