Houd jij je dom, dan houd ik je arm.quote:Op maandag 17 april 2006 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik houd me dom en vraag Sidekick wat hij bazelt.
quote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef Yildiz het volgende:
Geweldig filmpje F_E_T.
Trouwens, dit plaatje herken ik ergens van.
[afbeelding]
ja, google
http://images.google.nl/images?q=know+your+place+shut+your+face&hl=nl
Nee, maar serieus, ik herken het plaatje ergens van. Iets met tweede wereldoorlog ofzo...quote:
Vergeef Jezus, hij weet niet beter...quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef RM-rf het volgende:
[afbeelding]
De volgende keer dat zo'n moslim ook maar naar je iPod kijkt, moet je vertrouwen op christelijke normen en waarden
Leg nou eens uit. Bedoelde je Casement?quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Houd jij je dom, dan houd ik je arm.
Hey Weisglas, u hier?quote:Op maandag 17 april 2006 00:49 schreef Lithion het volgende:
Wat drijft mensen er eigenlijk toe om voor de lokale overheid te gaan werken? Dan moet je toch een compleet en volledig gebrek aan ambitie hebben? Wat voor een uitdagingen biedt zulk werk je nou?
Nou, nee, eigenlijk niet. De mensen waar ik het over heb zijn de papierschuivers van die lokale gemeenten. De "échte" ambtenaren. Wáárom zou je in godsnaam voor zo'n baan kiezen? Daar kan ik echt niet bij. Wat trekt die mensen?quote:Op maandag 17 april 2006 00:50 schreef Yildiz het volgende:
Hey Weisglas, u hier?
Maar daar heb je wel een punt, waarom zouden mensen vanuit de tweede kamer naar een stadscollege gaan. Daar doel je toch op?
Euhm, zekerheden? Als je je werk gewoon doet, krijg je je geld, en klaar. Verder niets.quote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk niet. De mensen waar ik het over heb zijn de papierschuivers van die lokale gemeenten. De "échte" ambtenaren. Wáárom zou je in godsnaam voor zo'n baan kiezen? Daar kan ik echt niet bij. Wat trekt die mensen?
Civ. Monidique was weer eens bezig om genocide te plegen op de Azteken.quote:Op maandag 17 april 2006 00:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Leg nou eens uit. Bedoelde je Casement?
quote:Dure reclame zorgverzekeraars zinloos
Uitgegeven: 14 april 2006 19:48
Laatst gewijzigd: 14 april 2006 19:49
AMSTERDAM - Dure reclamecampagnes van zorgverzekeraars zijn niet effectief. Die conclusie trekt Deloitte uit onderzoek naar de markt, dat het bureau vrijdag naar buiten heeft gebracht.
De twee zorgverzekeraars die relatief het minst (twee euro per verzekerde) aan reclame uitgaven, zagen hun aantal klanten toenemen. De verzekeraars die relatief het meeste geld staken in mediacampagnes (tussen de zes en tien euro per verzekerde) verloren klanten.
In totaal gaven de zorgverzekeraars vorig jaar ruim 78 miljoen euro aan reclame uit. Dat is ruim anderhalf maal zoveel als in 2004. Door de invoering van het nieuwe zorgstelsel waren de verzekeraars in een concurrentiestrijd verwikkeld om de gunst van de klant.
De Bovag, oh ja de belangenorganisatie voor garagehoudersquote:APK eens in twee jaar
Uitgegeven: 13 april 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 13 april 2006 20:33
DEN HAAG - De frequentie van de APK voor personenauto's wordt verlaagd. De keuring hoeft nog maar eens in de twee jaar te worden uitgevoerd en geldt ook pas als auto's vier jaar oud zijn. Nu moeten auto's nog vanaf hun derde levensjaar elk jaar gekeurd worden. Dat heeft het kabinet donderdag besloten.
De Bovag en de RAI vereniging hebben geen goed woord over voor het besluit van het kabinet. De belangenorganisaties omschrijven de plannen als "onzalig" en "heel slecht voor de verkeersveiligheid en voor het milieu".
De ANWB is daarentegen zeer enthousiast. "Dit is precies wat de ANWB al veel langer wil: een minder rigide APK-regime", aldus een woordvoerder van de bond. "De maatschappelijke kosten dalen fors, want een APK-keuring kost al snel 45 euro. Voor de verkeersveiligheid en het milieu zijn er nauwelijks gevolgen".
Zeiden ze nog ''dank u'' ?quote:Op maandag 17 april 2006 10:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Civ. Monidique was weer eens bezig om genocide te plegen op de Azteken.
Ik zit op een ander continent, dus ik kon het niet horen. Ik verneem alleen de telegrams van gevallen steden en chatberichten van een woeste Engelse koningin.quote:
Per trein, denk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 12:04 schreef Tafkahs het volgende:
hoe ging het lagerhuis ook alweer?
quote:Op maandag 17 april 2006 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Per trein, denk ik.
(Wijsjes gaan, Harry. Lagerhuizen niet.)
ik wil weten wat de formule van het lagerhuis ook alweer was. Je weet wel, met die betweterige linkse Marcel van Dam die het publiek tegen elkaar opzetquote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar wat wil je weten, gefrappeerd dansmarieke?
Ik hoorde vrijdag op de radio dat stoptreinen soms gewoon al niet meer stoppen om op tijd op het eindstation aan te komenquote:Op maandag 17 april 2006 12:19 schreef pberends het volgende:
Zeker vijf doden bij treinongeluk Griekenland
Maar ze rijden daar wel op tijd.
Wederomquote:Op maandag 17 april 2006 12:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik wil weten wat de formule van het lagerhuis ook alweer was. Je weet wel, met die betweterige linkse Marcel van Dam die het publiek tegen elkaar opzet
Hoe zag zo'n stelling er ook alweer uit? Was het een stukje uit de krant of was het een gekleurde mening?quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wederom. Ik hoopte op het Britse Lagerhuis.
Van Dam las een mening voor en ging dan ruzie lopen maken met een gast. En er waren wat ''stellingen van vandaag'', ofzo.
Ik weet alleen dat die kale werkloze hagenees er altijd zat voor de gewone man en dat was voor mij meer dan genoeg informatiequote:Op maandag 17 april 2006 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Je kunt het hier nog zien;
http://redir.vara.nl/lagerhuis/
Ik had altijd een uitgesproken afkeer van dat vreselijke blonde mens, dat altijd maar wat schreeuwde en woorden als ''uberchristen'' gebruikte.
O ja. Daar ging Spijkerman ook nog in Kopspijkers gezellig mee lopen doen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die kale werkloze hagenees er altijd zat voor de gewone man
Voetbal bindt, ook al ging het dan om Ado den Haagquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O ja. Daar ging Spijkerman ook nog in Kopspijkers gezellig mee lopen doen.
Nou in mijn toekomstige vakgebied (planologie/ RO) zou het niet m'n eerste keuze zijn maar wel een optie. Je kan je bij een gemeente dan echt met concrete projecten bezighouden (b.v. herontwikkeling van een oud bedrijventerrein tot woonwijk). Bij een hgoere overheid is het toch meer het vagere beleidsontwikkeling.quote:Op maandag 17 april 2006 00:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk niet. De mensen waar ik het over heb zijn de papierschuivers van die lokale gemeenten. De "échte" ambtenaren. Wáárom zou je in godsnaam voor zo'n baan kiezen? Daar kan ik echt niet bij. Wat trekt die mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |