nouwwwwww...quote:Op maandag 17 april 2006 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zou je eieren toch geen jaar laten liggen..
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggenquote:Op maandag 17 april 2006 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien vermenigvuldigen die eieren zich wel.
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggen![]()
Dan zijn ze volgend jaar Pasen wel klaar.quote:Op maandag 17 april 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog wel iets van kipschnitzels ofzo liggen, als ik die nou lang genoeg laat liggen gaan ze dan weer eieren leggen![]()
vast iets met placenta's en eierenquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?
Ik stuur de rekeningenquote:Op maandag 17 april 2006 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op wat voor experimentele afdeling van dat ziekenhuis werk jij eigenlijk?
Goedemorgenquote:Op maandag 17 april 2006 11:47 schreef leonieke het volgende:
Zo, bijna klaar![]()
Eerst nog spaghetti eten en dan pas pyjamavest uitIk zou liever mijn truitje niet rood gespikkeld zien
ik geloof graag dat dat experimenteel is.. met de huidige puinzooi in de zorgverzekeringswereld.quote:
En beginnen jullie jullie brieven ook onmiddellijk met excuses dat de dienst vertraging heeft opgelopen?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik geloof graag dat dat experimenteel is.. met de huidige puinzooi in de zorgverzekeringswereld.
Wij hebben dus geen achterstandquote:Op maandag 17 april 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En beginnen jullie brief ook onmiddellijk met excuses dat de dienst vertraging heeft opgelopen![]()
Hier is er een ziekenhuis die al twee jaar ofzo bij de rekening vermeldt dat ze een grote achterstand hebben qua facturatieAlsof wij dat erg vinden
![]()
Doeiquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier volledig afsluiten.
Een beetje ruimte maken zodat de borden kunnen gezet worden.
Tot ziens
quote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier volledig afsluiten.
Een beetje ruimte maken zodat de borden kunnen gezet worden.
Tot ziens
wat.. dit topic, of die broodjes?quote:
mwoa die broodes, een beetje. Ik neem er nu ook maar 2quote:
da's best te etenquote:Op maandag 17 april 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gooi wat saucijzebroodjes in de oven straks
midden Nederland zelfsquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik weer studeren, en heftig de afwas doen, en een rodnje buiten lopen en waarschijnlijk ongetwijfeld vast wel zeker ook nog wel een paar foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |