nog steeds niet gelukt?quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, ik moet zoooo studeren
en ik wil zooooo niet
Dan begint het idd te dringen ja.....quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, ik moet zoooo studeren
en ik wil zooooo niet
oud ijzer, wat plastic en wat goud.quote:Op maandag 17 april 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
oude pc's leveren ook haast niets meer op
Jaar of 50 laten staan nog, dan kan je ze verkopen als antiekquote:Op maandag 17 april 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
oude pc's leveren ook haast niets meer op
Qutiequote:
nouja, hij werkt nog wel hoorquote:Op maandag 17 april 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oud ijzer, wat plastic en wat goud.
alsof ik er dan nog benquote:Op maandag 17 april 2006 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaar of 50 laten staan nog, dan kan je ze verkopen als antiek
ja, maar niet zoveel dat ik er afstand van wil doen.....denk ikquote:Op maandag 17 april 2006 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dan issie vast wat waard voor iemand die 'm wil hebben.
Lekkerquote:
Desnoods de gemeente als je die niet hebquote:
Ik ga er altijd vanuit dat ik er geen drol meer voor krijg.. valt het altijd mee.. Nu moet ik echter mijn computer in de koffer stoppen.. hij moet mee naar indonesië.. ben benieuwd of ik 'm ooit nog kan gebruiken. De harde schijf zal ik maar apart verpakken..quote:Op maandag 17 april 2006 15:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar niet zoveel dat ik er afstand van wil doen.....denk ik
ik laat het in mijn testament opnemenquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Desnoods de gemeente als je die niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |