Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deurquote:
zeker naar Jag mailenquote:Op maandag 17 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deur [afbeelding]
En lekker een anderhalve maand het huis alleen. Wat een leven
alleen is natuurlijk wel maar alleenquote:Op maandag 17 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deur [afbeelding]
En lekker een anderhalve maand het huis alleen. Wat een leven
Ja idd, en dat heb ik afgelopen weekend geweten want ik was gewoon wat ziek van de alleenigheid. Mar goed aankomend weekend vriendin zien etc.quote:Op maandag 17 april 2006 00:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen is natuurlijk wel maar alleen
Huis niet te groot dan?
foto?quote:Op maandag 17 april 2006 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huis is groot maar word goed bijgehouden door de schoonmaakster
Vrijdag komt ze weer, ik zal er is ff een foto van makenquote:
ik zal eens kijkenquote:
Trustequote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef D.Rose het volgende:
nu is het dan wel bedtijd
tot weer maar weer
quote:
Thanksquote:
Jullie sturen mij naar bedquote:
Ow.... sorryquote:Op maandag 17 april 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jullie sturen mij naar bed
Ik zei welterusten tegen anderen![]()
Dat gaat idd vrij makkelijk jaquote:
Bij nader inzien is het best wel tijd om eens te kijken of mijn bed me wil ontvangenquote:
Vast welquote:Op maandag 17 april 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het best wel tijd om eens te kijken of mijn bed me wil ontvangen
Trusten allemaal![]()
Zeker op zn tijdquote:
T is zo jammer dat het niet de andere kant op kan,quote:Op maandag 17 april 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker op zn tijd![]()
Niet te veel, anders wordt je nog duizelig
quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat het niet de andere kant op kan,
de boel gaat zo wel erg strak zitten![]()
Ik denk niet dat er nu nog veel mensen online zijnquote:Op maandag 17 april 2006 03:19 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik was even drukquote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef marcb1974 het volgende:
T is idd wel rustig hier ja
Hoe zou dat nou komen
Hobjequote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was even drukdaarom misschien ??
![]()
Dat was het vast jaquote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was even drukdaarom misschien ??
![]()
Bong, hoe hangt ie deze dagenquote:
En dan diequote:
Wat jij wil, het is lente dus jij mag je odol rustig rondslingerenquote:Op maandag 17 april 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De ODOL doet zijn werk als je dat bedoeld![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij wil, het is lente dus jij mag je odol rustig rondslingeren![]()
*gaat ver buiten bereik staan
Hobjequote:
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 17 april 2006 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hobje![]()
Wat heb jij het toch altijd druk
He, Bong, hoest met mamma Bong?quote:Op maandag 17 april 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zover hoef je nou ook weer niet te staan hoor![]()
Goed, alleen is ze nog niet toe aan posten helaasquote:
Oei, een scheidingquote:Op maandag 17 april 2006 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed, alleen is ze nog niet toe aan posten helaasZe moet nog wat dingen op een rijtje zetten na de scheiding dus daarom is ze nog niet online
Ik probeer haar te overtuigen maar ze is er gewoonweg nog niet aan toe, dat zal heus wel komen maar op haar tijd
Maffenquote:Op maandag 17 april 2006 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oeeeeeeeee nog zo;n kanjer![]()
![]()
waar blijft Bartje![]()
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nogquote:Op maandag 17 april 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oei, een scheiding![]()
Nee, snap ik dat ze dat niet wil. Hopelijk wordt het snel weer wat beter thuis.
ahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 17 april 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nog![]()
Tijd zegt niks helaas en ik hoop voor haar het bestequote:Op maandag 17 april 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nog![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 17 april 2006 04:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhdikke knuf voor je mamsie
![]()
![]()
Tja het is iets wat heel ingrijpend was voor haar, zelfs nu nog...en dat zit erg diep...heel diep....dat gaat niet zomaar over als je een hele tijd met elkaar bent geweest...maargoed het gaat nu erg goed met haar in vergelijking tot een paar jaar geleden dus ik heb er gelukkig een positief gevoel over, maar het moet wel HAAR tijd zijn, dus als ze er aan toe is dan komt ze zeker vrolijk meedoenquote:Op maandag 17 april 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijd zegt niks helaas en ik hoop voor haar het beste![]()
En misschien wel niet, some wounds don't healquote:Op maandag 17 april 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het is iets wat heel ingrijpend was voor haar, zelfs nu nog...en dat zit erg diep...heel diep....dat gaat niet zomaar over als je een hele tijd met elkaar bent geweest...maargoed het gaat nu erg goed met haar in vergelijking tot een paar jaar geleden dus ik heb er gelukkig een positief gevoel over, maar het moet wel HAAR tijd zijn, dus als ze er aan toe is dan komt ze zeker vrolijk meedoen
Helaas maar dat denk ik ookquote:Op maandag 17 april 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
En misschien wel niet, some wounds don't heal![]()
Dankjequote:Hoe dan ook, wees er maar voor haar en voor jezelf (<<<<heel belangrijk)![]()
Ja, fijn hoor en mag ik dan nu slaanquote:
quote:
En zo is datquote:Op maandag 17 april 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ow nee, fuck, ben al getrouwd......ach, bigamie is toch zwaar overschat![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen
die koffie gisteravond was niet zo'n ideaal plan
Suc6 iigquote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd weer spannend hoeveel er van terecht komt
vooralsnog niet veel blijkbaarquote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd weer spannend hoeveel er van terecht komt
Volgens mij is hier alles nog gewoon dicht vandaagquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
Vandaag een drukke dag: al naar de Spar geweest en drie bakkerijen gedaan om taarten en pistolets te vinden![]()
Hier zijn bijna alle winkels open tot de middagquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij is hier alles nog gewoon dicht vandaag
Doe eens niet zo ijverigquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
Vandaag een drukke dag: al naar de Spar geweest en drie bakkerijen gedaan om taarten en pistolets te vinden![]()
ik nog nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben al meer dan twee uur wakker hoor![]()
wel verjaardag, maar geen feestje?quote:Op maandag 17 april 2006 10:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle winkels open tot de middag
Gelukkig maar, want straks is er hier 15 man voor het verjaardags'feestje'
Mja mijn oma wordt 92 vandaag. Het is niet dat het hier een heuse fuif ofzo zal worden. Gewoon taart eten (dan gaan wij naar phille) en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.quote:Op maandag 17 april 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel verjaardag, maar geen feestje?
sow, respectabele leeftijdquote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja mijn oma wordt 92 vandaag. Het is niet dat het hier een heuse fuif ofzo zal worden. Gewoon taart eten (dan gaan wij naar phille) en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.
Ik moest hoor. Maar het was wel grappig. We vonden in elke bakkerij wel iets dat we graag gingen eten. Uiteindelijk hebben we dus voor 13 mensen die broodjes gaan eten 51 pistolets in alle soorten en een paar brodenquote:
Maar het wordt wel fun. Is al heel lang geleden dat heel die kant van de familie eens samen heeft gezeten. En dan zie ik ook nog eens mijn nichtenquote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sow, respectabele leeftijd.. dat het geen dansfuif zal worden kan ik dan wel begrijpen
quote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest hoor. Maar het was wel grappig. We vonden in elke bakkerij wel iets dat we graag gingen eten. Uiteindelijk hebben we dus voor 13 mensen die broodjes gaan eten 51 pistolets in alle soorten en een paar broden
Jah, da's wel leuk natuurlijk. Dat is het enige waar ik een beetje rekening mee moet houden als ik straks in Indonesië zit. 'even' op en neer zit er niet in...quote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het wordt wel fun. Is al heel lang geleden dat heel die kant van de familie eens samen heeft gezeten. En dan zie ik ook nog eens mijn nichten![]()
wheh.. de wekker staat hier nog netjes uitquote:Op maandag 17 april 2006 10:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was dan ook heel pijnlijk toen de wekker om 8.15u afliep![]()
Blijkbaar eet de nieuwe vriend van mijn zus makkelijk 10 pistolets. Dus hij heeft als opdracht om alles op te eten (alleen weet hij dat nog nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dus je hebt nu voor een paar weken eten in huis?
misschien moet je hem dat toch even tevoren vertellen danquote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Blijkbaar eet de nieuwe vriend van mijn zus makkelijk 10 pistolets. Dus hij heeft als opdracht om alles op te eten (alleen weet hij dat nog niet)
Ik woon maar 100km verder en ik rij al niet zomaar ff op en neer. Met feestdagen is het ook altijd kiezen hoor: ofwel bij mij ofwel bij phille. We rijden niet meer dan 200km op één dag en het Vlaamse land rond om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo. En daardoor zitten we dus eigenlijk bijna nooit meer samen met heel de bende.quote:Op maandag 17 april 2006 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, da's wel leuk natuurlijk. Dat is het enige waar ik een beetje rekening mee moet houden als ik straks in Indonesië zit. 'even' op en neer zit er niet in...
Hij zal het wel weten nadat de taart op isquote:Op maandag 17 april 2006 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien moet je hem dat toch even tevoren vertellen dan![]()
met beleg is wel het lekkerst jaquote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef leonieke het volgende:
... en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.
Waar andersquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
En is iedereen eigenlijk thuis?
haha.. kleine afstanden hier he... toch wel een groot voordeel. Ik moet dan 7 juur met de trein om bij kennissen te komen, of 1 uur vliegen... Nou ja, zover is het nog niet.,quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik woon maar 100km verder en ik rij al niet zomaar ff op en neer. Met feestdagen is het ook altijd kiezen hoor: ofwel bij mij ofwel bij phille. We rijden niet meer dan 200km op één dag en het Vlaamse land rond om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo. En daardoor zitten we dus eigenlijk bijna nooit meer samen met heel de bende.
Ja ik weet niet... Misschien aan het werk ofzo.quote:
jah, tuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
Dan blijf je toch ook wel een tijdje logeren?quote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. kleine afstanden hier he... toch wel een groot voordeel. Ik moet dan 7 juur met de trein om bij kennissen te komen, of 1 uur vliegen... Nou ja, zover is het nog niet.,
Ik werk nooit op maandagquote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik weet niet... Misschien aan het werk ofzo.
Mijn ma moest eigenlijk vandaag ook gaan werken![]()
ik fok nooit bij anderenquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
Als ik dan ga reizen worden het mini-vakanties ja.. ik heb geen zin me daar te haasten, te warm en het lukt toch niet want er is vast wel weer vertragingquote:Op maandag 17 april 2006 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch ook wel een tijdje logeren?
dat krijg je pas morgen te horen ja?quote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werk nooit op maandag. En met een beetje mazzel draaien ze morgen een maandagdienst en hoef ik dus ook niet (wisten ze nog niet, TPG
).
Morgen is Romek jarig.
Als het meezit krijg ik dat te horenquote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat krijg je pas morgen te horen ja?![]()
alvast gefeliciteerd![]()
en Belgischquote:Op maandag 17 april 2006 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen met boter is vast Zeeuwse zuunigheid
Nog een jarigequote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werk nooit op maandag. En met een beetje mazzel draaien ze morgen een maandagdienst en hoef ik dus ook niet (wisten ze nog niet, TPG
).
Morgen is Romek jarig.
ow, okquote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
hey hey, je mag veel van ons zeggen, maar niet dat we zuinig zijn hoorDat zijn jullie
![]()
helemaal lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het meezit krijg ik dat te horen. De kans is ook groot dat ik er zelf achteraan moet gaan bellen
.
nouwwwwww...quote:Op maandag 17 april 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zou je eieren toch geen jaar laten liggen..
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggenquote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien vermenigvuldigen die eieren zich wel.
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggen![]()
Dan zijn ze volgend jaar Pasen wel klaar.quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggen![]()
vast iets met placenta's en eierenquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?
Ik stuur de rekeningenquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?
Goedemorgenquote:Op maandag 17 april 2006 11:47 schreef leonieke het volgende:
Zo, bijna klaar![]()
Eerst nog spaghetti eten en dan pas pyjamavest uitIk zou liever mijn truitje niet rood gespikkeld zien
ik geloof graag dat dat experimenteel is.. met de huidige puinzooi in de zorgverzekeringswereld.quote:
En beginnen jullie jullie brieven ook onmiddellijk met excuses dat de dienst vertraging heeft opgelopen?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik geloof graag dat dat experimenteel is.. met de huidige puinzooi in de zorgverzekeringswereld.
Wij hebben dus geen achterstandquote:Op maandag 17 april 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En beginnen jullie brief ook onmiddellijk met excuses dat de dienst vertraging heeft opgelopen![]()
Hier is er een ziekenhuis die al twee jaar ofzo bij de rekening vermeldt dat ze een grote achterstand hebben qua facturatieAlsof wij dat erg vinden
![]()
Doeiquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier volledig afsluiten.
Een beetje ruimte maken zodat de borden kunnen gezet worden.
Tot ziens
quote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier volledig afsluiten.
Een beetje ruimte maken zodat de borden kunnen gezet worden.
Tot ziens
wat.. dit topic, of die broodjes?quote:
mwoa die broodes, een beetje. Ik neem er nu ook maar 2quote:
da's best te etenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gooi wat saucijzebroodjes in de oven straks
midden Nederland zelfsquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik weer studeren, en heftig de afwas doen, en een rodnje buiten lopen en waarschijnlijk ongetwijfeld vast wel zeker ook nog wel een paar foto's maken
ik weet waar ik over praat, deze SCquote:Op maandag 17 april 2006 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik
weet waar je over praat
quote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
he gelukkig, was al bang iets te moeten missen
dat moet je jezelf gewoon aanleren... of je fotoboek op slot doen he..quote:Op maandag 17 april 2006 13:11 schreef Steve-O het volgende:
Dat heb ik nou altijd vergeet ik in het fotoboek te reagerenals ik berichten heb
Prrquote:
of er gewoon geen instellenquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet je jezelf gewoon aanleren... of je fotoboek op slot doen he..
Niet intapen danquote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga maar eens mn vinger intapen... raar gedoe. ebm vorige week gestoten, en sindsdien af en toe als hij ff verkeerd buigt, doet het extreem veel pijn. Niks geknakt, het wordt niet dik, niet blauw, niks. Zal wel een spiertje verrekt hebben of zo
quote:Op maandag 17 april 2006 13:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*present!
wrom nie? spiertje moet toch rust hebben dan?quote:
Yep, maar daar is geen tape voor nodig. Daar moet jij gewoon zelf op letten.quote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrom nie? spiertje moet toch rust hebben dan?
En als je hem tapet gebeurt dat ineens niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dat kan dus niet, hij komt gewoon de hele dag door langs van alles. Een theedoek, tijden s het afdrogen bijvoorbeeld.
neequote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je hem tapet gebeurt dat ineens niet meer![]()
Dus kan je tape er weer af. Tape is alleen nodig als je echt dingen doet waarbij je vinger even ondersteuning nodig heeft.quote:
Hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
zo present
je werkt zeker in 't ziekenhuis ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus kan je tape er weer af. Tape is alleen nodig als je echt dingen doet waarbij je vinger even ondersteuning nodig heeft.
Eeeeejjjquote:
Dus............quote:Op maandag 17 april 2006 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je werkt zeker in 't ziekenhuis ofzo
Zag de PI ja, maar 'quote:Op maandag 17 april 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie PI
[..]
dat geloof ik wel ja.
ochtend wel danquote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, vroeg is het toch al een tijdje niet meer bij mij
Oke, niet denken op vrije dagen danquote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, vroeg is het toch al een tijdje niet meer bij mij
Wanneer heb je examens?quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, ik moet zoooo studeren
en ik wil zooooo niet
nog steeds niet gelukt?quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik wil zooooo niet
Dan begint het idd te dringen ja.....quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik wil zooooo niet
oud ijzer, wat plastic en wat goud.quote:Op maandag 17 april 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
oude pc's leveren ook haast niets meer op
Jaar of 50 laten staan nog, dan kan je ze verkopen als antiekquote:Op maandag 17 april 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
oude pc's leveren ook haast niets meer op
Qutiequote:
nouja, hij werkt nog wel hoorquote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oud ijzer, wat plastic en wat goud.
alsof ik er dan nog benquote:Op maandag 17 april 2006 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaar of 50 laten staan nog, dan kan je ze verkopen als antiek
ja, maar niet zoveel dat ik er afstand van wil doen.....denk ikquote:Op maandag 17 april 2006 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dan issie vast wat waard voor iemand die 'm wil hebben.
Lekkerquote:
Desnoods de gemeente als je die niet hebquote:
Ik ga er altijd vanuit dat ik er geen drol meer voor krijg.. valt het altijd mee.. Nu moet ik echter mijn computer in de koffer stoppen.. hij moet mee naar indonesië.. ben benieuwd of ik 'm ooit nog kan gebruiken. De harde schijf zal ik maar apart verpakken..quote:Op maandag 17 april 2006 15:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar niet zoveel dat ik er afstand van wil doen.....denk ik
ik laat het in mijn testament opnemenquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Desnoods de gemeente als je die niet heb
of een goed doelquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Desnoods de gemeente als je die niet heb
ik ga er altijd vanuit dat het nog wel iets opbrengt, en dan valt het dus tegenquote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat ik er geen drol meer voor krijg.. valt het altijd mee.. Nu moet ik echter mijn computer in de koffer stoppen.. hij moet mee naar indonesië.. ben benieuwd of ik 'm ooit nog kan gebruiken. De harde schijf zal ik maar apart verpakken..
straks is ie antiek hoorquote:Op maandag 17 april 2006 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een computer uit het jaar 2004 ? whehe..
Klaar met studeren?quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
shit happens
jah.. vervelend is datquote:Op maandag 17 april 2006 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga er altijd vanuit dat het nog wel iets opbrengt, en dan valt het dus tegen
dat komt toch vast wel goed.quote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, ik zal er mee moeten leren leven
dat moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik heb nog oude videobanden..eens iemand lief aankijken of hij deze op DVD kan zetten voor me..
kom maarquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik heb nog oude videobanden..eens iemand lief aankijken of hij deze op DVD kan zetten voor me..
Ik heb in 1998 beelden opgenomen van Suharto die aftrad ect... ook de rellen ervoor. Ik heb de banden echter nooit meer gekeken. Nu eerst maar eens op DVD zetten, kan ik daarna eens rustig kijken. Dat was nog van de tijd dat ik nog niet in Indonesië geweest wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |