Ik twijfel.quote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?
Ja, dit moet gewoon het laatste jaar zijn dat dit domme systeem toegepast. Het is mischien verleidelijk om wel te gaan, maar het gaat om het toekomst van het Nederlands voetbal! (om het even te dramatiseren)quote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedereen moet het maar boycotten volgens jou?
Dat je zelf twijfelt, okee, ieder zijn gedachtegang natuurlijk. Maar ik dacht even uit je post te proeven dat je het afkeurt als mensen wel gaan...quote:
Nou 410 boycot en ze gaan het afschaffen, echt niet dus het heeft totaal geen nut. De supporters boeit de KNVB echt niet.quote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja, dit moet gewoon het laatste jaar zijn dat dit domme systeem toegepast. Het is mischien verleidelijk om wel te gaan, maar het gaat om het toekomst van het Nederlands voetbal! (om het even te dramatiseren)
Nee niet zuid. En Ajax mag het niet niet in de verkoop doen, daar heeft het de rechten niet voor.quote:Op zondag 16 april 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mee eens, volgens mij gaan veel 410 gasten naar Zuid nu omdat 410 toch vrij leeg blijft, gooi het dan gewoon helemaal niet in de verkoop.
Ja maar alleen de eerste 4 zullen hier tegen zijn, de rest zal het niet erg vinden dus dan blijft het sowieso wel denk ik.quote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, er komt een overleg met seizoenkaarthouders van alle verenigingen en de Eredivisie NV
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 17:30 schreef Silenus het volgende:
Ik ga wel, ik ga Ajax-Feyenoord niet missen..kom nou
En Ajax daarna met 0-6quote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord wint met 5-0
Altijd die arrogante Rotterdammersquote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef dvdfreak het volgende:
Feyenoord wint met 5-0
4x de klassieker!quote:surely you should try something before you say it is bad or not, me was first very anti-burger king but than me tried the whopper and it was amazing! Since than I am totally diggin it.
laat ze in die waan, als ze druit vliegen is de teleurstelling deste groterquote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef marsu het volgende:
[..]
Dalijk denken ze ook nog dat ze de 1e ronde van de UEFA-cup doorkomen![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:35 schreef ASroma het volgende:
idd play-offs boycotten zielig gedoe om het vooraf al af te keuren![]()
[..]
4x de klassieker!![]()
![]()
![]()
Jullie gaan anders sowieso al niet voor champions league voetbal, zet dat maar uit je hoofd.quote:Op zondag 16 april 2006 17:34 schreef marsu het volgende:
[..]
Dalijk denken ze ook nog dat ze de 1e ronde van de UEFA-cup doorkomen![]()
Dus Pi-euro maakt het verschil, immers, de andere ingredienten waren er dit jaar ook? Dan heb ik toch wel een beetje met jullie te doen, als die bejaarde de Europese succesen moet veiligstellen.quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De ingrediënten zijn er; het legioen, de kuip, pierre van hooijdonk, en dirk kuijt.
Als het al UEFA wordt gaan we zéker ver komen, reken daar maar op.
Nou, hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord? En hoe vaak hebben we wel niet gehoord dat Feyenoord wel even kampioen zou worden e.d.? Ik realiseerde me laatst namelijk dat Feyenoord de afgelopen 30 jaar maar 3 keer landskampioen is geworden. Toen vroeg ik me echt hardop af, waarom we het dan nog een topclub noemen?quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jullie gaan anders sowieso al niet voor champions league voetbal, zet dat maar uit je hoofd.
En mag ik je herrineren aan 8 mei 2002?
De ingrediënten zijn er; het legioen, de kuip, pierre van hooijdonk, en dirk kuijt.
Als het al UEFA wordt gaan we zéker ver komen, reken daar maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |