Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deurquote:
zeker naar Jag mailenquote:Op maandag 17 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deur [afbeelding]
En lekker een anderhalve maand het huis alleen. Wat een leven
alleen is natuurlijk wel maar alleenquote:Op maandag 17 april 2006 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, eigen dikke auto voor de deur [afbeelding]
En lekker een anderhalve maand het huis alleen. Wat een leven
Ja idd, en dat heb ik afgelopen weekend geweten want ik was gewoon wat ziek van de alleenigheid. Mar goed aankomend weekend vriendin zien etc.quote:Op maandag 17 april 2006 00:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen is natuurlijk wel maar alleen
Huis niet te groot dan?
foto?quote:Op maandag 17 april 2006 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huis is groot maar word goed bijgehouden door de schoonmaakster
Vrijdag komt ze weer, ik zal er is ff een foto van makenquote:
ik zal eens kijkenquote:
Trustequote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef D.Rose het volgende:
nu is het dan wel bedtijd
tot weer maar weer
quote:
Thanksquote:
Jullie sturen mij naar bedquote:
Ow.... sorryquote:Op maandag 17 april 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jullie sturen mij naar bed
Ik zei welterusten tegen anderen![]()
Dat gaat idd vrij makkelijk jaquote:
Bij nader inzien is het best wel tijd om eens te kijken of mijn bed me wil ontvangenquote:
Vast welquote:Op maandag 17 april 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het best wel tijd om eens te kijken of mijn bed me wil ontvangen
Trusten allemaal![]()
Zeker op zn tijdquote:
T is zo jammer dat het niet de andere kant op kan,quote:Op maandag 17 april 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker op zn tijd![]()
Niet te veel, anders wordt je nog duizelig
quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zo jammer dat het niet de andere kant op kan,
de boel gaat zo wel erg strak zitten![]()
Ik denk niet dat er nu nog veel mensen online zijnquote:Op maandag 17 april 2006 03:19 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik was even drukquote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef marcb1974 het volgende:
T is idd wel rustig hier ja
Hoe zou dat nou komen
Hobjequote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was even drukdaarom misschien ??
![]()
Dat was het vast jaquote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was even drukdaarom misschien ??
![]()
Bong, hoe hangt ie deze dagenquote:
En dan diequote:
Wat jij wil, het is lente dus jij mag je odol rustig rondslingerenquote:Op maandag 17 april 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De ODOL doet zijn werk als je dat bedoeld![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat jij wil, het is lente dus jij mag je odol rustig rondslingeren![]()
*gaat ver buiten bereik staan
Hobjequote:
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 17 april 2006 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hobje![]()
Wat heb jij het toch altijd druk
He, Bong, hoest met mamma Bong?quote:Op maandag 17 april 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zover hoef je nou ook weer niet te staan hoor![]()
Goed, alleen is ze nog niet toe aan posten helaasquote:
Oei, een scheidingquote:Op maandag 17 april 2006 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed, alleen is ze nog niet toe aan posten helaasZe moet nog wat dingen op een rijtje zetten na de scheiding dus daarom is ze nog niet online
Ik probeer haar te overtuigen maar ze is er gewoonweg nog niet aan toe, dat zal heus wel komen maar op haar tijd
Maffenquote:Op maandag 17 april 2006 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oeeeeeeeee nog zo;n kanjer![]()
![]()
waar blijft Bartje![]()
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nogquote:Op maandag 17 april 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oei, een scheiding![]()
Nee, snap ik dat ze dat niet wil. Hopelijk wordt het snel weer wat beter thuis.
ahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 17 april 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nog![]()
Tijd zegt niks helaas en ik hoop voor haar het bestequote:Op maandag 17 april 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt al een tijd achter de rug (10 jaar alweer) maar ze kan het nog niet. zelf denkt ze dat ze aan Post Traumatisch Stressyndroom lijd....iig kan ze het helaas nog niet aan, maar er boekt wel vooruitgang dus mss dit jaar nog![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 17 april 2006 04:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhdikke knuf voor je mamsie
![]()
![]()
Tja het is iets wat heel ingrijpend was voor haar, zelfs nu nog...en dat zit erg diep...heel diep....dat gaat niet zomaar over als je een hele tijd met elkaar bent geweest...maargoed het gaat nu erg goed met haar in vergelijking tot een paar jaar geleden dus ik heb er gelukkig een positief gevoel over, maar het moet wel HAAR tijd zijn, dus als ze er aan toe is dan komt ze zeker vrolijk meedoenquote:Op maandag 17 april 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tijd zegt niks helaas en ik hoop voor haar het beste![]()
En misschien wel niet, some wounds don't healquote:Op maandag 17 april 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja het is iets wat heel ingrijpend was voor haar, zelfs nu nog...en dat zit erg diep...heel diep....dat gaat niet zomaar over als je een hele tijd met elkaar bent geweest...maargoed het gaat nu erg goed met haar in vergelijking tot een paar jaar geleden dus ik heb er gelukkig een positief gevoel over, maar het moet wel HAAR tijd zijn, dus als ze er aan toe is dan komt ze zeker vrolijk meedoen
Helaas maar dat denk ik ookquote:Op maandag 17 april 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
En misschien wel niet, some wounds don't heal![]()
Dankjequote:Hoe dan ook, wees er maar voor haar en voor jezelf (<<<<heel belangrijk)![]()
Ja, fijn hoor en mag ik dan nu slaanquote:
quote:
En zo is datquote:Op maandag 17 april 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ow nee, fuck, ben al getrouwd......ach, bigamie is toch zwaar overschat![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen
die koffie gisteravond was niet zo'n ideaal plan
Suc6 iigquote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd weer spannend hoeveel er van terecht komt
vooralsnog niet veel blijkbaarquote:Op maandag 17 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
altijd weer spannend hoeveel er van terecht komt
Volgens mij is hier alles nog gewoon dicht vandaagquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
Vandaag een drukke dag: al naar de Spar geweest en drie bakkerijen gedaan om taarten en pistolets te vinden![]()
Hier zijn bijna alle winkels open tot de middagquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij is hier alles nog gewoon dicht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |