ik weet waar ik over praat, deze SCquote:Op maandag 17 april 2006 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik
weet waar je over praat
quote:Op maandag 17 april 2006 13:26 schreef D.Rose het volgende:
he gelukkig, was al bang iets te moeten missen
dat moet je jezelf gewoon aanleren... of je fotoboek op slot doen he..quote:Op maandag 17 april 2006 13:11 schreef Steve-O het volgende:
Dat heb ik nou altijd vergeet ik in het fotoboek te reagerenals ik berichten heb
Prrquote:
of er gewoon geen instellenquote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet je jezelf gewoon aanleren... of je fotoboek op slot doen he..
Niet intapen danquote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik ga maar eens mn vinger intapen... raar gedoe. ebm vorige week gestoten, en sindsdien af en toe als hij ff verkeerd buigt, doet het extreem veel pijn. Niks geknakt, het wordt niet dik, niet blauw, niks. Zal wel een spiertje verrekt hebben of zo
quote:Op maandag 17 april 2006 13:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*present!
wrom nie? spiertje moet toch rust hebben dan?quote:
Yep, maar daar is geen tape voor nodig. Daar moet jij gewoon zelf op letten.quote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wrom nie? spiertje moet toch rust hebben dan?
En als je hem tapet gebeurt dat ineens niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar dat kan dus niet, hij komt gewoon de hele dag door langs van alles. Een theedoek, tijden s het afdrogen bijvoorbeeld.
neequote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je hem tapet gebeurt dat ineens niet meer![]()
Dus kan je tape er weer af. Tape is alleen nodig als je echt dingen doet waarbij je vinger even ondersteuning nodig heeft.quote:
Hoiquote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
zo present
je werkt zeker in 't ziekenhuis ofzoquote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus kan je tape er weer af. Tape is alleen nodig als je echt dingen doet waarbij je vinger even ondersteuning nodig heeft.
Eeeeejjjquote:
Dus............quote:Op maandag 17 april 2006 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je werkt zeker in 't ziekenhuis ofzo
Zag de PI ja, maar 'quote:Op maandag 17 april 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie PI
[..]
dat geloof ik wel ja.
ochtend wel danquote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, vroeg is het toch al een tijdje niet meer bij mij
Oke, niet denken op vrije dagen danquote:Op maandag 17 april 2006 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, vroeg is het toch al een tijdje niet meer bij mij
Wanneer heb je examens?quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, ik moet zoooo studeren
en ik wil zooooo niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |