Zou ik er niet hebben uitgehaaldquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef bukgeit het volgende:
Nein, het was Regina Spektor.
Helaas. Nee, niets met de opname.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Iets met de opname?
Zonde dat ik te laat ben voor die vorige vraag, Regina had ik zo meegepikt.
Ja, hij heeft wel eens verteld hoe hij na een crash hetzelfde plaatje bij de fotograaf achterhaald heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Neleos het volgende:
Weet er hier iemand toevallig wie er op het plaatje van bukgeit staat?
Als dat klopt, snap ik meteen waarom ik er niet achter kwam met die ene CD in de hand...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De cd is met meerdere verschillende covers verkrijgbaar.
Precies!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De cd is met meerdere verschillende covers verkrijgbaar.
Bij Nightwish gaat het om verschillende versies van de cd, dus die telt niet mee. Gelukkig heb je in je volgende post genoeg compensatie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:42 schreef belsen het volgende:Toxicity - SOAD 11/11 - Voicst Dagen van gras, dagen van stro - Spinvis Once - Nightwish Never mind the bollocks - Sex Pistols
Over wat voor dame gaat deze tekst?quote:Mijn foto staat op elke plaat
Hallo, die de fabriek verlaat
Ik weet van niets, ik ken geen noot
Ik sta op Brahms ten dele bloot
Op elk kwartet in c mineur
Ziet u mijn boezem in majeur
Ik denk wel dat ik weet wie het geschreven heeft, maar die persoon heeft weinig met muziek te makenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag:
[..]
Over wat voor dame gaat deze tekst?
Voor geen punt mag je het zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet wie het geschreven heeft, maar die persoon heeft weinig met muziek te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |