31 jaarquote:Op zondag 16 april 2006 17:44 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, hoe vaak hebben we dat wel niet gehoord? En hoe vaak hebben we wel niet gehoord dat Feyenoord wel even kampioen zou worden e.d.? Ik realiseerde me laatst namelijk dat Feyenoord de afgelopen 30 jaar maar 3 keer landskampioen is geworden. Toen vroeg ik me echt hardop af, waarom we het dan nog een topclub noemen?
Maar goed, of je het nou eens bent met die play-offs of niet, het zullen zeker interessante wedstrijden worden!![]()
Ajax droomquote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef jna het volgende:
Nou dat wordt dus een makkie voor Ajax.
Feyenoord en doordeweeks voetbal...
Ja kut play off'squote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Toch vreemd, op een donderdagavond
Dream on.quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Camplo het volgende:
Hopsakee, we zullen die DVD die feyenerdies uitbrengen eens ff ruw gaan verstoren.
Donderdag 20:15 AMSTERDAM ARENA
X
X
X
Eeh ja ookquote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Bij Utrecht-Twente? Ben benieuwd.
En jij moet om half 12 thuis zijn van papa en mama?quote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekkere klote tijd 20:15, 22:00 wedstrijd afgelopen half uur ophoud procedure, 22:30 weer een gedrang om de eerste trein te halen, ongeveer 22:50 gaat een halflege eerste trein weg die dan ongeveer 23:55 bij de Kuip is, maar aangezien je de eerste trein mist zit je dus in de overvolle 2e trein die pas om 23:15 vertrekt waardoor je pas om 0:20 bij de kuip aan komt
Och zeur nietquote:Op zondag 16 april 2006 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekkere klote tijd 20:15, 22:00 wedstrijd afgelopen half uur ophoud procedure, 22:30 weer een gedrang om de eerste trein te halen, ongeveer 22:50 gaat een halflege eerste trein weg die dan ongeveer 23:55 bij de Kuip is, maar aangezien je de eerste trein mist zit je dus in de overvolle 2e trein die pas om 23:15 vertrekt waardoor je pas om 0:20 bij de kuip aan komt
quote:16/4/2006 - Jaakke: wellicht tijd voor DVD Ajax
Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
Snel terug uit Waalwijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:00 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Wat een spanning he, heb je de vorige keer ook 2x 90 minuten achter teletekst gezeten?
Als student geef ik het geld dat ik heb liever uit aan een reisje naar die stad van jullie, dan naar een nutteloos reisje braboland.quote:
Vertel die smoesjes alsjeblief aan je moeder,misschien gelooft die ze wel!Alsof vandaag niet belangrijk was,jullie waren nog niet geplaatst voor CL-playoffs!Pleurt toch op met die smoesjes....quote:Op zondag 16 april 2006 18:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als student geef ik het geld dat ik heb liever uit aan een reisje naar die stad van jullie, dan naar een nutteloos reisje braboland.
Ga jij nou nog?quote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Toch vreemd, op een donderdagavond
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.quote:Op zondag 16 april 2006 19:12 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Vertel die smoesjes alsjeblief aan je moeder,misschien gelooft die ze wel!Alsof vandaag niet belangrijk was,jullie waren nog niet geplaatst voor CL-playoffs!Pleurt toch op met die smoesjes....
Die keuze was vooraf nog helemaal niet bekendquote:Op zondag 16 april 2006 19:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.
Of gewoon wat harder schoffelen in het park zodat je wat meer knaken krijgt.quote:Op zondag 16 april 2006 19:40 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Keuze maken tussen uitwedstrijd RKC of Play-Offs naar Rotjeknor? Lijkt me duidelijk he.
Ik geloof veel mensen van 410 en zuid (F-side) zullen de wedstrijd boycottenquote:Op zondag 16 april 2006 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
is er een boycott onder de ajax fans ?
Wel kaartjes iig, ws wel dus. Jij niet?quote:
Mooi was datquote:Op zondag 16 april 2006 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
als we de 1e 20 minuten maar goed doorkomen donderdag, niet zoals 2 jaar geleden binnen 12 minuten al 2-0 achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |