Hup feyenoord.quote:
Versatel/Tele 2?quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Irrem het volgende:
Worden de wedstrijden nou uitgezonden? Zo ja, waar?
Yep.quote:
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?quote:
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?quote:Op zondag 16 april 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1-1 en 3-2 voor Feyenoord; na een strafschop in de 94e minuut terwijl er maar 3 minuten blessuretijd waren.
Inderdaad, pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:48 schreef Fok_you het volgende:
ik geef feyenoord toch de beste kansen, maar moeilijk wordt het denk ik wel. professionaliteit en scherpte van vooral kuyt kunnen de doorslag geven, hopen dat ie beter balt dan de laatste tijd.
zou ook wel leuk zijn als pierre het hem fietst in de slotfase, net als vandaag
Dan komt er volgens mij een derde wedstrijd...quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?
Of geldt dat best of three alleen voor promotie/degradatie?
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt zooooooo mooi; de klassieker - the sequel, volgend jaar goed meedraaien in de champions league en ook nog volgend jaar misschien wel een landskampioenschap voor onze pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Nou, Ajax kan de borst natmaken...
Maar het zo zooooo mooi zijn, 2 keer van ze verliezen, mooie DVD daar, en dan alsnog niets in rotterdam.
2 uit vorm zijnde ploegen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef Irrem het volgende:
Ajax die in vorm begint te komen en Feyenoord die de laatste wedstrijden niet echt wist te overtuigen. Het zal spannend worden, de ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Deze wedstrijden zijn altijd leuk!
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
EEN UITDOELPUNT TELT NIET DUBBEL!quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
Was dat een pingel dan?quote:Op zondag 16 april 2006 16:49 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?.
Neu, hoeft niet volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2006 16:54 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.![]()
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.quote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Neu, hoeft niet volgens mij.
Eerste wedstrijd 1-0 verliezen.
Tweede wedstrijd 5-2 winnen.
Dan moet er volgens de huidige regels toch een beslissingswedstrijd worden gespeeld?
Wat een spanning he, heb je de vorige keer ook 2x 90 minuten achter teletekst gezeten?quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef PabloLopez het volgende:
lekker weer de neuzen een pak slaag geven ik kan niet wachten! 4x in een seizoen, ongeevenaard!
Goodies, twee setjes regels?quote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.
En voor alle duidelijkheid, deelnemers aan de CL play offs zijn nog NIET zeker van Uefa Cup voetbal. (behalve ajax dan)
quote:Nu de finalisten van de Gatorade Cup bekend zijn (Ajax en PSV), en ook de landskampioen, betekent dat voor de play-offs het volgende.
Er is per 10 april nog een tweetal mogelijkheden:
Situatie 1: De bekerfinale tussen kampioen PSV en Ajax
Nu de bekerfinale gaat tussen landskampioen PSV en Ajax als mogelijke nummer 4 of 5, schuiven de deelnamebewijzen voor de UEFA Cup en de Intertoto Cup op. De nummers 2 t/m 5 van de rangschikking zijn dan allemaal verzekerd van minimaal UEFA-Cup deelname, maar zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League. Omdat zij allen minimaal al een Europese ticket hebben, vervalt in deze situatie wedstrijd 'H' en 'J' van het schema uit het programma. De verliezers van de wedstrijd 'A' en 'B', alsmede de winnaar van 'I', spelen in deze situatie volgend seizoen UEFA Cup. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste en enige Intertoto Cup-ticket.
13.20 voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Tobbes het volgende:
Prijzen zijn zeer redelijk.
Doe even normaal, wil je?quote:Op zondag 16 april 2006 17:03 schreef altface het volgende:
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.quote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goodies, twee setjes regels?Maar je tweede regel is fout, of de KNVB zelf moet er naast zitten. (Nu is dat prima mogelijk..)
[..]
Wel:quote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.
En voor alle duidelijkheid, deelnemers aan de CL play offs zijn nog NIET zeker van Uefa Cup voetbal. (behalve ajax dan)
bronquote:Nu de bekerfinale gaat tussen landskampioen PSV en Ajax als mogelijke nummer 4 of 5, schuiven de deelnamebewijzen voor de UEFA Cup en de Intertoto Cup op. De nummers 2 t/m 5 van de rangschikking zijn dan allemaal verzekerd van minimaal UEFA-Cup deelname, maar zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League. Omdat zij allen minimaal al een Europese ticket hebben, vervalt in deze situatie wedstrijd 'H' en 'J' van het schema uit het programma. De verliezers van de wedstrijd 'A' en 'B', alsmede de winnaar van 'I', spelen in deze situatie volgend seizoen UEFA Cup. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste en enige Intertoto Cup-ticket.
Ik ga wel een paar vakjes verder op zitten, 12,20quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar vakjes verder op zitten, 12,20
Oh zo. Maar ik bedoelde gewoon.quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Golfert, wat doe je nou.quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Hoef je niet te herhalen.
Moest volgens het oorspronkelijke setje regels ook, maar het probleem is dat Ajax al zeker is van een UEFA-cup plek via de beker. Daardoor wordt de hele boel weer overhoop gegooid.quote:Op zondag 16 april 2006 17:05 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.
Ja klopt, maar omdat Ajax al UEFA heeft schuift alles een plek door. De velriezer van die match zou intertoto krijgen, maar omdat alles doorschuift is dat nu ook een UEFA-cup plek. Oftewel, die hele match wordt geschraptquote:Op zondag 16 april 2006 17:05 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Camplo het volgende:
feyenerdies
Ach ja, Ajax stond wel heel erg veel achter op de top 3.quote:Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef DutchSoldier het volgende:
Grappig dat iedereen (en in 010 misshien nog wel het meest) het heeft over het dramatische seizoen van Ajax. Maar de conclusie:
Ajax bekerfinale, Feyenoord 1e wedstrijdje dr uit
Ajax 8e finale CL, Feyenoord 1e ronde UC raus
Ajax 4e, CL play-offs, Feyenoord 3e, CL play offs.
Dat wordt nog wat als Ajax weer een beetje gaat draaien...
Terwijl stiekem de tweede plaats er ook nog inzat...quote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach ja, Ajax stond wel heel erg veel achter op de top 3.Feyenoord deed het de laatste wedstrijden ook slecht, maar dat was ook pas toen de 3e plaats al vast stond. Feyenoord kampt sowieso met een chronisch motivatieprobleem als het nergens om draait.
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:13 schreef Erwtensoep het volgende:
titel klopt niet het is pleeoffs
Naja als ik het zo lees laten veel fanatieke het afweten(410 enzo) dus het zal wel leeg zijn donderdag.quote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef DutchSoldier het volgende:
En als de lente komt...
dan gaan we naar het altijd gezellige Rotterdam.![]()
Maakt toch niks uit.quote:Op zondag 16 april 2006 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Terwijl stiekem de tweede plaats er ook nog inzat...
Nog twee keer naar het mooiste stadion van Nederland! Waar jullie hopelijk 2 keer verliezend weggaanquote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef DutchSoldier het volgende:
En als de lente komt...
dan gaan we naar het altijd gezellige Rotterdam.![]()
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)quote:Op zondag 16 april 2006 17:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja als ik het zo lees laten veel fanatieke het afweten(410 enzo) dus het zal wel leeg zijn donderdag.
410 wordt niet opgevuld met andere sups hoor..quote:Op zondag 16 april 2006 17:18 schreef PLAE@ het volgende:
mwah een bepaald deel.
DIe leegte wordt wel opgevuld.
never nooit nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)
Geweldig toch.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Omg wat zullen die Feyenoorders ziek zijn als ze worden uitgeschakeld.
en terecht opzouten met die schijt plee offsquote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
never nooit niet. De leegte van de 300 man van 410 zelf die wegblijven wordt wel opgevuld door dagjesmensen. Dat merk je hier op t forum al. Ze moeten ineens allemaal kaartjes.
Nogmaals, 410 zal sowieso niet opgevuld worden door dagjesmensen, en als iedereen uit het vak zich aan zn woorden houdt blijft het op F iig behoorlijk leeg donderdag.quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
never nooit niet. De leegte van de 300 man van 410 zelf die wegblijven wordt wel opgevuld door dagjesmensen. Dat merk je hier op t forum al. Ze moeten ineens allemaal kaartjes.
zoals ik al zei doorverkopen + overlopen maakt het gewoon redelijk vol + dat er maar weinig zijn die het boycotten buiten de bekendere mensen zeg maar.quote:Op zondag 16 april 2006 17:23 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Nogmaals, 410 zal sowieso niet opgevuld worden door dagjesmensen, en als iedereen uit het vak zich aan zn woorden houdt blijft het op F iig behoorlijk leeg donderdag.
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mee eens, volgens mij gaan veel 410 gasten naar Zuid nu omdat 410 toch vrij leeg blijft, gooi het dan gewoon helemaal niet in de verkoop.quote:Op zondag 16 april 2006 17:20 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Klopt, een zeer groot deel gaat het boycotten (meer dan de helft)
Maargoed, ik ben anti-play offs, maar ben er wel gewoon bij. Als het dan toch wordt gespeeld moeten we er ook zijn voor onze jongens, en zorgen dat we winnen.![]()
Jij gaat wel of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 17:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zoals ik al zei doorverkopen + overlopen maakt het gewoon redelijk vol + dat er maar weinig zijn die het boycotten buiten de bekendere mensen zeg maar.
Zuid zal wel half/ 3/4 vol zitten.
Ik twijfel.quote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?
Ja, dit moet gewoon het laatste jaar zijn dat dit domme systeem toegepast. Het is mischien verleidelijk om wel te gaan, maar het gaat om het toekomst van het Nederlands voetbal! (om het even te dramatiseren)quote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?
Dat je zelf twijfelt, okee, ieder zijn gedachtegang natuurlijk. Maar ik dacht even uit je post te proeven dat je het afkeurt als mensen wel gaan...quote:
Nou 410 boycot en ze gaan het afschaffen, echt niet dus het heeft totaal geen nut. De supporters boeit de KNVB echt niet.quote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja, dit moet gewoon het laatste jaar zijn dat dit domme systeem toegepast. Het is mischien verleidelijk om wel te gaan, maar het gaat om het toekomst van het Nederlands voetbal! (om het even te dramatiseren)
Nee niet zuid. En Ajax mag het niet niet in de verkoop doen, daar heeft het de rechten niet voor.quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mee eens, volgens mij gaan veel 410 gasten naar Zuid nu omdat 410 toch vrij leeg blijft, gooi het dan gewoon helemaal niet in de verkoop.
Ja maar alleen de eerste 4 zullen hier tegen zijn, de rest zal het niet erg vinden dus dan blijft het sowieso wel denk ik.quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, er komt een overleg met seizoenkaarthouders van alle verenigingen en de Eredivisie NV
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Silenus het volgende:
Ik ga wel, ik ga Ajax-Feyenoord niet missen..kom nou
En Ajax daarna met 0-6quote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord wint met 5-0
Altijd die arrogante Rotterdammersquote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord wint met 5-0
4x de klassieker!quote:surely you should try something before you say it is bad or not, me was first very anti-burger king but than me tried the whopper and it was amazing! Since than I am totally diggin it.
laat ze in die waan, als ze druit vliegen is de teleurstelling deste groterquote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef marsu het volgende:
[..]
Dalijk denken ze ook nog dat ze de 1e ronde van de UEFA-cup doorkomen![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:35 schreef ASroma het volgende:
idd play-offs boycotten zielig gedoe om het vooraf al af te keuren![]()
[..]
4x de klassieker!![]()
![]()
![]()
Jullie gaan anders sowieso al niet voor champions league voetbal, zet dat maar uit je hoofd.quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef marsu het volgende:
[..]
Dalijk denken ze ook nog dat ze de 1e ronde van de UEFA-cup doorkomen![]()
Dus Pi-euro maakt het verschil, immers, de andere ingredienten waren er dit jaar ook? Dan heb ik toch wel een beetje met jullie te doen, als die bejaarde de Europese succesen moet veiligstellen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De ingrediënten zijn er; het legioen, de kuip, pierre van hooijdonk, en dirk kuijt.
Als het al UEFA wordt gaan we zéker ver komen, reken daar maar op.
Nou, hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord? En hoe vaak hebben we wel niet gehoord dat Feyenoord wel even kampioen zou worden e.d.? Ik realiseerde me laatst namelijk dat Feyenoord de afgelopen 30 jaar maar 3 keer landskampioen is geworden. Toen vroeg ik me echt hardop af, waarom we het dan nog een topclub noemen?quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jullie gaan anders sowieso al niet voor champions league voetbal, zet dat maar uit je hoofd.
En mag ik je herrineren aan 8 mei 2002?
De ingrediënten zijn er; het legioen, de kuip, pierre van hooijdonk, en dirk kuijt.
Als het al UEFA wordt gaan we zéker ver komen, reken daar maar op.
31 jaarquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord? En hoe vaak hebben we wel niet gehoord dat Feyenoord wel even kampioen zou worden e.d.? Ik realiseerde me laatst namelijk dat Feyenoord de afgelopen 30 jaar maar 3 keer landskampioen is geworden. Toen vroeg ik me echt hardop af, waarom we het dan nog een topclub noemen?
Maar goed, of je het nou eens bent met die play-offs of niet, het zullen zeker interessante wedstrijden worden!![]()
Ajax droomquote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef jna het volgende:
Nou dat wordt dus een makkie voor Ajax.
Feyenoord en doordeweeks voetbal...
Ja kut play off'squote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Toch vreemd, op een donderdagavond
Dream on.quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Camplo het volgende:
Hopsakee, we zullen die DVD die feyenerdies uitbrengen eens ff ruw gaan verstoren.
Donderdag 20:15 AMSTERDAM ARENA
X
X
X
Eeh ja ookquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Bij Utrecht-Twente? Ben benieuwd.
En jij moet om half 12 thuis zijn van papa en mama?quote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekkere klote tijd 20:15, 22:00 wedstrijd afgelopen half uur ophoud procedure, 22:30 weer een gedrang om de eerste trein te halen, ongeveer 22:50 gaat een halflege eerste trein weg die dan ongeveer 23:55 bij de Kuip is, maar aangezien je de eerste trein mist zit je dus in de overvolle 2e trein die pas om 23:15 vertrekt waardoor je pas om 0:20 bij de kuip aan komt
Och zeur nietquote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekkere klote tijd 20:15, 22:00 wedstrijd afgelopen half uur ophoud procedure, 22:30 weer een gedrang om de eerste trein te halen, ongeveer 22:50 gaat een halflege eerste trein weg die dan ongeveer 23:55 bij de Kuip is, maar aangezien je de eerste trein mist zit je dus in de overvolle 2e trein die pas om 23:15 vertrekt waardoor je pas om 0:20 bij de kuip aan komt
quote:16/4/2006 - Jaakke: wellicht tijd voor DVD Ajax
Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
Snel terug uit Waalwijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:00 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Wat een spanning he, heb je de vorige keer ook 2x 90 minuten achter teletekst gezeten?
Als student geef ik het geld dat ik heb liever uit aan een reisje naar die stad van jullie, dan naar een nutteloos reisje braboland.quote:
Vertel die smoesjes alsjeblief aan je moeder,misschien gelooft die ze wel!Alsof vandaag niet belangrijk was,jullie waren nog niet geplaatst voor CL-playoffs!Pleurt toch op met die smoesjes....quote:Op zondag 16 april 2006 18:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als student geef ik het geld dat ik heb liever uit aan een reisje naar die stad van jullie, dan naar een nutteloos reisje braboland.
Ga jij nou nog?quote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Toch vreemd, op een donderdagavond
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.quote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Vertel die smoesjes alsjeblief aan je moeder,misschien gelooft die ze wel!Alsof vandaag niet belangrijk was,jullie waren nog niet geplaatst voor CL-playoffs!Pleurt toch op met die smoesjes....
Die keuze was vooraf nog helemaal niet bekendquote:Op zondag 16 april 2006 19:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.
Of gewoon wat harder schoffelen in het park zodat je wat meer knaken krijgt.quote:Op zondag 16 april 2006 19:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.
Ik geloof veel mensen van 410 en zuid (F-side) zullen de wedstrijd boycottenquote:Op zondag 16 april 2006 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
is er een boycott onder de ajax fans ?
Wel kaartjes iig, ws wel dus. Jij niet?quote:
Mooi was datquote:Op zondag 16 april 2006 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
als we de 1e 20 minuten maar goed doorkomen donderdag, niet zoals 2 jaar geleden binnen 12 minuten al 2-0 achter
Zal wel spelen denk ikquote:Op zondag 16 april 2006 20:51 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe
zuiverloon heeft zn werk goed gedaan door ff rosenberg de wedstrijd er uit te trappen
Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar in italie is het voetbal dan ook niet om aan te zien
alsnog een optiequote:Op zondag 16 april 2006 21:04 schreef DIGGER het volgende:
Het is jammer dat het Nederland is en geen Italie, want met de fans tegen de Play-offs hadden ze daar gewoon alle ingangen gebarricadeerd en hadden ze voor een leeg stadion kunnen spelen.
Hier zal het wel weer vol zitten beide wedstrijden van beide kanten.
Nee bij Ajax is het genieten idd.quote:Op zondag 16 april 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar in italie is het voetbal dan ook niet om aan te zien
Ze hebben het dit seizoen toch twee keer knap lastig gehad tegen Ajax. In De Kuip achteraf gezien beginfase 2e helft verdiend gewonnen (ondanks een buitenspelgoal), maar in de eerste wedstrijd hadden ze geluk dat ze met de overwinning wegkwamen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Volgens mij wint Feyenoord dit vrij makkelijk. Defensieve stabiele ploeg, creert veel kansen, veel snelheid. Als Kuyt scherp is, hebben ze geen kind aan Ajax.
Ajax moet maar eens een jaar gaan oefenen in UC.
heb je die nou serieus bewaard?quote:
Joden gaan helemaaal niet doorquote:Op zondag 16 april 2006 21:28 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax gaat door, lucky of niet.
Maar die Joden zijn net Duitsers, daar heb je niet van gewonnen voor het eindsignaal klinktquote:Op zondag 16 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schaal Feyenoord toch wel hoger in over twee wedstrijden.
90+7 maakt Ajax de winnendequote:Op zondag 16 april 2006 22:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar die Joden zijn net Duitsers, daar heb je niet van gewonnen voor het eindsignaal klinkt![]()
Eigen goal mag ookquote:Op zondag 16 april 2006 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
maakt niet uit wanneer ze de winnende goal scoren, zolang het maar gebeurd![]()
Volgens mij wint Groningen ook vrij makkelijkquote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Volgens mij wint Feyenoord dit vrij makkelijk. Defensieve stabiele ploeg, creert veel kansen, veel snelheid. Als Kuyt scherp is, hebben ze geen kind aan Ajax.
quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben het dit seizoen toch twee keer knap lastig gehad tegen Ajax. In De Kuip achteraf gezien beginfase 2e helft verdiend gewonnen (ondanks een buitenspelgoal), maar in de eerste wedstrijd hadden ze geluk dat ze met de overwinning wegkwamen.
Ik zeg niet dat Ajax even van Feyenoord wint, maar het zou me niet verbazen als het wel gebeurt.
quote:Op zondag 16 april 2006 23:25 schreef Fok_you het volgende:
[..]
jongen waar heb jij naar zitten kijken
Ajax werd die wedstrijd compleet van de mat gespeeld
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Ik heb dat gehuil om het niet bezoeken van één of meerdere wedstrijden ook nooit begrepen. Alsof je club er dan slechter van wordt ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 20:07 schreef Enchanter het volgende:
Oh god krijgen we de discussie weer van "ik ben stoer want ik ben naar 1 wedstrijd meer geweest dan jou"![]()
Ik heb al jaren geen seizoenkaart meer voor Ajax , so...
Ik heb wel wat meer dingen te doen , ik zit liever op de bank![]()
/ontopic Hup Ajax
ik ben bang dat feijenoord wel iets verder is dan Ajax
Dan hoop ik dat ze dat beter doen als 010 dit jaar. Proest.quote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Wordt wel genant dan verliezen van vrouwenquote:Op maandag 17 april 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
de jongens tegen de kerels
de vrouwen tegen de mannen![]()
Moet wel pijn doen, van een vrouw te verliezenquote:Op maandag 17 april 2006 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
de jongens tegen de kerels
de vrouwen tegen de mannen![]()
Vrouwen hebben ze bij ajax inderdaad ja. Anita heette ze toch?quote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet wel pijn doen, van een vrouw te verliezen
Edit:
Talentje hoor. Over twee lig je weer traditioneel te janken als ze voor de 0-4 aantekentquote:Op maandag 17 april 2006 00:14 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ze bij ajax inderdaad ja. Anita heette ze toch?
quote:Op maandag 17 april 2006 00:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of je veel vrouwen met een snor kent
oh ja waarschijnlijk wel
De supporters hier vergeten dat er zonder supporters geen voetbal is. 90% is tegen play-offs maar iedereen gaat straks wel lekker naar het stadion om te kijken. Als je een signaal af wil geven dat is een Ajax-Feyenoord (en omgekeerd) in een leeg stadion een mooi begin.quote:Op zondag 16 april 2006 21:04 schreef DIGGER het volgende:
Het is jammer dat het Nederland is en geen Italie, want met de fans tegen de Play-offs hadden ze daar gewoon alle ingangen gebarricadeerd en hadden ze voor een leeg stadion kunnen spelen.
Hier zal het wel weer vol zitten beide wedstrijden van beide kanten.
Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!quote:Op zondag 16 april 2006 23:34 schreef X-fi het volgende:
Hoe gaat het in z'n werk? Uitdoelpunten dubbel?
Ik mis iets? Vrouwen?quote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moet wel pijn doen, van een vrouw te verliezen
Edit:
Da's toch alleen bij de nacompetitie zo? Bij play-offs wordt geloof ik het gewone UEFA-systeem toegepast.quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!
Kut. Ik haat dat systeem echt! Klote dubbele puntentellingquote:Op maandag 17 april 2006 00:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's toch alleen bij de nacompetitie zo? Bij play-offs wordt geloof ik het gewone UEFA-systeem toegepast.
Als Ajax met 2-1 wint donderdag en feyenoord zondag met 1-0 wie is er dan door?quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ohw, ik las al dat het niet zo gaat. Gewoon winnen en je bent door! Nice!
Dubbele puntentelling?quote:Op maandag 17 april 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Kut. Ik haat dat systeem echt! Klote dubbele puntentelling
Ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 00:29 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef feyenoord toch echt meer kans als ik de realist uithang.
Die tellen nooit dubbel.quote:Op maandag 17 april 2006 00:30 schreef Erwtensoep het volgende:
uitgescoorde doelpunten
quote:Indien de desbetreffende deelnemers alsdan evenveel punten hebben behaald, is het doelsaldo bepalend voor het behalen van de volgende ronde.
Is ook het doelsaldo van de desbetreffende deelnemers gelijk, dan wordt de volgende regeling gehanteerd:
a. de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel;
b. indien de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten geen uitsluitsel geven, wordt een
verlenging gespeeld:
- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd van de tweede wedstrijd in een speelronde, wordt opnieuw geloot voor doelkeuze;
- er wordt 2 x 15 minuten verlengd;
- na 15 minuten wordt van doel gewisseld; 1
- de in de verlenging door de uitspelende deelnemer gescoorde doelpunten tellen dubbel;
- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten is gespeeld, niet door een van beide
deelnemers is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze
zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel teltquote:Op maandag 17 april 2006 00:35 schreef Radegast het volgende:
Jezus, zelfs de KNVB schrijft het verkeerd op. Ongelofelijk.
'de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel' moet zijn 'de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen zwaarder'
Rare spelregels!quote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel telt
Je moet het woord dubbeltellen vermijden. Dat zorgt voor verwarring.quote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zeggen dat het laatst gescoorde uitdoelpunt dubbel telt
soms, of geweldenaar, fenomeen, of messias.quote:Op maandag 17 april 2006 01:44 schreef Erasmusch het volgende:
Zeggen jullie dat ook in een normaal gesprek? de hunter?
Maar je vindt het niet gay klinken?quote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
soms, of geweldenaar, fenomeen, of messias.
Niet gayer dan Dirkiequote:Op maandag 17 april 2006 01:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar je vindt het niet gay klinken?
En dan is de wedstrijd nog niet eens begonnen!quote:Op maandag 17 april 2006 08:41 schreef Cart_man het volgende:
Gezellig
In Italie werkt het anders, daar zou bij een gelijke stand na 2 wedstrijden (uitgescoorde doelpunten tellen niet dubbel) de hoogst geklasseerde op de eindranglijst van de competitie doorgaan.quote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb het maar voor de zekerheid ff op knvb.nl opgezocht:
[..]
Dat zou ik een betere oplossing vinden ja.quote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In Italie werkt het anders, daar zou bij een gelijke stand na 2 wedstrijden (uitgescoorde doelpunten tellen niet dubbel) de hoogst geklasseerde op de eindranglijst van de competitie doorgaan.
Voordeel hiervan is dat de laagst geklasseerde feitelijk direct met een 0-1 achterstand begint en dus vanaf de 1e minuut aanvallender zal spelen.
Bovendien maakt het dan dus veel meer uit of je 2e, 3e, 4e of 5e wordt dan in Nederland het geval is, want hier maakt dat feitelijk geen ruk uit (ja of je eerst uit of thuis speelt).
Ik niet.quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Feyenoorders rekenen zich hier al vroeg rijk.
beide kanten hoorquote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef zjroentje het volgende:
De Feyenoorders rekenen zich hier al vroeg rijk.
jaja we blijven verassenquote:Op maandag 17 april 2006 12:03 schreef Ixnay het volgende:
AZ - Groningen
Ajax - Feyenoord
Groningen - Feyenoord
quote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zal toch van hem moeten komen. En gezien zijn haat voor de club komt dat wel goed denk ik.
Ach, moet je eens in het feyenoord topic kijken hoe er over kuijt gepraat wordtquote:
Of zoals we het gewend zijn. Prikt Ajax er in de laatste minuut nog 2 erinquote:Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zie het al voor me.
Eerste wedstrijd 1-1.
Tweede wedstrijd komt Feyenoord 1-0 voor. Dan in de laatste minuut fenomaal doelpunt van Klaas
Wie gaan jullie cremeren?quote:
Zou de eerste keer zijn dat hij tegen Ajax scoort.quote:Op maandag 17 april 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag avond 0-0 88e minuut pierre van hooijdonk met een vrije trap naar de kant van het uitvak. Hij scoort hem en gaat als een gek te keer onder het uitvak
hoog tijd dusquote:Op maandag 17 april 2006 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn dat hij tegen Ajax scoort.
Nee hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 14:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou de eerste keer zijn dat hij tegen Ajax scoort.
Hij scoorde toch in de halve beker finale toen of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 19:24 schreef Erwtensoep het volgende:
In rotterdams shirt wel
Volgens mij was dat Paul Bosvelt.quote:Op maandag 17 april 2006 19:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij scoorde toch in de halve beker finale toen of niet?
Hij scoorde ik dacht de 1-2 in de Kuip, ergens in 2002 ? Intikker was dat toen in de laatste 10 minuten.quote:Op maandag 17 april 2006 19:24 schreef Erwtensoep het volgende:
In rotterdams shirt wel
Klopt ja.quote:Op maandag 17 april 2006 19:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij scoorde ik dacht de 1-2 in de Kuip, ergens in 2002 ? Intikker was dat toen in de laatste 10 minuten.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:45 schreef ruud_fr het volgende:
Kuijt gaat donderdag voor de 6e keer op rij scoren in een klassieker
en zondag voor de 7e keer![]()
Met een hele mooie slalom langs de Ajaciedenquote:Op maandag 17 april 2006 19:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Paul Bosvelt.
Nope, in 2001-2002 was dat Tomasson.quote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt ja, ik dacht dat die andere Kalou had gescoord maar dat was het jaar ervoor
Nee Wamberto was dat, Jari schoot in de korte hoek binnen na een passje van Pienaar.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Yep, Jari met een mooi krulbal net langs de paal
Als jij dat gaat roepen paultjuhhh zijn de kansen voor Ajax alleen maar groterquote:
Neenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:19 schreef ruud_fr het volgende:
je mag ook zonder clubcard kaarten halen geloof ik (althans voor de return in De Kuip)
je hebt gelijkquote:
Neen,quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:11 schreef piertje2 het volgende:
Mag ik met een Go Ahead Eagles Club-card ook kaartjes halen?
dus ik kan niet naar de wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Neen,
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Indien er nog voldoende kaarten beschikbaar zijn, is er op de wedstrijddag stadionkassaverkoop met ClubCard-verplichting.
Er zal op de wedstrijddag geen stadionkassaverkoop plaatsvinden voor de supporters van de tegenstander.
De Ajax supportersbalie in het hoofdgebouw van de Amsterdam ArenA is maandag 17 april extra geopend van 11.00u t/m 16.00u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |