of een goed doelquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Desnoods de gemeente als je die niet heb
ik ga er altijd vanuit dat het nog wel iets opbrengt, en dan valt het dus tegenquote:Op maandag 17 april 2006 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat ik er geen drol meer voor krijg.. valt het altijd mee.. Nu moet ik echter mijn computer in de koffer stoppen.. hij moet mee naar indonesië.. ben benieuwd of ik 'm ooit nog kan gebruiken. De harde schijf zal ik maar apart verpakken..
straks is ie antiek hoorquote:Op maandag 17 april 2006 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor een computer uit het jaar 2004 ? whehe..
Klaar met studeren?quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
shit happens
jah.. vervelend is datquote:Op maandag 17 april 2006 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga er altijd vanuit dat het nog wel iets opbrengt, en dan valt het dus tegen
dat komt toch vast wel goed.quote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, ik zal er mee moeten leren leven
dat moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik heb nog oude videobanden..eens iemand lief aankijken of hij deze op DVD kan zetten voor me..
kom maarquote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. ik heb nog oude videobanden..eens iemand lief aankijken of hij deze op DVD kan zetten voor me..
Ik heb in 1998 beelden opgenomen van Suharto die aftrad ect... ook de rellen ervoor. Ik heb de banden echter nooit meer gekeken. Nu eerst maar eens op DVD zetten, kan ik daarna eens rustig kijken. Dat was nog van de tijd dat ik nog niet in Indonesië geweest wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |