Hup feyenoord.quote:
Versatel/Tele 2?quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef Irrem het volgende:
Worden de wedstrijden nou uitgezonden? Zo ja, waar?
Yep.quote:
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?quote:
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?quote:Op zondag 16 april 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1-1 en 3-2 voor Feyenoord; na een strafschop in de 94e minuut terwijl er maar 3 minuten blessuretijd waren.
Inderdaad, pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:48 schreef Fok_you het volgende:
ik geef feyenoord toch de beste kansen, maar moeilijk wordt het denk ik wel. professionaliteit en scherpte van vooral kuyt kunnen de doorslag geven, hopen dat ie beter balt dan de laatste tijd.
zou ook wel leuk zijn als pierre het hem fietst in de slotfase, net als vandaag
Dan komt er volgens mij een derde wedstrijd...quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan komt er een 3de wedstrijd, toch?
Of geldt dat best of three alleen voor promotie/degradatie?
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het wordt zooooooo mooi; de klassieker - the sequel, volgend jaar goed meedraaien in de champions league en ook nog volgend jaar misschien wel een landskampioenschap voor onze pierre en kuijtquote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Nou, Ajax kan de borst natmaken...
Maar het zo zooooo mooi zijn, 2 keer van ze verliezen, mooie DVD daar, en dan alsnog niets in rotterdam.
2 uit vorm zijnde ploegen.quote:Op zondag 16 april 2006 16:51 schreef Irrem het volgende:
Ajax die in vorm begint te komen en Feyenoord die de laatste wedstrijden niet echt wist te overtuigen. Het zal spannend worden, de ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Deze wedstrijden zijn altijd leuk!
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
EEN UITDOELPUNT TELT NIET DUBBEL!quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het dan wie de meeste doelpunten 'relatief' gemaakt heeft (Dus ook al telt een uitdoelpunt dubbel, heeft de ene ploeg eigenlijk 1 doelpunt meer gemaakt dan de ander).
Was dat een pingel dan?quote:Op zondag 16 april 2006 16:49 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zegmaar hetzelfde als wat gebeurde met KJH tegen Roda JC?.
Neu, hoeft niet volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2006 16:54 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander over 2 wedstrijden ben je sowieso door.![]()
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.quote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Neu, hoeft niet volgens mij.
Eerste wedstrijd 1-0 verliezen.
Tweede wedstrijd 5-2 winnen.
Dan moet er volgens de huidige regels toch een beslissingswedstrijd worden gespeeld?
Wat een spanning he, heb je de vorige keer ook 2x 90 minuten achter teletekst gezeten?quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef PabloLopez het volgende:
lekker weer de neuzen een pak slaag geven ik kan niet wachten! 4x in een seizoen, ongeevenaard!
Goodies, twee setjes regels?quote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.
En voor alle duidelijkheid, deelnemers aan de CL play offs zijn nog NIET zeker van Uefa Cup voetbal. (behalve ajax dan)
quote:Nu de finalisten van de Gatorade Cup bekend zijn (Ajax en PSV), en ook de landskampioen, betekent dat voor de play-offs het volgende.
Er is per 10 april nog een tweetal mogelijkheden:
Situatie 1: De bekerfinale tussen kampioen PSV en Ajax
Nu de bekerfinale gaat tussen landskampioen PSV en Ajax als mogelijke nummer 4 of 5, schuiven de deelnamebewijzen voor de UEFA Cup en de Intertoto Cup op. De nummers 2 t/m 5 van de rangschikking zijn dan allemaal verzekerd van minimaal UEFA-Cup deelname, maar zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League. Omdat zij allen minimaal al een Europese ticket hebben, vervalt in deze situatie wedstrijd 'H' en 'J' van het schema uit het programma. De verliezers van de wedstrijd 'A' en 'B', alsmede de winnaar van 'I', spelen in deze situatie volgend seizoen UEFA Cup. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste en enige Intertoto Cup-ticket.
13.20 voor mijquote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Tobbes het volgende:
Prijzen zijn zeer redelijk.
Doe even normaal, wil je?quote:Op zondag 16 april 2006 17:03 schreef altface het volgende:
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.quote:Op zondag 16 april 2006 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goodies, twee setjes regels?Maar je tweede regel is fout, of de KNVB zelf moet er naast zitten. (Nu is dat prima mogelijk..)
[..]
Wel:quote:Op zondag 16 april 2006 16:58 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
In de degradatie play offs wel, maar er zijn geen 3e (beslisingswedstrijden) in de CL-play offs.
En voor alle duidelijkheid, deelnemers aan de CL play offs zijn nog NIET zeker van Uefa Cup voetbal. (behalve ajax dan)
bronquote:Nu de bekerfinale gaat tussen landskampioen PSV en Ajax als mogelijke nummer 4 of 5, schuiven de deelnamebewijzen voor de UEFA Cup en de Intertoto Cup op. De nummers 2 t/m 5 van de rangschikking zijn dan allemaal verzekerd van minimaal UEFA-Cup deelname, maar zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League. Omdat zij allen minimaal al een Europese ticket hebben, vervalt in deze situatie wedstrijd 'H' en 'J' van het schema uit het programma. De verliezers van de wedstrijd 'A' en 'B', alsmede de winnaar van 'I', spelen in deze situatie volgend seizoen UEFA Cup. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste en enige Intertoto Cup-ticket.
Ik ga wel een paar vakjes verder op zitten, 12,20quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga wel een paar vakjes verder op zitten, 12,20
Oh zo. Maar ik bedoelde gewoon.quote:Op zondag 16 april 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Golfert, wat doe je nou.quote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Hoef je niet te herhalen.
Moest volgens het oorspronkelijke setje regels ook, maar het probleem is dat Ajax al zeker is van een UEFA-cup plek via de beker. Daardoor wordt de hele boel weer overhoop gegooid.quote:Op zondag 16 april 2006 17:05 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.
Ja klopt, maar omdat Ajax al UEFA heeft schuift alles een plek door. De velriezer van die match zou intertoto krijgen, maar omdat alles doorschuift is dat nu ook een UEFA-cup plek. Oftewel, die hele match wordt geschraptquote:Op zondag 16 april 2006 17:05 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat de verliezer van de wedstrijd tussen de verliezers van Ajax-Fey en AZ-Gro, tegen de winnaar van de poule 6 tm 9 moest, voor het laatste UC ticket. De winnaars van de eerste CL Play Off wedstrijden hebben sowieso UC, en de winnaar van de verliezerswedstrijd ook.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Camplo het volgende:
feyenerdies
Ach ja, Ajax stond wel heel erg veel achter op de top 3.quote:Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef DutchSoldier het volgende:
Grappig dat iedereen (en in 010 misshien nog wel het meest) het heeft over het dramatische seizoen van Ajax. Maar de conclusie:
Ajax bekerfinale, Feyenoord 1e wedstrijdje dr uit
Ajax 8e finale CL, Feyenoord 1e ronde UC raus
Ajax 4e, CL play-offs, Feyenoord 3e, CL play offs.
Dat wordt nog wat als Ajax weer een beetje gaat draaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |