Doe eens niet zo ijverigquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
Vandaag een drukke dag: al naar de Spar geweest en drie bakkerijen gedaan om taarten en pistolets te vinden![]()
ik nog nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben al meer dan twee uur wakker hoor![]()
wel verjaardag, maar geen feestje?quote:Op maandag 17 april 2006 10:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle winkels open tot de middag
Gelukkig maar, want straks is er hier 15 man voor het verjaardags'feestje'
Mja mijn oma wordt 92 vandaag. Het is niet dat het hier een heuse fuif ofzo zal worden. Gewoon taart eten (dan gaan wij naar phille) en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.quote:Op maandag 17 april 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel verjaardag, maar geen feestje?
sow, respectabele leeftijdquote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja mijn oma wordt 92 vandaag. Het is niet dat het hier een heuse fuif ofzo zal worden. Gewoon taart eten (dan gaan wij naar phille) en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.
Ik moest hoor. Maar het was wel grappig. We vonden in elke bakkerij wel iets dat we graag gingen eten. Uiteindelijk hebben we dus voor 13 mensen die broodjes gaan eten 51 pistolets in alle soorten en een paar brodenquote:
Maar het wordt wel fun. Is al heel lang geleden dat heel die kant van de familie eens samen heeft gezeten. En dan zie ik ook nog eens mijn nichtenquote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sow, respectabele leeftijd.. dat het geen dansfuif zal worden kan ik dan wel begrijpen
quote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest hoor. Maar het was wel grappig. We vonden in elke bakkerij wel iets dat we graag gingen eten. Uiteindelijk hebben we dus voor 13 mensen die broodjes gaan eten 51 pistolets in alle soorten en een paar broden
Jah, da's wel leuk natuurlijk. Dat is het enige waar ik een beetje rekening mee moet houden als ik straks in Indonesië zit. 'even' op en neer zit er niet in...quote:Op maandag 17 april 2006 10:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het wordt wel fun. Is al heel lang geleden dat heel die kant van de familie eens samen heeft gezeten. En dan zie ik ook nog eens mijn nichten![]()
wheh.. de wekker staat hier nog netjes uitquote:Op maandag 17 april 2006 10:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was dan ook heel pijnlijk toen de wekker om 8.15u afliep![]()
Blijkbaar eet de nieuwe vriend van mijn zus makkelijk 10 pistolets. Dus hij heeft als opdracht om alles op te eten (alleen weet hij dat nog nietquote:Op maandag 17 april 2006 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dus je hebt nu voor een paar weken eten in huis?
misschien moet je hem dat toch even tevoren vertellen danquote:Op maandag 17 april 2006 10:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Blijkbaar eet de nieuwe vriend van mijn zus makkelijk 10 pistolets. Dus hij heeft als opdracht om alles op te eten (alleen weet hij dat nog niet)
Ik woon maar 100km verder en ik rij al niet zomaar ff op en neer. Met feestdagen is het ook altijd kiezen hoor: ofwel bij mij ofwel bij phille. We rijden niet meer dan 200km op één dag en het Vlaamse land rond om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo. En daardoor zitten we dus eigenlijk bijna nooit meer samen met heel de bende.quote:Op maandag 17 april 2006 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, da's wel leuk natuurlijk. Dat is het enige waar ik een beetje rekening mee moet houden als ik straks in Indonesië zit. 'even' op en neer zit er niet in...
Hij zal het wel weten nadat de taart op isquote:Op maandag 17 april 2006 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien moet je hem dat toch even tevoren vertellen dan![]()
met beleg is wel het lekkerst jaquote:Op maandag 17 april 2006 10:25 schreef leonieke het volgende:
... en blijft de rest hier om broodjes met beleg te eten.
Waar andersquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
En is iedereen eigenlijk thuis?
haha.. kleine afstanden hier he... toch wel een groot voordeel. Ik moet dan 7 juur met de trein om bij kennissen te komen, of 1 uur vliegen... Nou ja, zover is het nog niet.,quote:Op maandag 17 april 2006 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik woon maar 100km verder en ik rij al niet zomaar ff op en neer. Met feestdagen is het ook altijd kiezen hoor: ofwel bij mij ofwel bij phille. We rijden niet meer dan 200km op één dag en het Vlaamse land rond om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo. En daardoor zitten we dus eigenlijk bijna nooit meer samen met heel de bende.
Ja ik weet niet... Misschien aan het werk ofzo.quote:
jah, tuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
Dan blijf je toch ook wel een tijdje logeren?quote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. kleine afstanden hier he... toch wel een groot voordeel. Ik moet dan 7 juur met de trein om bij kennissen te komen, of 1 uur vliegen... Nou ja, zover is het nog niet.,
Ik werk nooit op maandagquote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik weet niet... Misschien aan het werk ofzo.
Mijn ma moest eigenlijk vandaag ook gaan werken![]()
ik fok nooit bij anderenquote:Op maandag 17 april 2006 10:33 schreef leonieke het volgende:
Als ik dan ga reizen worden het mini-vakanties ja.. ik heb geen zin me daar te haasten, te warm en het lukt toch niet want er is vast wel weer vertragingquote:Op maandag 17 april 2006 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan blijf je toch ook wel een tijdje logeren?
dat krijg je pas morgen te horen ja?quote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werk nooit op maandag. En met een beetje mazzel draaien ze morgen een maandagdienst en hoef ik dus ook niet (wisten ze nog niet, TPG
).
Morgen is Romek jarig.
Als het meezit krijg ik dat te horenquote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat krijg je pas morgen te horen ja?![]()
alvast gefeliciteerd![]()
en Belgischquote:Op maandag 17 april 2006 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen met boter is vast Zeeuwse zuunigheid
Nog een jarigequote:Op maandag 17 april 2006 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werk nooit op maandag. En met een beetje mazzel draaien ze morgen een maandagdienst en hoef ik dus ook niet (wisten ze nog niet, TPG
).
Morgen is Romek jarig.
ow, okquote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
hey hey, je mag veel van ons zeggen, maar niet dat we zuinig zijn hoorDat zijn jullie
![]()
helemaal lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het meezit krijg ik dat te horen. De kans is ook groot dat ik er zelf achteraan moet gaan bellen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |